aflinta Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 aflinta, mógłbys popracowac na techniką kręcenia - widziałem na filmie ;-) Wiem :roll: za wolno to robię tradycyjnie i chyba na jakims placyku po pracy będę musiał potrenować, co ciekawe na regularnym SJS jak przyczepność była większa to nie robiłem takich błędów, ale fakt, że też mniej trzeba było wtedy kręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Dziwne pytanie,skoro wcześniej twierdziłeś,że GT i WRX są prawie identycznymi autami. Skąd więc "choroba wieku dziecięcego"? Uściślam. Z tego, co wiem: 1) główne mechanizmy są te same lub bardzo podobne; 2) pozmieniano (poza stylistyką) sporo drobiazgów. W tej sytuacji - na zdrowy chłopski rozum: 1) walory eksploatacyjne nie powinny różnić się BARDZO; 2) te wymieniane drobiazgi mogły być nie do końca dopracowane (często się tak zdarza we wchodzących na rynek modelach). Dlatego pytam. "Twierdzić" nic nie śmiem, bo nie wiem z praktyki - natomiast jako potencjalny nabywca chciałbym wiedzieć jak najwięcej... stąd trochę prowokuję... :wink: Po prostu, ciągnę Was za język. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 gdybym miał kasę wybrałbym wrx-a. ale to kwestia gustu i trudno w ogóle coś doradzić. jeśli masz czas i znajdziesz 2 egzempla wrxa i gteka w super stanie. to brałbym wrxa. Zdaje się kolega Lucyfer kusi ostatnio swoim wrx-em; bardzo ładny ten kombiak, iświatła ma zroboine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 gdybym miał kasę wybrałbym wrx-a. ale to kwestia gustu i trudno w ogóle coś doradzić. jeśli masz czas i znajdziesz 2 egzempla wrxa i gteka w super stanie. to brałbym wrxa. Zdaje się kolega Lucyfer kusi ostatnio swoim wrx-em; bardzo ładny ten kombiak, iświatła ma zroboine. dla mnie te brewki takie sobie malo ladne ale kwestia gustu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 gdybym miał kasę wybrałbym wrx-a. ale to kwestia gustu i trudno w ogóle coś doradzić. jeśli masz czas i znajdziesz 2 egzempla wrxa i gteka w super stanie. to brałbym wrxa. Zdaje się kolega Lucyfer kusi ostatnio swoim wrx-em; bardzo ładny ten kombiak, iświatła ma zroboine. GL jest w kombiaku - więc now only sedan Pzdr Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 dla mnie te brewki takie sobie malo ladne ale kwestia gustu Brewki ? LOL Mnie się Morette podobają na WRXie, bardziej istotne jest jednak to że świecą lepiej niż seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 GL jest w kombiaku - więc now only sedan Ja też mam Gl-ke w kombiaku ale te Imprezowe kombiaki to nie są takie prawdziwe kombiaki tylko bardziej hatchbackowce. Zresztą bagażnik jest bardzo płyciutki i niewiele tam wchodzi w porównaniu do innych aut. Jak będzie mnie stać (to nie tym roczku to następny będzie albo WRX Kombi (tylko bez podwójnych ślepi) albo Foryś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 TomekEL, bardzo ladnie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ost Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 [Patrząc na wyniki ankiety chciałbym zapytać, którzy z użytkowników GT (większość na "NIE" dla WRX)miało okazję dłużej pojeździć WRX'ami.... Jako posiadacz od dłuższego czasu zarówno GT-ka (99) jak i WRX-a (02) mogę się wypowiedzieć: 1. Jestem głęboko przekonany, że fabryczny GTek na każdej próbie sportowej wygra z WRXem z powodu wagi, hamulców i zawieszenia. Zawias WRX-a jest bardziej komfortowy, mniej sportowy i gorszy na zakrętach, choć absolutnie wystarczający w użytku codziennym. 2. Charakterystyka GT jest bliższa oesom niż WRX. 3. Wykonanie GT w środku jest na tyle słabe, że mnie zdecydowanie drażniło. WRX jest o niebo lepszy. 4. Wizualnie WRX jest diabelnie brzydki z przodu. Patrzę na niego codziennie i nadal wzbudza we mnie litość to spojrzenie bitego spaniela lub krowy co ma zaparcie - w tym względzie jeszcze nie zdecydowałem, które określenie jest bliższe prawdy. 5. Gdy kupiłem WRX-a byłem przekonany, że coś się zepsuło - jednak po prostu jeździ wolniej od GT-ka i nie uwalnia dodatkowych pokładów adrenaliny. 6. Jako samochód do użytku codziennego na polskich drogach WRX jest idealny - szybki, komfortowy, cichy. 