Skocz do zawartości

audiocars

Użytkownik
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.audio-cars.com.pl

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Mława
  • Auto
    WRX MY06

Osiągnięcia audiocars

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputacja

  1. niemozliwe, może paliła ci sie tylko dioda od klimy ale sprezarka napewno nie była załączona.
  2. audiocars

    Audio w subaru

    podejdzie bez problemu
  3. Panowie nie chce robić remapu ponieważ za jakiś czas auto będe sprzedawał ponieważ mysle nad nowym modelem. Chodzi mi jedynie o poprawienie "ryku" bez wymiany całego wydechu. Póki co mysle ze pierwszym krokiem jaki zrobie to wywale ori center pipe i zastąpie go przelotową rurą, jesli to nie pomoże to idę sie utopic
  4. Zrobiłem mały test, wywaliłem całkowicie tłumik prodrive. Tak że center pipe pełnił jakby role koncowego tłumika....i co?? Nadal cisza.....czy mozliwe ze katalizator za turbo tak tłumi dzwiek boksera. Zastanawiam sie czy w takiej sytuacji wogóle montaz jakiegoś "basowego" tłumika koncowego ma sens. Poradzcie cos??
  5. Panowie w swojej imprezie mam zamontowany oryginalny układ wydechowy. Chciałem uzyskac troche basowego brzmienie boxera więc zamontowałem fabrycznie nowy koncówy tłumik proodrive. I kicha.....auto jak było ciche tak jest ciche. W zwiazku z tym mam pytanie czy montaż przelotowego center pipe da jakąs poprawe?? Czy nie bedzie miał kłopotów z checkiem??
  6. audiocars

    Amorki - jakie?

    Dokładnie 43tyś przelotu od nowości. Cena 1000zł za cały komplet wraz ze sprezynami.
  7. audiocars

    Amorki - jakie?

    Mam cały uzywany oryginalny komplet na grubej sztycy.
  8. Ludzie auto jak kazde inne. Mam juz z kolei 4 impreze WRX i w żadnym z tych aut kompletnie nic mi sie nie działo. Co wiecej tylko w jednym z nich robiłem rozrząd. W pozostałych modelach serwis opierał sie jedynie na wymianie plynów a kasa włożona w auto była moim wymysłem (lepsze hamulce, wydech,remap itp). Najgorzej jezdziło mi sie 2-litrowa jednostką ponieważ była bardzo "tepa" od dołu. 2,5l to juz calkiem inna bajka, duzo lepsza elastyczność i moment od dołu. Obecnie latam hawkem po remapie na 260KM i 438Nm i w aucie kompletnie nic sie nie dzieje. Moim zdanie auto jak kazde inne, dla przykładu: - Alfa 147 1,6TS kupiona jako nowa, po 55tys zerwał sie pasek rozrządu. - BMW E90 2006 po programie w diagtroniku, przy 176tyś km silnik powiedział papa (obróciła sie panewk) - koszt 7tys Więc jesli kupisz zadbany egzemplarz i auto nie bedzie sluzyło Ci do upalania to polatasz nim bezawaryjnie bardzo dlugo.
  9. audiocars

    Audio w subaru

    Nie ma takiego rozmiaru jak 133mm, więc zapewne masz standardowe 13cm.
  10. To jest auto forumowe uzytkownika MacKandefer. Napisz do niego może coś Ci podpowie. Dopiero co go kupiłes a widzę że masz z nim same problemy.
  11. Uszczelka pod zaworami przepuszcza olej i kapie Ci na kolektor.
  12. Nie wiem czy ostatnio któryś z kolegów nie miał podobnego problemu ale w imprezie my08, tam okazał sie do wymiany czujnik ABS-u.
  13. Prosze Cię nie rób takich rzeczy bo kto potem odkupi od Ciebie takiego ulepa??
  14. Jeszcze kwestia jakie modele ze soba porownujemy. Mi ogolnie najwiecej paliła jednostka 2.0 seryjna 225 koni, srednie spalanie ocsylowalo w granicach 16-17 litrów po miescie i raczej bardzo krótkie odcinki. W hawku juz miałem wynik nie przekraczajacy 15-16 litrów ale moze to i zasluga wydechu i remapu ale juz auto po tym zabiegu kupiłem. Najmniej jednak spala mi Lanos, spalanie 13,8-15 w mieście na tych samych odcinkach nie jest problemem. O trasach sie nie wypowiadam bo praktycznie kulam sie tylko po mieście, w trasy mam inne auto:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...