cybel Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Podejdą felgi od STi bez kombinacji,te z linka to również fele z STi i wchodzą.Pamietac należy o rozstawie 5x100. Nie wszystkie Speedline wchodzą na złote Brembo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Czy do forka s-turbo, który będzie miał robiony swap hebli na złote brembo, podejdą bez problemu koła od STI? będą obcierały o amortyzatory z tyłu - albo bezpośrednio felga, albo opona. można temu zaradzić dystansem, pewnie ze 3 albo 5 mm by trzeba było, albo / i zmianą geometrii (pochylenia koła - dołożenie śrub regulujących tzw. camber bolts) i ustawienie koła bardziej w pionie (mniejszy negatyw, minus) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koli Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 będą obcierały o amortyzatory z tyłu - albo bezpośrednio felga, albo opona. Dziękuję bardzo za info. A macie może jakiś sprawdzony zestaw felg, który podejdzie bez zbędnych przeróbek na swap brembo w Forku :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
william7 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Mam pytanie czy można coś poprawić jeśli chodzi o forka 99 przy felgach 15'...? Może większe tarcze ale zostajac przy forkowych felgach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Jak dużo trzeba "rzeźbić" przy przejściu z 4 tłoczków wrx na brembo z przodu i z tyłu ? Rozważam zakup tego kompletu http://allegro.pl/zestaw-brembo-subaru- ... 33701.html Mam 17" OZ i 16" z GT, czy muszę liczyć się z wymianą na inne felgi ? Nie mam już SLS, czy felga/opona bez dystansu będzie ocierać o amortyzator ? A może coś ciekawszego zamiast złotych brembulców ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Subary, nie każda 17 pasuje na brembo a 16 to już raczej żadne :roll: z tego co widziałem u mnie zakładanie brembo zamiast ori zacisku nie trwało to długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Mam OZ Superleggera, z 16" zimówkami pewno się pożegnam. Mam jeszcze oem felgi i widziałem zdjęcie eddie4gt, że brembo się zmieściło. Czy z tyłu potrzebne są jakieś inne adaptery niż te, które mam w tej chwili pod 2 tłoczki z wrx ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Mam jeszcze oem felgi i widziałem zdjęcie eddie4gt, że brembo się zmieściło. jezeli to jest zdjecie, o ktorym mysle, to jego autorem jest carfit a ja tylko zamiescilem... Czy z tyłu potrzebne są jakieś inne adaptery niż te, które mam w tej chwili pod 2 tłoczki z wrx ? adaptery pod 2-tloczki z WRX i z STI niczym sie nie roznia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zdjęcie z postu z 4 czerwca 2009, piszesz tam też o konieczności użycia niewielkich dystansów pod te felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zdjęcie z postu z 4 czerwca 2009, piszesz tam też o konieczności użycia niewielkich dystansów pod te felgi. tak, mozliwe, ale wczesniej to carfit pisal o tym, ze Brembulce pasuja od ori fele R-17 od XT z cienkim dystnasem (i nawet zamieszczal fote) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Karud, z ktorej czesci wwy jestes ? co do hamlunku owszem wiele osob twierdzi ze zestaw OEM nie hamuje, ale ja mam tez auto z MY06 przez pierwszy rok jezdzilem na OEMie choc mam 2,5Turbo dalo rade. tyle ze po zakupie auta (kupilem jako roczny) kazalem wymienic plyn hamulcowy na nowy i dobrze odpowietrzyc ...bylo dobrze, nastepnie zaczolem szybciej jezdzic i zestaw OEMowy nie spelnial juz oczekiwan. wymienilem klocki na mocne HAWK HP+ /HPS ale piszczaly w nieboglosy. kolejny rok wymiana tarcz na BREMBO (gladkie) oraz klocki FERODO DS2500 + wymiana plynu na nowy...jest naprawde dobrze. pamietaj auto wazy ponad 1,5 tony,wisi wysoko i zbiera sie o niebo szybciej niz s-max... pozdrawiam tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuptuś Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Jakie heble założyć do forka 2.0X SG żeby lepiej hamował? Przód+tył zmieniać na tarcze od XT czy podejdzie coś na tył z imprezy? Zależy mi na pozostaniu przy kołach 15" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Przy 15" nie powalczysz, no chyba że kupisz w tym rozmiarze felgi, które zmieszczą większą tarczę i zacisk. Np. Braid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuptuś Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 A założenie tylnych hebli od s-turbo nie pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Nie wiem, jak wyjdzie wtedy balans hamulca, gdy tylko na tyle dasz większą tarczę. Poza tym to przód wykonuje większą robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuptuś Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Czyl iprzesiadka na 16" nieunikniona Hamulce od XT czy od GT-ka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Ja mam w Imprezie hamulec z GT/WRX i mogę go polecić. Jak to się ma do XT to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Jaki jest koszt wymiany fabrycznych przednich hebli w 2.5 XT na coś lepszego (ale nie złote brembo, raczej coś tańszego), albo co można w nich zmienić na dzień dobry żeby sobie poprawić samopoczucie przy hamowaniu? Same klocki do zmiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Dobry klocek w fabrycznym zestawie potrafi zrobić dobra robotę. Jakieś Hawki,Ferodo DSP czy CL,będą hamowały sporo lepiej od seryjnych klocków. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Jaki jest koszt wymiany fabrycznych przednich hebli w 2.5 XT na coś lepszego (ale nie złote brembo, raczej coś tańszego), albo co można w nich zmienić na dzień dobry żeby sobie poprawić samopoczucie przy hamowaniu? Same klocki do zmiany? jeśli masz tarczę 294, to zacznij od założenia jak najlepszych klocków do swojego 2-tłoczkowego zacisku z przodu - Ferodo DS2500 (Ferodo DSP sprawdzone w OBK, nie działają ), Hawk, może Carbon Lorraine wypuściło coś sensownego do tego zacisku. jeśli masz tarczę 277.... zmień zestaw na 294, ale niekoniecznie GT/WRX, wystarczy OBK/Forek + jw. dobre klocki (i dobra tarcza, np. z tańszych - Brembo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 (edytowane) Zgadza się poprawa do np tarcza brembo plus ds2500, większy progres to hamulce z wrx (4 tłoczek przód i 2 tłoczek tył), jeszcze lepiej zacisk brembo :-) Edytowane 30 Grudnia 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Ok, zobaczę w jakim stanie będą hamulce po rozebraniu, na razie jeszcze auta nie mam na miejscu. Na razie skłaniam się ku opcji 294 + te klocki lepsze. Dzięki za info! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 marhof a co kupiłeś, jakiego xt? pochwal się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Na razie jeszcze "fizycznie" go nie mam, jest tylko umowa przedwstępna i zaliczka wpłacona, w weekend mam nadzieję ogarnąć temat do końca i wtedy oficjalnie się pochwalę Auto wymaga trochę wkładu na początek, poza standardowymi rzeczami (rozrząd, płyny) to hamulce są w stanie katastrofalnym, więc jest dobra okazja, żeby od razu coś porzeźbić w tym temacie i się przygotować merytorycznie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Czekamy...... i z góry gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się