7. Mój egzemplarz ma przejechane 55 tys. km i nic się nie zepsuło. Wrażenie pogarsza jedynie kłopot z tylnymi amortyzatorami, które trzymają parametry, ale hałasują (o dziwo jak jest ciepło - w zimie jest cicho), to chyba wada konstrukcyjna, bo zdarza się w bardzo wielu WRX-ach. Podsumowując - WRX to wygoda i wszystko co potrzebne do sprawnego przemieszczania się, GT to stężone emocje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 To ja teraz zabluźnię... Jak dla mnie, po tym opisie (brzmiącym przekonująco i wiarygodnie) - zdecydowanie WRX W dodatku kombi, oczywiście... Cóż, starość nie radość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Jeżeli chodzi o choroby "wieku dziecięcego" o których tu wspomino. W moim przypadku(jeden z pierwszych egzemmplarzy WRX'a - XII 2000) nie było żadnej usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekM Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 [Patrząc na wyniki ankiety chciałbym zapytać, którzy z użytkowników GT (większość na "NIE" dla WRX)miało okazję dłużej pojeździć WRX'ami.... Jako posiadacz od dłuższego czasu zarówno GT-ka (99) jak i WRX-a (02) mogę się wypowiedzieć: 1. Jestem głęboko przekonany, że fabryczny GTek na każdej próbie sportowej wygra z WRXem z powodu wagi, hamulców i zawieszenia. Zawias WRX-a jest bardziej komfortowy, mniej sportowy i gorszy na zakrętach, choć absolutnie wystarczający w użytku codziennym. 2. Charakterystyka GT jest bliższa oesom niż WRX. 3. Wykonanie GT w środku jest na tyle słabe, że mnie zdecydowanie drażniło. WRX jest o niebo lepszy. 4. Wizualnie WRX jest diabelnie brzydki z przodu. Patrzę na niego codziennie i nadal wzbudza we mnie litość to spojrzenie bitego spaniela lub krowy co ma zaparcie - w tym względzie jeszcze nie zdecydowałem, które określenie jest bliższe prawdy. 5. Gdy kupiłem WRX-a byłem przekonany, że coś się zepsuło - jednak po prostu jeździ wolniej od GT-ka i nie uwalnia dodatkowych pokładów adrenaliny. 6. Jako samochód do użytku codziennego na polskich drogach WRX jest idealny - szybki, komfortowy, cichy. 7. Mój egzemplarz ma przejechane 55 tys. km i nic się nie zepsuło. Wrażenie pogarsza jedynie kłopot z tylnymi amortyzatorami, które trzymają parametry, ale hałasują (o dziwo jak jest ciepło - w zimie jest cicho), to chyba wada konstrukcyjna, bo zdarza się w bardzo wielu WRX-ach. Podsumowując - WRX to wygoda i wszystko co potrzebne do sprawnego przemieszczania się, GT to stężone emocje. Czyli co?? Przesiadasz się na Gt ka?? To będzie jasne postawienie sprawy który lepszy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Czyli co?? Przesiadasz się na Gt ka?? To będzie jasne postawienie sprawy który lepszy! O ile wiem to OST ma zarówno GT jak i WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 O ile wiem to ost mysli o zakupie kolejnego GT zamiast WRX :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubeLek Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 GT- to już jest young timer.Ja swojego zostawię już chyba do końca- i tak jak ktoś wcześniej wspominał, tylko STi albo swojego przerobię na coś podobnego(tylko nie mówcie mi nic o kosztach i opłacalności). Dla mnie sanochód ma śmigać-wszystkie bajery z wyjątkiem elektrycznych szyb, lusterek, wspomagania i klimy NA GRÓJEC!!!! Normalnie moje slowa :wink: . Zgadzam sie w 100%!! Woszkowaty, ja bym w Twojej sytuacji szukal GT 99/00, najlepiej ze Szwajcarii. Bug-eye mi sie po prostu nie podoba, a biorac pod uwage, ze mechanicznie to prawie te same auta, to w ogole bym nie mial dylematu. Bug-eye ma ladniejsze i lepiej spasowane wnetrze? No coz, mi to akurat nie robi roznicy. Lepiej sie prowadzi? Nie prowadzilem Bug-eye'a ale roznica nie moze byc zatrwazajaca. Poza tym inwestycja w poprawe zawieszenia w GT to jeszcze nie kosmiczny wydatek. Poza tym pewni wlasciciele WRX-ów 00-02 po bezposrednim porownaniu z GT mowili, o lepszym przyspieszeniu i efektywniejszych hamulcach... na korzysc GT oczywiscie - co wynika z roznicy mas (WRX jest ciezszy) No i bez wzgledu co wybierzesz, po jakims czasie zacznie Ci byc malo, a wtedy to tylko STi albo ciezkie wydatki na upgrade tego co masz i czy to bedzie WRX czy GT, to nie zrobi wtedy cenowo wiekszej roznicy. Pozdrawiam. Podpisuje sie pod tym wszystkimi mozliwymi konczynami A tak poza tym.. to co GT-ek, to GT-ek, wg mnie nie ma bardziej rasowego i kultowego modelu Subaru. Pozdrowka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ost Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 O ile wiem to ost mysli o zakupie kolejnego GT zamiast WRX :wink: Chodziły mi po głowie takie myśli. Jednak zostanę przy dotychczasowym układzie ze względu na komfort i niezawodność seryjnego WRX-a. Doszedłem do wniosku, że moja kompozycja Imprez jest bliska ideałowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 W Twoim wypadku to chyba idealne rozwiazanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrest Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Czterema lapami podpisuje sie za GT.Nie to zebym byl jego userem :wink: ale od zawsze chorowalem na taki akurat model.WRX jest spoko ale GT to legenda sama w sobie.Brutalne - jedyne zadanie to zapieprzac do przodu w ordynarnym stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się