Jump to content

Czy ktoś oglądał to auto ? + bonus


Bergen
 Share

Recommended Posts

Witam !

 

To mój pierwszy post, witam wszystkich i do rzeczy...

 

Czy ktoś z Forumowiczów oglądał poniższe auto ? Co o nim sądzicie ?

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84937553

 

Noszę się z zamiarem kupna Imprezy lub Legacy, a ten egzemplarz wygląda bardzo zachęcająco.

 

I jeszcze trzy pytania:

 

Jak te dwa auta sprawują się w jeździe po drogach gruntowych, lesie ?

Czy Impreza ma podwójnie ocynkowane blachy ?

Na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie ?

Link to comment
Share on other sites

od prawie roku jezdze podobnym i jestem zadowolony. sytuacje mialem taka, ze w ciagu kilku dni musialem kupic nowe auto i wybor subaru byl mocno przypadkowy, ale nie zaluje. teraz szukam czegos nowszego i z wiekszym silnikiem (tez subaru). 1.6 jest troche za slaby jak na to auto (szczegolnie z napedem na dwie oski).

przy kupnie zwroc uwage na skrzynie (czy nie halasuje, czy biegi wskakuja bez problemow, wycieki), i stuki w zawieszeniu. poza tym wycieki z maglownicy dosc czesto sie zdarzaja. najlepiej przed kupnem pojechac do ASO, tam za okolo 200zl sprawdza ci auto.

jesli chodzi o ocynkowanie to nie wiem, ale w moim nie ma zadnych problemow z korozja (choc jest pare lat mlodszy).

Link to comment
Share on other sites

jak się sprawuje na drogach gruntowych lub w lesie? ten? jak np. VW Jetta 1.6l.

 

A jak Waszym zdaniem Subaru 4x4 (Impreza, Legacy) znoszą jazdę po gruncie ?

 

Bo według forum 4x4, bardzo dziarsko sobie radzą. I na dojazdy do startowisk czy nad jezioro są w sam raz.

Link to comment
Share on other sites

A jak Waszym zdaniem Subaru 4x4 (Impreza, Legacy) znoszą jazdę po gruncie ?

 

Bo według forum 4x4, bardzo dziarsko sobie radzą. I na dojazdy do startowisk czy nad jezioro są w sam raz.

np. wczoraj wjechałem sobie na plażę w Piaskach (na końcu Mierzeji Wiślanej, 13km za Krynicą Morską), pojeździłem trochę zygzakiem po śniegu, zawróciłem i wyjechałem pod górkę z plaży. jeszcze coś? ;).

 

najlepsze w teren to tak prawdę mówiąc jest pierwsze Justy, bo krótkie i lekkie - czyli jeśli się powiesisz, to sam się wypchniesz :).

z Imprezą czy Legacem będzie tak, że dopóki się nie powiesisz, to przejedziesz. rozstaw osi i długie zwisy nie pomagają w terenie, ale nie są to terenówki i nie można od nich wymagać zbyt wiele w tej materii.

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Mój ojciec jest myśliwym i jeden z kolegów ma Forysia Turbo. W lesie radzi sobie naprawdę super. Zima, lato, roztopy. To dla niego bez różnicy. jedyny minus to prześwit. Czasem sobie moze o coś zawadzić. Ojciec jeździ Hyundaiem Terracanem i szczerze mówiąc namawiałem go na forestera,jednak odstraszył go właśnie mały prześwit i....za to mnie obelgami obrzucicie-ale wybaczam bo rozumię.....brak diesla. Ale pgólnie Forester to naprawdę profesjonalny samochód na wertepy.

Link to comment
Share on other sites

Mój ojciec jest myśliwym i jeden z kolegów ma Forysia Turbo. W lesie radzi sobie naprawdę super. Zima, lato, roztopy. To dla niego bez różnicy. jedyny minus to prześwit.

To jeżeli forester ma za mały prześwit, to bez modyfikacji zawiasu nic innego nie znajdziesz z szuwarków :( Kiedyś był Legacy Hubertus sprzedawany :)

 

Czasem sobie moze o coś zawadzić. Ojciec jeździ Hyundaiem Terracanem i szczerze mówiąc namawiałem go na forestera,jednak odstraszył go właśnie mały prześwit i....za to mnie obelgami obrzucicie-ale wybaczam bo rozumię.....brak diesla.

Woli truć zwierzęta dieslem niż benzyną? ;)

Link to comment
Share on other sites

Forester to naprawdę profesjonalny samochód na wertepy.

Trist, doceniam dobrą intencję... ale TROCHĘ przesadziłeś... :lol:

jeżeli forester ma za mały prześwit, to bez modyfikacji zawiasu nic innego nie znajdziesz z szuwarków

Ani z SUV-ów. Większe prześwity niż te forysiowe 19-20 cm mają już tylko PRAWDZIWE, ramowe terenówki, a i to nie wszystkie...

Link to comment
Share on other sites

No tak wiem,źle to ująłem :) . Chodzi mi o to że dla myśliwego lub leśnika jest wystarczający. Zgadzam się w 100% że samochód na ramie to to nie jest i wielkich wertepów nie wytrzyma. Ale szczerze mówiąc to naprawdę to auto sprawnie się zawija pod górki i przez błota.

Link to comment
Share on other sites

W Niemczech sprzedawali sprezyny podwyzszajace do imprezy (dla lesnikow mysliwych), wg testu w jednym z czasopism udalo sie uzyskac przeswit 23 cm, przy oponach 185/70R14 w imprezie 1.8 combi co jest niezlym, rezultatem juz. Jak chcesz jezdzic po lesie to poszukaj takich lub nie wiem czy sie da ale moze by podeszly z Forestera?? musi ktos to sprawdzic nie mozna z lifetem przesadzic bo przeguby szybko szlag trafi . A jesli chodzi o silnik to minimum musi byc 1.8 z redutkorem (wersja kombi) 1.6 przy duzy oporach (bloto, piasek gleboki snieg) i niebedzie sie sprawdzal i skonczy sie na spaleniu sprzegla przy ruszaniu. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Wiem, że bluźnię, ale zamontowanie jakiegos 150 konnego diesla do Forestera byloby super pomyslem. Nisko polozony max momentu obrotowego i jego wyzsza wartosc sprawdzilyby sie napewno w terenie. 8)

Link to comment
Share on other sites

Wiem, że bluźnię, ale zamontowanie jakiegos 150 konnego diesla do Forestera byloby super pomyslem. Nisko polozony max momentu obrotowego i jego wyzsza wartosc sprawdzilyby sie napewno w terenie. 8)

Może będzie w przyszłym roku. Takie były plotki, na razie cisza. Przeszczep innego diesla raczej niewykonalny, ale kto wie - polscy mechanicy nie znają słowa niemożliwe ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...