Skocz do zawartości

antoni1

Użytkownik
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O antoni1

  • Urodziny 09.10.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Subaru impreza kombi gd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia antoni1

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputacja

  1. antoni1

    Lusterka Forester sg

    Jak udało się coś ustalić? Ja mam inny problem, lusterko działa prawie sprawnie ale te prawie to znaczy że nie wraca idealnie na swoją pozycję, i pytanie moje jest takie jak to wyregulować. Ewidentnie widać że lusterkiem ktoś zahaczył bo jest popękane.
  2. Warto sprawdzić zawór PCV mój mimo czyszczenia blokował się i ciężko pracował w porównaniu do nowego.
  3. Ja po tych 10min gaszę przekręcam stacyjkę na zapłon czekam 20sek.i zapalam na 5min jecsze gaszę i jest okej. Możliwe że u ciebie inny powód jest. Ale spróbuj tak jak pisze
  4. Zrobiłem krótki filmik w kontekście rosnących obrotów może to komuś pomoże u mnie się sprawdza zawsze https://youtu.be/rdlEJtorBgc
  5. poczytałem o tym fixie z czujnikiem stukowym i chcę to zastosować zobaczymy co to da
  6. Dodam jeszcze że silnik i tak na wolnych lekko się kołysze. A często nawet jak jest zimno 7stopni i auto już się zagrzeje wentylator słychać jeden jak pracuje i wiele nie tak szybko się wyłącza. Na obd temp max dochodzi do 97c
  7. Cześć przeczytałem cały wątek i muszę sprawdzić czujnik biegu jałowego to na bank. Pacjent Blob wagon 2.0 2003 z Lpg Necam. Obroty czasem rosną lekko na wystrzelaniu ale opadają. Ale czasem jak jest zimno odpalam auto opala od razu ruszam i nagle jakby paliwa brakowało szarpie nie wkręca się na obroty, wciskam sprzęgło i działa jadę i się muli strzela itd. Po chwili jedzie już dobrze. To jedno a drugie jak przyspieszam i chcę to szybko zrobić czuje że się dusi a jak lekko odejmę gazu to rwie do przodu, więc jak chcę wyprzedzać musze manewrować pedałem gazu żeby się nie dusił jak za dużo się otworzy przepustnica. Po za tym auto było bardzo zaniedbane już dużo zrobiłem ale został jeszcze taki problem jak opisałem. Napiszę co wymieniłem Świece, kable, cewka, filtr paliwa.(Ciśnienie zmierzone 2.0bar i w górę jak dodam gazu) wtryski lpg ogarnięte, parownik zregenerowany przewody lpg nowe. Mam OBD Torque i żadnych błędów. Jak ktoś to przeczyta i będzie chciał coś pomóc będę wdzięczny.
  8. antoni1

    Komputer diagnostyczny

    Widzę cisza zapadła. Ktoś coś podpowie ?
  9. Fajnie było dzięki dla organizatorów i za bezpieczne ogarnięcie spotkania tylko szkoda że nie każdy zrozumiał i konsekwencje z góry zapowiadane nie były wyciągane bynajmniej do mojego pobytu. czekam na jakieś fotki itp.
  10. a ja trzeci w subarowej klasie tylko mnie jak zawsze pomineli a zrobiłem najlepszy nawrót na tym zlocie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...