Skocz do zawartości

TomK

Użytkownik
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TomK

  • Urodziny 19.10.1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bodypak.pl/

Profile Information

  • Skąd
    KCH
  • Auto
    Forester 2.0D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TomK

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Nowy soft nie jest zły jak sądziłem jakiś czas temu. Jeździ się przyjemnie i miałem okazję jezdzic na starym sofcie kolegi. Wniosek: nowy soft płynniejsza jazda, ale zmniejszenie odczucia przyspieszenia. Osobiście nie przeszkadza mi to na dziś dzień. Moim zdaniem, każdy powinien być o tym informowany. To ja jestem właścicielem auta i jeśli ma coś być w nim zmienione to za moją wyraźną zgodą. Powinienem być poinformowany, iż zamierzają wgrać nowe oprogramowanie jakie prawdopodobnie uratuje moje wątłe sprzęgło... Jeśli nie chcę to trudno. I w sumie może ktoś powinien pokusić się na podanie dokładnych danych z wykresu na nowym sofcie Nm i Km w opozycji do "starego". Jeśli są te same no problemu panowie pełen luz, jeśli inne, SiP macie problem i może traficie kiedyś na prawnika jaki zechce Coś Wam udowodnić... to taka moja luźna dygresja jaka zaprząta moją głowę. Zgodność przedmiotu z umową jest istotna z tytułu rękojmi. Ktoś może nie chcieć mieć nowy soft jeśli może być słabszy - powtarzam nie wiem czy jest, bo to nie zostało udowodnione. Jeśli zostanie to takie działanie wydaje mi się nie na miejscu. Peace.
  2. TomK

    Tuning 2,0d by maptek

    Tak właśnie sądziłem, dlatego jak narazie nie warto inwestować w box'y bo pieron wie co się stanie z silnikiem. Podejrzewam nauczymy się na zachodnich sąsiadach czy opłaca się zwiększać moc, bo czy się da już wiemy... Pozostaje kwestia czasu i obserwacji kolegów z dieslami po gwarancji.
  3. TomK

    Tuning 2,0d by maptek

    Pytanie do P.Andrzeja: Dlaczego FHI nie udostępnia do silnika diesle opcji zwiększenia mocy bez utraty gwarancji?
  4. TomK

    Końcówki wydechu 2.0D

    Sam chętnie bym poczytał o tym. Ulter ma tłumiki czarne więc rdzy tam raczej nie zobaczymy:)
  5. Nadal 0 czasu wracam o 20 do domu... jak się nie uda do piątku w weekend będą
  6. kkomor - mam takiego samego forka jak Ty, pasują. Jutro zrobię foty, dziś 0 czasu, a musi być widno żeby była dobra jakość.
  7. TomK

