Skocz do zawartości

Tuning 2,0d by maptek


Papkin

Rekomendowane odpowiedzi

jak już padnie ten diesel, nad którym się wszyscy tak trzęsą, to czy można tam wstawić silnik benzynowy? :wink:

 

padnie podobnie jak Twoje sprzęgło nad którym trzęsiesz się od 3 lat :mrgreen: i mimo różnych prób popsucia go :idea: dalej napęd przenosi.

ps. przy okazji to chyba Twoje auto z nowym softem było szybsze od takiego samego ze starym ( tym dobrym :roll: ) pytam bo znów ktos straszył pozwem zbiorowym za niezgodnosć...........itd. ( gasł mu chyba Forester )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

padnie podobnie jak Twoje sprzęgło nad którym trzęsiesz się od 3 lat :mrgreen: i mimo różnych prób popsucia go :idea: dalej napęd przenosi.

 

Panie Andrzeju mógłby pan podać stosunek uszkodzonych sprzęgieł do 100kkm do tych powiedzmy 200kkm (lub więcej)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem z niemieckiego forum, ze subaru na razie za bardzo sie nie nadaje na podnoszenie mocy. Nawet w modelach 2008-2010 w nowym sofcie obnizono przyrost Nm i ich max. Blok jest aluminiowy i wykonany bez wiekszych rezerw.

Da sie podniesc do 180 KM ale trzeba sie swiadomie takim autem sie poruszac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana sprzęgła między 100 a 200k km to norma.

PS. Rok temu w AS Audi przy kalkulacja kosztów A4 Allroad z takim niby inteligentnym zawieszeniem na pytanie o trwałość tego ustrojstwa odpowiedzieli 100k km i dodali tak jak sprzęgło.

 

To aż taka jest różnica między napędem na dwa i cztery koła, czy może między dieslem a benzyną? Poprzednio miałem Accorda i wymieniałem sprzęgło przy 240kkm, to się zdziwili, że tak wcześnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety wszystko idzie w sprzeglo kola nie boksuja to przy energicznym starcie sprzeglo sie zawsze bardziej uslizgnie niz w FWD lub RWD. Ale jezdze tez sluzbowym Passatem 109 tkm i w stop and go sprzeglo zachowuje sie tez juz troche dziwnie. Auto jezdzone tylko w dlugich trasach zadne miasto itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Andrzeju mógłby pan podać stosunek uszkodzonych sprzęgieł do 100kkm do tych powiedzmy 200kkm (lub więcej)?

nie wiem ale w Subaru trzeba przyjac 80 - 120 tyś i sprzeglo do wymiany :idea: , obojętnie czy 2.5 T czy D. i w zasadzie zawsze tak bylo. Nie mowimy o szczególnie ostroznym traktowaniu , unikaniu zasp itd. Ale mam OBK-i klientów po 160/180 tyś i dopiero sprzeglo do wym. W swoim aucie "treningowym :roll: " Imp.D. z wypożyczalni (prawie dwa lata i 40 tys przebiegu ) obejrzelismy sprzęgło i dwumasę i spokojnie te 30/40 tys by jeszcze przejechało ( zdjecia do wgladu ) Pozdr.AK

ps po gwarancji mozliwa tańsza wymiana +- 4 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ale w Subaru trzeba przyjac 80 - 120 tyś i sprzeglo do wymiany

 

Czyli jeżeli mam ponad 80tyś to jest normalne, że mogę mieć sprzęgło do wymiany i nie jest to jakaś anomalia.

 

po gwarancji mozliwa tańsza wymiana +- 4 tyś.

 

Właśnie dlatego jeszcze czekam z wymianą (mam jeszcze 2 mies. gwarancji)

Dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie jeżdżę "normalnie" i sporo po wysokich górach. Sporo z przyczepa. 70kkm bez problemów sprzęgła choć dym raz z pod maski w piachu poszedł i parę razy tylko sobie zaśmierdziało kapucha. Jak sie zakopie to nie paluje na umór, dam ostygnąć i ponawiam probe. Lepiej wyrwac mocno i ostro niż się pieścić. Nie zapominajmy wyłączyć kontroli trakcji która dusi silnik.

koniec OT :mrgreen:

 

Tuning owszem ale świadomy. Nie wszystko trzeba wykorzystać na 100% i zawsze ale jak trzeba to as w rękawie jest :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

padnie podobnie jak Twoje sprzęgło nad którym trzęsiesz się od 3 lat :mrgreen: i mimo różnych prób popsucia go :idea: dalej napęd przenosi.

ps. przy okazji to chyba Twoje auto z nowym softem było szybsze od takiego samego ze starym ( tym dobrym :roll: ) pytam bo znów ktos straszył pozwem zbiorowym za niezgodnosć...........itd. ( gasł mu chyba Forester )

 

Ach! Jaki pamiętliwy :wink: Powiem wprost - nowy soft w dużej mierze załatwia sprawę. Ja jestem z tego rozwiązania zadowolony, bo spełnia ono moje potrzeby :wink: Ale gdyby nie nagonka, nie wiadomo czy sprawę by załatwiono.

