krasa1 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam prawdopodobnie czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą (subaru forester 2.5xt 177km 2005 automat),dzisiaj dowiedziałem się że uszczelki to dopiero początek moich wydatków majster twierdzi ze trzeba wymienić jeszcze szpilki i coś tam jeszcze czy ktoś już miał taką przygodę i co tak naprawdę się robi podczas takiej naprawy ile to może kosztować.A przy okazji szukam pompy wody do mojego autka a dokładnie zdjęcia dzisiaj widziałem już dwa i żadne nie pasowało pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 szukam pompy wody do mojego autka a dokładnie zdjęcia Zdjęcie to sobie sam możesz zrobić. A pompę dobierz pod numer nadwozia u kogoś kto się na tym zna. majster twierdzi Ile razy ten majster wymieniał uszczelki głowic w subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Ile razy ten majster wymieniał uszczelki głowic w subaru? kiedys trzeba zacząć.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasa1 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 nie wspomniałem ze auto jest z USA i już raz zamówiłem pompę którą musiałem zwrócić i dzisiaj byłem u dwóch mechaników powiedzieli że jak nie rozkręcą to nie wiedzą jak ona wygląda pojechałem do serwisu i dali mi schemat tej pompy pojechałem z powrotem do mechanika a on mówi że pompa na pewno nie taka jak na schemacie to samo w sklepie podobna ale się rożni i chce zdjęcie tej pompy bo wiem jak ma wyglądać a serwis stwierdził że to schemat jest "poglądowy " i może się różnić a z uszczelką pod głowicę to dopiero oględziny dokładne będą we wtorek czy to na pewno to ale za w czasu chce wiedzieć czy ktoś miał podobny przypadek i wiedzieć co nie co o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 auto jest z USA To akurat nic nie zmienia. Zamawiasz pompę pod nr nadwozia i musi pasować. Chyba, że auto "po przejściach". W subaru fast jest tylko rysunek poglądowy pompy. Nie musi odpowiadać w 100% wyglądem temu co masz w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 nie wspomniałem ze auto jest z USA i już raz zamówiłem pompę którą musiałem zwrócić i dzisiaj byłem u dwóch mechaników powiedzieli że jak nie rozkręcą to nie wiedzą jak ona wygląda pojechałem do serwisu i dali mi schemat tej pompy pojechałem z powrotem do mechanika a on mówi że pompa na pewno nie taka jak na schemacie to samo w sklepie podobna ale się rożni i chce zdjęcie tej pompy bo wiem jak ma wyglądać a serwis stwierdził że to schemat jest "poglądowy " i może się różnić no trochę sie nachodzisz.... :roll: a z uszczelką pod głowicę to dopiero oględziny dokładne będą we wtorek czy to na pewno to ....to znowu pewnie Cie wyslą...... czy ktoś miał podobny przypadek i wiedzieć co nie co o tym były takie przypadki i serwisy Subaru raczej wiedza co , gdzie i jakie kupić.....i najwazniejsze czy to uszczelka pod glowicą :?: a po co ta pompa.... :?: ...chyba , ze razem z rozrzadem wym. po pn. 200 tys..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam prawdopodobnie czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą (subaru forester 2.5xt 177km 2005 automat),dzisiaj dowiedziałem się że uszczelki to dopiero początek moich wydatków majster twierdzi ze trzeba wymienić jeszcze szpilki i coś tam jeszcze czy ktoś już miał taką przygodę i co tak naprawdę się robi podczas takiej naprawy ile to może kosztować.A przy okazji szukam pompy wody do mojego autka a dokładnie zdjęcia dzisiaj widziałem już dwa i żadne nie pasowało pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz. Z ciekawości: 177km to 177 tysięcy kilometrów czy moc ? 2.5 xt z taką mocą to chyba nie było ... Skąd wiesz, że to uszczelka ? Co do naprawy to ja bym np. pojechał np. do ASO i zgłosił problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasa1 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 pompy nie wymieniłem przy pierwszym razie (95tyś) bo ta zamówiona po winie była nie dobra i dla tego chce zmienić pompę bo już 160tyś nabite a pompa od nowości -- 2 kwi 2012, o 20:45 -- Z ciekawości: 177km to 177 tysięcy kilometrów czy moc ? 2.5 xt z taką mocą to chyba nie było ... Skąd wiesz, że to uszczelka ? Co do naprawy to ja bym np. pojechał np. do ASO i zgłosił problem. 