Skocz do zawartości

zawieszenie gwintowe


Jaco46VR

Rekomendowane odpowiedzi

moze sie nie nadawal jak wiekszosc imprez:) a co do ogledzin z milek to kumpel nim jezdzil ogolnie fura jezdzi i ma sie dobrze :) ma kilka wad ale wiekszosc samochodow ma to samo wiec nie jest zle i dla mnie nie musi byc wychuchany itd aby jezdzil i dawal przyjemnosc z jazdy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tak powaznie mial isc na czesci?

 

Z pobieżnych oględzin na stacji w Miłkach...do niczego innego się nie nadawał:D

 

A to ta Impreza cosmy ja ogladali po nocy? :)

 

Ha ha - no to pieknie.

 

A tak co do obrabiania sie kluczy jeszcze - to zupelnie bez smiechu, ale po roku przy pomocy oryginalnych kluczy BC Racing nie moglem poluzowac pierscieni na amortyzatorach. Za nic nie chcialy juz zlapac.

(przez co nabylem zestaw porzadnych hakow, ale i tak sie nie przydaly, bo stwierdzilem, ze jednak lepiej Kayaby i sprezyny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trolololo, większość chińszczyzn jest nienaprawialna, bilsteine sam możesz sobie rozebrać, zakładam że B14 też.

STi ma świetny zawias -wiele osób wraca do serii. W Twoim przypadku gdy nie upalasz autka, gwint to przerost formy nad treścią, na pewno stracisz na komforcie, jeśli chcesz niżej to sprężyny Teina są dobrym rozwiązaniem -ile aut tyle opini.

Ja mimo wszystko idę w D2, się okaże co jest warte. Poza tym w Krk jest serwis D2, Tein itd -na forum jest ktoś z tego serwisu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widze ciekawy watek :mrgreen:

 

Ty Jaco46VR, To chyba jestę tunerę co? :mrgreen: Ja jak pokazałem kumplom jak moja stoi na pro kicie to prawie mnie zeżarli, bo miała byc GLEBA :?

 

polecam lekturke NASIOC-a

 

As the front suspension of the Impreza compresses beyond a certain point, camber moves in a positive direction. In other words, as the suspension compresses over bumps or hitting the brakes, the tops of the tires move out away from the center of the car. This is due to the "geometry" of the suspension, and the relationship between the three pivot points that allow the suspension to articulate - (1) where the lower control arm secures to the chassis; (2) the ball joint, where the control arm connects to the spindle/strut assembly and (3) the top hats, where the top of the struts secure to the chassis.

 

It's called a camber "curve" because the curve is actually a plot (on paper) of how much the top of the tire tips out ("goes positive") versus the amount the suspension compresses. In our case, the more the suspension compresses, the faster the camber goes positive - the "nasty" part of the camber curve. This happens at about 1.5 inches of "drop" from stock ride height for a WRX, and about 1 inch for the WRX/STi. Ideally, you want springs that don't lower the car to this point.

 

At stock height ("ugly wheel gap"), as the suspension begins to compress, the change in camber is only very slight. However, the more you "drop" the car, the higher up the camber curve you go and the faster the camber goes positive with only a small amount of compression. So with a "lowered" car, even though the static camber can be set negative with an alignment (tops of the tires tipping inward), this negative camber is very quickly offset by the Impreza's rather nasty camber curve as the suspension compresses.

 

So with an Impreza that's been lowered too far;

 

When making a right turn, when viewed from the rear the front tires look like this - \ \

 

When making a left turn, like this - / /

 

When hitting the brakes and having the front of the car "dive," like this - \ /

 

 

But it's even worse than just a camber problem.

 

Take a look at the front suspension of your Impreza and you will see that the steering linkage attaches to the front of the spindles. What the steering linkage does in the context of this conversation is serves as "brace" between the front of the spindles so that they must always have a set distance between them at the point where the steering linkage attaches to them. But what happens is that when the suspension compresses, camber moves positive, which means that distance between the front spindles where the steering linkage attaches gets smaller. But since the steering linkage is a set length, the linkage holds the front of the spindles at the set distance while the rear of the spindles move in as the suspension compresses, resulting in what is called "dynamic toe."

 

So as the suspension compresses, not only does camber go positive, but toe goes "out." And the lower the front of your Impreza is, the faster and to the greater degree this happens!

 

Nie wiem na ile w tym prawdy , ale mi w zupełnosci wystarczy -30. Niby w gwincie bedzie camber plate, ale mnie jakos nie rajcuje wizja szorowania brzuchem o byle koleiny :?

 

Nie wolałbyś innej,popularniejszej bazy do tunerowania?

 

 

Wyglądać wygląda, sam lubie tunerę, ale ja nie mam drugiego auta zeby zrobic z Imprezy taką drezyne :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do K-sport powiem , że jeździ się jak po stole , oczywiście tylko wtedy gdy jeździsz po torze płaskim jak stół , ja mam założone k-sporty , zęby można zgubić , fakt siedzi nisko , trzyma się w zakrętach ale to nie na Polskie drogi , jak jeździsz mało , wytrzymasz , jeśli na co dzień odradzam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądać wygląda, sam lubie tunerę, ale ja nie mam drugiego auta zeby zrobic z Imprezy taką drezyne :?

