Skocz do zawartości

Test 4x4 w Auto Moto Sport


TP_S

Rekomendowane odpowiedzi

 

Dla mnie najwieszym plusem audi jest tez to ze moge sobie skonfigurowac auto wedle wlasnego uznania i potrzeb.

 

Dokładnie tak mnie uświadamiano w salonie AUDI :lol:

Panowie , tylko dlaczego mam płacić dodatkowo krocie za to że nie muszę korbką szyb lub fotela odsuwać :?: Tylko dlaczego za sportowe fotele w skórze valcona nie ma nawet perforacji i pupa zapewne będzie się pociła ? To jest klasa "premium" w roku 2010 :?: To ja dziękuję .To jest zwykłe naciąganie rozemocjonowanego podczas zakupu klienta wg zasady : Skubać go skubać ile się da !

Wyobraźcie sobie że gość kupujący auto za ok.200 tys PLN nie wybiera opcji elektr.przesuwania fotela lub w takim aucie chce jeżdzić z TomTom-em za 300 zeta przyklejonym do szyby :mrgreen: Ale to PREMIUM przecie :mrgreen:

A ja się cieszę że w Subru i nie tylko nie dostaje kosztorysu za elektryczne przesuwanie siedzenia co jest oczywistą oczywistością w takiej klasie auta a nawet w niektórych "maluchach"

 

Do tego sportowy zawiasik , sporowe fotele i kierowniczka , wykonczenie np w czarnym piano i jest bajka.Idelany dupowozik dla rodziny 2+1 o sportowym zacieciu

 

Owszem nie głupie te gadżety ale bardziej chyba do A5 a nie do A4 allroad który akurat tego sportowego zacięcia jest kompletnie pozbawiony.

 

-- Cz gru 16, 2010 7:05 pm --

 

 

Dla mnie najwieszym plusem audi jest tez to ze moge sobie skonfigurowac auto wedle wlasnego uznania i potrzeb.

 

Dokładnie tak mnie uświadamiano w salonie AUDI :lol:

Panowie , tylko dlaczego mam płacić dodatkowo krocie za to że nie muszę korbką szyb lub fotela odsuwać :?: Tylko dlaczego za sportowe fotele w skórze valcona nie ma nawet perforacji i pupa zapewne będzie się pociła ? To jest klasa "premium" w roku 2010 :?: To ja dziękuję .To jest zwykłe naciąganie rozemocjonowanego podczas zakupu klienta wg zasady : Skubać go skubać ile się da !

Wyobraźcie sobie że gość kupujący auto za ok.200 tys PLN nie wybiera opcji elektr.przesuwania fotela lub w takim aucie chce jeżdzić z TomTom-em za 300 zeta przyklejonym do szyby :mrgreen:W dodatku z jedynym benzyniakiem 2.0 gdzie najtańszym kosztem turbiny uzyskano bardzo przeciętną moc. Ale to PREMIUM przecie :mrgreen:

A ja się cieszę że w Subru i nie tylko nie dostaje kosztorysu za elektryczne przesuwanie siedzenia co jest oczywistą oczywistością w takiej klasie auta a nawet w niektórych "maluchach"

 

Do tego sportowy zawiasik , sporowe fotele i kierowniczka , wykonczenie np w czarnym piano i jest bajka.Idelany dupowozik dla rodziny 2+1 o sportowym zacieciu

 

Owszem nie głupie te gadżety ale bardziej chyba do A5 a nie do A4 allroad który akurat tego sportowego zacięcia jest kompletnie pozbawiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

Dla mnie najwieszym plusem audi jest tez to ze moge sobie skonfigurowac auto wedle wlasnego uznania i potrzeb.

 

Dokładnie tak mnie uświadamiano w salonie AUDI :lol:

Panowie , tylko dlaczego mam płacić dodatkowo krocie za to że nie muszę korbką szyb lub fotela odsuwać :?: Tylko dlaczego za sportowe fotele w skórze valcona nie ma nawet perforacji i pupa zapewne będzie się pociła ? To jest klasa "premium" w roku 2010 :?: To ja dziękuję .To jest zwykłe naciąganie rozemocjonowanego podczas zakupu klienta wg zasady : Skubać go skubać ile się da !

