Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

kontrolowany przez kierowcę trzynastosekundowy dopalacz mający ułatwiać wyprzedzanie

 

proponowałbym jeszcze dodać kotrolowane przez kierowców działo :shock: :mrgreen: , również z możliowością użycia, raz na okrążenie, to by dopiero ułatwilo wyprzedzanie :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinują i kombinują jak by tu uatrakcyjnić F1 a rozwiązanie jest stosunkowo proste. Ostatnio dyskutowałem ze znajomym na ten temat. Pomysł jest następujący. Pierwsze punkty przyznawane są już na etapie kwalifikacji (klucz do przemyślenia) po czym auta ustawiane są do wyścigu w kolejności odwrotnej do zajętego miejsca w kwalifikacjach-maruderzy z przodu (punkty według innego klucza). Po takim zabiegu praktycznie obie sesje jechane są na 100%. Największą liczbę punktów zgarnia sprinter z kwalifikacji, który zdoła przedrzeć się przez największą liczbę kierowców podczas wyścigu. Emocje gwarantowane non-stop. To jest jedynie szkielet tego pomysłu-pochodna DTM, wymagający jeszcze dopracowania, ale generalna zasada powinna być w ten deseń.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wystarczy zeby jak w WTCC najlepszym dowalać balast i/lub zamieniać kolejnośc na stracie?

No mniej więcej o to chodzi. Pomysł jest do dogrania. Szczególnie druga część Twojego postu mówi dokładnie o tym samym, o czym napisałem z tą różnicą, że punktowana musi być też Q. W przeciwnym razie każdy będzie chciał uzyskać najgorszy czas na niej. Ewentualnie w ogóle rezygnujemy z Q i zamieniamy kolejność na starcie w oparciu o dotychczasową punktację. To tylko ewolucje pomysłu, który przytoczyłeś.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak donosi Bild, Ralf Schumacher jesli nie wezmie sie wgarsc to opusci Toyote...zreszta czemu tu sie dziwic. Toyota nie od dzis wydaje najwiecej klopsu na "rozwoj", ktory praktycznie stoi w miejscu. Ralf bierze 17 kola za sezon i po 5 wyscigach ma az 1 pkt. W tym sezonie, sytuacja wyglada tragicznie w Toyce, jak i w Hondzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Ralf bierze 17 kola za sezon...

 

17 tysięcy? nie za mało?

 

To i tak dla niego za duzo :).

Ale on zarabia ok. 15 mln. Euro rocznie samej pensji od Toyoty. Do tego trzeba doliczyć kontrakty reklamowe :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Ralf bierze 17 kola za sezon...

 

17 tysięcy? nie za mało?

 

To i tak dla niego za duzo :).

Ale on zarabia ok. 15 mln. Euro rocznie samej pensji od Toyoty. Do tego trzeba doliczyć kontrakty reklamowe :roll:

 

Nawet 2 mln. wiecej. A nasz skromny Kubica, jesli sie nie myle - 3,5 mln...zlotych polskich. A sa wyniki, sa pkt. i szeroka droga na przyszlosc.

 

Przyklady budzetow zespolowych w $ :

 

rok 2005

 

-TOYOTA 499MLN

-FERRARI 432MLN

-MCLAREN 419MLN

-B.A.R-HONDA 360MLN

-BMW-WILLIAMS 360MLN

-RENAULT 287MLN

-SAUBER PETRONAS 161MLN

-RED BULL 139MLN

-JORDAN 104MLN

-MINARDI 50MLN

 

rok 2006

 

* McLaren Mercedes: $400M

* Toyota: $393M

* Honda : $382M

* BMW Sauber: $378M

* Ferrari: $329M

* Renault: $300M

* Red Bull Racing: $201M

* Williams: $134

* Super Aguri: $95M

* Midland F1: $76M

* Scuderia Toro Rosso: $66M

 

rok 2007

 

Toyota 418,5mln

Ferrari 406,5mln

Mclaren 402,0mln

Honda 380,5mln

BMW 355,0mln

Renault 324mln

Red Bull 252mln

Williams 195,5mln

Spyker 120mln

Toro Rosso 75mln

Super Aguri 51mln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja gupi

 

Przez grzecznosc nie przecze;)

 

myślałem, że koszykarze NBA dużo zarabiają...

 

Bo zarabiaja duzo... Gdyby kierowcow F1 bylo tylu, ilu jest koszykarzy - wygladaloby to inaczej.

 

Zreszta jak wyzej napisane, Kubica zarabia ~1mln$, bedac kierowca z "czuba".

Jakis mizerny koszykarz w NBA zarabia 3-4mln$. Najlepsi nie wiem ile - za ostatnie sezony Jordan chyba mial po 30mln$+reklamy (ewenement w rodzaju Szewca).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruby, masz nieaktualne dane. Jordan był ewenementem. Poza tym wydaje mi się, że te kwoty były liczone z kontraktami reklamowymi. Ci marni zawodnicy, to tak po parę baniek raczej nie zarabiają. Po parę baniek za sezon, to zarabiają ci najlepsi.

 

Ale o NBA jest chyba osobny wątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zreszta jak wyzej napisane, Kubica zarabia ~1mln$, bedac kierowca z "czuba".

Kiedy miał negocjowany kontrakt, to z pewnością nie był kierowcą "z czuba". Był traktowany jako przeciętny, aczkolwiek utalentowany żółtodziób z "kilkugodzinnym", wyścigowym stażem za kierownicą F1. Przypuszczam, że jego sytuacja finansowa zmieni sie diametralnie po ukończeniu tego sezonu wraz z podpisaniem nowego kontraktu.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

So What! napisał/a:

555 napisał/a:

radix99 napisał/a:

555 napisał/a:

...Ralf bierze 17 kola za sezon...

 

 

17 tysięcy? nie za mało?

 

 

To i tak dla niego za duzo .

 

Ale on zarabia ok. 15 mln. Euro rocznie samej pensji od Toyoty. Do tego trzeba doliczyć kontrakty reklamowe

 

 

Nawet 2 mln. wiecej.

Jahreseinkommen: ca. 15 Millionen Euro
:arrow: http://sport.rtl.de/formel-1/formel1_fa ... macher.php

 

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy miał negocjowany kontrakt, to z pewnością nie był kierowcą "z czuba". Był traktowany jako przeciętny, aczkolwiek utalentowany żółtodziób z "kilkugodzinnym", wyścigowym stażem za kierownicą F1.

 

A kontrakt nie byl po pudle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...