Jaco46VR Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 moze sie nie nadawal jak wiekszosc imprez:) a co do ogledzin z milek to kumpel nim jezdzil ogolnie fura jezdzi i ma sie dobrze ma kilka wad ale wiekszosc samochodow ma to samo wiec nie jest zle i dla mnie nie musi byc wychuchany itd aby jezdzil i dawal przyjemnosc z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 ale tak powaznie mial isc na czesci? Z pobieżnych oględzin na stacji w Miłkach...do niczego innego się nie nadawał A to ta Impreza cosmy ja ogladali po nocy? Ha ha - no to pieknie. A tak co do obrabiania sie kluczy jeszcze - to zupelnie bez smiechu, ale po roku przy pomocy oryginalnych kluczy BC Racing nie moglem poluzowac pierscieni na amortyzatorach. Za nic nie chcialy juz zlapac. (przez co nabylem zestaw porzadnych hakow, ale i tak sie nie przydaly, bo stwierdzilem, ze jednak lepiej Kayaby i sprezyny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 a co z bilsteinem B14 ? Też mozna zaliczyc do jednorazówek itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Trolololo, większość chińszczyzn jest nienaprawialna, bilsteine sam możesz sobie rozebrać, zakładam że B14 też. STi ma świetny zawias -wiele osób wraca do serii. W Twoim przypadku gdy nie upalasz autka, gwint to przerost formy nad treścią, na pewno stracisz na komforcie, jeśli chcesz niżej to sprężyny Teina są dobrym rozwiązaniem -ile aut tyle opini. Ja mimo wszystko idę w D2, się okaże co jest warte. Poza tym w Krk jest serwis D2, Tein itd -na forum jest ktoś z tego serwisu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 O widze ciekawy watek Ty Jaco46VR, To chyba jestę tunerę co? Ja jak pokazałem kumplom jak moja stoi na pro kicie to prawie mnie zeżarli, bo miała byc GLEBA :? polecam lekturke NASIOC-a As the front suspension of the Impreza compresses beyond a certain point, camber moves in a positive direction. In other words, as the suspension compresses over bumps or hitting the brakes, the tops of the tires move out away from the center of the car. This is due to the "geometry" of the suspension, and the relationship between the three pivot points that allow the suspension to articulate - (1) where the lower control arm secures to the chassis; (2) the ball joint, where the control arm connects to the spindle/strut assembly and (3) the top hats, where the top of the struts secure to the chassis. It's called a camber "curve" because the curve is actually a plot (on paper) of how much the top of the tire tips out ("goes positive") versus the amount the suspension compresses. In our case, the more the suspension compresses, the faster the camber goes positive - the "nasty" part of the camber curve. This happens at about 1.5 inches of "drop" from stock ride height for a WRX, and about 1 inch for the WRX/STi. Ideally, you want springs that don't lower the car to this point. At stock height ("ugly wheel gap"), as the suspension begins to compress, the change in camber is only very slight. However, the more you "drop" the car, the higher up the camber curve you go and the faster the camber goes positive with only a small amount of compression. So with a "lowered" car, even though the static camber can be set negative with an alignment (tops of the tires tipping inward), this negative camber is very quickly offset by the Impreza's rather nasty camber curve as the suspension compresses. So with an Impreza that's been lowered too far; When making a right turn, when viewed from the rear the front tires look like this - \ \ When making a left turn, like this - / / When hitting the brakes and having the front of the car "dive," like this - \ / But it's even worse than just a camber problem. Take a look at the front suspension of your Impreza and you will see that the steering linkage attaches to the front of the spindles. What the steering linkage does in the context of this conversation is serves as "brace" between the front of the spindles so that they must always have a set distance between them at the point where the steering linkage attaches to them. But what happens is that when the suspension compresses, camber moves positive, which means that distance between the front spindles where the steering linkage attaches gets smaller. But since the steering linkage is a set length, the linkage holds the front of the spindles at the set distance while the rear of the spindles move in as the suspension compresses, resulting in what is called "dynamic toe." So as the suspension compresses, not only does camber go positive, but toe goes "out." And the lower the front of your Impreza is, the faster and to the greater degree this happens! Nie wiem na ile w tym prawdy , ale mi w zupełnosci wystarczy -30. Niby w gwincie bedzie camber plate, ale mnie jakos nie rajcuje wizja szorowania brzuchem o byle koleiny :? Nie wolałbyś innej,popularniejszej bazy do tunerowania? Wyglądać wygląda, sam lubie tunerę, ale ja nie mam drugiego auta zeby zrobic z Imprezy taką drezyne :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Co do K-sport powiem , że jeździ się jak po stole , oczywiście tylko wtedy gdy jeździsz po torze płaskim jak stół , ja mam założone k-sporty , zęby można zgubić , fakt siedzi nisko , trzyma się w zakrętach ale to nie na Polskie drogi , jak jeździsz mało , wytrzymasz , jeśli na co dzień odradzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Wyglądać wygląda, sam lubie tunerę, ale ja nie mam drugiego auta zeby zrobic z Imprezy taką drezyne :? chciałbym zobaczyć taka Imprezę na drodze Ruda-Jagodne, albo na szutrówce z Kleszczewa do Miłek ;D (Jaco przypuszczam, że wiesz o których drogach piszę). Samo Giżycko jest równe, poza płytami przy porcie...ale zawsze mozna wybierać trasę równą, ale dłuższą Miałem kiedyś kolegę, miał Tigrę, zgwintowaną i zglebioną. Efekt był taki, że z uczelni