Izotom Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 A teraz najwazniejsze: kiedy i za ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 gt86 vs scirocco/bmw/mazda/porsche 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Interia o BRZ :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 nie wiem czy było :?: :arrow: ale nareszcie można kupić http://otomoto.pl/subaru-brz-2-0i-dostepny-fv23-gwarancja-C25364083.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Michał KR, w tym ogloszeniu autoalarm jest wykazie "bezpieczeństwo" :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Michał KR, w tym ogloszeniu autoalarm jest wykazie "bezpieczeństwo" :roll: noo, tuż obok immobiliser'a 8) super, nie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Czy było juz wspomniane o wyborze części STI do BRZa?? http://sti.jp/parts/catalogue/brz_zc6/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Czy było juz wspomniane o wyborze części STI do BRZa?? http://sti.jp/parts/catalogue/brz_zc6/index.html Hi, hi, bylo T_Juniorze, kilka razy. Nawet samemu wklejales -- 11 lip 2012, o 20:56 -- DOSTEPNY JEST KATALOG CZESCI STI DO BRZ http://www.sti.jp/parts/catalogue/brz_zc6/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 T8LEK, czyli powiadasz, ze suchar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 tylko czemu części STI nie są łatwiej dostępne w Polsce? zamówić przez ASO praktycznie niemożliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 ciekawe spostrzeżenie, tym bardziej, że popyt mniejszy czy większy ale zawsze by był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 BRZ vs Scion :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 tylko czemu części STI nie są łatwiej dostępne w Polsce? Właśnie, a tak mi się marzy dobry zawias do forka MY10, a tu nic :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 W gazetowy ostatnim Top Gear... Toyosubara została wyniesiona na piedestał ! Jak będzie tego jeździć w Polsce tego tyle co Avensis to nie robi się śmiesznie ... Na szczęście tych co kupują auta do radości z jady nie jest za dużo P.S. Oby nie stało się modne !!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter_s Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Za 130 tys mozna też kupić: - 2-letniego Nissana 370Z ~330HP - 3/4-letniego Porsche Cayman'a S ~320HP Ten Nissan to ciężki klocek ale Cayman... ja bym sie zastanowił czy to nie lepsze od BRZ ;P piter_s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 To o czym piszesz, to odwieczny dylemat - czy lepsze auto nowe i nieco gorsze, czy lepsze używane. Kupując BRZ-ta masz gwarancję producenta, pewność co do przeszłości auta itd. Używany, to zawsze używany. Idąc tym tropem można się zastanowić, czy zamiast 4-letniego Caymana nie lepsze 8-letnie 911, a jeżeli tak, to może lepiej 12-letnie Lambo...? Itd itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter_s Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 To o czym piszesz, to odwieczny dylemat - czy lepsze auto nowe i nieco gorsze, czy lepsze używane.Kupując BRZ-ta masz gwarancję producenta, pewność co do przeszłości auta itd. Używany, to zawsze używany. Idąc tym tropem można się zastanowić, czy zamiast 4-letniego Caymana nie lepsze 8-letnie 911, a jeżeli tak, to może lepiej 12-letnie Lambo...? Itd itd. 911 czy wspomniane przez Ciebie Lambo to zupełnie inny segment. Równie dobrze mógłbyś wymienić Dodge Charger'a '69, też kosztuje +/- tyle samo. W Porsche możesz gwarancję przedłużać. piter_s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redsti Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 mnie osobiscie bryla samochodu podoba sie, zgrabny ,ladny,oblo-kanciaty,dlamnie bomba.Jesli chodzi o moc to oczywisie wolalbym seryjne 300 z mozliwoscia szybkiego remapu na jakiec 330-340. Oczywiscie znacznie podniosie to cene no ale nic za darmo. Mysle ze powinna powstac druga wersja silnikowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 mnie osobiscie bryla samochodu podoba sie, zgrabny ,ladny,oblo-kanciaty,dlamnie bomba.Jesli chodzi o moc to oczywisie wolalbym seryjne 300 z mozliwoscia szybkiego remapu na jakiec 330-340. Oczywiscie znacznie podniosie to cene no ale nic za darmo. Mysle ze powinna powstac druga wersja silnikowa. 