Skocz do zawartości

GT 99 czy WRX 00 ???


Woszkowaty

Rekomendowane odpowiedzi

aflinta, mógłbys popracowac na techniką kręcenia - widziałem na filmie ;-)

Wiem :roll: za wolno to robię tradycyjnie i chyba na jakims placyku po pracy będę musiał potrenować, co ciekawe na regularnym SJS jak przyczepność była większa to nie robiłem takich błędów, ale fakt, że też mniej trzeba było wtedy kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dziwne pytanie,skoro wcześniej twierdziłeś,że GT i WRX są prawie identycznymi autami. Skąd więc "choroba wieku dziecięcego"?

Uściślam.

Z tego, co wiem:

1) główne mechanizmy są te same lub bardzo podobne;

2) pozmieniano (poza stylistyką) sporo drobiazgów.

W tej sytuacji - na zdrowy chłopski rozum:

1) walory eksploatacyjne nie powinny różnić się BARDZO;

2) te wymieniane drobiazgi mogły być nie do końca dopracowane (często się tak zdarza we wchodzących na rynek modelach).

 

Dlatego pytam.

 

"Twierdzić" nic nie śmiem, bo nie wiem z praktyki - natomiast jako potencjalny nabywca chciałbym wiedzieć jak najwięcej... stąd trochę prowokuję... :wink: Po prostu, ciągnę Was za język.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybym miał kasę wybrałbym wrx-a. ale to kwestia gustu i trudno w ogóle coś doradzić. jeśli masz czas i znajdziesz 2 egzempla wrxa i gteka w super stanie. to brałbym wrxa. Zdaje się kolega Lucyfer kusi ostatnio swoim wrx-em; bardzo ładny ten kombiak, iświatła ma zroboine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybym miał kasę wybrałbym wrx-a. ale to kwestia gustu i trudno w ogóle coś doradzić. jeśli masz czas i znajdziesz 2 egzempla wrxa i gteka w super stanie. to brałbym wrxa. Zdaje się kolega Lucyfer kusi ostatnio swoim wrx-em; bardzo ładny ten kombiak, iświatła ma zroboine.

dla mnie te brewki takie sobie malo ladne ale kwestia gustu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybym miał kasę wybrałbym wrx-a. ale to kwestia gustu i trudno w ogóle coś doradzić. jeśli masz czas i znajdziesz 2 egzempla wrxa i gteka w super stanie. to brałbym wrxa. Zdaje się kolega Lucyfer kusi ostatnio swoim wrx-em; bardzo ładny ten kombiak, iświatła ma zroboine.

GL jest w kombiaku - więc now only sedan :D

Pzdr

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GL jest w kombiaku - więc now only sedan :D

 

Ja też mam Gl-ke w kombiaku ale te Imprezowe kombiaki to nie są takie prawdziwe kombiaki tylko bardziej hatchbackowce. Zresztą bagażnik jest bardzo płyciutki i niewiele tam wchodzi w porównaniu do innych aut. Jak będzie mnie stać (to nie tym roczku ;) to następny będzie albo WRX Kombi (tylko bez podwójnych ślepi) albo Foryś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Patrząc na wyniki ankiety chciałbym zapytać, którzy z użytkowników GT (większość na "NIE" dla WRX)miało okazję dłużej pojeździć WRX'ami....

 

Jako posiadacz od dłuższego czasu zarówno GT-ka (99) jak i WRX-a (02) mogę się wypowiedzieć:

 

1. Jestem głęboko przekonany, że fabryczny GTek na każdej próbie sportowej wygra z WRXem z powodu wagi, hamulców i zawieszenia. Zawias WRX-a jest bardziej komfortowy, mniej sportowy i gorszy na zakrętach, choć absolutnie wystarczający w użytku codziennym.

 

2. Charakterystyka GT jest bliższa oesom niż WRX.

 

3. Wykonanie GT w środku jest na tyle słabe, że mnie zdecydowanie drażniło. WRX jest o niebo lepszy.

 

4. Wizualnie WRX jest diabelnie brzydki z przodu. Patrzę na niego codziennie i nadal wzbudza we mnie litość to spojrzenie bitego spaniela lub krowy co ma zaparcie - w tym względzie jeszcze nie zdecydowałem, które określenie jest bliższe prawdy.

 

5. Gdy kupiłem WRX-a byłem przekonany, że coś się zepsuło - jednak po prostu jeździ wolniej od GT-ka i nie uwalnia dodatkowych pokładów adrenaliny.

 

6. Jako samochód do użytku codziennego na polskich drogach WRX jest idealny - szybki, komfortowy, cichy.

 

7. Mój egzemplarz ma przejechane 55 tys. km i nic się nie zepsuło. Wrażenie pogarsza jedynie kłopot z tylnymi amortyzatorami, które trzymają parametry, ale hałasują (o dziwo jak jest ciepło - w zimie jest cicho), to chyba wada konstrukcyjna, bo zdarza się w bardzo wielu WRX-ach.

