Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, Maciek Niemy napisał(a):

 

 

Wiedzieliście że RB jest w sumie w rękach Tajlandczyków?  :krecka_dostal:

 

Chalerm Yoovidhya (R) and Daranee Yoovidhya control 51% of Red Bull and are rumored to be negotiating with Horner to sell the F1 team to him and his British investors

 

 

 

chalerm-yoovidhya-and-daranee-yoovidhya.jpg

  • Zmieszany 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, chojny napisał(a):

 

2 minuty temu, chojny napisał(a):

 

 

Wiedzieliście że RB jest w sumie w rękach Tajlandczyków?  :krecka_dostal:

 

Chalerm Yoovidhya (R) and Daranee Yoovidhya control 51% of Red Bull and are rumored to be negotiating with Horner to sell the F1 team to him and his British investors

 

 

 

chalerm-yoovidhya-and-daranee-yoovidhya.jpg

Tak, ale tylko stajnia F1...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma dymu bez ognia 

 

 

Reliable rumors suggest that Horner attempted to acquire the team with British financiers, without the knowledge of the Austrians.

With the passing of Dietrich Mateschitz in October 2022, the harmonious balance that allowed the coexistence of Red Bull's Thai and Austrian identities was lost. Oliver Mintzlaff, a German manager already involved in the football side of the company, was entrusted with the management of the sporting aspect of Red Bull.

Despite the apparent success of Red Bull's F1 project, winning the drivers' title in 2021 and the constructors' title in 2022 and 2023, rumors of internal disagreements within the team began to surface last year. Team principal Christian Horner was reportedly seeking to consolidate decision-making power within the new Red Bull sporting structure, potentially leading to friction. 

There were even discussions about Horner's attempt to remove Helmut Marko, a close friend of the late Mateschitz, though this effort was reportedly thwarted by Max Verstappen, who owed much of his F1 career to Marko.

According to FormulaPassion.it, a reliable source familiar with the situation revealed the genesis of the bitter disagreements that ultimately fractured the team, with Horner on one side and the Austrian leadership on the other. 

Allegedly, in 2023, Horner approached the Yoovidhya family with an offer from British financiers aimed at acquiring, wholly or partially, the Formula 1 team from the company. This move, reminiscent of Toto Wolff's leadership style, reportedly caught the Austrians off guard and led to a clear rift between Horner and the headquarters in Fuschl, even before the recent scandal emerged.

VIA: [formulapassion.it]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, chojny napisał(a):

 

 

Wiedzieliście że RB jest w sumie w rękach Tajlandczyków?  :krecka_dostal:

 

Chalerm Yoovidhya (R) and Daranee Yoovidhya control 51% of Red Bull and are rumored to be negotiating with Horner to sell the F1 team to him and his British investors

 

 

 

chalerm-yoovidhya-and-daranee-yoovidhya.jpg

No to jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, turdziGT napisał(a):

Ale bajzel :biglol: 

 

FB_IMG_1709625949121.thumb.jpg.a0401d7dc09377afd61006d610b5ca69.jpg

 

Gerhard Berger, kumpel Doktora Markele, znajomy i rodak (Marko też) pewnego szefa dużego zespołu któremu brakuje kierowcy na przyszły rok, rozsiewa plotki i gra do bramki owego dużego zespołu?

 

Szok i niedowierzanie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał(a):

Wiedzieliście że RB jest w sumie w rękach Tajlandczyków?  :krecka_dostal:

marka i produkt to jest kopia Tajlandzkiego Krating Daeng (taki niegazowany Red Bull), którą Mateschitz chciał wprowadzić na europejski rynek i stworzył spółkę z twórcą  oryginału. Nie wiem jak stajnia F1, bo to jest kolejna firma, ale ogólnie cała marka RB od początku była w rękach Tajlandczyków

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, chojny napisał(a):

Czyżby Christian chciał wszystkich wysiudać? Co tam się dzieje... :krecka_dostal:

Horner porządnie obrósł w piórka. Dodatkowo nieźle wylansował się w Netfliksie. Całkiem prawdopodobne, że po odejściu głównego bossa płynąc na fali sukcesu sukcesu, zaczął kombinować, jak zgarnąć jeszcze większą część tortu :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz nie wiadomo co inni kombinuja. Jedno jest pewne to on jest tworca sukcesow RB i tego nie mozna mu zarzucic wiec jak widzi ze ktos probuje cos przejac co jest jego dzielem to tez musial zaczac dzialac.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał(a):

To co? Zaczynamy się przyzwyczajać? :mrgreen:
 

 

 

IMG_3615.jpeg

Jeszcze Alonso jako tako, ale ani Lewis nie pasuje mi w Ferrari, ani Max w Mercu...:upside-down-face_1f643-small:

To będzie jeden z ciekawszych sezonów, oczywiście pod względem nieoczekiwanych zmian :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, chojny napisał(a):

To co? Zaczynamy się przyzwyczajać? :mrgreen:
 

 

 

IMG_3615.jpeg

a zwycięży auto Adriana. chyba, że znów to zechce rzucić i będzie jachty projektował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa Hornera i przyszłe transfery to jedyny ekscytujący wątek F1.

Całe ściganie nudne do bólu. Wygląda, że to jedyny sposób promotora by zwiekszyć lub utrzymać na dotychczasowym poziomie zainteresowanie całym cyrkiem F1

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, FOR CVT napisał(a):

 

 

Ja przestałem oglądać odkąd zniknęły roznegliżowane panny z F1  :mellow:

 

tapatalked

To duzo straciles :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chyba jest od bardzo dawna w F1, mistrzostwo wygrywał raczej team niż kierowca. W sensie kierowca robi mniejszą różnicę niż bolid, nic nie ujmując Maxowi, Lewisowi, Sebowi, czy jeszcze wczesniej Schumiemu. Najlepszy przyklad to tytuł Buttona w 2009 roku. Kierowca raczej niezbyt wybitny, do mistrzostwa wystarczyło być szybszym niż kolega z zespolu i tak jest najczęściej.
Bylo kilka zaciętych sezonów miedzy kierowcami różnych zespołów (np 2021, 2008), ale to ostatnio tak średnio tak raz na 10 lat i z tendencją że coraz rzadziej

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...