Skocz do zawartości

Van Dyk

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    słabe

Osiągnięcia Van Dyk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. i i jesteś BYDLĘ , CHAM , a przede wszystkim IGNORANT. Kolejność nieprzypadkowa. A Ty jesteś sfrustrowanym chamem oraz gruboskórnym bydlęciem,pozbawionym taktu i kultury :wink:
  2. Tak czysto z ciekawości , widziałeś kiedyś coś takiego jak rozkład temperatury tłoka w subaru :?: Domniemywam,ze chodzi Ci o skierowanie dyszy na stronę tłoka gdzie jest zawór wydechowy
  3. Dla wszystkich zainteresowanych.To działa :!: Kilka aut już bardzo długo z tym jeździ i ma się doskonale.Nikt nikogo nie zmusza do zakładania natrysku...Pokazałem jak ewentualnie można to zrobić.Oczywiście zapraszam doktorów,do doktoryzowania się... :wink: Kto powiedział,ze wątek musi być nudny :wink:
  4. Naucz się najpierw pisać,bo ani po angielsku Ci to nie wychodzi,a po polsku wcale :wink: -- Pt mar 23, 2012 9:13 pm -- Służę: 1. Jestem w stanie sprobowac sobie wyobrazić co autor modyfikacji uwidocznionej na zdjęciu Van Dyk chciał osiągnąć. Podobne rozwiązanie jest stosowane u innego japońskiego producenta - Mazda. Nie ma to wg mnie nic wspolnego z natryskiem na denko tłoka. Mazda budując coś takiego chciała osiągnąć efekt, ktory akurat w Subaru winien być organizowany totalnie inaczej. Nie bede sie rozpisywał bo temat nie dotyczy IMO tego fragmentu. 2. Jezeli jednak nie jest tak jak w Ad1 i owe zdjęcie ma jednakze tytułowy natrysk pokazywac to trudno juz mi sobie wyobrazic chocby dlugosc tej dyszy, pomijajac abstrakcyjny sposob jej ewentualnego montazu i dystrybucję oleju. Pomijam rowniez haslo "zawór zwrotny". 3. Pokazywanie dyszy od strony panewki i wału korbowego a nie od strony tłoka ma jakiś cel - jezeli przyjmujemy, ze to jednak natrysk na denko /w co nie wierzę/ to pobieranie oleju z rowka panewki jest wg mnie abstrakcją. Pomijam fakt, ze musiałaby przechodzić centralnie przez magistrale olejową na wylot - jaki to ma sens??? 4. Jak w/w dysza winna być zamontowana pokazuje zdjęcie lucza, aczkolwiek zaznaczę BTW, ze jest to jak widzę nasza praca więc mogę nie być obiektywny. Foto melina26, pokazuje jednak to samo. 5. W silnikach EJ20K i EJ22 z fabrycznym natryskiem były stosowane pompy 10mm o określonej wydajności i ciśnieniu pracy liczonym przy niskich i wysokich obrotach. Dawało to radę, ale akurat my stosujemy pompy 11mm i 12mm w zaleznosci od aplikacji celem poprawienia owej wydajności. Żeby było jasne wg mnie więcej nie musi znaczyć lepiej. 6. Pisząc tylko o robieniu sobie jaj właśnie starałem sie być grzeczny bo jak słusznie zauważyłeś jesteśmy w "technicznym" a nie na bazarze. Xbike Ty bądź grzeczny i zajmij się lepiej dystrybucją części,bardzo kiepsko Ci to idzie... :wink: Pozdrowienia od chłopaków z Krakowa,a ode mnie podziękowania za tłoki,które doszły po miesiącu... :wink:
  5. No ale jak z tymi oznaczeniami? Na dyszach nie ma,dam znać jak się dowiem z jakiego BMW :wink:
  6. Nowa z STi,kosztuje 500zł -- Cz mar 22, 2012 10:01 pm -- rozumiem, ze jaja sobie robisz :roll: hahaha dlaczego? -- Cz mar 22, 2012 10:02 pm -- Mądry chłopiec :wink:
  7. Na 70% jadę... Ale dalej nie wiem czy na jakieś gokarty się wybieramy później czy nie? bo jak tak, to by mnie zachęciło do przyjazdu znacząco To może umówimy się na gokarty i pojedziemy z Lichosytem jak kiedys?
  8. Proszę bardzo tak to wygląda.Otwory na dysze należy wywiercić pod odpowiednim kątem,skierowanym na środek tłoka :wink: Dysze mają zaworek zwrotny,pochodzą z BMW
  9. Dobry wieczór wszystkim i przepraszam za swoje faux pas :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...