Skocz do zawartości

Nowy model Imprezy


Sikor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

Wprowadzenie nowej Imprezy na rynek jest zależne od decyzji danego importera.

Ze względu na ( znowu !) emisję CO2 dostępna jest tylkowersja 1.6 ( silnik znany z XV ).

Problem polega na tym, że przydziałowy "kotyngent" obejmuje zarówno Imprezę jak i XV.

Inymi słowy każda zamówiona Impreza zmniejsza odpowiednio przydział XV.

Wobec powyższego, jak również ewidentnej preferencji u nas do silników 2.0 na razie nie zdecydowaliśmy się na uzupełnienie palety o Imprezę. Z pewnością nie uczynimy tego też w tym roku.

Co 2013 - jescze nie podjęliśmy decyzji. Zależy ( naturalnie !) m.in. od kwestii właśnie dostępności XV.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.

 

Myślę, że klienci na Imprezę by się znaleźli.

Nie każdy gustuje w SUVach, są też tacy którym się już znudziły (moja lepsza połowa :wink: ), lub nie chcą ponosić większych kosztów użytkowania (mój dotychczasowy ubezpieczyciel zaproponował mi 80% zwyżki za auto terenowe :shock: ), a nie widzę w tym momencie wśród ofert konkurencji auta segmentu C ze stałym napędem na cztery koła.

 

Jeśli będzie tylko 1.6, to oby nie jedynie wersja podstawowa ( :arrow: niedostępna wersja comfort dla XV 1.6).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na ( znowu !) emisję CO2 dostępna jest tylkowersja 1.6 ( silnik znany z XV ).

 

Ekoterroryści !!! :?

 

kwestia nieobecności Imprezy w cenniku Subaru może powodować tylko taką reakcję :shock: :shock: :shock:

 

Rzeczywiście brak flagowego modelu to hmmm... mocno dziwne :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak rozumiem SIP ma strategie stworzenia z Subaru marki samochodów małolitrazowych. :( Chyba troszkę stracicie na takiej polityce. Każdy wie ze najlepiej się zarabia na autach drogich a wy akurat pozbywacie się ich w całości. Ja chyba już zacznę szukać innej marki, a miałem zamiar czekać na nowego Forka. Pozostaje tylko życzyć sukcesu w biznesie :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega nieświadomy więc można wybaczyć.

Ale w sumie to mało ciekawie się robi dla niszowych producentów. Mocne wersje silników wypadły i nie wiadomo kiedy wrócą. Nowe modele nie mieszczą się w limitach. Samym XV sprzedaży się nie zrobi a w sumie będą po dwa modele L /F/OBK. Biednie, oj biednie...... No ale ciężkie czasy ponoć idą.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja rozumiem że auta które nie będą spełniać jakiś debilnych limitów nie będą schodzić jak cieple bułeczki, ale powinne być dostępne dla tych co chcą kupić(takich co za nie zapłacą). Jest wiele europejskich aut które mają fajne silniki i znajdują nabywców pomimo ceny. Ja myślę że na mocne Subaru też by się paru chętnych znalazło(np. Ja) pomimo wysokiej ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że na mocne Subaru też by się paru chętnych znalazło(np. Ja) pomimo wysokiej ceny.

 

trzeba sie zastanowic czy cena np. za OBK H6 jest wysoka ?...w porównaniu z konkurencją (z tym wyposażeniem :!: )

 

ps. mam H6 białego/czarnego z radiem mcIntosh...gdyby....pomimo wysokiej ceny.... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za OBK bardzo dziękuję :lol: nie jest w moim typie. We wrześniu 2013 kończy mi się leasing na Forka i tak jakoś chciałem wymienić również na Forka tylko takiego +200koników :mrgreen: no ale widzę że to tylko takie moje widzimisię i trza szukać u konkurencji. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko takiego +200koników :mrgreen: no ale widzę że to tylko takie moje widzimisię i trza szukać u konkurencji. :cry:

 

est wiele europejskich aut które mają fajne silniki i znajdują nabywców pomimo ceny. Ja myślę że na mocne Subaru też by się paru chętnych znalazło(np. Ja) pomimo wysokiej ceny.

