audiocars Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Witam, koledzy do dnia dzisiejszego nie moglem powiedziec zlego slowa na mojego wrx-a az tu nagle wywalilo mi na desce check. Podjechalem do znajomego mechanika, podlaczylismy pod kompa i wyszla 1 sonda lambda. W zwiazku z tym czy ktos moze mi napisac jaka musze kupic?? czy od innych modeli bedzie pasowała?? Kupowac nowa czy uzywana?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Ale który konkretnie błąd, bo może wcale nie sama sonda robi problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiocars Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Wiesz co w tym momencie nie jestem w stanie odpowiedziec ci na to pytanie. Na komputerze wywalilo blad sondy i cos z mieszanka?? Znajomy mechanik powiedzial mi ze 1 sonda do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Wrzuć tu błędy odczytane ecuExplorerem. Może ktoś mądry coś poradzi (dalsze kroki). Oczywiście nie wykluczam, że mechanik miał rację - w końcu powinien mieć doświadczenie, ale nie lubię diagnostyki samym komputerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiocars Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 ECU EXPLORER pokazał bledy: P0420 P1574 Dodam ze zrobilem RESET ECU odpalilem auto i CHECK zgasl, przejechalem sie i wydaje sie byc wszystko ok. Podlaczylem pod kompa i bledy juz nie wystepuja. Czy ktos madry moze mi powiedziec co bylo przyczyna takiej sytuacji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 nagle wywalilo mi na desce check. Podjechalem do znajomego mechanika, podlaczylismy pod kompa i wyszla 1 sonda lambda. SUBARU 22641AA042 SUBARU 22641AA032 SUBARU 22641AA03C SAAB 32005978 forester s-turbo 98-> impreza wrx/i sti 00-> outback 98-> 3.0 h6 avensis verso 2.0VVTI -- Śr lut 22, 2012 5:10 pm -- P0420P1574 a skad ta lambda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiocars Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Czyli blad P0420 to nie jest blad zwiazany z katem lub sonda lambda?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 ecuExplorer podobno czasem się myli... Może stąd. Dlatego też sugerowałem wrzucenie tych błędów tutaj - może ktoś z większym doświadczeniem coś poradzi. Nie wiem czy FreeSSM jest lepszy jeśli chodzi o kody (może być np. ta sama baza - nigdy nie porównywałem), ale jeśli check się powtórzy, to może warto porównać wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 http://allwheeldriveauto.com/subaru-che ... explained/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiocars Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Poki co po wykasowaniu bledu auto normalnie jezdzi, przyspiesza jak przed wystapieniem checka. Kontrolka zgasla wiec moze problem juz nie wystapi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Impreza23l Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 jak sam napisałeś "zła mieszanka" chwilowo nastapila wlasnie taka usterka i wyskoczyl blad po podlaczeniu pod kompa i resecie juz bledu nie bedzie dopóki znów sie coś z mieszanka nie stanie sonda jest sprawna bo reaguje na kaszel z silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Gdyby sonda ci padła na amen to zaraz po rozgrzaniu silnika kiedy sonda zaczyna pracować na pełnych obrotach wyskoczył by ci ponownie błąd,skoro dotychczas tak się nie stało to nie panikował bym zbytnio i ewentualnie poczekał do następnego pojawienia się błędu,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Podłączę się pod temat. Dzisiaj powrócił błąd, który dość dawno temu na chwilę się pojawił, serwis skasował i była cisza aż do dzisiaj: Odczytane przy pomocy Torque Pro i ELM327 OBD2 BT P0031 - Powertrain H02S Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 1) Tyle wyświetliło się po sprawdzeniu w internecie, co to za błąd. Zrobiłem też Freeze Frame i wyświetliło takie oto parametry, już na postoju pod domem: Engine Load 1.96% Engine Coolant Temp. 92stC Fuel Trim Bank 1 Short term 0% Intake Manifold Pressure 4.64psi Engine RPM 717.5 Podpowie ktoś, czy to rzeczywiście sonda, jeżeli tak to jakiej szukać do swojego