Eryk Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Do tej pory wymieniono pompe wspomagania, oraz tylni dyfer bedzie wymieniany bo sie dilerowi nie chce wymieniac uszczelki - wszystko na gwarancji. Wydaje mi sie , że takie pierdoły w japońskim aucie nie powinny sie psuć . Trochę słabo to rokuje..... No coz - w poprzedniku WRX 2002 Kombi - nie mialem takich problemow nawet przy 95k mil - na ta chwile licze na to ze wymienione czesci beda dzialac bezproblemowo. Pompa siadla zima gdy przednie kola przymarzly w mokrym sniegu... takze moja wina ze ich wczesniej nie wyprostowalem... Poza tymi problemami jestem w zupelnosci zadowolony z auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_STI Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Ja na początek przymierzam się do zamontowania: - układu wydechowego, prawdopodobnie H&S 4" - zaworu blow off (jaki polecacie i kto mi go w wawie założy) - układu dolotowego K&N Mam nadzieje, że po tych małych modyfikacjach STI będzie gadał tak jak powinien Wystarczy jak będzie jak na tym filmiku :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 - zaworu blow off (jaki polecacie i kto mi go w wawie założy) Blow off to zuoooooo :!: Dlaczego to poczytaj The Forum :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 u mnie LAnos o pseudo blackadder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 zaworu blow off (jaki polecacie i kto mi go w wawie założy)- układu dolotowego K&N o tym nie mysl...szkoda kasy układu wydechowego, prawdopodobnie H&S 4" o tym porozmawiaj z forumowiczem Raju ..dzwięk też będzie..... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 - zaworu blow off (jaki polecacie i kto mi go w wawie założy)- układu dolotowego K&N W jakim celu ? Jak masz za dużo kasy to służę na PW numerem rachunku bankowego :wink: Seryjny układ dolotowy nie jest restrykcyjny, a o zaworze Blow Off możesz wiele poczytać na Forum, niekoniecznie pozytywnego. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Blue zapraszam 20 na Tor Poznan ... zobacz na co Lanosa stać , jak się zmieścisz w fotel to pojedziesz prawy , przegryzłem naprawdę temat Lanosa od licznych stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_STI Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Dlaczego prawie każdy z Was nie poleca blow off :?: :?: Jest przecież masa aut, które go posiadają i śmigają jak należy, czy nie ma szpeca, który go założy i zgra wszystko, żeby było OK :?: :?: Andrzej Koper, z tego co widzę w Książce Gwarancyjnej, byłeś "pierwszym" właścicielem mojego auta A Raju to przypadkiem nie Piotr Rajski :?: :?: :wink: PKocial jeżeli czas pozwoli to z miłą chęcią bym zawitał na tor. Zobaczymy, odezwę się bliżej 20tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Dlaczego prawie każdy z Was nie poleca blow off :?: :?: bo lepszy jest blow job Ja posiadałem dwa i sie dwa zepsuły ... to jest jakbys wyrzucił, spalił, circa 600 zł Jak juz bardzo chcesz BF, to chłpaki na forum polecają Tial Doskonale ciebie rozumiem, każdy chyba musi przejść przez tą droge :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Tial to chyba najlepsza opcja na blowoff, miałem i też wywaliłem bo nie był idealnie szczelny. Prawdą jest że 90% blowoffów to kłopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 - zaworu blow off (jaki polecacie i kto mi go w wawie założy) - układu dolotowego K&N Mam nadzieje, że po tych małych modyfikacjach STI będzie gadał tak jak powinien Faktycznie ze fabryczny wydech nie oddaje w pelni przyjemnego brzmienia silnika subaru. Nie mniej jednak, odpowiednio dopasowany catback zalatwia ten problem. Jak juz przedmowcy wspomnieli powyzej wymienione opcje to troche pieniadze w bloto, bo faktyczne zyski mocy znajduja sie po odwrotnej stronie silnika, a blowoff i dolot K&N stosuje sie przy mocach ktore wymagaja gruntownej przebudowy i wzmocnienia silnika (jesli sie chce miec porzadnie zrobione auto). wystarczy wlozyc wkladke K&N by uzyskac pewien poziom przyjemnej aczkolwiek subtelnej muzyki wydobywajacej sie z boxera. U siebie zainstalowalem wydech Maddad Whisper, ktory brzmi doskonale przy agresywnej jezdzie, a ktory jest jednoczesnie zagluszany dzwiekiem opon przy spokojniejszej jezdzie pomiedzy 100-140 km/h... no ale... kazdy ma swoje rozne upodobania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 a blowoff stosuje sie przy mocach ktore wymagaja gruntownej przebudowy i wzmocnienia silnika (jesli sie chce miec porzadnie zrobione auto) Przy takich zaawansowanych przebudowach