bast Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Fajny kolor ma to auto: Cytat Body color: Burn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) felge i nakrętki by jeszcze odratował Może nawet tarcze do przetoczenia i jazda na Kielce Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez FilipeK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Czołem, dojrzewam do decyzji o powrocie do Subaru (a co najważniejsze, dojrzewa również żona ), choć pewnie nie jest to najpraktyczniejsze auto do naszych potrzeb, no ale trudno. Powrót planowany w najbliższym czasie, mam jednak kilka pytań 'praktycznych': 1. Czy ktoś z Was wozi gondolę i stelaż od wózka dziecięcego? Zastanawiam się czy wejdzie do bagażnika. Mam konkretnie model Cybex Priam Lux - wymiary gondoli to 89 x 45 x 63 cm, złożonego stelaża 95 x 57 x 30 cm. 2. Czy WRX STI posiada kołnierz na narty? 3. Czy 'twardość' sprzęgła jest porównywalna do starszych generacji WRX/STI? Mieliśmy wcześniej WRX'a MY04. 4. Jaki budżet należy zabezpieczyć z tyłu głowy na UPG / panewki? Czy to ok. 5 / 12 tys. zł czy więcej? (mam na myśli naprawę na oryginalnych częściach lub zamiennikach dobrej jakości, bez zakuwania czy tuningu). Dzięki, Kuba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 1. Wożę czasem wózek, najpierw stelaż (podwozie) z gondolą (i jeszcze wtedy z wanienką ), teraz ze spacerówką. Trzeba się dużo nakombinować przy pakowaniu, ale się mieści. Oprócz wózka wchodzi jeszcze masa bagażu, ale nauka pakowania i sam czas na wykonanie tego trochę zajmują... Z tym, że mój wózek dosyć dobrze się składa: https://www.youtube.com/watch?v=f63XsTuo9ck 2. WRX nie ma otworu na narty, więc pewnie STI też nie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 A w ogóle ktoś chce sprzedać swoje STi MY15 -18? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 16 godzin temu, Qóba napisał: 2. Czy WRX STI posiada kołnierz na narty? Nie. 16 godzin temu, Qóba napisał: 3. Czy 'twardość' sprzęgła jest porównywalna do starszych generacji WRX/STI? Mieliśmy wcześniej WRX'a MY04. W STI 15 jest twardziej (lepiej) niż w STI 08 17 godzin temu, Qóba napisał: 4. Jaki budżet należy zabezpieczyć z tyłu głowy na UPG / panewki? Czy to ok. 5 Na samo UPG podobno 5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Panowie szybkie pytanie - czy wydech w STi z 2015-2018 roku będzie taki sam jak w STi z 2019 roku? Chodzi mi o seryjny ( nie SPT) a konkretnie końcowe wydechy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 (edytowane) Jaki olej lejecie w gardziele WRXów? Aktualnie mam Millers CFS 10W50, a że nadszedł czas wymiany, to zastanawiam się, czy na porę deszczową (zwaną sezonem jesienno-zimowym) nie wlać cieńszego np. CFS 5W40? Samochód garażowany, nie pałowany i trochę jeździ po mieście. Edytowane 28 Sierpnia 2019 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 (edytowane) 6 godzin temu, Kambol napisał: Jaki olej lejecie w gardziele WRXów? Aktualnie mam Millers CFS 10W50, a że nadszedł czas wymiany, to zastanawiam się, czy na porę deszczową (zwaną sezonem jesienno-zimowym) nie wlać cieńszego np. CFS 5W40? Samochód garażowany, nie pałowany i trochę jeździ po mieście. po co Ci tak "gesty" olej, ze sie moge spytac? u mnie teraz zalany Total Quartz 9000 Energy 5W40, na zime chyba zaleje jakis 5W30 (u mnie, niestety, wypada sporo zimnych startow i jazdy na dosc krotkie odcinki) Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 17 godzin temu, mRoZiOo napisał: Panowie szybkie pytanie - czy wydech w STi z 2015-2018 roku będzie taki sam jak w STi z 2019 roku? Chodzi mi o seryjny ( nie SPT) a konkretnie końcowe wydechy z tego co wiem, wymiarowo nic sie nie zmienilo, choc faktycznie na roznych stronkach jest ten podzial na 15-18 i 19- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 22.08.2019 o 07:23, eddie_gt4 napisał: a moze zakup grupowy? tez rozwazylbym zakup... https://www.ebay.com/itm/1320-Performance-2015-WRX-Manual-downpipe-catless-dual-o2-bung-J-pipe/282296382652?fits=Year%3A2015|Model%3AWRX|Make%3ASubaru&hash=item41ba2cf4bc:g:w40AAOSwImRYV7tX Jestem chętny. Ktoś jeszcze ? Tylko pytanie czy ten czy jakiś inny downpipe. @Eddie rób listę Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez mRoZiOo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 9 godzin temu, eddie_gt4 napisał: po co Ci tak "gesty" olej, ze sie moge spytac? Taki mi polecono w pewnym dobrym ASO Teraz zresztą spisywał się bardzo dobrze, ale na zimę rzeczywiście wziąłem rzadszy - Millers CFS 5W40. Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Ja leję od 4 lat Amsoil SS 5w30 i ani nie łapie temperatury powyżej 105* ani w ogóle go nie ubywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 (edytowane) Dziś jechałem A4 jeszcze na tym CFS 10W50 i przy prędkościach +5 do +15, załączonej klimie i temp. zewnętrznej 33*C, temperatura oleju utrzymywała się w granicach 105-114*C. Też nic nie ubyło od poprzedniej wymiany. Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acik666 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 A ja mam pytanie czy ktos zakladal downpipe i jezdzil bez remapu? Jak u was z dolotami? Wymienialiscie? Wymienialiscie doloty? Jakie bezpieczne parametry po remapie ;)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 14 godzin temu, Kambol napisał: Taki mi polecono w pewnym dobrym ASO Teraz zresztą spisywał się bardzo dobrze, ale na zimę rzeczywiście wziąłem rzadszy - Millers CFS 5W40. Dzięki za odpowiedź. to boje sie pytac, jaki olej to ASO poleca / zalewa do Forka XT (de facto ten sam silnik, co w WRX) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) 17 godzin temu, mRoZiOo napisał: Jestem chętny. Ktoś jeszcze ? Tylko pytanie czy ten czy jakiś inny downpipe. @Eddie rób listę temat - rzeka... niby to tylko kawalek wygietej rury, ale chyba najlepiej skonsultowac sprawe z tunerem, ktory bedzie stroil auto, bo z tego co wiem, w naszych autach wymiana DP (szczegolnie na wersje bez cat'a) wymaga strojenia ja osobiscie chcialbym pozostac przy 95-ej benzynie, wiec trzeba bardzo dobrze przemyslec temat Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acik666 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 3 minuty temu, eddie_gt4 napisał: temat - rzeka... niby to tylko kawalek wygietej rury, ale chyba najlepiej skonsultowac sprawe z tunerem, ktory bedzie stroil auto, bo z tego co wiem, w naszych autach wymiana DP (szczegolnie na wersje bez cat'a) wymaga strojenia ja osobiscie chcialbym pozostac przy 95-ej benzynie, wiec trzeba bardzo dobrze przemyslec temat Co sie dzieje po wymianie ze wymaga strojenia? Oczywiscie planuje ale czy np..miesiac czasu przejezdze? Ja zamówilem downpipe.mg motorsport ze sportowym katem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 15 minut temu, eddie_gt4 napisał: to boje sie pytac, jaki olej to ASO poleca / zalewa do Forka XT (de facto ten sam silnik, co w WRX) 5W30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Teraz, Kukson napisał: 5W30 no wlasnie, dlatego bardzo mnie zdziwil zalecany przez ASO olej 10W50 do seryjnego (jak zgaduje) WRX'a z 2.0 DiT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) 15 minut temu, acik666 napisał: Co sie dzieje po wymianie ze wymaga strojenia? Oczywiscie planuje ale czy np..miesiac czasu przejezdze? Ja zamówilem downpipe.mg motorsport ze sportowym katem Ty masz WRX STI z silnikiem 2.5, wiec to troche inna bajka niz nasze WRX'y z 2.0 DiT... generalnie wymiana DP skutkuje skokami cisnieniami doladowania, wyzsza temperatura gazow wydechowych (EGT), spalaniem stukowym i innymi bonusami info ze strony Mapteka o strojeniu FXT 2.0 DiT: "(...) Drugi etap dotyczył zabudowy J-pipe’u wraz z sportowym katalizatorem. Okazało się, że warunki pracy zespołu turbosprężarki zmieniły się na tyle mocno powodując spalanie detonacyjne i tym samym obniżenie parametrów silnika. Temat okazywał się coraz trudniejszy im więcej zmian należało wprowadzać w program ECU. Metodyka skupiła się na zrozumieniu działania programu sterującego czyli architektury i zależności poszczególnych modułów programu. Wiele godzin jazd, zmiana rodzaju paliw i warunków jazdy powoli wyjawiały poszczególne zależności i odsłaniały problemy, które należało rozwiązać (...)" Po takiej lekturze nie ryzykowalbym montazu DP bez odpowiedniego strojenia... Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) W silnikach DIT w J-pipe'ie (czyli downpipe'ie) jest zabudowany katalizator. Potwierdzam: grzebanie przy silnikach DIT bez przestrojenia ECU jest bardzo ryzykowne i przynosi negatywne skutki od razu. Np. detonacje są na tyle duże, że samochód nagle, niespodziewanie staje dęba, jakby się w coś uderzyło. Najlepiej nie robić nic jeśli nie ma się kasy na zrobienie tego u kogoś znającego się na rzeczy: efekt i tak będzie mizerny, a kasę i tak będzie trzeba wydać na naprawę silnika. Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez Izotom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 2 godziny temu, eddie_gt4 napisał: no wlasnie, dlatego bardzo mnie zdziwil zalecany przez ASO olej 10W50 do seryjnego (jak zgaduje) WRX'a z 2.0 DiT Może podchodzą do klienta bardziej sportowo masz WRX to pewnie użytkujesz go nie tylko jeżdżąc po bułki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Jeśli chodzi o olej silnikowy to polecam Sustinę 0W50 lub Chrono 10W40. Praca silnika DIT może sięgnąć 120 stopni. Nasz FXT'13 jeździ od nowości na Chrono 10W40. Do BRZydala leję 0W50. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 U mnie XT jeździ na Sustinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się