kuśma Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 kontrolowany przez kierowcę trzynastosekundowy dopalacz mający ułatwiać wyprzedzanie proponowałbym jeszcze dodać kotrolowane przez kierowców działo :shock: , również z możliowością użycia, raz na okrążenie, to by dopiero ułatwilo wyprzedzanie :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Kombinują i kombinują jak by tu uatrakcyjnić F1 a rozwiązanie jest stosunkowo proste. Ostatnio dyskutowałem ze znajomym na ten temat. Pomysł jest następujący. Pierwsze punkty przyznawane są już na etapie kwalifikacji (klucz do przemyślenia) po czym auta ustawiane są do wyścigu w kolejności odwrotnej do zajętego miejsca w kwalifikacjach-maruderzy z przodu (punkty według innego klucza). Po takim zabiegu praktycznie obie sesje jechane są na 100%. Największą liczbę punktów zgarnia sprinter z kwalifikacji, który zdoła przedrzeć się przez największą liczbę kierowców podczas wyścigu. Emocje gwarantowane non-stop. To jest jedynie szkielet tego pomysłu-pochodna DTM, wymagający jeszcze dopracowania, ale generalna zasada powinna być w ten deseń. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 A nie wystarczy zeby jak w WTCC najlepszym dowalać balast i/lub zamieniać kolejnośc na stracie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 A nie wystarczy zeby jak w WTCC najlepszym dowalać balast i/lub zamieniać kolejnośc na stracie? No mniej więcej o to chodzi. Pomysł jest do dogrania. Szczególnie druga część Twojego postu mówi dokładnie o tym samym, o czym napisałem z tą różnicą, że punktowana musi być też Q. W przeciwnym razie każdy będzie chciał uzyskać najgorszy czas na niej. Ewentualnie w ogóle rezygnujemy z Q i zamieniamy kolejność na starcie w oparciu o dotychczasową punktację. To tylko ewolucje pomysłu, który przytoczyłeś. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 http://autoklub.pl/15731,item,0,,f1.html? nie ma wykluczenia, nie ma kar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 spalili, cała ta sprawa z wykluczeniem i karami to jakiś idiotyzm, coś w stylu tropienia homo przez IV RP w bajkach dla dzieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Jak donosi Bild, Ralf Schumacher jesli nie wezmie sie wgarsc to opusci Toyote...zreszta czemu tu sie dziwic. Toyota nie od dzis wydaje najwiecej klopsu na "rozwoj", ktory praktycznie stoi w miejscu. Ralf bierze 17 kola za sezon i po 5 wyscigach ma az 1 pkt. W tym sezonie, sytuacja wyglada tragicznie w Toyce, jak i w Hondzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 ...Ralf bierze 17 kola za sezon... 17 tysięcy? nie za mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 ...Ralf bierze 17 kola za sezon... 17 tysięcy? nie za mało? Zapomniałeś oczko puścić. Jeszczo ktoś pomyśli sobie Bóg wie co.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 ...Ralf bierze 17 kola za sezon... 17 tysięcy? nie za mało? To i tak dla niego za duzo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 To i tak dla niego za duzo . Genau!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 ...Ralf bierze 17 kola za sezon... 17 tysięcy? nie za mało? To i tak dla niego za duzo . Ale on zarabia ok. 15 mln. Euro rocznie samej pensji od Toyoty. Do tego trzeba doliczyć kontrakty reklamowe :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 ...Ralf bierze 17 kola za sezon... 