Piaskos Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Kolejny problem z moim forkiem. Uporałem sie z dużym spalaniem paliwa i zawiechą to się coś innego złego dzieje. Mam dość ciężką nogę i przy mojej jeździe forek łykał ok 0,2 l oleju /1000km. Nie ma w tym nic dziwnego przy turbo i 250kkm przebiegu. Ale w ciagu ostatnich 1000km zjadł litr Dolałem , przejechałem 400km kolejne i znów ok 0,4l wcięło :shock: Można by powiedzieć że stało się to nagle. Cóż się może dziać: a) silnik ma mnie w nosie i postanowił przejść na tamten światt? moze turbina nagle zdechla? Dodam że auto jeździ tak jak jeździło. Turbina dmucha, tylko przy schodzeniu z obrotów zaczyna przykapcać. Dodam że niedawno nagrywałem film tłumika i nic nie kopciło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 tylko przy schodzeniu z obrotów zaczyna przykapcać. Masz odpowiedź. Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Dokładnie. Ale jest nadzieja, że to jet naprawialne/regenerowalne. Może nie trzeba wymieniać całego turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Piaskos, rób z tym szybko porządek bo nieszczelne turbo=spadek ciśnienia oleju=panewki dostają po 4 literach mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Mam chyba w razie czego seryjna turbine z SF XT03. W razie czego pisz, to sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Czy ktoś wie jaka jest fabryczna turbinka w s-turbo 98 rok? Nie bede robił żadnych remapów itd ze względu na automat ale może założyć TD04L i ograniczyć ją do parametrów oryginalnego turbo? Bo te TD04L są stosunkowo tanie A najważniejsze... kupić używaną, regenerowaną czy regenerować swoją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 O k[moderator nie śpi]a... Chyba też mam kłopot z turbospręzarką. Zeżarł ostatnio prawie 2l oleju na 1000km i WYDAJE mi się, że kopci. Zaraz się ruszę i trzeba to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Z tego co udało mi się dojrzeć to mam turbo TF035, ale cena ich zabija :shock: To co, naprawiać czy kupić uzywke TD04 i ustawić tak samo jak mam teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Z tego co udało mi się dojrzeć to mam turbo TF035, ale cena ich zabija :shock: To co, naprawiać czy kupić uzywke TD04 i ustawić tak samo jak mam teraz? Pożycz na chwile od kogoś sprawne turbo, ale wg mnie silnik wymaga remontu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Z tego co udało mi się dojrzeć to mam turbo TF035, ale cena ich zabija :shock: To co, naprawiać czy kupić uzywke TD04 i ustawić tak samo jak mam teraz? Pożycz na chwile od kogoś sprawne turbo, ale wg mnie silnik wymaga remontu Ale to w przeciągu 1000km tak by się rozpadł silnik że z 0,2l pleju na 1 litr od razu? Zwłaszcza że różnicy w jeździe nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Z tego co udało mi się dojrzeć to mam turbo TF035, ale cena ich zabija :shock: To co, naprawiać czy kupić uzywke TD04 i ustawić tak samo jak mam teraz? Pożycz na chwile od kogoś sprawne turbo, ale wg mnie silnik wymaga remontu Ale to w przeciągu 1000km tak by się rozpadł silnik że z 0,2l pleju na 1 litr od razu? Zwłaszcza że różnicy w jeździe nie zauważyłem. Ja nie widzę w tym dziwnego :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 To mnie nie pocieszyles :| Mozna w jakis sposob sprawdzic czy to turbo czy silnik? Sprawdzalem teraz na biegu jalowym i rozgrzanym silniku. Przy pelnym bucie i puszczeniu gazu geneeralnie nie kopci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Piaskos, tak wyglądało walnięte turbo w moim ex GTku Zwróć uwagę na końcówkę filmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Gdzie zdychająca turbina wyrzuca olej? W dolot czy w wylot? Jutro będę chciał rozkręcić chociaż jedną rurę z dolotu żeby zobaczyć jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Ostatnio mój znajomy miał sprawdzaną turbinę w Forku 2.5 turbo. Testy wyglądał mniej więcej tak -> ok. 3 minuty utrzymywanie obrotów w okolicach 6k a następnie gwałtowne odjęcie gazu (dopiero po 3 minutach). Jeżeli puści bąka to turbina dead. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 pablonas jak możesz to rzuć okiem na mój film Turbo, czy nie turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Oglądając film, wydaje mi się, że badziej przypomina naszą przypadłość: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=22&t=148677&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 ok. 3 minuty utrzymywanie obrotów w okolicach 6k :shock: Tak na postoju ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Piaskos, mam TD04 do sprzedania eżeli puści bąka to turbina dead. jak rzygnie stalą i olejem, to znaczy że motur ded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Dodam jeszcze że olej w IC i na łaczniku IC z przepustnica wystepuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 ok. 3 minuty utrzymywanie obrotów w okolicach 6k :shock: Tak na postoju ? :shock: Tak się właśnie prowokuje usterkę turbiny lub silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Oglądając film, wydaje mi się, że badziej przypomina naszą przypadłość:http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=22&t=148677&start=0 Oby nie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 ... ale może założyć TD04L i ograniczyć ją do parametrów oryginalnego turbo?Bo te TD04L są stosunkowo tanie A najważniejsze... kupić używaną, regenerowaną czy regenerować swoją? Wydaje mi się, że możesz włożyć TD04L i nic nie ruszać, ale chętnie usłyszę jeszcze inne opinie. A co do drugiej kwestii.. no właśnie, też jestem ciekaw - niech się ktoś wypowie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Ciekawostka, to co nagrałem na filmie było na PB. Na gazie to kopcenie nie występuje... WTF? :shock: (no chyba ze akurat trafilem na taki moment) -- Pt maja 04, 2012 3:16 pm -- ... ale może założyć TD04L i ograniczyć ją do parametrów oryginalnego turbo?Bo te TD04L są stosunkowo tanie A najważniejsze... kupić używaną, regenerowaną czy regenerować swoją? Wydaje mi się, że możesz włożyć TD04L i nic nie ruszać, ale chętnie usłyszę jeszcze inne opinie. A co do drugiej kwestii.. no właśnie, też jestem ciekaw - niech się ktoś wypowie 8) Już wiem że spokojnie można wsadzić TD04. Po rozmowach wynika, że lepiej ori używka niż bawić się w wątpliwe regeneracje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Piaskos, powtórz ten test z lpg bo coś mi się wierzyć nie chce Po tym filmie stawiam na turbo. A co do regeneracji turbin -> ma to sens w popularnych dieslach gdzie turbiny używki są drogie. W subaru za cenę porządnej regeneracji kupisz 4 używki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się