    Tuning 2,0d by maptek

    o chętnie poczytam jak się będzie sprawował tak po zrobieniu 40kkm, kupuj, kupuj
  8. Hej mam do sprzedania: felgi MOMO 16 5x100 http://www.oponix.pl/product/MOMO+WIN+6%2C5X16+Silver+ET38_5306156.html z oponami: Goodyear UG Performance 215/65R16 98 H XL, jeżdżone od stycznia do końca zimy tego roku, zatem niemal nowe. 1436 felgi + 1954,32 opony = 3390 PLN za nowy komplet. 2300 PLN mnie zadowoli, stan jest idealny 0 rys, opony maja widoczne paski jak w nowej oponie. Do tego auta sprawdzają się ok. Jeśli jesteś zainteresowany wejdę do garażu pstryknę fotki i podeślę na maila
  9. Jak wpadna Ci te usterki po zakonczniu gwarancji gwarantuje, ze bedzie Ci nie wesolo bo te naprawy sa drogie. Opisalem przypadek na przykladzie znajomego jaki kupil rok przede mna auto i nie ma go na forum. Zanim napiszesz statystyki warto to przemyslec (prosze bez urazy). Ja zalozylem teze, celowo nie oskarazajac, ale znajomy majac 2 powazne naprawy gwarancyjne boi sie co bedzie jak zakonczy sie gwarancja? I ma do tego prawo, auto serwisowane w Bielsku. Na dzien dzisiejszy mam 1 ale do FHI odnosnie softu i sprzegla, dla mnie to tuszowanie problemu w sposob nieodpowieni. Jakby problemu nie bylo, nie byloby softu wiec wiedza ze cos jest na rzeczy? Chodz nowy soft nie dla kazdego jest ten sam, ja czulem roznice. Jezdzilem autem jakie nie ma wgranego softu, ale to kazdy moze odczuc w inny sposob, to prawda. Narzekaja tylko Ci co czuja inaczej... Mi tez padl czujnik temperatury w tylnym dyfrze i czemu ASO pobralo ode mnie kwote 180 PLN za naprawe? Prosze o sprostowanie.
  10. nie rozumiem stwierdzeń jeszcze 2 lata i będzie ok. To daje od 2008r 4 lata przyzwolenia dla subaru na wypuszczanie silników jakie nie wytrzymają 150kkm? Jeśli to jest prawda (to teza), to subaru jest firmą jakie wypuściło diesla na Europę z chęci czystego zarobku, nie testując swojego motoru jak należy! Mam 2.0D i nie wyobrażam sobie tematu, że to auto będzie jak loteria, komu się uda ten pojedzie komu nie ten w du...e. Jeśli te usterki będą wychodzić częściej (mój znajomy w mieście forek MY09 - wymienione 2 wtryskiwacze, wymieniony blok silnika!!! powiedział nigdy więcej i sprzedaje), to sam się pozbędę i zapomnę o marce jako o bezawaryjnej, bo po to ją kupiłem. I nie ma stwierdzenia ludzie dajmy jeszcze 2 lata, a nich jeżdżą buble (jeśli obawy się sprawdzą), bo po 4 latach będziemy mieli fajnego diesla. A Ci co kupili wcześniej niech się martwią, ważne, że na ich kasie zrobimy poprawki... Takie myślenie jest niedopuszczalne z punktu widzenia posiadacza takiego auta. Dla mnie jest już niedopuszczalne wgrywania nowego softu. Auto nie ma takiego momentu i mocy jaka jest w papierach, a to niezgodność przedmiotu z umową. Udowodnienie jest ciężkie bo będą podważać wyniki testów że nie ma standaryzacji itp, więc wszyscy się na to godzą. A subaru powinno wymienić za słabe elementy sprzęgła do tego auta, ale taniej jest wgrać soft... Jeszce 2 lata takiego podejścia i będą znikać salony subaru, bo ludzie będą czytać na forach opinie o dieslu, jakich sprzedaje się przynajmniej w pl najwięcej.
  11. Ma ktoś jakieś typy w tym temacie?
  12. Witam, Dumając nad modami jakie mam wykonać do swojego forka spotkała mnie pewna nieprzyjemność z jego strony! Otóż: ok 1 miesiąc temu jadąc trasa poczułem jakby przyblokowanie pedału gazu i nagłe osłabnięcie silnika. Trwało ok 5 sekund i przeszło. Na następny dzień zauważyłem, iż prawdopodobnie rozpoczęło się dopalanie DPF (objaw: wzrost spalania, obniżenie dynamiki auta). Nie miałem okazji aby się dokończyło gdzyż jechałem w mieście. na 2 dzień wziąłem mojego forka w trasę aby się dopalił i zauważyłem, iż dynamika przyspieszania odczuwalnie osłabła... Powyżej 2500rpm auto jakby nie miało mocy, szczególnie odczuwalne kiedy jadę pod górę. Dodaje gazu i auto zbiera się niechętnie. Do 2500rpm wydaje mi się iż jest podobnie lub nieco gorzej, dopiero powyżej czuję różnicę. Kilka dni temu miałem przegląd na 15tyś. Zgłosiłem że jest taki problem, myślałem że to np przytkany filtr powietrza. Filtr został wymieniony, olej też, i gość z ASO twierdzi że jest wszystko jak należy. Więc zabrałem auto i... niestety nie jest! W dalszym ciągu auto jest w/g mnie mułowate. Przed tym zdarzeniem wszystko było ok, bez problemów. Macie jakieś sugestie? Zamierzam udać się do ASO z powrotem, co mogę im ew zasugerować żeby zajęli się tematem?
  13. Dam fotki na pewno. Poszukam najpierw kupca na obecne felgi i wtedy zmiana.
  14. Speedy Bandito - podeślij an PW gdzie kupowałeś felgi. Zdecydowałem się, wygląda to dobrze! Mam Forka w kolorze ciemny grafit więc wybiorę srebrne felgi tez na szerokości 7,5. 8 cali do felgi 225/55 będzie za szeroko. Ląduje temat sprzedam felgi do Forestera 17 cali stan idealny, jeśli ktoś będzie chętny zapraszam. Jeżdżone tylko od: kwietnia do czerwca!
  15. Co felg to na razie propozycja nr 1 dla mnie biorąc pod uwagę wytrzymałość felgi, wizualny jej aspekt oraz wagę. Zmieniając na lżejszą felgę możemy lekko to odczuć na dynamice auta a mi jej brakuje. O Rotach słyszałem różne opinie co do trwałości w stresie (uderzenie w krawężnik itp), dlatego je pominąłem chodź wzory pasujące. Jak macie inne propozycje możemy wybrać felgi do forka III jakie będę niezłą alternatywą (wizualnie) do OEMowych kotdachowiec - Czym dokładnie wygłuszałeś dach i drzwi? Zestaw głośników jest porażką wedle powszechnej opinii i wymaga zmian (najlepiej jednostka sterująca i głośniki). Lubie muzykę, ale ew tą modyfikację zostawię na czas wygłuszania (warto zrobić 1 przy 2).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...