Woszkowaty Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 GT-k zdecydowanie lepiej mi leży optycznie patrząc na karoserię, WRX ma ładniejszy środek (deskę), GT-k lepiej przyspiesza..... temat czeka mnie niebawem i cały czas się zastanawiam - a cena podobna - niestety na 2 egzemplarze mnie nie stać :wink: Pzdr Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 no co tu duzo gadac pewnie ze GT ek.jak bym mial kupowac uzywana impreze to bez zastanowienia kupowal bym GT nie ma sliczniejszego samochodu na swiecie.a WRX 2000 no tyz ladny ale juz bez takiej klasy niestety.tyle ze chyba bardzo trudno znalezc GT 2000 w dobrym stanie w polsce :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Jak padnie na GT-ka - to mam nadzieję że TomekEl poczekna na mnie jeszcze parę dni - a przyznaję że wstępnie jego egzemplarz jest wart grzechu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Za GT-ekiem przemawia dynamika i "kultowość", a także to, ze jest to dopracowana i sprawdzona konstrukcja. Jakoś tak odruchowo mam większe zaufanie do końcowych egzemplarzy schodzącego modelu, niż pierwszych wchodzącego... zawsze coś w tej nówce jeszcze potem inzynierowie muszą dopieścić, obserwując kłopoty klientów :wink: Ale... kurczę, zewnętrznie i optycznie chyba jednak WRX. No i pewnie niedługo wybór będzie zdecydowanie większy, niż GT-eków. Generalnie jednak różnica nie jest duża w żadną stronę - więc ja bym brał z tej półki, na której pojawi się fajniejszy, konkretny egzemplarz. W ankiecie głosuję na GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zdecydowanie GT. Wprawdzie do WRX nic nie mam, ale bardziej mi się podoba model 03-, bo wraca bardziej w kierunku GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Bug-Eye mi się bardzo podoba , ale w konfrontacji z GT nie ma szans. only GT :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Jasne, że GT'99 ... i żaden inny 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 swój głos oddałem na GT, ale podpisuje się pod postem WiS'a- brać ten który jest w lepszym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Z punktu widzenia technicznego to jest prawie ten sam samochódpoza elektryka i szczególami zawiasu WRX lepiej prowadzi się na dużych dziurach, GT jest znacznie lżejsze. Ja bym nie miał wątpliiwości że GT, wady mają dokładnie te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 ten sam samochódpoza elektryka Coś bliżej? (tylko tak, żeby politolog zrozumiał) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Zdecydowanie GT. Wprawdzie do WRX nic nie mam, ale bardziej mi się podoba model 03-, bo wraca bardziej w kierunku GT. Coś w tym jest, że nastąpił powrót świateł przypominających GT a nie Toyotę Corollę końca lat 90' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Coś bliżej? (tylko tak, żeby politolog zrozumiał) WRX ma już pełne OBD-II, w związku ztym dwie sondy lambda, no i inne wnętrze więc ine instalacje elektryczne - bardziej wypasione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 jak z tych dwoch zrobimy dobry miks... to wyjdzie nam GT '00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Azrael - nowa instalacja elektryczna w WRX jest dla mnie argumentem mało przekonującym :wink: A tak na poważnie - w tej ankiecie bardziej chodzi mi o pierwsze odczucie - bez wgryzania się w techniczne szczegóły - różnic faktycznie jest niewiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 WRX ma już pełne OBD-II, w związku ztym dwie sondy lambda, no i inne wnętrze więc ine instalacje elektryczne - bardziej wypasione. Kuba, a masz gdzieś możę info jaki interfejs jest w GT od 99-00, bo czytałem wszędzie i wynika ze jak by miec KWP2000 z obsługą protokołu CAN to można by to podpiąć do GT. Któryś raz z koleii drąże ten temat, ale nigdzie nie można znaleźć odpowiednich informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 więc ine instalacje elektryczne - bardziej wypasione. Ale ten wypas to sztuka dla sztuki, czy jako kierownik mam z tego jakąś wymierną korzyść i satysfakcję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Krzysiek_WAWA, w GT jest jakas hybryda z gniazdem OBD ale nie komunikujaca się z testerami OBD. na pewno jakieś uniwersalne kompy Bosch czy coś sięz tym dogadaja aleneiwiem jakie. Do starej Imprezy Dżanek ma takie cudeńko skonstruowane zdaje się przez byłego forumowicza, ale do tych nowszych GT nigdy się nie spotkałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Ale ten wypas to sztuka dla sztuki, czy jako kierownik mam z tego jakąś wymierną korzyść i satysfakcję? Np. termometr ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 teoretycznie gt z konca produkcji bedzie mniej awaryjny :roll: niz wrx z jej poczatku (choroby wieku dzieciecego). czas najwyzszy na jakas decyzje . dobrze mi sie zdaje, ze szukasz/zastanawiasz sie mocno ponad pol roku :?: :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Woszkowaty, a 1.8 już sprzadane ? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Jak dla mnie to GT ale wszystko też zależy od preferencji kupującego. W WRX jest inny zawias, całkowicie inaczej tłumi, jest bardziej wyciszony yyy bardziej komfortowy. GT to kultowy subarak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Aha - WRX ma sztywniejszą bude, czuć to i to jest różnica na plus jest też o wiele bezpieczniejszy (chociaż GT juz jest bardoz twarde). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Krzysiek_WAWA, w GT jest jakas hybryda z gniazdem OBD ale nie komunikujaca się z testerami OBD. na pewno jakieś uniwersalne kompy Bosch czy coś sięz tym dogadaja aleneiwiem jakie. Do starej Imprezy Dżanek ma takie cudeńko skonstruowane zdaje się przez byłego forumowicza, ale do tych nowszych GT nigdy się nie spotkałem. Z tym że w pierwszych modelach <99 były obd-i, natomiast w >99 wtyk wyglada jak obd-ii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 >99 wtyk wyglada jak obd-ii Ale nie działa jak OBD-II. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 teoretycznie gt z konca produkcji bedzie mniej awaryjny :roll:niz wrx z jej poczatku (choroby wieku dzieciecego). czas najwyzszy na jakas decyzje . dobrze mi sie zdaje, ze szukasz/zastanawiasz sie mocno ponad pol roku :?: :? Jak już pisałem w innym wątku - wpłaciłem z końcem roku 2005 zaliczkę na GT - niestety z powodów rodzinnych właściciel musiał zostawić GT - więc szukam nadal - a że w domu są 2 auta i 2 kierowców - nie spieszę się. GT/WRX będzie trzeci. Suma sumarum nie jestem zwolennikiem szybkiego kupowania - wolę wszystko 3 razy sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się