komancz Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Witajcie Dzisiaj wymienialem u siebie wieka oryginalna kierownice z jaśkiem Zalozylem nabe i kierownice Sabelta. Wg Scoobynetu po wymontowanu poduszki mozna zalozyc opornik 3 ohm co bedzie symulowalo poduszke i lampka nie bedzie swiecic. Jednak po wlozeniu opornika kontrolka swieci, nawet gdy spowrotem na probe podpialem poduszke.W jaki sposob resetuje sie modul AIR BAG? Trzeba miec do tego SSL-a czy jest jakis "domowy" sposob? Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Sposobu nie znam, ale można się przyzwyczaić. Zresztą ładnie się komponuje z kontrolką ABS'u! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 25 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Sposobu nie znam, ale można się przyzwyczaić.Zresztą ładnie się komponuje z kontrolką ABS'u! :wink: ja juz dawno wyciagnalem to swiatelko od ABS-u P.S.Wybralem odsadzenie 65mm - w GT jest idealnie, 90mm bylo za duzo, a u Ciebie wydawalo sie ok. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 ja wiem tylko tylke ze jak wlozysz ogrinalnol kierownicw spowrotem to kontrolka zgasnie,ja przez kakis czas mialem u siebie zalozonol kier sparco i obawialem sie ze jak wloze orginal to bede musial jecha do serw zeby ja zgasic ale ona sama zgasla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 krawwwcu, staraj się pisać mniej bełkotliwie bo w ogóle się nie da tego przeczytać :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Wybralem odsadzenie 65mm - w GT jest idealnie, 90mm bylo za duzo, a u Ciebie wydawalo sie ok. Może nabe masz dłuższą? Albo po prostu w GT'ku niżej sie siedzi i wystarcza mniejsze. I jak się teraz jeździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 jarmaj, Ty masz jednak wyjątkowo blisko kierownicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 No może i tak, taka pozycja mi pasuje..... Ale Delecour miał bliżej! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 jarmaj, wiesz wiele zalezy od proporcji ciała itp, ja na Twoim miejscu musiałbym leżeć bo na prosto nie mogę wykonac pełnego skrętu bez przekładania. Ale jestem chyba ciut wyższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Wybralem odsadzenie 65mm - w GT jest idealnie, 90mm bylo za duzo, a u Ciebie wydawalo sie ok. Może nabe masz dłuższą? Albo po prostu w GT'ku niżej sie siedzi i wystarcza mniejsze. I jak się teraz jeździ? Jezdzi sie rewelacyjnie-inny samochod! Ta stara wielka plastikowa kierownica to nieporozumienie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Pojedz do ASO z ta kontrolka airbag.Kiedys jak mialem jeszcze Opla Omege, to zaciela mi sie stacyjka i eby ja ruszyc, to musialem odkrecic kierownice.Po przykreceniu spowrotem kontrolka nadal sie swiecila.Dopiero w ASO usuneli to i mowili, ze to jest niby takie zabezpieczenie i tylko ASO moze usunac taka usterke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Juz dziala-prostsze niz myslicie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 jarmaj, wiesz wiele zalezy od proporcji ciała itp, ja na Twoim miejscu musiałbym leżeć bo na prosto nie mogę wykonac pełnego skrętu bez przekładania. Ale jestem chyba ciut wyższy Eee, spoko, to tylko ja taki nieforemny jestem! :wink: Juz dziala-prostsze niz myslicie Odłączyć akumulator, zresetować kompa. Zgadłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Odłączyć akumulator, zresetować kompa. Zgadłem? Nic z tych rzeczy Oto przepis: w kostke po wyciagnietej poduszce wlzoyc opornik 3ohm (najlepiej wlutowany w dwa przewody) odnalezc pod kolumna kierownicy zlacze diagnostyczne AIR-BAG(czarna kostka) o nastepujacym ulozeniu pinow: 1_=_2 3 4 5 6 nastepnie: 1. wlaczyc zaplon bez odpalania,same kontrolki 2. podac mase na pin nr.1 w zlaczu 3. kiedy lampka SRS zacznie migac-dac na pin nr.2 mase przez 3 sekundy 4. wylaczyc zaplon i usunac mostek Gtowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Odłączyć akumulator, zresetować kompa. Zgadłem? Nic z tych rzeczy Oto przepis: w kostke po wyciagnietej poduszce wlzoyc opornik 3ohm (najlepiej wlutowany w dwa przewody) odnalezc pod kolumna kierownicy zlacze diagnostyczne AIR-BAG(czarna kostka) o nastepujacym ulozeniu pinow: 1_=_2 3 4 5 6 nastepnie: 1. wlaczyc zaplon bez odpalania,same kontrolki 2. podac mase na pin nr.1 w zlaczu 3. kiedy lampka SRS zacznie migac-dac na pin nr.2 mase przez 3 sekundy 4. wylaczyc zaplon i usunac mostek Gtowe Faktycznie banał. Można do tego dojść wręcz intuicyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Eee, spoko, to tylko ja taki nieforemny jestem! :wink: ? Mnie się wydaje, że lubisz troche bardziej odchylone oparcie fotela, stąd takie odsadzenie kiery Ci pasuje, ja np. pionowo całkiem stawiam i chyba wolałbym mniejsze. Ale jesteśmy podobnego wzrostu i jak siedziałem za kierką u Ciebie to jakoś dramatycznie blisko nie była w moim odczuciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Możliwe. Co prawda pozycji fotela u Ciebie nie przetestuję (bo podstępnie i zdradziecko wyzbyłeś się Subaru :wink:), ale faktycznie jak wsiadłem na przykład do Cossiego Azraela, to miał fotel bardziej w pionie. Więc chociaż reczej też zbytnio pochylonego nie mam, to pewnie coś w tym jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 jarmaj, ze mnie się niektórzy smieją że jeżdżę jak na krześle ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Hehe, trochę przesadzają. Nie było aż tak dużo mniej nachylone, niż ja mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Na dobrą sprawę to oparcie do pionu i odpowiednia odlgłość potem fotela od kierownicy to na SJS jest mocno propagowana I słusznie, leżenie za kierownica to jakieś cnhore jest, ciężko jakiś szybki manewr wyknać (o ile z perspektywy mojego tankowca można mówić o szybkości ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Tak sobie przeprowadziłem dzisiaj próbę i okazało się (czego wcześniej nigdy nie sprawdzałem), że oparcie mam na drugi ząbek od góry. Tak więc Lucek mogłeś mieć jedynie o jeden wyżej u siebie. A to nie jest duża różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Widać się pomyliłem...chociaż spędziwszy tydzień na tylnej kanapie WIŚNI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Pewnie przez to, że przez odsadzoną kierownicę pojechałem z całym fotelem do tyłu. Bo w kompletnym przeciwieństwie do kiery, pedały wolę mieć trochę dalej....... eeee :shock: ....ale mi życiowe motto wyszło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 jarmaj, a to akurat słusznie LFB wymaga trochę dalej odsuniętych pedałów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 To też, a przy tym pedały w Subaru są dość daleko od siebie i przy bardziej odsuniętym od nich fotelu jakoś łatwiej mi na hamulcu tak przekręcić nogę, żeby gazu dosięgnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi