Skocz do zawartości

Kupno Forestera 2.5xt


Pawel00

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 237
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie jestem fachowcem mechanikiem, ale jak kupowałem swojeka xt-ka sprawdzałem: po pierwsze i najważniejsze to tylnie amortyzatory !!! Potem reszta zawieszenia, ważne też jest kiedy robiony był rozrząd i inne związane z nim wymiany. Co tam jeszcze??? Ważne też jest w jakim stanie jest turbina ale tego tak na oko nie da się chyba sprawdzić. Jak się nie znasz, tak jak ja to najlepiej podjechać Forkiem do fachowca co to w Subarakach czyta lub na i on doda werdykt. Ja tak zrobiłem i wyszedłem na tym bardzo dobrze (odpukać w nie malowaną aluminiową maskę) Mój zakup polegał na wybraniu modelu (oczywiście 2.5XT), wybraniu koloru (oczywiście czarny), wybraniu rocznika 2005 i oczywiście uiszczeniu opłaty. Resztę co do oględzin i werdyktu pozostawiłem zaufanemu fachowcowi z Piaseczna, u którego stołowałem się zwoim poprzednim Forkiem a i aktualnym bywam kiedy jest taka potrzeba. Dodam jeszcze, że zanim wreszcie kupiłem swojego 2.5XT'czka wizytowałem z różnymi propozycjami wymieniony powyżej warsztat chyba ze 3 razy. Pozdrawiam i życzę udanych poszukiwań i zakupu.

 

-- 15 sty 2011, o 15:49 --

 

aaaa i sprzęło, przejedziesz się i od razu powinieneś wiedzieć czy jest okiej na tą chwilę czy już ma problemo. W swoim mialem jeszcze pękniętą przednią szybę i brakowało rolety ale to były detale przy całokształcie na 5. Była jeszcze oryginalna subarowska kratka oddzielająca bagażnik od pozostałej części, ale tą szybko zdemontowałem i głęboko zakopałem w garażu do sprzedania. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach