matros1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Jak dla mnie fabryczna moc nowego STi styka. Jedyna rzecz którą bym ewentualnie poprawił to żeby z dołu lepiej ciągnął Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) To żeby tak zakończyć te spory Kto nie chciałby żeby STi miało 50-60 koni wiecej i 200 kg mniej ? Mozna się wpisywac na listę Pewnie żebym chciał ale w życiu na takie auto nie będzie mnie stać. Poza tym, kto sobie z tym potworem poradzi w prowadzeniu? To nie będzie auto dla normalnych użytkowników dróg. Zgadzam się też tym, że przy 200 kg mniej (marzenia) zreygnowałbym z tych dodatkowych koni. Prowadziłem STI,08, które było lżejsze i 100 kg od serii i miało 550 KM. Gdyby potężne szpery (z odpowiednimi rampami) z przodu i z tyłu to nie dałoby się tym autem jechać na wprost ani poprawnie hamować. A koszt takich zabawek i uciążliwość prowadzenia takiego auta - np. operowanie sprzęgłem - nawet nie wspomnę. Jak dla mnie fabryczna moc nowego STi styka. Jedyna rzecz którą bym ewentualnie poprawił to żeby z dołu lepiej ciągnął Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Trzeba odetkać wydech i pobawić się ECU: niestety to, że nie ciągnie lepiej od dołu i góra jest ścięta to przez ekologię, nie przez inżynierów Subaru. Edytowane 17 Czerwca 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Z tym eco to akurat bzdura. Popatrz np na 2 ltr mercedesa które ciągnie jak wściekłe nieco powyżej jałowych obrotów. Evo ma ten sam "poblem", zaczyna ciągnąć powyżej 3000 obrotów. Nie jest to jakaś wielka wada i da się z tym żyć, ale skoro mowa co byśmy zmienili/życzyli sobie to ja właśnie tego żeby coś się działo w okolicach 2000. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Edytowane 17 Czerwca 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Pamiętajcie że za jakieś strzelam dodatkowe 50k zł dopłaty można mieć wersję STI jaką tylko się sobie samemu wymarzy. Very Limited Edition i co tam wtedy jakieś VAG w TDIKU na czipie . trzeba jeździć wieloma samochodami aby odkryć to czym przewyższa je Subaru STI. Kupić obszyć skórą wnętrze, zmodyfikować silnik, może trochę zawias, hamulec (choć uważam że to w serii teraz jest OK) i nie ma się czego wstydzić. ale wg mnie STI seryjne zawsze było samochodem, którego nie można się wstydzić i konsekwencja FHI w tym kontekście jest jasna. Po co zmieniać skrzynię skoro od 10 lat jest doskonała, motor? nie wiem być może Boxer nie jest już bardziej modyfikowalny (technologia - tak chyba było z Wanklem). Podtrzymuje moje zdanie że choćby nie wiem co nie przekona mnie GolfR...to popularny samochód i może całkiem fajny, ale dla mnie to Golf... a ja nie jestem mentalnie Golfiarzem (bez obrazy) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 a ja nie jestem mentalnie Golfiarzem (bez obrazy) Nie no spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Z tym eco to akurat bzdura. Popatrz np na 2 ltr mercedesa które ciągnie jak wściekłe nieco powyżej jałowych obrotów. Evo ma ten sam "poblem", zaczyna ciągnąć powyżej 3000 obrotów. Nie jest to jakaś wielka wada i da się z tym żyć, ale skoro mowa co byśmy zmienili/życzyli sobie to ja właśnie tego żeby coś się działo w okolicach 2000. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Nie bzdura tylko widziałem jak wyglądają mapy i jak je można poprawić robiąc tym samym jakieś 320 - 330 KM. Ale na pewno nie przez FHI - homlogacja i cześć. Chociaż od 2500 obr/min to silniczek dość fajnie zaczyna działać i nie ma się czego czepiać. A w S# po prostu odbija mu palma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Tyle że mi nie chodzi o moc jako taką a zakres obrotów którym jest dostępna. Co z tego że mam zmapowany samochód który ma mocy jak dla mnie aż nadto skoro ciągnie dopiero z wysokich obrotów. Wolałbym mieć mniej mocy ale dostępną wcześniej. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Wolałbym mieć mniej mocy ale dostępną wcześniej. Diesla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Hybrydę Elektrykeim jedzie z dołu a potem kopniak w plecy z turbiny A tak na poważnie to wystarczyłby mi silnik który pakują do Levorga A high output of 221kW (300PS)*1 and torque that reaches 400Nm (40.8kgfm)*1 at 2000 rpm, makes for impressive performance suiting a high grade sports tourer. However, Levorg also achieves a superb environmental value of 13.2 km/litre (JC08 mode).Liczę cicho na to że za rok czy dwa wstawią do STi właśnie tą jednostkę. Jeżeli nie to będę się cieszył z 2.5 ltr i wymiany panewek, tłoków itd itp Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Edytowane 17 Czerwca 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Tyle że mi nie chodzi o moc jako taką a zakres obrotów którym jest dostępna. Co z tego że mam zmapowany samochód który ma mocy jak dla mnie aż nadto skoro ciągnie dopiero z wysokich obrotów. Wolałbym mieć mniej mocy ale dostępną wcześniej. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Nie da się ładować do silnika 1,4-1,5 bara przy 1000 obrotów bo go rozwalisz - tłumaczono mi coś o jakiś harmonicznych itp. Zwróćcie uwagę, że auta, które przytaczacie mają silniki rzędowe. Coś za coś. Jak komuś nie leży charakterystyka silnika typu Boxer, niech kupi inne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Hybrydę Elektrykeim jedzie z dołu a potem kopniak w plecy z turbiny .... To mogło by być ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Izotom popatrz na posta wyżej o Levorgu. Silnik boxer a max moment dostępny już przy 2000 obr. Czyli jednak się da. Zwyczajnie świat idzie do przodu i inżynierowie wymyślają różne twinscrolle czy zmienne geometrie w turbo do tego jakieś zmienne fazy rozrządu i da się zmusić dwulitrówkę żeby wypluła 300+ koni a przy tym jechała z dołu. Silnik 2.5 ltr jest zwyczajnie już trochę z innej bajki. Co nie znaczy że jest zły. