DarekJ Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Witam. Temat pewnie już był wiele razy poruszany, ale ja nie znalazłem. Na STI się nie wyznaję, a na EVO tym bardziej... ... więc proszę o pomoc tych co na STI już zęby zjedli. W jednym z odcinków TopGear, prowadzący porównywał ww. auta, rocznik 08-10 (najnowsze w chwili kręcenia programu). Przepraszam za mało precyzyjne określenie modeli aut, w każdym razie STI, to już był "Lanos". Wynik porównania był druzgocący dla Subaru. Prowadzący wchodząc w ciasny zakręt przy dużej prędkości pokazał jak słabą trakcję posiada STI. EVO potrafiło pokonać zakręt bardzo ciasno, a STI było wyrzucane na zewnątrz. Prośba do Was. Czy STI zawsze było gorsze w prowadzeniu, ale na przykład szybsze od EVO? Czy na przykład HawkEye jest lepszym autem od swojego odpowiednika EVO? A może BugEye był najlepszy? Jak ta rywalizacja przebiegała w poszczególnych latach? Pod uwagę bierzmy tylko auta seryjne, bez przeróbek. I kolejne pytanie do tych, dla których seryjne STI to za mało. Czy dysponując taką samą kwotą na dozbrojenie auta np.30000PLN dla STI i EVO pokazanych w programie, jesteśmy w stanie przeważyć szalę na korzyść STI? Czy EVO z definicji jest lepsze? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Za duzo watku poruszasz w swoim poscie mysle ze ale forum to za malo zeby odpowiedziec na twoje pytania. Ale jedno jest pewne szybciej stuningujesz Evo za 30tys niz STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Czy STI zawsze było gorsze w prowadzeniu, ale na przykład szybsze od EVO? czy od zawsze to nie wiem, ale od pewnego czasu, niestety tak Czy na przykład HawkEye jest lepszym autem od swojego odpowiednika EVO? pojęcie lepszy/gorszy jest dość względne i zalezy co dla kogo jest lepsze, a co gorsze - jesli chodzi o uzyteczność "sportową" niestety EVO jest lepsze Pod uwagę bierzmy tylko auta seryjne, bez przeróbek. mało już takich zostalo Czy dysponując taką samą kwotą na dozbrojenie auta np.30000PLN dla STI i EVO pokazanych w programie, jesteśmy w stanie przeważyć szalę na korzyść STI? obawiam sie, że nie ma szans - nawet gdybyś miał więcej... oczywiście przy założeniu że EVO nie pozostaje "gołe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 STI jak i całe Subaru jest dla mięczaków, a EVO w odpowiednich rękach to bezkompromisowa maszyna do rozpierduchy co nie zmienia faktu, że samochód spod znaku plejad i tak jest lepszy hah No dobra czekam na lincz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 prawdopodobnie gdybym kasę wrzuconą w Sti, doinwestował evo 9 to w tej chwili miałbym ponad 450km/600 nm z profi zawiasem i masą innych szybkich gażdżetów, które miażdzyłoby Sti z każdej strony i dowolnych warunkach. Zrobiłem inaczej i nie żałuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 prawdopodobnie gdybym kasę wrzuconą w Sti, doinwestował evo 9 to w tej chwili miałbym ponad 450km/600 nm z profi zawiasem i masą innych szybkich gażdżetów, które miażdzyłoby Sti z każdej strony i dowolnych warunkach. Zrobiłem inaczej i nie żałuje Czyli jako posiadacz STI, stając na torze obok EVO z kierownikiem o podobnych umiejętnościach do Twoich, doinwestowanego za taką samą kasę jak Twoje auto, jeszcze przed startem wiesz, że przegrałeś. Smutne to. Czyli STI nadają się tylko do wygrywania z Vectrami OPC? :shock: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Czyli STI nadają się tylko do ścigania z Vectrami OPC? Tak i Vectry też są dużo lepsze. Dużo. Podobnie Skody. Dużo. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Oj Grzegorzu z tą Skodą to przesadziłeś, chyba że RS wtedy można zwątpić :roll: Vectra też będzie miała ciężką przeprawę to nie te czasy co Calibra król wszystkich szos 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Calibra król wszystkich szos Calibra 1,6 wymiata wszystko, a już taka z neonem pod podłogą ... to nawet wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 ok a co powiecie na Impreza WRX vs Lancer Ralliart - chodzi mi po glowie cos z tego segmentu na przyszlosc :x :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Czyli STI nadają się tylko do ścigania z Vectrami OPC? Tak i Vectry też są dużo lepsze. Dużo. Podobnie Skody. Dużo. Pozdrawiam Grzegorz Szczegolnie ostatnia vectra opc co nie umiala skrecac (zobacz top gear porownanie mondeo st220, mazda 6 mps i vectra opc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 ok a co powiecie na Impreza WRX vs Lancer Ralliart - chodzi mi po glowie cos z tego segmentu na przyszlosc :x :x Tak, ustawki spod świateł i jakieś ćwiary to rzeczywiście najodpowiedniejsze miejsce dla tych dwóch samochodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Szczegolnie ostatnia vectra opc co nie umiala skrecac (zobacz top gear porownanie mondeo st220, mazda 6 mps i vectra opc) Widziałem to porównanie i Vectra rzeczywiście nie umiała skręcać. Ale niepotrzebnie wyciągasz ten argument, bo w opisanym przeze mnie odcinku TopGear wykazali właśnie, że STI nie umie skręcać. