Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

Pawel00

Nowy
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pawel00

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 12.10.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Korwinów/Częstochowa
  1. Forester 2.0 AT (2006-2008)

    Nie. Jeszcze nie mialem przyjemnosci
  2. Forester 2.0 AT (2006-2008)

    dziekuje
  3. Forester 2.0 AT (2006-2008)

    ok.Dziekuje wszystkim za odp..postanowilem ze moje pierwsze subaru forester to bedzie 2.0 AT.pozdrawiam wszystkich.
  4. Forester 2.0 AT (2006-2008)

    dzieki za opinie.pozdrawiam
  5. Forester 2.0 AT (2006-2008)

  6. Forester 2.0 AT (2006-2008)

    dzieki za opinie
  7. Forester 2.0 AT (2006-2008)

    Dzieki za odpowiedzi.Zostaje przy wyborze 2.0 158km jest dla mnie wystarczające.Tylko bede mial dylemat jaka skrzynia manual czy automat.
  8. Forester 2.0 AT (2006-2008)

    Dziękuję wam za wszystkie opinie.Czekam na więcej pozdrawiam
  9. Forester 2.0 AT (2006-2008)

    Dziękuję za odpwiedzi.Może jeszcze ktoś napisze o swoich wrażeniach na temat tego forka:).pozdrawiam
  10. Forester 2.0 AT (2006-2008)

    Witam wszystkich. Chcialbym uzyskac opinie na temat Forestera 2.0AT (158km) Bedzie to moje pierwsze Subaru.Moze ktos bedzie mial chwilke czasu i opisze wrazenia z jazdy tym modelem.Myslalem o zakupie Forestera 2.5XT ale jestem osobą ktora juz sie wyszalała za kółkiem wiec nastawilem sie na zakup wolnego ssaka:-) .Prosze o opinie Z góry dziekuje i pozdrawiam wszystkich serdecznie.
  11. Kupno Forestera 2.5xt

    Czy Forek 2.5xt z przebiegiem około 170tys z 2006roku serwisowany w ASO i zadbany przez własciciela (wszystkie faktury itp. podobno weryfikacja pokaze ) jest wart uwagi :?: Chodzi mi czy te silniczki jesli sa serwisowane i dbane jak nalezy to smigają sobie bez problemu podrowionka dla wszystkich
  12. Kupno Forestera 2.5xt

    Dzieki za odpowiedzi mam nadzieje trafic na zadbany egzemplarz.jestem osobą ktora dba o swoje autka jesli trzeba bedzie sprawdzac olej nawet co dwa dni to bede sprawdzac Planuje kupic tego FORKA na dlugie lata i cieszyc sie z jazdy.Jesli cos nawali to trudno,wszystko czasem sie psuje, a ze przy subaru koszty są dosyc dosyc to trzeba bedzie jakos przełknąc Nie planuje rowniez zadnego tuningu a juz wogole instalacji LPG seria w zupelnosci jest dla mnie wystarczająca do sprawnego przemieszczania sie po naszych wspanialych drogach Nie mam az takiej ciezkiej nogi ale bede mial swiadomosc i szeroki usmiech na twarzy ze mogę wystartowac jak mała rakietka czy wyprzedzic trzy tiry z Litwy w drodze do Gizycka szybko i sprawnie. pozdrawiam wszystkich........
  13. Kupno Forestera 2.5xt

    Dzieki DAF za odpowiedz.Zaczynam szukac swojego wymarzonego FORKA mam nadzieje ze uda sie cos wyszukac do lata .Tylko jeszcze musze poszukac jakiegos dobrego aso w mojej okolicy (Czestochowa) jest salon i serwis wczesniej byla tam Toyota ale jakies waly krecili az chuczalo w calej okolicy tak wiec im tam nie wierze moze sie myle.Lepiej oddac auto fachowcą nawet jakbym mial jechac nawet z 500 km od domu i spac spokojnie. pozdrawiam -- So sty 15, 2011 6:57 pm -- a co myslicie o kupnie forka z np.Niemiec aaa.czy bac sie duzych przebiegow :?: jak sie sprawuja te silniki przy 100..150..czy 200 tys km.przebiegu. na otomoto przewaznie to przebiegi 80..98 tys przebiegu 2.5xt 2006 rok czy są realne :!: moze glupie pytanie zadaje no ale lepiej pytac niz wcale pozdr.......
  14. Kupno Forestera 2.5xt

    Koledzy na co zwrocic szczegulna uwage przy zakupie subaru forester 2.5XT przymiezam sie do kupna tego forka rocznik 2006/2008..prosze o rade. pozdrawiam.
×