Papkin Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Witam mial ktos do czynienia z firma nie-ASO I tuningiem silnika na ok 180km ? Mysle o kupnie uzywanego outbacka I rozwazam ewentualnosc zwiekzenia mocy. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Mysle o kupnie uzywanego outbacka I rozwazam ewentualnosc zwiekzenia mocy. ? no to sobie zwiększ i potem opisz.. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomK Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 o chętnie poczytam jak się będzie sprawował tak po zrobieniu 40kkm, kupuj, kupuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 khm, khm :x :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pity Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Odradzam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 no to odpowiedzieliście koledze w bardzo wyczerpujący sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGOOD Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Mój przyjaciel w niemczech użytkuje Legacy 2.0D RC MY08 z power box'em. Popytam i podrzucę Ci info... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzyp1 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Papkin, ja zrobiłem bodaj najbezpieczniejszy tuning SBD... Kupiłem GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papkin Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Jeździłem Dieslem i jest całkiem OK. Ale trzeba zapomnieć o przyzwyczajeniach ze SPEC.B dlatego też postanowiłem dokupić a nie zamienić samochód. Dzięki za opinie, jak kupie outbacka zobaczę może będzie już kilku forumowiczów z doświadczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGOOD Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Papkin - info z Germanii... Młody przejechał Legacy Sedan 2.0D RC ponad 75 tys km - od pierwszej wymiany oleju z Power Boxem. Początkowo miał go ustawionego na 184KM i wszystko chodziło świetnie. Przy ok. 40-45 tys km silnik zaczął "bujać" na niskich obrotach, więc przestawiono mu box na ok. 170-175KM. Tak jeździ do dziś. W moich samochodach ze zmienianym oprogramowaniem (BMW 320d, 520d, C 220 CDI) zawsze poprawiały się nie tylko moc/moment, ale również spadało spalanie. U niego ponoć jest o ok. 0,5-0,8 l/100 niższe, niż kolegi z firmy, który ma identycznego Legacy. Jego wrażenia - PLUS - świetnie ciągnie na 4 biegu, MINUS - bardzo szybko trzeba zmieniać przy starcie z 1 na 2, a poza tym jeździ zupełnie tak jak seria, tylko w każdym zakresie obrotów bardziej chce się piąć w górę i ma wyczuwalnie więcej momentu. Mam nadzieję, że Ci temat choć trochę naświetliłem. Aha - box ma dołożoną długą wiązkę przewodów, ale siedzi pod silnikiem i to schowany za rozrusznikiem, więc lepiej ustawić magików w ASO, żeby "nie widzieli", niż za każdym razem walczyć z jego demontażem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Aha - box ma dołożoną długą wiązkę przewodów, ale siedzi pod silnikiem i to schowany za rozrusznikiem, więc lepiej ustawić magików w ASO, żeby "nie widzieli", niż za każdym razem walczyć z jego demontażem. fajny jesteś...... ..opowiedz cos jeszcze....jak chcesz zarobic na tym forum :?: ...bo tu juz tacy są....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Aha - box ma dołożoną długą wiązkę przewodów, ale siedzi pod silnikiem i to schowany za rozrusznikiem, więc lepiej ustawić magików w ASO, żeby "nie widzieli", niż za każdym razem walczyć z jego demontażem. fajny jesteś...... ..opowiedz cos jeszcze....jak chcesz zarobic na tym forum :?: ...bo tu juz tacy są....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGOOD Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Zarobić... ??? Chyba po łbie... Bo tu wszyscy tacy "praworządni", że aż zęby bolą... Albo pomocni jak Mr. "pity" ) Prowadziłem dwie stacje dealerskie, a pracowałem w trzech (Volvo, BMW, M- - w sumie będzie 10 lat. W każdej marce są tacy, którzy chcą mieć święty spokój, albo nie czują potrzeby zmian samochodu, który właśnie kupili, są też i tacy, którzy będą rzeźbić, nawet gdyby to miało skutkować utratą gwarancji czy innymi "nieprzyjemnościami". Przechodziłem to z własnymi klientami, z klientami moich handlowców i ludźmi z ulicy, którzy trafili do mojego serwisu naprawiać straty lub sprawdzać tuningowców. I Pan to wie Panie Andrzeju i SIP i my wszyscy. Nie ma co robić z siebie cnotki A że w serwisach też pracują "tylko ludzie", to zawsze znajdzie się ktoś z Klientów "chętny do rozmowy" i ktoś z organizacji serwisu "chętny do współpracy", który zrozumie "Polaka w potrzebie". W tym "związku dusz" kłopoty zaczynają się zwykle wtedy, gdy... zaczynają się kłopoty (sprzęgło, skrzynia, utrata gwarancji, odmowa naprawy na goodwill'u itp.) Udawanie, że sprawy nie ma jest kompletnie idiotyczne, bo niczego nie załatwia. Papkin poprosił o opinię realnego użytkownika, więc mu ją dostarczyłem - tak rozumiem zasady, którymi powinien się kierować każdy użytkownik forum - nie wiem to siedzę cicho, mogę pomóc - pomagam, bo kiedyś może to mnie będzie