antoni1 Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 http://otomoto.pl/subaru-forester-2-0-gx-klima-awd-hubertus-C20533012.html http://otomoto.pl/subaru-forester-2-0-awd-my00-prinz-lpg-C20516870.html co sądzicie o tych autach i czy warto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Forester jest ok ,a co do ogłoszeń....na zdjęciach wyglądają przepięknie.Nie masz chyba daleko do sprzedającego :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoni1 Posted October 16, 2011 Author Share Posted October 16, 2011 wiesz sprawdzałem tego za 18k jest super fajnie się jeździ stan idealny bez zadrapań itp. i mogę go sprawdzić u diagnosty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 sprawdzić u diagnosty Koniecznie. Dobrze by było wziąć kogoś ze sobą kto zna Subaraki Link to comment Share on other sites More sharing options...
suberet Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Antoni1, zwróć uwagę, że sprzedający wkleja jednakowo cukierkowe opisy do każdego sprzedawanego przez siebie auta. Znam tą bajkę od ubiegłego roku, kiedy to sam kupowałem Forka. Po wizji lokalnej byłem wściekły. Ten mój upatrzony też był igła stan, a dziury pod pedałami miał przetarte do blachy i sporo korozji pod spodem. Silniki obowiązkowo umyte na połysk, co jak dla mnie, jest podejrzane, choć nie koniecznie zapowiada próbę ukrycia czegoś. Ten Hubertus wygląda na zadbany egzemplarz. Czyste wykładziny i zabezpieczone antykunicznie kable. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Qrcze jak oni myją te silniki..??To chyba ładne pare h pracy ze szmatko-ściereczką.. Sorry za off-top! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Czegoś im brakuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piaskos Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Tak, turbo im brakuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
giepa Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 chyba dam im swojego do mycia bo wyglądają lepiej niż mój roczny OBK :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
joanna7f Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 woow :shock: chyba dam im swojego do mycia bo wyglądają lepiej niż mój roczny OBK :shock: u mnie chyba przez pierwszy miesiąc było czysto pod maską :roll: jakby coś to ja też dołączę do tego mycia moje Forka :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 U mnie pod maską jest dalej tak samo czysto jak w chwili kupienia auta Link to comment Share on other sites More sharing options...
CEZAR71 Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 mój był brudny po miesiącu jak go kupiłem w salonie i jest tak cały czas warto się zainteresować 2,5 XT...tak jak koledzy podpowiadają Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Antoni1, zwróć uwagę, że sprzedający wkleja jednakowo cukierkowe opisy do każdego sprzedawanego przez siebie auta. Znam tą bajkę od ubiegłego roku, kiedy to sam kupowałem Forka.Po wizji lokalnej byłem wściekły. Ten mój upatrzony też był igła stan, a dziury pod pedałami miał przetarte do blachy i sporo korozji pod spodem. Silniki obowiązkowo umyte na połysk, co jak dla mnie, jest podejrzane, choć nie koniecznie zapowiada próbę ukrycia czegoś. Taa, zawsze tak samo opisują... :roll: Parę wtop już z nimi było opisywanych na forum, więc po prostu zachowaj ostrożność... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoni1 Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 co do tego z jednakowymi opismi to auto całe jest odpicowane jak u handlarza środek też myty a przy sprzęgle jest faktycznie dziura w wykładzinie i śruby od mocowań foteli są pordzewiałe to taka przypadłość forka?? jechałem nim nie jest wybity itp. sprawdze go napewno a co to znaczy Hubertus Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 śruby od mocowań foteli są pordzewiałe to taka przypadłość forka?? No jak nie jak tak. Taka forkowa przypadłość. U mnie też podrdzewiałe i wykładzina się przedarła na załamaniu po lewej stronie, obok miejsca gdzie manuale mają sprzęgło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 U mnie jest to samo - przerdzewiałe śruby i wytarty orginalny foresterowski dywanik (po 10 latach i 200k przebiegu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