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Calibra król wszystkich szos Calibra 1,6 wymiata wszystko, a już taka z neonem pod podłogą ... to nawet wszystko. Padłem... Kilka tygodni temu w jakimś magazynie quasi motoryzacyjnym typu AŚ czy inny motor, było porównanie najnowszych wcieleń STi i Evo. Konkluzja była taka, że Evo dzięki sprytnej szperce z tyłu lepiej połyka łuki, natomiast STi lepiej się zbiera (wiadomo dlaczego) i pokonywało Evo na prostych. Ostateczny wynik był minimalnie lepszy na korzyść Subaru... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 W jednym z odcinków TopGear, prowadzący porównywał Wynik porównania był druzgocący dla Subaru To chyba inny program oglądaliśmy, albo zasnąłeś przed końcem . Który samochód miał lepszy czas na "Top Gear Test Track" :?: Ale jedno jest pewne szybciej stuningujesz Evo za 30tys niz STI Tak będzie. Zrobiłem inaczej i nie żałuje +1 8) Padłem... Ostatnio się z Grześkiem nie lubimy , ale przecież widać, że od początku (Vectry, skody) ironizuje 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Najszybsiejszy jest ford mondeo diesel z 2001. Wiem, bo ma 220 na liczniku! I skreca swietnie, bo jeszcze nie bylo zebym sobie nie wjechal tam gdzie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Ostatnio się z Grześkiem nie lubimy No właśnie Pozdrawiam Grzegorz -- 19 maja 2011, o 16:11 -- I skreca swietnie, bo jeszcze nie bylo zebym sobie nie wjechal tam gdzie chce. No widzi Pan i Pan zdanża Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Calibra król wszystkich szos Calibra 1,6 wymiata wszystko, a już taka z neonem pod podłogą ... to nawet wszystko. Padłem... Kilka tygodni temu w jakimś magazynie quasi motoryzacyjnym typu AŚ czy inny motor, było porównanie najnowszych wcieleń STi i Evo. Konkluzja była taka, że Evo dzięki sprytnej szperce z tyłu lepiej połyka łuki, natomiast STi lepiej się zbiera (wiadomo dlaczego) i pokonywało Evo na prostych. Ostateczny wynik był minimalnie lepszy na korzyść Subaru... :wink: z tego co pamietam to chyba od zawsze byla taka generalizacja sti i evo, ze sti jest szybsze na prostych a evo w zakretach byl taki japonski filmik (motoring?) doskonale to obrazujacy - bug lub blob spec c. vs. evo 7 lub 8 rs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 No widzi Pan i Pan zdanża I płynnie do ruchu włancza, sygnalizując uprzednio zamiar dizajnerskim kierunkowskazem ! A mi powiedzieli koledzy, że Evo jest dla lolków, a Subaru dla dziewczyn. Facet tylko w Audi. Tak myślę, co by tu napisać na temat. Nic nie napiszę. -- 19 maja 2011, o 19:15 -- byl taki japonski filmik (motoring?) doskonale to obrazujacy - bug lub blob spec c. vs. evo 7 lub 8 rs Ja tam nie wiem, ale na pojeżdzawkach nigdy tego nie widziałem. Może dlatego, że kierownicy S. jeździli ostro, EVO jakoś ostrożnie - EVO widziałem tylko X i serię, vs. lekko zmodyfikowane STi. Widziałem, że dobrze jeździ i że potrafi sporo wybaczyć napęd - inaczej niż w Subaru. Dotyczyło to zachowania na łukach, nawrotach, tam, gdzie szpera pracuje i układ kierowniczy ma znaczenie. Ale wydaje mi się, że kierowca wjeżdzony w STi zniweluje te "wady", jeżeli np. nauczy się korzystać z balansu auta. Nie wiem, jak na torze, ale przykład PKociała pokazuje, że jego prawie seryjne STi objeżdza spokojnie EVO [ ]. Moim zdaniem dla zwodowca, czy pół-zawodowca nie będzie dużej róznicy, dla amatora lepsze będzie EVO. Ogolnie, jak wielokrotnie pisałem, lepszy od Evo i STi jest forek. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 To nie jest techniczny wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 No jak. Cytuję: tam, gdzie szpera pracuje Jest szpera? Jest. -- 19 maja 2011, o 19:32 -- Poza tym wątek, w którym pisze Grzesiu, jest automatycznie techniczny. Bo Grzesiu jest majster. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Poza tym wątek, w którym pisze Grzesiu, jest automatycznie techniczny. Bo Grzesiu jest majster. Hmm, ten-tego, .... NO OCZYWIŚCIE Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Evo więcej wybacza, ale i mniejszy fun z prowadzenia - przy ACD i AYC przyjemność z jazdy IMO jest mała... Mimo wszystko Evo i tak złoi na torze STi. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Hehe, najlepsze jest to, że najwięcej w takim temacie do powiedzenia mają Ci, którzy najczęściej w ogóle EVO nie prowadzili . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Ja nie prowadziłem .... ale znam kogoś kto ma i mi opowiadał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się