 

p.s. Mój Diesel wyciąga teraz łódź z wody jak zły :twisted:

 

I proszę być spokojnym, ostatnio zadzwonił do mnie dziennikarz popularnej gazety motoryzacyjnej (echo programu o sprzęgłach) i opowiadałem o doświadczeniach z Subaru i działaniach Importera w samych superlatywach, serio :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I proszę być spokojnym, ostatnio zadzwonił do mnie dziennikarz popularnej gazety motoryzacyjnej (echo programu o sprzęgłach) i opowiadałem o doświadczeniach z Subaru i działaniach Importera w samych superlatywach, serio :wink:

To dziennikarz musiał być bardzo rozczarowany :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki:

 

jak już padnie ten diesel, nad którym się wszyscy tak trzęsą, to czy można tam wstawić silnik benzynowy? :wink:

 

 

ale to by bylo dobre... jak by padl od razu silnik z legacy 2.5 GT -przynajmniej maska by zostala z wlotem-ot taka oszczednosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziennikarz musiał być bardzo rozczarowany :mrgreen:

 

Da se chłop radę - czego od Ciebie nie usłyszał, dopisze z zapałem właściwym dla "dziennikarstwa śledczego" (nie mylić z szukaniem sensacji na siłę).

 

Albo machnie info, że "Derekcja" zmusza biednych userów do opowiadania dyrdymałów... ;)

 

Oni to potrafiom, oni piniędze za to biorom... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
eddie_gt4, samy chip to cena ale to powinno się stroić. Ten mi wygladza na jakis uniwersalny i troche strach cos takiego montowac.

Ze strojeniem kosztuje 600€

serio?

nigdzie nie bylo widac, ze trzeba to jakos stroic... :roll:

 

http://www.racechip.de/RaceChip-Installation-11i.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serio?

nigdzie nie bylo widac, ze trzeba to jakos stroic...

no wlasnie na tym polega problem.

Chip oszukuje pomiary z przeplawki i z cisnienia doladowania. Jasli jest nastawiony na 30% to nie do kazdego exemplaza podejdzie. Znaczy podejdzie ale moze byc przesadzone. Lepiej szukaj opcji ze strojeniem :idea: albo normalny remap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serio?

nigdzie nie bylo widac, ze trzeba to jakos stroic...

no wlasnie na tym polega problem.

Chip oszukuje pomiary z przeplawki i z cisnienia doladowania. Jasli jest nastawiony na 30% to nie do kazdego exemplaza podejdzie. Znaczy podejdzie ale moze byc przesadzone. Lepiej szukaj opcji ze strojeniem :idea: albo normalny remap

no wlasnie tak to sobie wyobrazam: porzadny indywidualny remap... i wlasnie dlatego ten tani chip wzbudzil moje podejrzenia: nic nie trzeba stroic, plug'n'play, a deklarowany przyrost mocy dosc spory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja planuje zrobic jakis bezpieczny program w pazdzierniku. Mam przejechane 90t km 2009r, sprzeglo narazie dziala bez problemu. Polowe przebiegu to trasy a polowe miasto, rzadko kiedy po miescie ostro przyspieszam, na trasie czesciej dociskam do 4000 obrotow. Jak trzeba bedzie wymienic cos przez cczipa to trudno, raz sie zyje:) chce miec zapas mocy ktorej nie bede na codzien na pewno wykorzystywal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legacy MY10 bez tuningu pojedzie mysle ze bez problemu 220. 215 GPS sam dalem rade ale mnie wyhamowali.

Tempomat ma bug :!: ograniczenie mocy i odciecie wtrysku jest zniesione w funkcji tempomatu. Po prostu powyzej 200 zamiast pedal gazu wlaczamy tempomat i naciskajac + dajemy w palnik :!:

Na nimieckim forum sa wypowiedzi, ktore to potwierdzaja ... logi maja sie pojawic.

NIE WIEM JAK SIE TO MA NA SILNIK ALE JAKO OVERBOOST FAJNIE FUNKTIONUJE !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...