Skocz do zawartości

Kontrolka Air Bag po wymianie kierownicy


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :)

 

Dzisiaj wymienialem u siebie wieka oryginalna kierownice z jaśkiem :)

Zalozylem nabe i kierownice Sabelta. Wg Scoobynetu po wymontowanu poduszki mozna zalozyc opornik 3 ohm co bedzie symulowalo poduszke i lampka nie bedzie swiecic. Jednak po wlozeniu opornika kontrolka swieci, nawet gdy spowrotem na probe podpialem poduszke.W jaki sposob resetuje sie modul AIR BAG? Trzeba miec do tego SSL-a czy jest jakis "domowy" sposob?

 

Pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposobu nie znam, ale można się przyzwyczaić.

Zresztą ładnie się komponuje z kontrolką ABS'u! :wink:

 

ja juz dawno wyciagnalem to swiatelko od ABS-u :lol:

 

P.S.Wybralem odsadzenie 65mm - w GT jest idealnie, 90mm bylo za duzo, a u Ciebie wydawalo sie ok.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybralem odsadzenie 65mm - w GT jest idealnie, 90mm bylo za duzo, a u Ciebie wydawalo sie ok.

 

Może nabe masz dłuższą?

Albo po prostu w GT'ku niżej sie siedzi i wystarcza mniejsze.

 

I jak się teraz jeździ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybralem odsadzenie 65mm - w GT jest idealnie, 90mm bylo za duzo, a u Ciebie wydawalo sie ok.

 

Może nabe masz dłuższą?

Albo po prostu w GT'ku niżej sie siedzi i wystarcza mniejsze.

 

I jak się teraz jeździ?

 

Jezdzi sie rewelacyjnie-inny samochod! Ta stara wielka plastikowa kierownica to nieporozumienie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojedz do ASO z ta kontrolka airbag.Kiedys jak mialem jeszcze Opla Omege, to zaciela mi sie stacyjka i eby ja ruszyc, to musialem odkrecic kierownice.Po przykreceniu spowrotem kontrolka nadal sie swiecila.Dopiero w ASO usuneli to i mowili, ze to jest niby takie zabezpieczenie i tylko ASO moze usunac taka usterke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarmaj, wiesz wiele zalezy od proporcji ciała itp, ja na Twoim miejscu musiałbym leżeć bo na prosto nie mogę wykonac pełnego skrętu bez przekładania. Ale jestem chyba ciut wyższy

Eee, spoko, to tylko ja taki nieforemny jestem! :wink:

 

Juz dziala-prostsze niz myslicie

Odłączyć akumulator, zresetować kompa. Zgadłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączyć akumulator, zresetować kompa. Zgadłem?

 

Nic z tych rzeczy :)

 

Oto przepis:

w kostke po wyciagnietej poduszce wlzoyc opornik 3ohm (najlepiej wlutowany w dwa przewody)

odnalezc pod kolumna kierownicy zlacze diagnostyczne AIR-BAG(czarna kostka) o nastepujacym ulozeniu pinow:

 

1_=_2

3 4 5 6

 

nastepnie:

1. wlaczyc zaplon bez odpalania,same kontrolki

2. podac mase na pin nr.1 w zlaczu

3. kiedy lampka SRS zacznie migac-dac na pin nr.2 mase przez 3 sekundy

4. wylaczyc zaplon i usunac mostek

Gtowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączyć akumulator, zresetować kompa. Zgadłem?

 

Nic z tych rzeczy :)

 

Oto przepis:

w kostke po wyciagnietej poduszce wlzoyc opornik 3ohm (najlepiej wlutowany w dwa przewody)

odnalezc pod kolumna kierownicy zlacze diagnostyczne AIR-BAG(czarna kostka) o nastepujacym ulozeniu pinow:

 

1_=_2

3 4 5 6

 

nastepnie:

1. wlaczyc zaplon bez odpalania,same kontrolki

2. podac mase na pin nr.1 w zlaczu

3. kiedy lampka SRS zacznie migac-dac na pin nr.2 mase przez 3 sekundy

4. wylaczyc zaplon i usunac mostek

Gtowe :)

Faktycznie banał. Można do tego dojść wręcz intuicyjnie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, spoko, to tylko ja taki nieforemny jestem! :wink:

?

 

Mnie się wydaje, że lubisz troche bardziej odchylone oparcie fotela, stąd takie odsadzenie kiery Ci pasuje, ja np. pionowo całkiem stawiam i chyba wolałbym mniejsze. Ale jesteśmy podobnego wzrostu i jak siedziałem za kierką u Ciebie to jakoś dramatycznie blisko nie była w moim odczuciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe. Co prawda pozycji fotela u Ciebie nie przetestuję (bo podstępnie i zdradziecko wyzbyłeś się Subaru :wink:), ale faktycznie jak wsiadłem na przykład do Cossiego Azraela, to miał fotel bardziej w pionie. Więc chociaż reczej też zbytnio pochylonego nie mam, to pewnie coś w tym jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dobrą sprawę to oparcie do pionu i odpowiednia odlgłość potem fotela od kierownicy to na SJS jest mocno propagowana :) I słusznie, leżenie za kierownica to jakieś cnhore jest, ciężko jakiś szybki manewr wyknać (o ile z perspektywy mojego tankowca można mówić o szybkości ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie przeprowadziłem dzisiaj próbę i okazało się (czego wcześniej nigdy nie sprawdzałem), że oparcie mam na drugi ząbek od góry. Tak więc Lucek mogłeś mieć jedynie o jeden wyżej u siebie. A to nie jest duża różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie przez to, że przez odsadzoną kierownicę pojechałem z całym fotelem do tyłu. Bo w kompletnym przeciwieństwie do kiery, pedały wolę mieć trochę dalej....... eeee :shock: ....ale mi życiowe motto wyszło! :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...