blow-off tym bardziej szkodzi i się go wywala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_STI Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 a blowoff stosuje sie przy mocach ktore wymagaja gruntownej przebudowy i wzmocnienia silnika (jesli sie chce miec porzadnie zrobione auto) Przy takich zaawansowanych przebudowach blow-off tym bardziej szkodzi i się go wywala. Przy serii przy jego założeniu też będzie "coś nie tak" - jeżeli tak to co będzie tym czymś :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Przy serii przy jego założeniu też będzie "coś nie tak" ...będzie... i nic z tym nie zrobisz - tak już jest, na siłę wszystko można,ale jest to krok wstecz jeżeli tak to co będzie tym czymś wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 a blowoff stosuje sie przy mocach ktore wymagaja gruntownej przebudowy i wzmocnienia silnika (jesli sie chce miec porzadnie zrobione auto) Przy takich zaawansowanych przebudowach blow-off tym bardziej szkodzi i się go wywala. Przy serii przy jego założeniu też będzie "coś nie tak" - jeżeli tak to co będzie tym czymś :?: :?: w serii raz zmierzone powietrze pozostaje w układzie a przy zmianie zaworu na nieseryjny powietrze (z reguły) po zamknięciu przepustnicy uwalniane jest do atmosfery. ECU dostosowuje ilość paliwa do zmierzonego wcześniej przez przepływkę powietrza, którego już nie ma w układzie. Reasumując auto nie jedzie, wali marchewami i przelewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voki Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Moje obserwacje po wywaleniu BOVa Forge'a są takie, że auto wcale lepiej się nie wkręca, pali średnio więcej o litr! Z minusów to jeszcze jakieś ciche zrobiło się, zero sapania, brak marchew Mam nadzieje, że przynajmniej turbina dłużej pożyje, bo jakoś plusów usunięcia totalnie nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Moje obserwacje po wywaleniu BOVa Forge'a są takie, że auto wcale lepiej się nie wkręca, pali średnio więcej o litr!Z minusów to jeszcze jakieś ciche zrobiło się, zero sapania, brak marchew Mam nadzieje, że przynajmniej turbina dłużej pożyje, bo jakoś plusów usunięcia totalnie nie widzę. Mam identyczne doswiadczenia. Dodatkowo wydaje mi się, że lepiej ciagnie w gornym zakresie obrotów (ale odrobine później wstaje)....ale to odczucia nie poparte pomiarami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Moje obserwacje po wywaleniu BOVa Forge'a są takie, że auto wcale lepiej się nie wkręca, pali średnio więcej o litr! Jak BOV był szczelny to nie ma powodów żeby po jego usunięciu auto miało lepsze osiągi. A co do spalania to też nie ma sensu bo ECU podaje tyle samo paliwa z BOV i bez BOV a efekt przelania wynika z ucieczki powietrza a nie z wyższych dawek paliwa...podejrzewam że testy po wywaleniu BOV-a wpłynęły na wyższe spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voki Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 A co do spalania to też nie ma sensu bo ECU podaje tyle samo paliwa z BOV i bez BOV Dokładnie o tym samym pomyślałem, dlatego zastanawiały mnie wypowiedzi na forum o większym spalaniu przy BOV. podejrzewam że testy po wywaleniu BOV-a wpłynęły na wyższe spalanie. Testy jak testy, ale faktycznie warunki ostatnio sprzyjające do bardziej dynamicznej jazdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Ja również mam Lanosa. :wink: Jeśli chodzi o wydech, to mnie proponowano Fujitsubo, jako podobno najlepszy wybór do tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Proponowano jako podobno najlepszy wydech do Lanosa ... dobry makaron sprzedają Puszczający BOV czy za wcześnie otwierający lub za późno zamykający , nieszczelny to jest wzrost zużycia paliwa jeśli sprawny silnik tak jest zawsze i będzie ... Przy BOVA ch regulowanych fajne jest to że można ustawić min ciś. w układzie czyli przy zmianie biegów można osiągnąc np 0,1 bara więcej niż an seryjnym ( lepiej się odepchnie tuż po zmianie biegów, mniejszy lag pomiędzy zmianami biegów) wpływ na moc żaden jak wszystko sprawne i szczelne... więc nie oczekujcie że będzie więcej lub mniej mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Ja ma Bova z Blitzza i wszystko jest super nie zalewa go,marchew nie stwierdziłem a wieśniackie psss mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 hercooles, jak jest BOV dobrze ustawiony to jest tak jak piszesz, problem w tym że rzadko który dobrze działa, z regulowanymi BOV-ami tak jak Blitz jest lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się