Skocz do zawartości

voki

Użytkownik
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    było STI

Osiągnięcia voki

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. U mnie w STI za każdym przytrzymaniem spryskuje reflektor.
  9. Wełniacz, też tak myślałem przy pierwszych startach z deską. Po 2h zmieniłem instruktora i odrazu wystartowałem. To naprawdę nie jest trudne, kwestia kogoś kto potrafi dobrze wytłumaczyć a nie ogląda się non stop za d.... zamiast uczyć Najważniejsze to nie szarpać się z barem.
  10. Ja mam serię BR. Trzeba przyznać, że naprawdę czuć zmianę twardości. Kiedyś w Civicu Type-R miałem Bilsteina B16 PSS9 i tam między min a max nie odczuwałem żadnej różnicy. Na plus trzeba też zapisać możliwość regulacji wysokości, bez zmiany napięcia spreżyny. Narazie przejechałem jakieś 3k km i wszystko ok.
  11. Zgadza się. Po godzinie jazdy to taśmy już nie było Muszę dzisiaj lepiej zamocować zderzak. Mam nadzieję, że nie odkurzą za bardzo do wieczora i da się polatać. Pozdro dla wszystkich spotkanych wczoraj pod M1.
  12. Nie ma co popadać w skrajności. Kiedy pierwszy raz przejechałem się imprezą to byłem załamany podsterownością. Dobra geometria plus parę godzin na placu pod M1 i jakoś zacząłem to ogarniać
  13. voki

    interfejs diagnostyczny

    Podpinałem elm327 BT do swojego STIaja, wszystko śmigało jak należy. Też mam ecuteka. Najpierw sparowałem z telefonem, interfejs widoczny jest jako OBDII, pin 1234. Będzie widoczny jako sparowany, rozłączony. Odpaliłem Torque'a, stworzyłem nowy profil. Ustawiłem w opcjach żeby dane pobierał z tego interfejsu który sparowałem, protokół OBDII ustawiłem na auto. Po paru sekundach połączył się.
  14. voki

    interfejs diagnostyczny

    Ja wczoraj kasowałem ten sam błąd tyle, że w Fordzie Fakusie. Z tego co wyczytałem to błąd wyskakuje kiedy odczyt z obu sond lambda jest taki sam. Co by znaczyło, że katalizator nie działa jak powinien. Oczywiście nie oznacza to jeszcze padu katalizatora, równie dobrze sonda może być uszkodzona.
  15. Ja mam takie, jak na obrazku w STI EU Limited MY07.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...