blazejek Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Forek nr 1 Hubertus - to wersja wyposażenia. Auto ma p/mgłowe przednie / nie miał Hubertus w standardzie/ - ale nie ma do nich włącznika. Warto się przyjrzeć bliżej. Brakuje tylnej lewej listy nad błotnikiem. Forek nr 2 niezła instalacja gazowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
benzephyr Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Co do Foresterów to jak najbardziej polecam, dobry wybór marki i modelu, , ja tez myślałem kiedys by skoczyć do gościa, ale mam kawał drogi, gość specjalizuje się w subaru z tego co widzę, ze zdjęć wnioskuję że auto nr 2 jest jak by bardziej zadbane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blazejek Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 w forku numer 2 - jedna rzecz mi nie pasuje - zegary - te po lifcie miały inny odcień i pierścienie dookoła zegarów - i termometr pokazujący temperaturę na zewnątrz w obrotomierzu Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattm Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Hej, Jak wyglądają koszty utrzymania takiego pięknego, ale już mającego słuszny wiek auta? Czy można bazować na zamiennikach, bo jak w każdym aucie oryginalne części czasem kosztują chore pieniądze. Części z rozebranych forków trochę na Allegro wisi, ale nigdy nie wiadomo ile może taka używka posłużyć. Czy taki powiedzmy 11letni forek często odmawia posłużeństwa i trzeba go ratować. Wiadomo, że sporo zależy od stanu, ale powiedzmy stan przeciętny. Awaryjność w porównaniu do Hondy, Audi czy Volvo. Kolejna sprawa - serwis. Na robociznę w ASO za pewnie mnie nie stać, czytałem, że byle mechanik sobie nie poradzi. Mieszkam w Warszawie - Bemowo, czy w okolicy znajdę kogoś kompetentnego w rozsądnej kasie? Myślę o forku 98-01 (122-125KM) + gaz u jako. Na turbo proszę mnie nie namawiajcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Myślę o forku 98-01 (122-125KM) + gaz u jako. Na turbo proszę mnie nie namawiajcie Jak trafisz zadbany egzemplarz to to auto się nie psuje. Najwyżej zużywa i to powoli. Zamienniki można śmiało wrzucać tylko jakiś normalnych marek. Piszesz, że mieszkasz w Warszawie i chcesz zakładać gaz u Jako, czyli już masz kogoś kto Ci ogarnie auto zento, mój patent: Przed: Po: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Zadaj sobie pytanie jaki jest sens pakowania gazu za 3k zł do takiego (w senie wieku/ceny) auta. Sam nabyłem 10letniego Forka i myślałem o instalacji LPG, ale w praniu wyszlo, że to naprawde względnie ekonomiczny wóz spalający w normalnej trasie szosowej ok. 8l/100 (w mieście ok 30% więcej,ale ja praktycznie po mieście nie jeżdże na szczęście). Co do kosztów utrzymania to dużo zależy od stanu wyjściowego auta. Prawie zawsze po zakupie należy zmienić rozrząd - to koszt ok 1100zł (z rolkami itp). Oleje i filtry kosztują normalnie, w zawieszeniu żużywają się w zasadzie tylko tanie gumowe części (łączniki i gumy stabilizatora). Nic poza tym się w sumie nie dzieje w takim Forku.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Myślę o forku 98-01 (122-125KM) + gaz u jako. Na turbo proszę mnie nie namawiajcie Jak trafisz zadbany egzemplarz to to auto się nie psuje. Najwyżej zużywa i to powoli. Zamienniki można śmiało wrzucać tylko jakiś normalnych marek. Piszesz, że mieszkasz w Warszawie i chcesz zakładać gaz u Jako, czyli już masz kogoś kto Ci ogarnie auto zento, mój patent: Przed: Po: Dokładnie taką dziurę mam w wykładzinie. Zdjęcie jakby z mojego forka robione Chyba wykorzystam Twój patent bo wygląda solidnie i estetycznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadziejS Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Też mam taką dziurę :-) - Kijowa ta wykładzina, bo cała reszta auta, łącznie ze skórzanym fotelem jest OK (jak na swój wiek). I też mi śruby foteli rdzewieją, i elementy zamka tylnej klapy. Myślałem o takim aluminiowym spoczniku na nogę (w stylu nakładek pedałów) - ale nie wiem czy to by jako tako wyglądało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piaskos Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 No jakby zdjęcie z mojego forka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now