Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZC] (MY13=>MY21)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

renault scienic

 

najbrzydszy samochód wszech-czasów, jeszcze ta wersja pseudo terenowa, zreszta "nastepca" - kaleos jest równie brzydki ;)

 

Małe OT :P

Najbrzydsze samochody ??? pretendentem tego zacnego tytułu jest ....... Renault Thalia :wub:

 

tiph4b.jpg

Wiele prawdy o tym samochodzie jest w równie świetnej piosence ;) ...

 

Edytowane przez MUrsus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem sprawdzić klocki po 2 track day (Kielce i Ułęż) gdyż zaczął się jakiś chrobot przy hamowaniu...

Okazało się, że wszytsko jest ok, klocki jak nowe, wystczyło tylko oczyścić.

Także jak narazie seria daje rade :) (przebieg 8.500 km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem sprawdzić klocki po 2 track day (Kielce i Ułęż) gdyż zaczął się jakiś chrobot przy hamowaniu...

Okazało się, że wszytsko jest ok, klocki jak nowe, wystczyło tylko oczyścić.

Także jak narazie seria daje rade :) (przebieg 8.500 km)

 

Jak oceniasz fabryczne opony po jezdzie na torze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem sprawdzić klocki po 2 track day (Kielce i Ułęż) gdyż zaczął się jakiś chrobot przy hamowaniu...

Okazało się, że wszytsko jest ok, klocki jak nowe, wystczyło tylko oczyścić.

Także jak narazie seria daje rade :) (przebieg 8.500 km)

 

Jak oceniasz fabryczne opony po jezdzie na torze?

 

Jeszcze jedna, dwie pojeżdzawki i na śmietnik.

Na wiosnę kupuję R1R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzilo mi raczej o przyczepnosc. Na torze, zwlaszcza mokrym, sa nieco frustrujace bo bardzo latwo zerwac tyl. Przynajmniej takie bylo moje wrazenie. Guma jest bardzo twarda wiec z jednej strony nie 'przykleja' sie tak bardzo do asfaltu, ale z drugiej nie zdziera sie tak szybko. U mnie po 10.000 km oraz kilku dniach na torze i drifcie, bieznik wyglada prawie jak nowy.

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzilo mi raczej o przyczepnosc. Na torze, zwlaszcza mokrym, sa nieco frustrujace bo bardzo latwo zerwac tyl. Przynajmniej takie bylo moje wrazenie. Guma jest bardzo twarda wiec z jednej strony nie 'przykleja' sie tak bardzo do asfaltu, ale z drugiej nie zdziera sie tak szybko. U mnie po 10.000 km oraz kilku dniach na torze i drifcie, bieznik wyglada prawie jak nowy.

 

Jeśli chodzi o przyczepność to na mokrym mi zrywało przód bardziej. Moje są pocharatane mocno, ale zapomniałem dodać, że byłem jeszcze kilka razy na torze z nawierzchnią z trylinki a tam opony lecą w oczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ciekawa recenzja i porownanie,

 

 

Bardzo ciekawe porównanie. Moje spostrzeżenia: jednym tchem wymieniają MX-5 oraz GT86 jako ikony motoryzacji. Po drugie, cały ten tuning i 270 KM dają maździe niecałe 2s przewagi na torze. Może to dużo, może nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...