forka ? -- 17 cze 2012, o 16:43 -- Wychodzi na to, że to pierwsza sonda przy bloku silnika, prawda czy fałsz? Wie ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Moze dla pewnosci sprawdz odczyty sondy, czy wygladaja poprawnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 P0031 - Powertrain H02S Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 1) miałem to samo, błędu nie dało się skasować, kasował się, ale powracał od razu ... wymieniłem sondę na nową denso.Wychodzi na to, że to pierwsza sonda przy bloku silnika w kolektorze wydechowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 pierwsza sonda ta na kolektorze wydechowym... czesto sie kable urywaja.. zwlaszcza jak nie masz oslony lub masz tylko plyte pod silnikiem bez bocznych oslon... (urwalem juz kable w 3 sondach ) teraz kombinuje jak je zabezpieczyc, znaczy co przymocowac do plyty zeby sonde uchronic przed wyrwaniem kabli... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Moze dla pewnosci sprawdz odczyty sondy, czy wygladaja poprawnie? Jak? zwlaszcza jak nie masz oslony lub masz tylko plyte pod silnikiem bez bocznych oslon... Mam tylko płytę alu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 AMI napisał(a):Moze dla pewnosci sprawdz odczyty sondy, czy wygladaja poprawnie? Jak? Skoro masz kabelek i software, to chyba masz mozliwosc sprawdzic wskazania sondy lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 sredniaq, mialem ten sam blad u sIebie w wrxie, pomogla wymiana sondy na nowa kupilem Denso :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Odczytane przy pomocy Torque Pro i ELM327 OBD2 BT P0031 - Powertrain H02S Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 1) miałem to samo, błędu nie dało się skasować, kasował się, ale powracał od razu ... wymieniłem sondę na nową denso. Też mam podobny błąd. konkretnie P0030. Tylko zastanawiam się czy faktycznie muszę wymieniać sondę bo błąd pojawia się raz na 2 tygodnie i po np 2-3 dniach sam znika. Odstępy czasowe są różne. Auto jeździ bez problemów mimo Checka. Ktoś sugerował mi kiedyś, że to kwestia przesmarowania "kontaktem" wtyczki od sondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Mi też kiedyś wyskakiwał i znikał, ale od około miesiąca świeci cały czas Send with my HTC Sensation XL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 od około miesiąca świeci cały czas Najprawdopodobniej masz przepalona sonde, ja tez jezdzilem chwile z checkiem bez spadku mocy :!: pomaga wymiana na nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 ja tez jezdzilem chwile z checkiem bez spadku mocy :!: pomaga wymiana na nowa niby bez spadku mocy, ale na wolnych obrotach kilka razy mi zgasł ;-) PS. uważajcie przy jej wykręcaniu, bo skubana mocno trzyma się kolektora... u mnie dla ułatwienia kolektor wyjechał na zewnątrz ... i "przy okazji" mam nowe uszczelki w wydechu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Witam koledzy! U mnie problem wystąpił jakiś tydzień temu wyskoczył check dodam że mam legaca 96 kombi w automacie i przy zapalonej kontrolce wcale na obroty nie wchodził jakby tlenu mu brakowało a jak kontrolka gasła to wsio ok. Poszperałem trochę i bingo!!! http://www.diaaut.home.pl/subaru_old.pdf -- Pt lip 06, 2012 10:53 pm -- najlepsze jest to że po sprawdzeniu przy pomocy kodów błyskowych wystąpił błąd nr 32 - 1 sonda lub jej obwód walnięty nowa 207 zeta. Jeśli komuś sie przyda tutaj ciekawie koleś wszystko odegrał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Podepne się pod temat żeby nie wbijać nowego. Błąd P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold pojawił się 3 tyg temu, udało się skasować. W tym tyg powrócił. Już na stałe. Pacjent to hawk NA na lpg, instalka od 32k km, przebieg 82k. Auto jeździ normalnie, nie gaśnie, wiec czy to na pewno już zawory do regulacji? Wiem, że bez wycieczki do intstalatora się nie obędzie, ale ciekaw jestem czy coś więcej wiadomo o P0420, bo sporo tematów jest na forum. I podziękowania dla pitera za dotychczasową walkę z materią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się