 

Podsumowując - WRX to wygoda i wszystko co potrzebne do sprawnego przemieszczania się, GT to stężone emocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Patrząc na wyniki ankiety chciałbym zapytać, którzy z użytkowników GT (większość na "NIE" dla WRX)miało okazję dłużej pojeździć WRX'ami....

 

Jako posiadacz od dłuższego czasu zarówno GT-ka (99) jak i WRX-a (02) mogę się wypowiedzieć:

 

1. Jestem głęboko przekonany, że fabryczny GTek na każdej próbie sportowej wygra z WRXem z powodu wagi, hamulców i zawieszenia. Zawias WRX-a jest bardziej komfortowy, mniej sportowy i gorszy na zakrętach, choć absolutnie wystarczający w użytku codziennym.

 

2. Charakterystyka GT jest bliższa oesom niż WRX.

 

3. Wykonanie GT w środku jest na tyle słabe, że mnie zdecydowanie drażniło. WRX jest o niebo lepszy.

 

4. Wizualnie WRX jest diabelnie brzydki z przodu. Patrzę na niego codziennie i nadal wzbudza we mnie litość to spojrzenie bitego spaniela lub krowy co ma zaparcie - w tym względzie jeszcze nie zdecydowałem, które określenie jest bliższe prawdy.

 

5. Gdy kupiłem WRX-a byłem przekonany, że coś się zepsuło - jednak po prostu jeździ wolniej od GT-ka i nie uwalnia dodatkowych pokładów adrenaliny.

 

6. Jako samochód do użytku codziennego na polskich drogach WRX jest idealny - szybki, komfortowy, cichy.

 

7. Mój egzemplarz ma przejechane 55 tys. km i nic się nie zepsuło. Wrażenie pogarsza jedynie kłopot z tylnymi amortyzatorami, które trzymają parametry, ale hałasują (o dziwo jak jest ciepło - w zimie jest cicho), to chyba wada konstrukcyjna, bo zdarza się w bardzo wielu WRX-ach.

 

Podsumowując - WRX to wygoda i wszystko co potrzebne do sprawnego przemieszczania się, GT to stężone emocje.

Czyli co?? Przesiadasz się na Gt ka??

To będzie jasne postawienie sprawy który lepszy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT- to już jest young timer.

Ja swojego zostawię już chyba do końca- i tak jak ktoś wcześniej wspominał, tylko STi albo swojego przerobię na coś podobnego(tylko nie mówcie mi nic o kosztach i opłacalności). Dla mnie sanochód ma śmigać-wszystkie bajery z wyjątkiem elektrycznych szyb, lusterek, wspomagania i klimy NA GRÓJEC!!!!

Normalnie moje slowa :wink: . Zgadzam sie w 100%!!

 

 

Woszkowaty, ja bym w Twojej sytuacji szukal GT 99/00, najlepiej ze Szwajcarii.

Bug-eye mi sie po prostu nie podoba, a biorac pod uwage, ze mechanicznie to prawie te same auta, to w ogole bym nie mial dylematu.

 

Bug-eye ma ladniejsze i lepiej spasowane wnetrze? No coz, mi to akurat nie robi roznicy.

Lepiej sie prowadzi? Nie prowadzilem Bug-eye'a ale roznica nie moze byc zatrwazajaca. Poza tym inwestycja w poprawe zawieszenia w GT to jeszcze nie kosmiczny wydatek.

 

Poza tym pewni wlasciciele WRX-ów 00-02 po bezposrednim porownaniu z GT mowili, o lepszym przyspieszeniu i efektywniejszych hamulcach... na korzysc GT oczywiscie - co wynika z roznicy mas (WRX jest ciezszy)

 

No i bez wzgledu co wybierzesz, po jakims czasie zacznie Ci byc malo, a wtedy to tylko STi albo ciezkie wydatki na upgrade tego co masz i czy to bedzie WRX czy GT, to nie zrobi wtedy cenowo wiekszej roznicy.

 

Pozdrawiam.

 

Podpisuje sie pod tym wszystkimi mozliwymi konczynami ;)

A tak poza tym.. to co GT-ek, to GT-ek, wg mnie nie ma bardziej rasowego i kultowego modelu Subaru.

Pozdrowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile wiem to ost mysli o zakupie kolejnego GT zamiast WRX :wink:

 

Chodziły mi po głowie takie myśli. Jednak zostanę przy dotychczasowym układzie ze względu na komfort i niezawodność seryjnego WRX-a. Doszedłem do wniosku, że moja kompozycja Imprez jest bliska ideałowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czterema lapami podpisuje sie za GT.Nie to zebym byl jego userem :wink: ale od zawsze chorowalem na taki akurat model.WRX jest spoko ale GT to legenda sama w sobie.Brutalne - jedyne zadanie to zapieprzac do przodu w ordynarnym stylu :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...