Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam takie pytanko, odebrałem już swojego czeskiego WRX'a, niestety dzisiaj oglądając samochód zauważyłem, że jekiś [edycja moderatora] dobierał się do znaczka na klapie bagażnika. Znaczek jest troszkę uszkodzony, ale najgorsze jes to, że lakiej został naruszony, niestety jest to zauważalne... Trzeba to zrobić, moje pytanie brzmi, jak wygląda gwarancja na to? Czy obejmuje naprawę takiego czegoś? Samochód jest nowy na 5 letniej gwarancji.

 

 

Pozdrawiam

Daniel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj ja miałem w końcu okazję potestować STI MY15.

Fakne auto i fajnie jeździ!!!

Testowałem w Niemczech.

W środku znaczący postęp do mojego modelu!!!

Brakuje tylko bulgotu z mojego!!!!

W każdym razie następne Subaru to ten model. :-)))

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez pawel320ce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam takie pytanko, odebrałem już swojego czeskiego WRX'a, niestety dzisiaj oglądając samochód zauważyłem, że jekiś [edycja moderatora] dobierał się do znaczka na klapie bagażnika. Znaczek jest troszkę uszkodzony, ale najgorsze jes to, że lakiej został naruszony, niestety jest to zauważalne... Trzeba to zrobić, moje pytanie brzmi, jak wygląda gwarancja na to? Czy obejmuje naprawę takiego czegoś? Samochód jest nowy na 5 letniej gwarancji.

 

 

Pozdrawiam

Daniel.

 

Weź tan avatar zmień, bo napadu padaczkowego dostanę... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja a uszkodzenie? Jedyna, jaka może podejść, to gwarancja ubezpieczeniowa z AC ;)

 

Czas wypróbowac jak to działa u naszych sąsiadów, niestety... Wolałbym tego nie sprawdzać... BTW, czy problem z klapką wlewu paliwa został rozwiązany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

L00rd pytam z czystej ciekawosci:

jak wygladaja ceny wrx'a w czechach?? Drozej / Taniej niz u nas???

Cena praktycznie taka sama, różnica pojawia się dopiero przy odliczeniu pełnego Vatu. Z tym, że w moim przypadku, otrzymałem dodatkowo 15 tys zł rabatu.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez L00rD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak ktoś chce jeździć zawodowo/punktowo tym autem to chyba jedyny seryjny element jaki zostaje to rama nośna.

Gdyby nie jedno ale... to auto ma nadwozie samonośne, rama była w Wartburgu ;)

 

 

I jeszcze w porządnych terenówkach są ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Japonska wersja STI 2015 ma  dwulitrowy silnik (EJ20 !!!) na twinscrollu???

Jesli tak to jest szansa ze po 'zużyciu zapasów' 2,5 litrowego silnika,w przyszłym roku na UE trafi własnie zmodyfikowany silnik 2,0 T (EJ) o mocy 308KM. :yahoo: .

...skoro modyfikuja dobry,sprawdzony i ciągle produkowany w Japonii silnik  2,0 to wiaża z nim nadzieje na przyszłosc...

2,5 litrowy EJ25 z racji niechlubnej opinii chyba trafi do lamusa(brak znaczacych modyfikacji)

Subaru nie podalo jeszcze oficjalnych osiagów zmodyfikowanego silnika EJ 2.0 (308KM,420 Nm) ale wiekszosc twierdzi ze STI z tym silnikiem bedzie szybsze niz wersja europejska na 2014 r

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jesli tak to jest szansa ze po 'zużyciu zapasów' 2,5 litrowego silnika,w przyszłym roku na UE trafi własnie zmodyfikowany silnik 2,0 T (EJ) o mocy 308KM. .

Tylko dlaczego wcześniej nie bardzo trafiał? Normy Euro ileśtam? No to teraz są jeszcze bardziej wyśrubowane (wchodzi albo już weszło EURO6, cokolwiek to znaczy, to na pewno jeszcze gorzej niż EURO5), więc nie bardzo. FHI tłumaczyło zastosowanie na EU silnika 2.5 właśnie tym aspektem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Japonska wersja STI 2015 ma dwulitrowy silnik (EJ20 !!!) na twinscrollu???

Jesli tak to jest szansa ze po 'zużyciu zapasów' 2,5 litrowego silnika,w przyszłym roku na UE trafi własnie zmodyfikowany silnik 2,0 T (EJ) o mocy 308KM. :yahoo: .

...skoro modyfikuja dobry,sprawdzony i ciągle produkowany w Japonii silnik 2,0 to wiaża z nim nadzieje na przyszłosc...