potrzebna pomoc. A jeśli nawet on już podjął inną decyzję, pewnie jeszcze nie raz, nie dwa ktoś z tych informacji skorzysta. A decyzję będzie musiał podjąć sam... Na własną odpowiedzialność. Nigdy nie zobaczycie ode mnie ofert na forum, bo nie po to się tu pojawiłem i uważam takie działanie za totalny blamaż. Poza tym nie żyję z tuningu... Czy wszystko jasne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 który zrozumie "Polaka w potrzebie". że sprawy nie ma jest kompletnie idiotyczne, bo niczego nie załatwia I Pan to wie Panie Andrzeju i SIP i my wszyscy. Nie ma co robić z siebie cnotki Proszę skierować kogoś na "rozmowę" 8) ..lubie takie akcje . .......tzn. cnotki.... :wink: ps. oczywiscie , że tysiace ludzi straciło by pracę ..np. w więziennictwie :shock: gdyby Polak w potrzebach róznych :roll: ..nie znalazł oparcia za gloryfikacje.....ale ja akurat robię co moge by zalatwiac pewne rzeczy formalnie czyli zgodnie z takimi czy innymi narzuconymi wymaganiami....ja te wymagania rozumiem.......może wiecej wiem.... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Prowadziłem dwie stacje dealerskie, a pracowałem w trzech (Volvo, BMW, M- - w sumie będzie 10 lat. [...]A że w serwisach też pracują "tylko ludzie", to zawsze znajdzie się ktoś z Klientów "chętny do rozmowy" i ktoś z organizacji serwisu "chętny do współpracy", który zrozumie "Polaka w potrzebie". W tym "związku dusz" kłopoty zaczynają się zwykle wtedy, gdy... zaczynają się kłopoty (sprzęgło, skrzynia, utrata gwarancji, odmowa naprawy na goodwill'u itp.) Udawanie, że sprawy nie ma jest kompletnie idiotyczne, bo niczego nie załatwia. Nie nadążam (albo czegoś mi brakuje w tym wywodzie). Naprawdę tak spokojnie przyjmowałeś robienie przez klientów w balona (tak napiszę, żeby nie dodawać pracy moderatorom). Jakoś trudno mi to sobie wyobrazić... Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Prowadziłem dwie stacje dealerskie, a pracowałem w trzech (Volvo, BMW, M- - w sumie będzie 10 lat. [...] a mimo to kraj jednak sie rozwija..... :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomK Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Pytanie do P.Andrzeja: Dlaczego FHI nie udostępnia do silnika diesle opcji zwiększenia mocy bez utraty gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Pytanie do P.Andrzeja:Dlaczego FHI nie udostępnia do silnika diesle opcji zwiększenia mocy bez utraty gwarancji? Po pierwsze sa przepisy które to regulują ( homologaja auta ze zwiększona moca silnika , widocznie FHI tego nie zrobiłoi pewnie nie zrobi ) Po drugie byc może diesel Subaru tqakich obciążeń chwilowo nie wytrzymuje ( GWARANCJA ) jedynie Dyrekcja może to potwierdzic lub nie. Mnie odmowiła pomocy w " wyprodukowaniu" ponad 200KM diesla :wink: i argumenty były zrozumiałe........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomK Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Tak właśnie sądziłem, dlatego jak narazie nie warto inwestować w box'y bo pieron wie co się stanie z silnikiem. Podejrzewam nauczymy się na zachodnich sąsiadach czy opłaca się zwiększać moc, bo czy się da już wiemy... Pozostaje kwestia czasu i obserwacji kolegów z dieslami po gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pity Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Jeśli sprzęgło nie wytrzymuje 150 km i 350Nm to może raczej tuning ale na 130 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubMac Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Jeśli silnik pada po 130 tys. km (fabryczne 150 KM), to może warto się zastanowić, czy wytrzyma więcej. IMHO nie wytrzyma, więc taki zabieg jest mocno dyskusyjny/ryzykowny. Pozdrawiam, M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pity Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 popieram ze smutkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Jeśli silnik pada po 130 tys. km (fabryczne 150 KM), to może warto się zastanowić, czy wytrzyma więcej. Warto też zastanowić się dlaczego pada. Może można temu zapobiec :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubMac Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Jeśli silnik pada po 130 tys. km (fabryczne 150 KM), to może warto się zastanowić, czy wytrzyma więcej. Warto też zastanowić się dlaczego pada. Może można temu zapobiec :?: Jak znajdziesz odpowiedź na to pytanie, to jesteś wielki. Moim zdaniem SIP/FHI wie o wadach "wieku dziecięcego" swoich silników Diesel (początki produkcji), ale w tym przypadku upływający czas działa na ich korzyść (mniej roszczeń gwarancyjnych, a jedynie "gadanie" klientów). Dałem się nabrać na diesel'a w Subarycie (mojej marce!), a jak widać "miłość jest ślepa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pity Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Warto też zastanowić się dlaczego pada. Może można temu zapobiec :?: Wymieniać koło dwumasowe w odpowiednim czasie albo je zezłomować i zastąpić jednomasowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się