lucza Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Tak to powinno wyglądać od strony głowicy,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Ori natrysk Edit Się spóźniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 rozumiem, ze jaja sobie robisz :roll: nadal nie wierze w to co widze Z grzeczności wypadałoby się podzielić swoimi uwagami, a niżeli sugerować wielokrotnie, że coś wiesz, ale nie powiesz.... Jesteśmy na forum technicznym, a w katalogu firm, czy bazarze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Z grzeczności wypadałoby się podzielić swoimi uwagami, a niżeli sugerować wielokrotnie, że coś wiesz, ale nie powiesz....Jesteśmy na forum technicznym, a w katalogu firm, czy bazarze! Służę: 1. Jestem w stanie sprobowac sobie wyobrazić co autor modyfikacji uwidocznionej na zdjęciu Van Dyk chciał osiągnąć. Podobne rozwiązanie jest stosowane u innego japońskiego producenta - Mazda. Nie ma to wg mnie nic wspolnego z natryskiem na denko tłoka. Mazda budując coś takiego chciała osiągnąć efekt, ktory akurat w Subaru winien być organizowany totalnie inaczej. Nie bede sie rozpisywał bo temat nie dotyczy IMO tego fragmentu. 2. Jezeli jednak nie jest tak jak w Ad1 i owe zdjęcie ma jednakze tytułowy natrysk pokazywac to trudno juz mi sobie wyobrazic chocby dlugosc tej dyszy, pomijajac abstrakcyjny sposob jej ewentualnego montazu i dystrybucję oleju. Pomijam rowniez haslo "zawór zwrotny". 3. Pokazywanie dyszy od strony panewki i wału korbowego a nie od strony tłoka ma jakiś cel - jezeli przyjmujemy, ze to jednak natrysk na denko /w co nie wierzę/ to pobieranie oleju z rowka panewki jest wg mnie abstrakcją. Pomijam fakt, ze musiałaby przechodzić centralnie przez magistrale olejową na wylot - jaki to ma sens??? 4. Jak w/w dysza winna być zamontowana pokazuje zdjęcie lucza, aczkolwiek zaznaczę BTW, ze jest to jak widzę nasza praca więc mogę nie być obiektywny. Foto melina26, pokazuje jednak to samo. 5. W silnikach EJ20K i EJ22 z fabrycznym natryskiem były stosowane pompy 10mm o określonej wydajności i ciśnieniu pracy liczonym przy niskich i wysokich obrotach. Dawało to radę, ale akurat my stosujemy pompy 11mm i 12mm w zaleznosci od aplikacji celem poprawienia owej wydajności. Żeby było jasne wg mnie więcej nie musi znaczyć lepiej. 6. Pisząc tylko o robieniu sobie jaj właśnie starałem sie być grzeczny bo jak słusznie zauważyłeś jesteśmy w "technicznym" a nie na bazarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Xbike, skoro już się rozgadałeś to może powiesz jak był spawany ten blok z foto? Są jakieś problemy z odkształcaniem się tulei czy może wciskacie dystans który następnie jest spawany z materiałem bloku? Wiadomo że standardowo robi się to tak: Pytam, bo u siebie zrobię coś podobnego. Zrobię to prędzej czy później a Twoja odpowiedz sporo może mi ułatwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Xbike, skoro już się rozgadałeś to może powiesz jak był spawany ten blok z foto? Az taki rozgadany to ja nie jestem 8) . Przykro mi. Są jakieś problemy z odkształcaniem się tulei Są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 To co zobaczyłem na zdjęciu tzn. te dysze i ich montaż, normalnie soorki, ale nie mogę się pochamować, ale co tam każdemu wolno a co soorki za off top Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melina26 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Xbike, dzięki za szczerość :wink: Mam już odpowiednią spawarkę więc powinno pójść gładko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 To co zobaczyłem na zdjęciu tzn. te dysze i ich montaż, normalnie soorki, ale nie mogę się pochamować, ale co tam każdemu wolno a co soorki za off top rozwiązanie godne słynnego "tylnego mostu" w Omedze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Carlos zajefajne rozwiązanie, a ja kombinuję A-grupowy napęd, a tu proszę jak znalazł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 no i mam się tu grupa podzieliła na śmiejących się i wynalazców czyli standard... szkoda że wynalazcy muszą uczyć się na własnych błędach........