lukciosti Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 No to jeszcze raz: Czy w 2.5 XT AT można zamienić na MT plug@play? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Niestety nie... kiedyś też o tym myślałem, ale jest przy tym podobno dość gruba rzeźba... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Kurcze, no to lipa. Ale podobno, czy raczej na bank? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 No to jeszcze raz: Czy w 2.5 XT AT można zamienić na MT plug@play? Dlaczego chcesz się pozbyć AT?? P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 DrAST, AT więcej pali i jest wolniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Wszystko jasne. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 ... co za różnica, czy pali 12, czy 15... to i tak bez porównania więcej niż cokolwiek innego! Tutaj chyba tylko argument mocy ma uzasadnienie, chociaż proces przyspieszania w AT przebiega dużo łagodniej niż w MT. Tutaj ciągnie cały czas, a w MT dość mocno szarpie. Poza tym są magicy, którzy potrafią wykrzesać z tego nieco więcej... Mam takiego swojego człowieka w 3mieście, który robi bardzo fajne rzeczy... ewentualnie służę kontaktem. P.S. Właśnie siedzę w Warszawce w hotelu i mam otwarte okno... właśnie przemknęło coś, co brzmiało jak rasowe STI... Mistral -- 16 lut 2011, o 22:12 -- Kurcze, no to lipa. Ale podobno, czy raczej na bank? :wink: Rzeźba jest na pewno. W MT inaczej jest rozwiązane przeniesienie napędu z tyłu, poza tym trezba ciąć ścianę grodziową pod trzeci pedał (to akurat pewnie nie jest problemem) no i pewnie kompa trzeba dość poważnie zmodyfikować... Nie jest to prosta sprawa, ale jak chcesz, to próbuj... ja osobiście nie znam nikogo, kto by się na to zdecydował, chociaż oczywiście jakimś mega znawcą to nie jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 P.S.Właśnie siedzę w Warszawce w hotelu i mam otwarte okno... może jakiś spot dziś lub jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 P.S.Właśnie siedzę w Warszawce w hotelu i mam otwarte okno... może jakiś spot dziś lub jutro Dzięki serdeczne, ale: - jestem firmową Skodą... - o 6 rano wyjechałem z 3miasta i zaliczyłem kilka spotkań zahaczając o Toruń i padam na pysk... - jestem z koleżanką - jutro mam coś, co nazywa się assessment i będę miał wyprany mózg - wieczorem muszę być w domu na Wybrzeżu... jak więc widzisz muszę podtrzymać browarowe zaproszenie do 3city... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roguckia Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Zamiana skrzyni raczej jest mało "rentowna", szpara na pedał sprzęgła to mały pikuś, ale co z napędami, sterowaniem, zupełnie innym okablowaniem, zegarami? Skrzynia automat ma inne wymiary niż manual, dodatkowo lewarek, cięgło... wyliczanka bez końca! Zresztą już gdzieś na forum było jasno napisane: sprzedać AT i kupić MT - z pewnością będzie taniej, szybciej i pojawi się nadzieja na przemieszczanie się bez pomocy lawety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Rzeczywiście podmianka skrzyń to głupi pomysł. Jakoś nie pomyślałem ile to rzeczy trzeba rzeźbić. roguckia, dzięki za przypomnienie. Dlaczego chcesz się pozbyć AT?? Wolę sam decydować kiedy wrzucam/redukuje bieg. Ale jak tak dalej będzie mi szło z szukaniem wypasionych MT to będę się musiał przeprocić z AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Wolę sam decydować kiedy wrzucam/redukuje bieg. :?: To chyba najmniejszy problem. Przecież masz wajche :!: W AT bardziej wkurzają takie rzeczy jak uślizg, brak strzała ze sprzęgła, mniejsze "czucie" samochodu, spalanie (chociaż w Subaru nie ma dużej różnicy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Wolę sam decydować kiedy wrzucam/redukuje bieg. W AT nie ma możliwości "sekwencyjnej" zmiany biegów?? P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roguckia Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 w my 2004 nie ma sekwencji, pojawila sie dopiero w nowszym modelu ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 w my 2004 nie ma sekwencji, pojawila sie dopiero w nowszym modelu ;( Ta sekwencja to pic na wodę. W każdej 4eat możesz machać tylko mniej wygodnie i trzeba uważać aby nie wrzucić "1" przy 70 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Piszta co chceta, ale AT z sekwencją w Forku jest ok i daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 kos, 7,5 do setki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 "oj tam, oj tam" nie każdy butuje spod świateł Wygodne toto jest i silnik ma lajtowo plus bajka w terenie/mieście ale do zabawy NO WAY :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 "oj tam, oj tam"nie każdy butuje spod świateł kill bwm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 kill bwm Bardzo dobry argument chociaż 7,5 i tak starcza na 90% takich cwianiaków, a w zimę na śliskim mogą pomarzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Bardzo dobry argument chociaż 7,5 i tak starcza na 90% takich cwianiaków, a w zimę na śliskim mogą pomarzyć. ale w zimie x5 4,4 mnie skopało, bo cięższe i miej się ślizgał, ale na asfalcie bay bay baby chodź e30 i e36 to już nie wyzwanie chyba że m-power pogrzebane 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 kill bwm Bardzo dobry argument chociaż 7,5 i tak starcza na 90% takich cwianiaków, a w zimę na śliskim mogą pomarzyć. Ja też już kilku bmw pokazałem "miejsce w szeregu" spod świateł :wink: Także AT daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roguckia Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 beemke na swiatlach objezdza nawet trabant polo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 roguckia, m3 m5 czy nowe x5m5 już ciężko mają po 4,8sek do 100 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 bakupno, kup arp, uszczelki i jakieś lepsze tłoki. potem sofcik i dasz radem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się