loser Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Podepne się pod temat żeby nie wbijać nowego. Błąd P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold pojawił się 3 tyg temu, udało się skasować. W tym tyg powrócił. Już na stałe. Pacjent to hawk NA na lpg, instalka od 32k km, przebieg 82k. Auto jeździ normalnie, nie gaśnie, wiec czy to na pewno już zawory do regulacji? Wiem, że bez wycieczki do intstalatora się nie obędzie, ale ciekaw jestem czy coś więcej wiadomo o P0420, bo sporo tematów jest na forum. I podziękowania dla pitera za dotychczasową walkę z materią Też to miałem po wywaleniu kata ;-) Skończyło się na wyłączeniu informacji o tym błędzie. Koledze taki wybiło w aucie innej marki, gdy gaz przez chwilę niedomagał - auto się zakrztusiło i błąd wyskoczył. Skasowałem i error od roku nie wraca Nawrót u Ciebie może jednak oznaczać jakiś problem z gazem albo kat padł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Wyłączenie programowe, albo tuleja dystansująca do drugiej sondy i po problemie. Ta druga opcja chyba tańsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Wyłączenie programowe, albo tuleja dystansująca do drugiej sondy i po problemie. Ta druga opcja chyba tańsza. Czy w imprezie RS 2.5 też taki zabieg pomoże? Już od jakiegoś czasu mi się zapala check z tym błędem. Czy ten błąd może mieć coś wspólnego z sondą lambda ? Chodzi o błąd p0420 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Już od jakiegoś czasu mi się zapala check z tym błędem. To ten błąd był? Co masz nadłubane w wydechu? (a coś chyba masz, skoro gra jak gra ) Katalizator został, czy wydłubany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 (edytowane) Ogółem wydech jest przerobiony, ale katy obydwa są. Kolektor zmieniony, środkowa rura szersza (niestety nie wiem ile cali) no i puszka. Wydech wygląda na nierdzewke, ale tego też nie jestem pewien. Edytowane 20 Października 2013 przez Dorsz914 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M o d e n A ™ Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Witam! Od pewnego czasu około 3 tygodni borykam się z check'iem z komputera. Po podłączeniu przez mechanika kompa stwierdził błąd "mieszanka zbyt bogata/ mieszanka zbyt uboga" coś takiego mi powiedział. Wydruku niestety nie dostałem. Błąd skasowany problem zniknął na 200km jazdy na LPG. Po tym dystansie błąd powraca. Auto jeździ normalnie. Podpinam komp błąd wywala ten sam. Mechanik mówi że zapchany katalizator albo wywalić albo wstawić drugi. Udało mi się kupić nowy w dobrych pieniądzach wartych zachodu i za niedużą kwotę wykonałem zabieg wymiany. Zanim ta wymiana nastąpiła zrobiłem 100km na benzynie aby sprawdzić czy LPG nie świruje. Po 50 km zrobionych na benzynie znowu wywalił ten sam check. W piątek tydzień temu wstawiony nowy katalizator. W poniedziałek po przejechaniu 250km znowu ten sam check. Pytam mechanika co dalej? Mechanik twierdzi żebym zrobił znowu kilka km na benzynie żeby po wymianie katalizatora wykluczyć niesprawność LPG. Jestem na etapie kręcenia licznika na benzynie celem sprawdzenia czy nie wywali ten sam check. Panowie pomocy, co jeśli 1. Wywali błąd? I wyjdzie na to ze instalacja LPG działa dobrze. Gdzie szukać przyczyny? 2. Nie wywali błędu? I wyjdzie na to że mechanik doczepi się żę LPG jest źle zestrojone? Na tej instalacji jeżdżę od 20 stycznia do tej pory 0 problemu z tym błędem. Proszę jakąś podpowiedź bo walę kasę i nie widzę rezultatu :/ Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubexx Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Sprawdzić wiązkę, sprawdzić komputer. http://bergercs.com/bzdety/pclab/prasa/sondy_lambda.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Konkretny numer błędu bardzo by się przydał. Jeśli znów się pojawi, to dopilnuj abyś ten numer poznał (interfejs VAG-KKL lub ELM327 do tego powinny w Twoim roczniku wystarczyć).. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M o d e n A ™ Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Ok na pewno jak wyskoczy to go załatwię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 W dniu 22.09.2012 o 20:48, Avic napisał: Wyłączenie programowe, albo tuleja dystansująca do drugiej sondy i po problemie. Ta druga opcja chyba tańsza. Czy wyłączenie programowe sond lambda przy pełnym przelocie ma jakieś negatywne strony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Ale wyłączasz druga sonde. Bo ona kontroluje stan katalizatora, pierwsza sprawdza mieszankę. I tej się nigdy nie wyłącza. A przelot w zasadzie negatywnie wpływa tylko na silnik wolnossący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się