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 A Van Dyk to wynalazca czy przesmiewca??? Pokazal jak powinna wygladac taka modyfikacja Takie profi rozwiazanie z elementami rodem z Bawarii winno byc uzupelnione o porzadny system zasilania - IMO nice Uploaded with ImageShack.us Maras - zobaczysz, ze nas chlopak jeszcze porozstawia po kątach 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Van Dyk Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 To co zobaczyłem na zdjęciu tzn. te dysze i ich montaż, normalnie soorki, ale nie mogę się pochamować, ale co tam każdemu wolno a co soorki za off top Naucz się najpierw pisać,bo ani po angielsku Ci to nie wychodzi,a po polsku wcale :wink: -- Pt mar 23, 2012 9:13 pm -- Z grzeczności wypadałoby się podzielić swoimi uwagami, a niżeli sugerować wielokrotnie, że coś wiesz, ale nie powiesz....Jesteśmy na forum technicznym, a w katalogu firm, czy bazarze! Służę: 1. Jestem w stanie sprobowac sobie wyobrazić co autor modyfikacji uwidocznionej na zdjęciu Van Dyk chciał osiągnąć. Podobne rozwiązanie jest stosowane u innego japońskiego producenta - Mazda. Nie ma to wg mnie nic wspolnego z natryskiem na denko tłoka. Mazda budując coś takiego chciała osiągnąć efekt, ktory akurat w Subaru winien być organizowany totalnie inaczej. Nie bede sie rozpisywał bo temat nie dotyczy IMO tego fragmentu. 2. Jezeli jednak nie jest tak jak w Ad1 i owe zdjęcie ma jednakze tytułowy natrysk pokazywac to trudno juz mi sobie wyobrazic chocby dlugosc tej dyszy, pomijajac abstrakcyjny sposob jej ewentualnego montazu i dystrybucję oleju. Pomijam rowniez haslo "zawór zwrotny". 3. Pokazywanie dyszy od strony panewki i wału korbowego a nie od strony tłoka ma jakiś cel - jezeli przyjmujemy, ze to jednak natrysk na denko /w co nie wierzę/ to pobieranie oleju z rowka panewki jest wg mnie abstrakcją. Pomijam fakt, ze musiałaby przechodzić centralnie przez magistrale olejową na wylot - jaki to ma sens??? 4. Jak w/w dysza winna być zamontowana pokazuje zdjęcie lucza, aczkolwiek zaznaczę BTW, ze jest to jak widzę nasza praca więc mogę nie być obiektywny. Foto melina26, pokazuje jednak to samo. 5. W silnikach EJ20K i EJ22 z fabrycznym natryskiem były stosowane pompy 10mm o określonej wydajności i ciśnieniu pracy liczonym przy niskich i wysokich obrotach. Dawało to radę, ale akurat my stosujemy pompy 11mm i 12mm w zaleznosci od aplikacji celem poprawienia owej wydajności. Żeby było jasne wg mnie więcej nie musi znaczyć lepiej. 6. Pisząc tylko o robieniu sobie jaj właśnie starałem sie być grzeczny bo jak słusznie zauważyłeś jesteśmy w "technicznym" a nie na bazarze. Xbike Ty bądź grzeczny i zajmij się lepiej dystrybucją części,bardzo kiepsko Ci to idzie... :wink: Pozdrowienia od chłopaków z Krakowa,a ode mnie podziękowania za tłoki,które doszły po miesiącu... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Edit , nię chce mi sie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Van Dyk Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Dla wszystkich zainteresowanych.To działa :!: Kilka aut już bardzo długo z tym jeździ i ma się doskonale.Nikt nikogo nie zmusza do zakładania natrysku...Pokazałem jak ewentualnie można to zrobić.Oczywiście zapraszam doktorów,do doktoryzowania się... :wink: Kto powiedział,ze wątek musi być nudny :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Dla wszystkich zainteresowanych.To działa :!: Kilka aut już bardzo długo z tym jeździ i ma się doskonale.Nikt nikogo nie zmusza do zakładania natrysku...Pokazałem jak ewentualnie można to zrobić.Oczywiście zapraszam doktorów,do doktoryzowania się... :wink: Kto powiedział,ze wątek musi być nudny :wink: Tak czysto z ciekawości , widziałeś kiedyś coś takiego jak rozkład