do McSyfa jeździliśmy 20minut, zamiat dwóch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpeedR Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 a co z bilsteinem B14 ? Też mozna zaliczyc do jednorazówek itp ? Bilstein B14 to taki półprofesjonalny zawias. Można mieć różne odczucia związane z jazdą, jednak z pewnością nie jest to jednorazówka :wink: B14 możesz serwisować (regenerować). Co prawda dobra regeneracja (np. zerkopol) to wydatek 1000 - 1500 zł, jednak sam fakt to i tak dobra wiadomość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techno Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Ja mimo wszystko idę w D2, się okaże co jest warte. Poza tym w Krk jest serwis D2, Tein itd -na forum jest ktoś z tego serwisu jestem fajna pogadanka, czekam na wnioski :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 fajna pogadanka, czekam na wnioski :wink: Czekamy na rzeczową wypowiedź fachowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 AMI bywa jedni chca zapie** drudzy chca sie toczyc inni wola smigac po szutrach wertepach itp a ja wole po winklach i od czasu do czasu po torze tak ze posadzenei auta nizej jak najbardziej na plus:) pogubiłem się :roll: , to do czego właściwie szukasz tego zawiasu :?: jak wsadzisz do (jak wnioskuję) wyeksploatowanego już nieco GC8 twardy gwint, który nie wybiera nierówności (czytaj chińsko-tajwańskie budżetowe gówno) to Ci się buda rozejdzie w mgnieniu oka :wink: ale zrobisz jak uważasz, twoje zdrowie, nerwy, pieniądze (kolejność nieprzypadkowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 pogubiłem się :roll: , to do czego właściwie szukasz tego zawiasu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Jaco46VR, w UK chwali się BC Coilovers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Jaco46VR, viewtopic.php?f=21&t=135223 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Techno, Temat wraca jak bumerang Jaco, Na forum napisano chyba z 200 stron o zawiasach i gwintach. Poszukaj sobie i poczytaj bo nikt w tym wątku nie napisze wszystkiego jeszcze raz! Wydać 4k na gwint zawsze możesz. Twoja kasa, twoje prawo. Sam będziesz się potem cieszył z mega wyglądy swojej "fury" lub też narzekał na pękającą szybę, skrzypienie budy czy pogorszenie prowadzenia. Jak chcesz "GLEBĘ" to każdy obniżający gwint będzie chyba OK. Jak to ma jeździć dobrze i dać się naprawić lub wymienić na nowe tylko na jednej osi to polecam inną drogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Valentino, starczą ci sprężyny, ja mysle ze nie brałeś na poprawke że buda może ci sie rozejść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 ja mysle ze nie brałeś na poprawke że buda może ci sie rozejść. a to z kolei ciekawe zagadnienie- jak to mniejwiecej wygląda? Na razie słyszałem jedynie o mozliwosci popekania kielicha od zbyt rozepchanej rozporki ( ) ze srubą rzymską... Druga strona medalu- Type RA lub WRX- najczesciej sa stare rocznikowo, a buda raczej sie nie rozni od pozostałych. W UK na pewno tez zdarzaja sie ludzie ,którzy pakują gwint za pare funtów :roll: Słyszeliscie zeby były takie przypadki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Chopaki, zakładający post pyta o gwint, który jest godny polecenia a nie czy mu buda wytrzyma. Nie róbcie już z subaraka trabanta. Nie wiecie w jakim stanie jest buda. Doradźcie w kwestii zawiasu a nie nadwozia Jaco46VR, popytaj się na: http://bbs.scoobynet.com/forum.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Przez juz jest wszystko doradzone- Tani i dobry sie wyklucza (WOW :shock: ),Jacowi zalezy na glebie wiec moze kupic dowolny. Co tu wiecej doradzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Jaco46VR, kup sobie viewtopic.php?f=16&t=155792&view=unread#unread i zobacz czy Ci odpowiada coś takiego... w razie czego popłyniesz tylko 350 zł i sam się przekonasz że Ci którzy odradzają Ci tani gwint mają rację. A moim zdaniem zglebiona impreza źle wygląda a co najgorsze traci to co ma najważniejsze czyli właściwości jezdne połączone z wszechstronnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 z punktu ekonomicznego spręzyny bardziej sie opłaca kupić, jeżeli chce mieć zglebiony wóz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Krysztal, jeśli mowa o glebie- glebie, prawdziwej glebie, że mrówki auto obchodzą na około to zgodzę się z Tobą, ale z całą stanowczością mogę stwierdzić poprawę prowadzenia po zmianie sprężyn ze standardowych sti na s tech od TEINa. z punktu ekonomicznego spręzyny bardziej sie opłaca kupić, jeżeli chce mieć zglebiony wóz To rzeczywiście wychodzi duuużo taniej, ale ma to sens jeśli amory są w bardzo dobrym stanie. Myślałem o gwincie do siebie, ale mam zbyt mały przebieg na wywalenie amorów Na skręconym na maxa gwincie to ja wolałbym w PL nie podróżować :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Wiem, że to tak nie ładnie, ale jakby ktoś potrzebował to są na stanie 2 komplety nowe gwintu XYZ do GC8... Jak się dowiem jakie, za ile itp to ogłoszenie pójdzie w odpowiedni dział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Krysztal, jeśli mowa o glebie- glebie, prawdziwej glebie, że mrówki auto obchodzą na około to zgodzę się z Tobą, ale z całą stanowczością mogę stwierdzić poprawę prowadzenia po zmianie sprężyn ze standardowych sti na s tech od TEINa. Tein dla Jaco by była dobra opcja, bo ponoc obnizają do przesady. A na pewno tansze niz gwint Downgrades The Official Tein S-Tech FAQ http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1267918 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Tein dla Jaco by była dobra opcja, bo ponoc obnizają do przesady. A na pewno tansze niz gwint Obniżają jak powinny ok 35/25mm (mniej nie ma sensu). Wygląda dużo lepiej i świetnie się prowadzi, ale komfort do bani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się