Izotom Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 C. N. U. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Myślę, że szczególnym przypadkiem może być tor w Kielcach ( mały ) - niskie prędkości, zakrętów wbród ale i okazji do ostrego przyspieszania z ciasnego zakrętu ( AWD !) sporo. Można pomyśleć o zorganizowaniu przejazdu na czas po tym torze ( zapewne zupełnie innym niż tor, o którym myślał eddi_gt4 ) w wykonaniu Wojtka. O! I to jest opcja! Bo tam asfalt sliski, wiec i BRZ moglby miec drobne problemy z trakcja 8) A dlaczego ja sie zalozylem, ze na "kretej gorskiej drodze" (juz chojny dowiodl, ze WLASNIE TAK NAPISALES ) BRZ by sie nie dal Foresiowi? Otoz dlatego, ze mialem okazje moja krowka scigac sie z .... Foresterem STI na takiej wlasnie drodze i efekt widac na filmiku ponizej. I to nie jest kwestia wkladki miesnej, bo wlasciciel Forestera to gosc z niemieckiej drogowki, ktory bardzo dobrze wie na czym polega jazda samochodem 8) I mowil, ze po prostu nie byl w stanie odjechac... Wiec skoro nie mogl odjechac Spec.B to jestem praktycznie pewny, ze nie odjechalby tez BRZ - a w kazdym razie na pewno nie rozgromilby go to te nowe pirelki tak trzymają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 radix99, ni, to z zeszlego roku, te Bridgestony ktore przyniosly zwyciestwo w IX Plejadach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 (...) Natomiast jakiekolwiek ściganie się po mazurskich drogach w normalnym ruchu to absolutny nonsens (...) p. Dyrektorze, ale przeciez tu nie chodzi o sciganie sie wystarczyloby wiarygodnie zmierzyc, ktore z tych 2 aut wykreciloby lepszy czas na tym samym odcinku - najlepiej zamknietym dla innych uczestnikow ruchu (i z tym samym kierowca) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Nie wiem czy to nie powtórka albo jakis suchar albo czy ktos nie wspominał ale w niedziele o 10.00 w programie chyba moto-on znany wszystkim pan Adam K. testuje BRZ chyba :roll: jakąś reklame kątem oka (którego nie mam) widziałem na TVN turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 o! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 eddie_gt4, jak go B9 dogoniłeś to faktycznie Forek może dać rade 8) Dobrze, że pierwsze sztuki się już w europie pojawiają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Na tablicy widzę LT. Wersja amerykańska czy Subaru Nord? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Na tablicy widzę LT No jak byk stoi PO... kupiłeś i się nie przypucowałeś? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Raczej P0 (słownie zero). kupiłeś,... tynk na płot!!! I tym się przypucowałem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichaczu Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 No jak byk stoi PO... kupiłeś i się nie przypucowałeś? poczeka z tym na jakiś spot Dobrze, że pierwsze sztuki się już w europie pojawiają o, to to :!: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Belgijski cennik: http://www.subaru.be/fr/files/pdfs/prij ... fr2013.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 franciski koncesioner nie podal oficjalnie danych a jurnalisci pisza: La première nouvelle c’est que les prix diffèrent. La deuxième nouvelle, c’est qu’ils diffèrent à peine. En effet, le tarif de base de la Subaru BRZ est inférieur de 100 euros à celui de la Toyota GT86. Il vous faudra donc débourser 29 800 euros pour acquérir une BRZ. La version Club, qui comprend des sièges baquets recouverts de cuir et d’Alcantara est affichée à 31 400 euros. La version à boîte automatique est proposée à 33 000 euros. En terme d’options, la peinture métallisée sera facturée 500 euros et le GPS 1 000 euros. Czyli 29800€ czyli o 100€ taniej od Toyoty. Treba jednak wiedziec ze aby wyjechac tym autem we francji trzeba zaplacic taxe CO2. ( dla STI wynosi 3600€ ale to jest liczone od grama CO2 wiec dla BRZ bedzie przynajmniej o polowe taniej ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Pomijajac juz wynik wysciugu Forestera XT z BRZ, lub ilosc frajdy z jazdy, koszty utrzymania BRZ beda sporo nizsze niw Forestera XT, szczegolnie jak ktos bedzie ostro uzytkowal oba samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Znajome ASO zastanawia się półżartem półserio z czego będą żyć serwisując BRZ Spalanie w praktyce wychodzi ok. 10 l/100 km (+- 0,5 l/100 km) miasto i przy szybkiej jeździe na autostradach. Po naszych drogach - mając doświdczenie z WRX - pewnie spokojnie