 

chciałbym zobaczyć taka Imprezę na drodze Ruda-Jagodne, albo na szutrówce z Kleszczewa do Miłek ;D (Jaco przypuszczam, że wiesz o których drogach piszę).

Samo Giżycko jest równe, poza płytami przy porcie...ale zawsze mozna wybierać trasę równą, ale dłuższą ;) Miałem kiedyś kolegę, miał Tigrę, zgwintowaną i zglebioną. Efekt był taki, że z uczelni do McSyfa jeździliśmy 20minut, zamiat dwóch :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z bilsteinem B14 ? Też mozna zaliczyc do jednorazówek itp ?

Bilstein B14 to taki półprofesjonalny zawias. Można mieć różne odczucia związane z jazdą, jednak z pewnością nie jest to jednorazówka :wink:

B14 możesz serwisować (regenerować). Co prawda dobra regeneracja (np. zerkopol) to wydatek 1000 - 1500 zł, jednak sam fakt to i tak dobra wiadomość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI bywa jedni chca zapie** drudzy chca sie toczyc

 

inni wola smigac po szutrach wertepach itp a ja wole po winklach i od czasu do czasu po torze tak ze posadzenei auta nizej jak najbardziej na plus:)

 

pogubiłem się :roll: , to do czego właściwie szukasz tego zawiasu :?:

 

jak wsadzisz do (jak wnioskuję) wyeksploatowanego już nieco GC8 twardy gwint, który nie wybiera nierówności (czytaj chińsko-tajwańskie budżetowe gówno) to Ci się buda rozejdzie w mgnieniu oka :wink:

ale zrobisz jak uważasz, twoje zdrowie, nerwy, pieniądze (kolejność nieprzypadkowa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Techno,

Temat wraca jak bumerang :mrgreen:

 

Jaco,

Na forum napisano chyba z 200 stron o zawiasach i gwintach. Poszukaj sobie i poczytaj bo nikt w tym wątku nie napisze wszystkiego jeszcze raz!

Wydać 4k na gwint zawsze możesz. Twoja kasa, twoje prawo. Sam będziesz się potem cieszył z mega wyglądy swojej "fury" lub też narzekał na pękającą szybę, skrzypienie budy czy pogorszenie prowadzenia.

Jak chcesz "GLEBĘ" :mrgreen: to każdy obniżający gwint będzie chyba OK. Jak to ma jeździć dobrze i dać się naprawić lub wymienić na nowe tylko na jednej osi to polecam inną drogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mysle ze nie brałeś na poprawke że buda może ci sie rozejść.

 

a to z kolei ciekawe zagadnienie- jak to mniejwiecej wygląda? Na razie słyszałem jedynie o mozliwosci popekania kielicha od zbyt rozepchanej rozporki ( :mrgreen: ) ze srubą rzymską...

 

Druga strona medalu- Type RA lub WRX- najczesciej sa stare rocznikowo, a buda raczej sie nie rozni od pozostałych. W UK na pewno tez zdarzaja sie ludzie ,którzy pakują gwint za pare funtów :roll: Słyszeliscie zeby były takie przypadki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopaki,

zakładający post pyta o gwint, który jest godny polecenia a nie czy mu buda wytrzyma.

Nie róbcie już z subaraka trabanta. Nie wiecie w jakim stanie jest buda. Doradźcie w kwestii zawiasu a nie nadwozia

Jaco46VR, popytaj się na:

http://bbs.scoobynet.com/forum.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaco46VR, kup sobie viewtopic.php?f=16&t=155792&view=unread#unread i zobacz czy Ci odpowiada coś takiego... w razie czego popłyniesz tylko 350 zł i sam się przekonasz że Ci którzy odradzają Ci tani gwint mają rację. A moim zdaniem zglebiona impreza źle wygląda a co najgorsze traci to co ma najważniejsze czyli właściwości jezdne połączone z wszechstronnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krysztal, jeśli mowa o glebie- glebie, prawdziwej glebie, że mrówki auto obchodzą na około to zgodzę się z Tobą, ale z całą stanowczością mogę stwierdzić poprawę prowadzenia po zmianie sprężyn ze standardowych sti na s tech od TEINa.

 

z punktu ekonomicznego spręzyny bardziej sie opłaca kupić, jeżeli chce mieć zglebiony wóz

To rzeczywiście wychodzi duuużo taniej, ale ma to sens jeśli amory są w bardzo dobrym stanie.

Myślałem o gwincie do siebie, ale mam zbyt mały przebieg na wywalenie amorów

 

Na skręconym na maxa gwincie to ja wolałbym w PL nie podróżować :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krysztal, jeśli mowa o glebie- glebie, prawdziwej glebie, że mrówki auto obchodzą na około to zgodzę się z Tobą, ale z całą stanowczością mogę stwierdzić poprawę prowadzenia po zmianie sprężyn ze standardowych sti na s tech od TEINa.

 

Tein dla Jaco by była dobra opcja, bo ponoc obnizają do przesady. A na pewno tansze niz gwint

 

Downgrades

 

The Official Tein S-Tech FAQ

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1267918

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tein dla Jaco by była dobra opcja, bo ponoc obnizają do przesady. A na pewno tansze niz gwint

Obniżają jak powinny ok 35/25mm (mniej nie ma sensu).

Wygląda dużo lepiej i świetnie się prowadzi, ale komfort do bani :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...