300-400-450 KM... Tak 95 % z nas nie potrafi ogarnąć serii 225 w WRX-sie..., albo 218 w GT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 To o czym piszesz, to odwieczny dylemat - czy lepsze auto nowe i nieco gorsze, czy lepsze używane.Kupując BRZ-ta masz gwarancję producenta, pewność co do przeszłości auta itd. Używany, to zawsze używany. Idąc tym tropem można się zastanowić, czy zamiast 4-letniego Caymana nie lepsze 8-letnie 911, a jeżeli tak, to może lepiej 12-letnie Lambo...? Itd itd. 911 czy wspomniane przez Ciebie Lambo to zupełnie inny segment. Równie dobrze mógłbyś wymienić Dodge Charger'a '69, też kosztuje +/- tyle samo. W Porsche możesz gwarancję przedłużać. piter_s Myślę, że wiesz o co chodzi... Jedni wolą kupić nową Dacię Duster, a inni używanego Forka. Kwestia światopoglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redsti Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 mnie osobiscie bryla samochodu podoba sie, zgrabny ,ladny,oblo-kanciaty,dlamnie bomba.Jesli chodzi o moc to oczywisie wolalbym seryjne 300 z mozliwoscia szybkiego remapu na jakiec 330-340. Oczywiscie znacznie podniosie to cene no ale nic za darmo. Mysle ze powinna powstac druga wersja silnikowa. 300-400-450 KM... Tak 95 % z nas nie potrafi ogarnąć serii 225 w WRX-sie..., albo 218 w GT... I ja wlasnie zaliczam sie do tych 95% co nie oznacza ze nie moge miec tylu KM ile chce. Powinna powstac wersja STI i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Za 130 tys mozna też kupić:- 2-letniego Nissana 370Z ~330HP - 3/4-letniego Porsche Cayman'a S ~320HP Ten Nissan to ciężki klocek ale Cayman... ja bym sie zastanowił czy to nie lepsze od BRZ ;P piter_s odpowiedz na to pytanie daje test porownawczy Chrisa Harrisa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter_s Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Jeśli kogoś to interesuje, to ja widzę moc/masa w RWD w sposób następujący, przy czym zaznaczam że jest to moje subiektywne wrażenie, a BRZ nie jezdzilem. Miałem przez 3 lata WRX-a, którego zamieniłem na stare BMW 318is jakieś 4 lata temu i weekendowo nim upalam. Dorywczo jeździłem też innymi tylnopędami (opel speedster 2.2, e36 M3). Mamy napęd na jedną oś i to na tylną (czyli samochód zachowuje się trochę jak lotka badmingtonowa). Samochód ma służyć do zabawy = kiedy chcemy ma bez problemu pojechać slajdem, po to jest rwd. Stare BMW 318is, <1100kg i 138KM, szpera 25% z bardzo krótkim dyfrem (Vmax 165km/h). Na suchym asfalcie niewiele się dzieje, na powerslajdzie to tylko na 2 biegu, na 3 w końcu zdechnie. Na mokrym asfalcie jest już trochę fun-u, na sniegu żeby jechać szybciej to już trzeba mieć spore umiejętności, lata bokami na długim kolcu na 3 biegu bez problemu. Przy tej masie i krótkim napędzie myślę, że 190-200KM to byłoby to, co pozwalałoby poszaleć nawet na suchym asfalcie. Moc 200KM z niedużym momentem jak w BRZ przy masie ~1250kg i fabrycznych przełożeniach - na mokrym asfalcie będzie siódme niebo, powinien bez problemów latać bokami na 3 biegu juz od sredniego zakresu obrotow. Na suchym asfalcie ...raczej będzie lekki niedobór mocy, na 3 biegu trzeba będzie kręcić wysoko zeby ładnie na powerslajdzie pojechać. Na śniegu duża nadwyżka mocy, będzie tracił przyczepność nawet na 4 biegu. Moc 300KM w tylnym napędzie przy masie 1200-1300kg - na mokrym robi się niebezpiecznie i trzeba już sporych umiejętności, na śniegu to już rozrywka dla tych o bardzo mocnych nerwach. Na suchym asfalcie jest wystarczająca nadwyżka mocy. Wydaje mi się, że ten BRZ dla początkujących w tylnym napędzie jest w sam raz, szybko się nie znudzi, bo 200KM na tylnej osi to jest dużo. Dla upalaczy przydałoby się choćby z 60KM więcej. piter_s -- 23 sie 2012, o 15:35 -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 piter_s, +1 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się