177 to konie mechaniczne -- 2 kwi 2012, o 20:59 -- pompy nie wymieniłem przy pierwszej wymianie rozrządu (95tys) bo zamówiona nie pasowała a teraz jest(165tys) i chce wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Nie ma opcji, że masz 2.5 XT i 177KM. W USA były: 2.5 X - 173KM 2.5 XT - 224KM 177KM to miały 2.0 XT, ale takich nie było w USA. Możesz masz jakiegoś ulepa, że VIN pokazuje 2.5XT a silnik masz od 2.0 XT. Wtedy by to wyjaśniło, że coś tam nie pasuje kupowane po VINie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 177 to konie mechaniczne 2.5 xt to chyba jakieś dziwadło albo pomyłka, 2L S-turbo miał 177KM, a 2,5XT ma 230KM.... nie wiem, co wydziwiasz z tą pompą wody, są raptem dwa czy trzy rodzaje, jedna do Turbo i dwie do ssaka... uszczelki pod głowicą(-ami) nie dawaj robić w byle warsztacie, tylko w takim, co robił Subaru, i wie z czym je się je... , bo będziesz robił dwa razy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasa1 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 nie wiem na klapie mam naklejkę xt a jak mogę sprawdzić czy jest to wersja x czy xt a w dowodzie rejestracyjnym mam 129 kw po przeliczeniu wychodzi 175km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 co wydziwiasz z tą pompą wody, są raptem dwa czy trzy rodzaje, jedna do Turbo i dwie do ssaka... A tu się mylisz... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 nie wiem na klapie mam naklejkę xt a jak mogę sprawdzić czy jest to wersja x czy xt a w dowodzie rejestracyjnym mam 129 kw po przeliczeniu wychodzi 175km I sprawa jasna: jak 129kW to 2.5X i to by pasowało do US. "XT" na klapie to pewnie taki tuning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 "XT" na klapie to pewnie taki tuning Sticker tiuning 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 nie wspomniałem ze auto jest z USA i już raz zamówiłem pompę którą musiałem zwrócić i dzisiaj byłem u dwóch mechaników powiedzieli że jak nie rozkręcą to nie wiedzą jak ona wygląda pojechałem do serwisu i dali mi schemat tej pompy pojechałem z powrotem do mechanika a on mówi że pompa na pewno nie taka jak na schemacie to samo w sklepie podobna ale się rożni i chce zdjęcie tej pompy bo wiem jak ma wyglądać a serwis stwierdził że to schemat jest "poglądowy " i może się różnić :shock: krasa1, a co to za mechanicy? :roll: Na Twoim miejscu posłuchałbym powyższych rad i udał się do ASO. Z Białej Podlaskiej masz blisko i do Białegostoku, i do Lublina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 co wydziwiasz z tą pompą wody, są raptem dwa czy trzy rodzaje, jedna do Turbo i dwie do ssaka... A tu się mylisz... 8) Rura do chłodnicy w bok albo wewprzodek, dwie małe rurki albo jedna, wiatraczek żeliwny, plastikowy albo blaszany, i tyle tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 dwie małe rurki albo jedna Albo trzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 dwie małe rurki albo jedna Albo trzy... etam, czarnowictfo albo inna szarlataneria.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 krasa1, jest nowy rodzaj uszczelek pod głowicę w tych silnikach. Jedź do ASO, a jeżeli tego nie robi to w miejsce gdzie wiedzą jak to zrobić. To nie jest tak samo jak innych autach. Trzeba widzieć jak "kręcić" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 tu masz więcej o uszczelkach i ich awariach... viewtopic.php?f=26&t=139110&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 krasa1 - podjedz do Lublina - do warsztatu ogarniającego SUBARU - z Białej nie masz daleko, bo jeszcze się wykończysz w Białej finansowo na wymianie wszystkiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Delikatnie odchodząc od tematu, ale tylko delikatnie uzyskałem takie info z dosyć sprawdzonego źródła, że w 2.5T od chyba 2007r. robili (OEM) jakieś mocniejsze śruby/szpilki głowicy i chyba inną uszczelkę. Słyszał ktoś coś? Pzdr! M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Niedawno chwaliłem Forestera za niezwodność i właśnie mi poszła uszczelka pod głowicą. 2.5xt 2007r., niecałe 145 tys. km. Super, na kilka miesięcy przed sprzedażą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Niedawno chwaliłem Forestera za niezwodność i właśnie mi poszła uszczelka pod głowicą. 2.5xt 2007r., niecałe 145 tys. km. Super, na kilka miesięcy przed sprzedażą. Jak zauważyłeś, jakie objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Załączyły się wentylatory chłodnicy - bez związku z niczym; byłem akurat na serwisie w innej sprawie, więc od razu zgłaszam mechanikom. W zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego jest prawie na ful (tzn. dużo powyżej kreski MAX), a w obiegu za mało, bo weszło jakieś 1,5 L. Wygląd płynu (tego w obiegu) nienormalny - bąbelki, trochę zupa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się