17 tysięcy? nie za mało? To i tak dla niego za duzo . Ale on zarabia ok. 15 mln. Euro rocznie samej pensji od Toyoty. Do tego trzeba doliczyć kontrakty reklamowe :roll: Nawet 2 mln. wiecej. A nasz skromny Kubica, jesli sie nie myle - 3,5 mln...zlotych polskich. A sa wyniki, sa pkt. i szeroka droga na przyszlosc. Przyklady budzetow zespolowych w $ : rok 2005 -TOYOTA 499MLN -FERRARI 432MLN -MCLAREN 419MLN -B.A.R-HONDA 360MLN -BMW-WILLIAMS 360MLN -RENAULT 287MLN -SAUBER PETRONAS 161MLN -RED BULL 139MLN -JORDAN 104MLN -MINARDI 50MLN rok 2006 * McLaren Mercedes: $400M * Toyota: $393M * Honda : $382M * BMW Sauber: $378M * Ferrari: $329M * Renault: $300M * Red Bull Racing: $201M * Williams: $134 * Super Aguri: $95M * Midland F1: $76M * Scuderia Toro Rosso: $66M rok 2007 Toyota 418,5mln Ferrari 406,5mln Mclaren 402,0mln Honda 380,5mln BMW 355,0mln Renault 324mln Red Bull 252mln Williams 195,5mln Spyker 120mln Toro Rosso 75mln Super Aguri 51mln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 A ja gupi myślałem, że koszykarze NBA dużo zarabiają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 A ja gupi Przez grzecznosc nie przecze;) myślałem, że koszykarze NBA dużo zarabiają... Bo zarabiaja duzo... Gdyby kierowcow F1 bylo tylu, ilu jest koszykarzy - wygladaloby to inaczej. Zreszta jak wyzej napisane, Kubica zarabia ~1mln$, bedac kierowca z "czuba". Jakis mizerny koszykarz w NBA zarabia 3-4mln$. Najlepsi nie wiem ile - za ostatnie sezony Jordan chyba mial po 30mln$+reklamy (ewenement w rodzaju Szewca). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Gruby, masz nieaktualne dane. Jordan był ewenementem. Poza tym wydaje mi się, że te kwoty były liczone z kontraktami reklamowymi. Ci marni zawodnicy, to tak po parę baniek raczej nie zarabiają. Po parę baniek za sezon, to zarabiają ci najlepsi. Ale o NBA jest chyba osobny wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Gruby, masz nieaktualne dane. Jordan był ewenementem. Ile zarabial Trybcostam? A o Jordanie jako ewenemencie napisalem! Ile zarabiaja kierowcy w innych seriach wyscigowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zreszta jak wyzej napisane, Kubica zarabia ~1mln$, bedac kierowca z "czuba". Kiedy miał negocjowany kontrakt, to z pewnością nie był kierowcą "z czuba". Był traktowany jako przeciętny, aczkolwiek utalentowany żółtodziób z "kilkugodzinnym", wyścigowym stażem za kierownicą F1. Przypuszczam, że jego sytuacja finansowa zmieni sie diametralnie po ukończeniu tego sezonu wraz z podpisaniem nowego kontraktu. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Ile zarabiaja kierowcy w innych seriach wyscigowych? Duzo albo troche mniej, wsumie ameryknaie lubia w sportowcow ładowac kase wiec moze kierowcy Nascar albo Indy zle nie zarabiaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 So What! napisał/a:555 napisał/a: radix99 napisał/a: 555 napisał/a: ...Ralf bierze 17 kola za sezon... 17 tysięcy? nie za mało? To i tak dla niego za duzo . Ale on zarabia ok. 15 mln. Euro rocznie samej pensji od Toyoty. Do tego trzeba doliczyć kontrakty reklamowe Nawet 2 mln. wiecej. Jahreseinkommen: ca. 15 Millionen Euro :arrow: http://sport.rtl.de/formel-1/formel1_fa ... macher.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 http://f1.autoklub.pl/15733,item,0,0,f1.html? 17 mln...Pewnie prawda lezy gdzies po srodku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 http://f1.autoklub.pl/15733,item,0,0,f1.html? 17 mln...Pewnie prawda lezy gdzies po srodku. Może, choć przyjąłbym, że Niemcy lepiej wiedzą ile Ralf zarabia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Ile zarabial Trybcostam? Jakieś $1,5 mln. Hmm... :roll: Może faktycznie, trochę za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 http://f1.autoklub.pl/15733,item,0,0,f1.html? 17 mln...Pewnie prawda lezy gdzies po srodku. Przesrane być wiecznie drugim .... Przy takim bracie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Kiedy miał negocjowany kontrakt, to z pewnością nie był kierowcą "z czuba". Był traktowany jako przeciętny, aczkolwiek utalentowany żółtodziób z "kilkugodzinnym", wyścigowym stażem za kierownicą F1. A kontrakt nie byl po pudle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się