w 7 l/100 km zmieści się. Zakładając, że wykorzystujemy pelen zakres mocy. A to jest bardzo dobry wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 W zeszłym tygodniu ustrzeliłem BRZ-ta na siódemce jadącego w stronę Krakowa 8) Kierownik mocno parł do przodu, gdy mnie wyprzedzał byłem tak podniecony jak fanki Bibera na koncercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Wygląda na kawał samochodu ale w rzeczywistości do śliczny, mały samochodzik - dodatek do butów albo do krawata Taka scenka: zatrzymuję się BRZ, otwierają się drzwi, potem buty, potem nogi, a potem cała Zoui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Piękane auto, ale martwi mnie to, że przy podobnym stosunku masy do mocy przyspiesza gorzej o 1,5 sekundy od kilkunastoletniego GT-ka :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Piękane auto, ale martwi mnie to, że przy podobnym stosunku masy do mocy przyspiesza gorzej o 1,5 sekundy od kilkunastoletniego GT-ka Sczególnie na początku turbo ma wyraźną przewagę ( przebieg krzywej momentu i mocy ). "Bliźniak" BRZ'a ostatnio w teście przyspieszył do 100 w 7,1 s ( czyli 0,5 lepiej, niż dane fabryczne ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 "Bliźniak" BRZ'a ostatnio w teście przyspieszył do 100 w 7,1 s ( czyli 0,5 lepiej, niż dane fabryczne ). Krok w dobrym kierunku. Sczególnie na początku turbo ma wyraźną przewagę ( przebieg krzywej momentu i mocy ). Pewnie turbo to przyszłość BRZta, bo każdy zawsze chce więcej. :wink: Zdecydowanie podczas jazdy największą przyjemność daje trakcja i szybkie pokonywanie zakrętów, ale ten dreszczyk płynący z mocy, przyspieszania i szybkiego odchodzenia/wyciągania się z zakrętów, też nie są bez znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ale przecież 200km to duża moc! :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Pewnie turbo to przyszłość BRZta, bo każdy zawsze chce więcej. :wink: Moim zdaniem turbo jest tu potrzebne jak zeszłoroczny śnieg. Mocy będzie więcej, momentu nominalnie pewnie też, ale zdecydowanie pogorszy się charakterystyka. W aucie RWD nagły wzrost momentu będzie wywoływał sytuację, w której kierowca będzie musiał walczyć o zachowanie kierunku jazdy. I wtedy auto straci urok bo z niegrzecznej, kuszącej panienki zrobi się napalona... dobra, nie będę kończył Jedyna opcja kompresor z racji korzystniejszej charakterystyki ale i tak pozostaję przy zdaniu, że nie taki jest cel tego auta. Mocne N/A 200KM to bardzo przyjemny wóz. Ale przecież 200km to duża moc! :roll: Na tym forum jak sam widzisz jest jakieś niewytłumaczalne parcie na osiągi. BRZ nie ma takiego targetu jak 911, które z założenia idzie po bandzie. To ma być nieduże coupe dające frajdę z jazdy. Do frajdy z jazdy moc 300+ kompletnie jest niepotrzebna. Zamiast BRZ'a Subaru mogłoby wytworzyć jakiegoś nijakiego hatchbacka, wsadzić kolejny raz AWD i próbować sprzedać w Europie... Zamiast tego nagięli obecne trendy i stworzyli piękne nadwozie coupe i układ napędowy, który szybko poprawi humor kierowcy. Przytoczę raz jeszcze wspomnianą już MX-5. Auto ma moce rzędu 120-140KM, a powoduje niesamowitego banana na twarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ale przecież 200km to duża moc! :roll: Than, trochę się przyczepię. 200 km to odległość, 200 KM to moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 socko, fakt, czepiasz sie bo to bylo pisane z telefonu, na ktorym z zalozenia nie uzywam shifta Odnosnie mocy: BRZ 6kg/KM WRX MY10 5,7kg/KM kultowe BMW M3 (E30) z 86 roku, ktore jest wychwalane pod niebiosa 6,5kg/KM To, ze w dzisiejszych czasach sama liczna "200" nie powala na kolana to tylko dlatego, ze teraz co drugie auto ma wieksza moc. Ale sa to tez auta ciezkie :!: I wydaje mi sie, ze wlasnie przez to wsyzstkim sie wydaje, ze BRZ bedzie wrecz zamulal. Dowod, ze tak nie jest, mozna znalezc w tym filmiku: Jak TEN GOSC mowi, ze to jest najwspanialsze auto jakim jechal od czasow Porsche Carrery GT, to to cos znaczy ;-) Moim zdaniem turbo jest tu potrzebne jak zeszłoroczny śnieg. Mocy będzie więcej, momentu nominalnie pewnie też, ale zdecydowanie pogorszy się charakterystyka. W aucie RWD nagły wzrost momentu będzie wywoływał sytuację, w której kierowca będzie musiał walczyć o zachowanie kierunku jazdy. I wtedy auto straci urok +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 zaczyna się : a z drugiej strony 8) : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się