2,5 litrowy EJ25 z racji niechlubnej opinii chyba trafi do lamusa(brak znaczacych modyfikacji)

Subaru nie podalo jeszcze oficjalnych osiagów zmodyfikowanego silnika EJ 2.0 (308KM,420 Nm) ale wiekszosc twierdzi ze STI z tym silnikiem bedzie szybsze niz wersja europejska na 2014 r

Ten silnik od lat jest dostepny w Japonii. Osiagi sa takie same jak 2,5T. Juz gdzies wczesniej wrzucalem te dane ze strony www.subaru.jp. Mozecie sobie spokojnie popatrzec i poczytac ;)-

 

http://sp.subaru.jp/wrxsti/wrxsti/driving/

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale nie spełnia nawet eur 4. Czy coś się zmieniło?

nissan też ma 1.6 bez turbo 177km i 2.0 bez turbo ponad 200km ale nie spełnia norm.

 

a ten 2.0 z nowych wrx i forków to przecież nowa konstrukcja. czemu jej nie robią w wersji sti?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten 2.0 z nowych wrx i forków to przecież nowa konstrukcja. czemu jej nie robią w wersji sti?

 

Może być zbyt delikatna na traktowanie z buta na torze...  Co innego w XT z CVT, a co innego w aucie, które ma torowe aspiracje. I Japończycy dobrze o tym wiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a ten 2.0 z nowych wrx i forków to przecież nowa konstrukcja. czemu jej nie robią w wersji sti?

 

Może być zbyt delikatna na traktowanie z buta na torze...  Co innego w XT z CVT, a co innego w aucie, które ma torowe aspiracje. I Japończycy dobrze o tym wiedzą.

 

Chyba też normy. Poza EU ta jednostka wyciąga więcej niż na naszym rynku, na którym pewnie dlatego dostała kaganiec. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Japonska wersja STI 2015 ma dwulitrowy silnik (EJ20 !!!) na twinscrollu???

Jesli tak to jest szansa ze po 'zużyciu zapasów' 2,5 litrowego silnika,w przyszłym roku na UE trafi własnie zmodyfikowany silnik 2,0 T (EJ) o mocy 308KM. :yahoo: .

...skoro modyfikuja dobry,sprawdzony i ciągle produkowany w Japonii silnik 2,0 to wiaża z nim nadzieje na przyszłosc...

2,5 litrowy EJ25 z racji niechlubnej opinii chyba trafi do lamusa(brak znaczacych modyfikacji)

Subaru nie podalo jeszcze oficjalnych osiagów zmodyfikowanego silnika EJ 2.0 (308KM,420 Nm) ale wiekszosc twierdzi ze STI z tym silnikiem bedzie szybsze niz wersja europejska na 2014 r

Ten silnik od lat jest dostepny w Japonii. Osiagi sa takie same jak 2,5T. Juz gdzies wczesniej wrzucalem te dane ze strony www.subaru.jp. Mozecie sobie spokojnie popatrzec i poczytac ;)-

 

http://sp.subaru.jp/wrxsti/wrxsti/driving/

 

gine w tych znaczkach,slimaczkach ;)

generalnie chodzi o to ze EJ20 jest/był prosty w konstrukcji

i pewnie dlatego bardzo wytrzymaly

obecny EJ20 jest zmodyfikowany(dlatego dopiero teraz miał premiere w JP )blok jest stary/sprawdzony,głowa chyba też wiec i wtrysk  dobry bo posredni :)

nowa turbina,nowy osprzet,skrzynia tez inaczej zestopniowana(jak w 2,5 na Europe)wiec i spalanie uzyskaja nizsze,przy okazji norme moze sie wyrobi

Prosze SIP jezeli macie jakikolwiek wplyw na to co do UE/Polski przychodzi to sprowadzcie nowego STI 2.0 na(porzadnym EJ20)

Biore wtedy w ciemno, mozecie nawet ceny nie obnizac 44tys euro,zysk na nizszej akcyzie,dla Was :)

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EJ25 jest tak samo prosty jak EJ20. Skrzynie STI są takie same wszędzie - od 2007r zostało to ujednolicone, co najwyżej różnice mogą być w przekładniach głównych (tylny i przedni most) ale i co do tego to tylko chyba w Japonii.

 

Fajny jest blok z 22B: najmocniejszy i naprawdę wytrzymuje sporo, jeśli dla kogoś 630 KM i 750 Nm to sporo. Ale to jest zabawka dla totalnie zakręconych na punkcie Subaru i mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

generalnie chodzi o to ze EJ20 jest/był prosty w konstrukcji i pewnie dlatego bardzo wytrzymaly

jasne, szczególnie panewki  :lol:

 

Och, czepiasz się ;) Padały dopiero po 120 tys km :biglol:;) W moim WRX padły przy 160 tys. Nie chcę nikomu źle życzyć, ale znajomemu w GT zbliża się 160 tys. Jestem ciekaw czy potwiedzi się ta reguła :rolleyes:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...