temperatury tłoka w subaru :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Panie Van Dyk, zgodnie z Pana sugestią o tym abym nie pisał, więc wymazałem post.Proszę mnie poprawić, jak napisałem z błędem.Z góry dziękuję. A tak na marginesie, jeżeli boli Pana to, że ktoś może coś wiedzieć i ewentualnie doradzić, to gdzie Pan był przez tyle lat k....a co, gdzie Pan był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Panie Van Dyk, zgodnie z Pana sugestią o tym abym nie pisał, więc wymazałem post.Proszę mnie poprawić, jak napisałem z błędem.Z góry dziękuję.A tak na marginesie, jeżeli boli Pana to, że ktoś może coś wiedzieć i ewentualnie doradzić, to gdzie Pan był przez tyle lat k....a co, gdzie Pan był. Marek szkoda nerwów , pomysl ze za piec dni będziemy w portugali a tam nawet Kia Picanto moze mieć wtrysk metanolu na denko żołądka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Van Dyk Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Dla wszystkich zainteresowanych.To działa :!: Kilka aut już bardzo długo z tym jeździ i ma się doskonale.Nikt nikogo nie zmusza do zakładania natrysku...Pokazałem jak ewentualnie można to zrobić.Oczywiście zapraszam doktorów,do doktoryzowania się... :wink: Kto powiedział,ze wątek musi być nudny :wink: Tak czysto z ciekawości , widziałeś kiedyś coś takiego jak rozkład temperatury tłoka w subaru :?: Domniemywam,ze chodzi Ci o skierowanie dyszy na stronę tłoka gdzie jest zawór wydechowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Miałem już tego nie robić ale są sytuacje w których wyjątki warto czynić. W związku z : Naucz się najpierw pisać,bo ani po angielsku Ci to nie wychodzi,a po polsku wcale :wink: i Xbike Ty bądź grzeczny i zajmij się lepiej dystrybucją części,bardzo kiepsko Ci to idzie... :wink: Pozdrowienia od chłopaków z Krakowa,a ode mnie podziękowania za tłoki,które doszły po miesiącu... :wink: i Dla wszystkich zainteresowanych.To działa :!: Kilka aut już bardzo długo z tym jeździ i ma się doskonale.Nikt nikogo nie zmusza do zakładania natrysku...Pokazałem jak ewentualnie można to zrobić.Oczywiście zapraszam doktorów,do doktoryzowania się... :wink: Kto powiedział,ze wątek musi być nudny :wink: jesteś BYDLĘ , CHAM , a przede wszystkim IGNORANT. Kolejność nieprzypadkowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Edwin,masz rację,jeszcze pięć dni i :?: może być i Kia, kij tam, nie ważne. :wink:A portugalie pisze się przez małe,,p" chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Grzesiek_67, :shock: ooollleeeee........ A kolejność 8) Marek szkoda nerwów , pomysl ze za piec dni będziemy w portugali a tam nawet Kia Picanto moze mieć wtrysk metanolu na denko żołądka A gdzie ta dysza i rozkład temperatury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Van Dyk Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Miałem już tego nie robić ale są sytuacje w których wyjątki warto czynić. W związku z : Naucz się najpierw pisać,bo ani po angielsku Ci to nie wychodzi,a po polsku wcale :wink: i Xbike Ty bądź grzeczny i zajmij się lepiej dystrybucją części,bardzo kiepsko Ci to idzie... :wink: Pozdrowienia od chłopaków z Krakowa,a ode mnie podziękowania za tłoki,które doszły po miesiącu... :wink: i Dla wszystkich zainteresowanych.To działa :!: Kilka aut już bardzo długo z tym jeździ i ma się doskonale.Nikt nikogo nie zmusza do zakładania natrysku...Pokazałem jak ewentualnie można to zrobić.Oczywiście zapraszam doktorów,do doktoryzowania się... :wink: Kto powiedział,ze wątek musi być nudny :wink: jesteś BYDLĘ , CHAM , a przede wszystkim IGNORANT. Kolejność nieprzypadkowa. A Ty jesteś sfrustrowanym chamem oraz gruboskórnym bydlęciem,pozbawionym taktu i kultury :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 A ja myśle ze na ten wątek , jedynym rozwiązaniem jest mądry moderator , który te gowna posprząta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się