 

było już przerabiane z 2.5 XT...ale moze będzie powtórka z historii... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(....)widzę że to tylko takie moje widzimisię i trza szukać u konkurencji. :cry:

 

Ech, kłopot w tym że konkurencja ma większe, ładniejsze, czasem szybsze, często bardziej luksusowe ... ale to nie są subaru.. Mi się ciężko ze świniakiem rozstać... choć FHI nie pomaga... i niezawodność już nie ta... i prestiż rajdowy już nie ten... i image już nie to... ech, nostalgia nie jest już tym co kiedyś...

 

...Ale gdyby tak OBK dyszel w automacie.... albo Forester S-edition.... Jest li nadzieja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak,brak mocnych silników w subaru to jest problem.Tak naprawdę to najlepsze osiągi ze wszystkich subaru sprzedawanych w Polsce(nie licząc STI)ma legacy D(akurat mój :wink: ) a to o wiele za mało.

Weźmy np. takie audi np.A4 2,0 TFSI 211KM-6,4 do 100 vmax ponad 240 i wysoki m.obr, jeśli chodzi o subaru to nawet nie ma z czym porównać a i quattro prawie :wink: tak dobre jak SAWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak,brak mocnych silników w subaru to jest problem.Tak naprawdę to najlepsze osiągi ze wszystkich subaru sprzedawanych w Polsce(nie licząc STI)ma legacy D(akurat mój :wink: ) a to o wiele za mało.

Weźmy np. takie audi np.A4 2,0 TFSI 211KM-6,4 do 100 vmax ponad 240 i wysoki m.obr, jeśli chodzi o subaru to nawet nie ma z czym porównać a i quattro prawie :wink: tak dobre jak SAWD.

 

 

Tylko cena "trochę" z innej półki....

 

-- 12 wrz 2012, o 06:45 --

 

tylko takiego +200koników :mrgreen: no ale widzę że to tylko takie moje widzimisię i trza szukać u konkurencji. :cry:

 

est wiele europejskich aut które mają fajne silniki i znajdują nabywców pomimo ceny. Ja myślę że na mocne Subaru też by się paru chętnych znalazło(np. Ja) pomimo wysokiej ceny.

 

było już przerabiane z 2.5 XT...ale moze będzie powtórka z historii... :wink:

 

 

w Polskich realiach podatkowych jedyna nadzieja w 2.0T, którego cena/koszty powinna/y oscylować w okolicach 2.0D lub lekko poniżej jak u ww. konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stach1111 dokładnie to i jeszcze całą resztę "samochodów dla ludu" :mrgreen:

no tak,ale ja mam coraz większą ochotę za jakiś czas przytulić takiego A4 2.0TFSI ALLROAD QUATRO :( a niech tam sobie będzie dla ludu :wink: aaaaaaaaaaaaaaaaaale jeśli subaru za kilka latek zmajstrowałoby jakąś benzynkę 2,0T np. w legacu to biere w ciemno :!: chociaż z dyszla też jestem bardzo zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stach1111 dokładnie to i jeszcze całą resztę "samochodów dla ludu" :mrgreen:

A jak ktoś jeździ i Subaru i Audi (np. ja) to jest hermafrodytą :mrgreen: :?:

 

Bawi mnie takie "szufladkowanie".

 

jeśli subaru za kilka latek zmajstrowałoby jakąś benzynkę 2,0T np. w legacu to biere w ciemno :!:

2.0 DIT już zmajstrowali, chodzi tylko o to, żeby pojawiło się w Europie. Także jestem za :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stach1111 dokładnie to i jeszcze całą resztę "samochodów dla ludu" :mrgreen:

A jak ktoś jeździ i Subaru i Audi (np. ja) to jest hermafrodytą :mrgreen: :?:

 

Bawi mnie takie "szufladkowanie".

 

jeśli subaru za kilka latek zmajstrowałoby jakąś benzynkę 2,0T np. w legacu to biere w ciemno :!:

2.0 DIT już zmajstrowali, chodzi tylko o to, żeby pojawiło się w Europie. Także jestem za :!:

a jaka jest specyfikacja tego silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...