Skocz do zawartości

Kupno Forestera 2.5xt


Pawel00

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 237
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

... co za różnica, czy pali 12, czy 15...

to i tak bez porównania więcej niż cokolwiek innego!

 

Tutaj chyba tylko argument mocy ma uzasadnienie, chociaż proces przyspieszania w AT przebiega dużo łagodniej niż w MT. Tutaj ciągnie cały czas, a w MT dość mocno szarpie.

 

Poza tym są magicy, którzy potrafią wykrzesać z tego nieco więcej...

Mam takiego swojego człowieka w 3mieście, który robi bardzo fajne rzeczy... ewentualnie służę kontaktem.

 

P.S.

Właśnie siedzę w Warszawce w hotelu i mam otwarte okno... właśnie przemknęło coś, co brzmiało jak rasowe STI...

 

 

Mistral

 

-- 16 lut 2011, o 22:12 --

 

Kurcze, no to lipa.

Ale podobno, czy raczej na bank? :wink:

 

 

Rzeźba jest na pewno. W MT inaczej jest rozwiązane przeniesienie napędu z tyłu, poza tym trezba ciąć ścianę grodziową pod trzeci pedał (to akurat pewnie nie jest problemem) no i pewnie kompa trzeba dość poważnie zmodyfikować...

 

Nie jest to prosta sprawa, ale jak chcesz, to próbuj... ja osobiście nie znam nikogo, kto by się na to zdecydował, chociaż oczywiście jakimś mega znawcą to nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S.

Właśnie siedzę w Warszawce w hotelu i mam otwarte okno...

 

może jakiś spot dziś lub jutro :P

 

Dzięki serdeczne, ale:

- jestem firmową Skodą...

- o 6 rano wyjechałem z 3miasta i zaliczyłem kilka spotkań zahaczając o Toruń i padam na pysk...

- jestem z koleżanką

- jutro mam coś, co nazywa się assessment i będę miał wyprany mózg

- wieczorem muszę być w domu na Wybrzeżu...

 

jak więc widzisz muszę podtrzymać browarowe zaproszenie do 3city...

 

 

Mistral

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiana skrzyni raczej jest mało "rentowna", szpara na pedał sprzęgła to mały pikuś, ale co z napędami, sterowaniem, zupełnie innym okablowaniem, zegarami? Skrzynia automat ma inne wymiary niż manual, dodatkowo lewarek, cięgło... wyliczanka bez końca! Zresztą już gdzieś na forum było jasno napisane: sprzedać AT i kupić MT - z pewnością będzie taniej, szybciej i pojawi się nadzieja na przemieszczanie się bez pomocy lawety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście podmianka skrzyń to głupi pomysł. Jakoś nie pomyślałem ile to rzeczy trzeba rzeźbić. roguckia, dzięki za przypomnienie.

Dlaczego chcesz się pozbyć AT??

Wolę sam decydować kiedy wrzucam/redukuje bieg. Ale jak tak dalej będzie mi szło z szukaniem wypasionych MT to będę się musiał przeprocić z AT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolę sam decydować kiedy wrzucam/redukuje bieg.

 

:?:

 

To chyba najmniejszy problem. Przecież masz wajche :!:

W AT bardziej wkurzają takie rzeczy jak uślizg, brak strzała ze sprzęgła, mniejsze "czucie" samochodu, spalanie (chociaż w Subaru nie ma dużej różnicy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry argument :D chociaż 7,5 i tak starcza na 90% takich cwianiaków, a w zimę na śliskim mogą pomarzyć.

 

ale w zimie x5 4,4 mnie skopało, bo cięższe i miej się ślizgał, ale na asfalcie bay bay baby :P

 

chodź e30 i e36 to już nie wyzwanie :P

chyba że m-power pogrzebane 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...