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Silnik 2.5 ltr jest zwyczajnie już trochę z innej bajki Ale taki silnik, póki co, jest. I o nim mówimy. Jak będzie 2.0 DIT - w co bardzo wątpię - to na pewno będą takie możliwości. Może coś w przyszłym roku ale raczej FA25. Jednakże nie chciałbym mieć turbiny zamontowanej tak nisko w tego typu aucie. Ale to moje zdanie. Izotom popatrz na posta wyżej o Levorgu. Silnik boxer a max moment dostępny już przy 2000 obr. Czyli jednak się da Poczytaj może co się dzieje z tymi silnikami... Raczej zmienisz zdanie czy się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Tyle że mi nie chodzi o moc jako taką a zakres obrotów którym jest dostępna. Co z tego że mam zmapowany samochód który ma mocy jak dla mnie aż nadto skoro ciągnie dopiero z wysokich obrotów. Wolałbym mieć mniej mocy ale dostępną wcześniej. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Kup sobie Tesle.Będziesz mial 400 kunia od pierwszego obrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Izotom popatrz na posta wyżej o Levorgu. Silnik boxer a max moment dostępny już przy 2000 obr. Czyli jednak się da Poczytaj może co się dzieje z tymi silnikami... Raczej zmienisz zdanie czy się da A co się dzieje z tymi silnikami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Tyle że mi nie chodzi o moc jako taką a zakres obrotów którym jest dostępna. Co z tego że mam zmapowany samochód który ma mocy jak dla mnie aż nadto skoro ciągnie dopiero z wysokich obrotów. Wolałbym mieć mniej mocy ale dostępną wcześniej. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Kup sobie Tesle.Będziesz mial 400 kunia od pierwszego obrotu.Gdyby dało się tym przejechać tego samego dnia trasę Zamość-Kielce-Zamość i jesze poupalać na torze to bardzo chętnie. Póki co jednak kupię STi. Izotom a co się dzieje z tymi silnikami? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Edytowane 17 Czerwca 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 A ja wam powiem, że chciałbym mieć hybrydę. Kumpel ma Lexa RX 400h i super się tym jeździ. Naprawdę zbiera się rewelacyjnie, spalanie w mieście na poziomie 10-11l naprawdę auto rewelacja i jak dla mnie to jest przyszłość motoryzacji. No a gdzieś ptaszki ćwierkają że następnym krokiem Subaru będzie również hybryda. Byłem kiedyś jakiś taki anty, ale naprawdę uważam że hybryda to super sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Subaru w USA już coś tam modzi z hybrydowym x XV Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Izotom popatrz na posta wyżej o Levorgu. Silnik boxer a max moment dostępny już przy 2000 obr. Czyli jednak się da Poczytaj może co się dzieje z tymi silnikami... Raczej zmienisz zdanie czy się da A co się dzieje z tymi silnikami ? Podłączam się do pytania. @@Izotom, zdradzisz jakieś szczegóły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Tyle że mi nie chodzi o moc jako taką a zakres obrotów którym jest dostępna. Co z tego że mam zmapowany samochód który ma mocy jak dla mnie aż nadto skoro ciągnie dopiero z wysokich obrotów. Wolałbym mieć mniej mocy ale dostępną wcześniej. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Kup sobie Tesle.Będziesz mial 400 kunia od pierwszego obrotu.Gdyby dało się tym przejechać tego samego dnia trasę Zamość-Kielce-Zamość i jesze poupalać na torze to bardzo chętnie. Póki co jednak kupię STi.Izotom a co się dzieje z tymi silnikami? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Zasięg jest całkiem spory (500-600 km )Wracając do twojego życzenia jako użytkownik auta które ma 300 km i 450 nm przy 2 tys . odpowiem tylko tyle że taka charakerystyka jest potwornie nudna do jazdy bo nie masz góry wiec coś za coś. Ale jest to dupowoz wiec wygodnie na trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Te 500-600 km to chyba wg broszury i raczej nie z pedałem przyspieszenia w podłodze Poza tym ten dystans to i tak chyba raczej w sferze zyczeniowej producenta Ale prędzej czy później pewnie uda się zrobić naprawdę sensowne auto w pełni elektryczne. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Edytowane 17 Czerwca 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 No wiesz to i tak dwa razy większy zasięg niz inne elektryczne alr zgadzam się samochód całkowicie pozbawiony sensu gdziekolwiek indziej niz Norwegia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Za to wygląda taka Tesla niczego sobie. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Ja pamiętam wywiad z Hołkiem jak był zachwycony Teslą. Jaka jest cena takiej Tesli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Wyglada super jeździ w miarę dobrze i ns tym sie kończy. W srodlu kupa amerykanskiego plastiku owinietego w anarykanska skórę (czytaj skaj ) z przyczepionym na srodku iPadem.Wlasciciele porównują to do premium najwyższej półki ale w takim razie chyba nikt z nich nie siedział w premium skoro tsk uważają. Nie wiem ile kosztuje i czy jest dostępna w PL . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się