Wyobraźcie sobie że gość kupujący auto za ok.200 tys PLN nie wybiera opcji elektr.przesuwania fotela lub w takim aucie chce jeżdzić z TomTom-em za 300 zeta przyklejonym do szyby :mrgreen: Ale to PREMIUM przecie :mrgreen:

A ja się cieszę że w Subru i nie tylko nie dostaje kosztorysu za elektryczne przesuwanie siedzenia co jest oczywistą oczywistością w takiej klasie auta a nawet w niektórych "maluchach"

 

Do tego sportowy zawiasik , sporowe fotele i kierowniczka , wykonczenie np w czarnym piano i jest bajka.Idelany dupowozik dla rodziny 2+1 o sportowym zacieciu

 

Owszem nie głupie te gadżety ale bardziej chyba do A5 a nie do A4 allroad który akurat tego sportowego zacięcia jest kompletnie pozbawiony.

 

-- Cz gru 16, 2010 7:05 pm --

 

 

Dla mnie najwieszym plusem audi jest tez to ze moge sobie skonfigurowac auto wedle wlasnego uznania i potrzeb.

 

Dokładnie tak mnie uświadamiano w salonie AUDI :lol:

Panowie , tylko dlaczego mam płacić dodatkowo krocie za to że nie muszę korbką szyb lub fotela odsuwać :?: Tylko dlaczego za sportowe fotele w skórze valcona nie ma nawet perforacji i pupa zapewne będzie się pociła ? To jest klasa "premium" w roku 2010 :?: To ja dziękuję .To jest zwykłe naciąganie rozemocjonowanego podczas zakupu klienta wg zasady : Skubać go skubać ile się da !

Wyobraźcie sobie że gość kupujący auto za ok.200 tys PLN nie wybiera opcji elektr.przesuwania fotela lub w takim aucie chce jeżdzić z TomTom-em za 300 zeta przyklejonym do szyby :mrgreen:W dodatku z jedynym benzyniakiem 2.0 gdzie najtańszym kosztem turbiny uzyskano bardzo przeciętną moc. Ale to PREMIUM przecie :mrgreen:

A ja się cieszę że w Subru i nie tylko nie dostaje kosztorysu za elektryczne przesuwanie siedzenia co jest oczywistą oczywistością w takiej klasie auta a nawet w niektórych "maluchach"

 

Do tego sportowy zawiasik , sporowe fotele i kierowniczka , wykonczenie np w czarnym piano i jest bajka.Idelany dupowozik dla rodziny 2+1 o sportowym zacieciu

 

Owszem nie głupie te gadżety ale bardziej chyba do A5 a nie do A4 allroad który akurat tego sportowego zacięcia jest kompletnie pozbawiony.

 

 

Lucass może i czasami masz rację, bo ceny w audi niektórych gadzetów są porażające, wręcz bezsensowne. Ale to właśnie jest ich polityka, bo aspirują do marki aut luksusowych i musi ich coś wyróżniać na tle vw, seata czy skody. Masz Audi , masz prestiż ot co. Sam miałem przez 1,5 roku RS4 w totalnie topowej wersji, jedynej takiej w Polsce, i powiem Ci że to było genialnie auto, i to przez duże G :idea: Czasami aż żałuje że sprzedałem , ale cóż, taki jestem lubie zmieniać auta, i nic na to nie poradze. Natomiast biorąc pod uwagę cene zakupu , oraz cene wyposażenia dod. w życiu bym tego auta nowego nie kupił :idea: chyba że byłbym Panem Kulczykiem :twisted:

Bo to auto w 2007 r. jak euro było na poziomie 3,7 chyba , albo mniej kosztowało 435 tys. :shock: , same dywaniki z logiem RS4 były w opcji za 2400 zł :shock: , lakier zwykły biały ,tylko nazwany ibiss weiss 11 000zł, hamulce ceramiczne 37 000zł, czy pakiet czerń czyli listwy i uszczelki czarne wokół auta, chyba z 3000zł. To jest właśnie audi :evil: . Ale z drugiej strony , to naprawde fenomenalny wóz :idea: świetnie sie prowadzący, i to nie musi być rs4, normalne quatro jest również super, i nie ważne czy to A4 , A5, A6, A8 , prowadzą się moim zdaniem najlepiej z wszystkich marek :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucass może i czasami masz rację, bo ceny w audi niektórych gadzetów są porażające, wręcz bezsensowne. Ale to właśnie jest ich polityka, bo aspirują do marki aut luksusowych i musi ich coś wyróżniać na tle vw, seata czy skody. Masz Audi , masz prestiż ot co. Sam miałem przez 1,5 roku RS4 w totalnie topowej wersji, jedynej takiej w Polsce, i powiem Ci że to było genialnie auto, i to przez duże G :idea: Czasami aż żałuje że sprzedałem , ale cóż, taki jestem lubie zmieniać auta, i nic na to nie poradze. Natomiast biorąc pod uwagę cene zakupu , oraz cene wyposażenia dod. w życiu bym tego auta nowego nie kupił :idea: chyba że byłbym Panem Kulczykiem :twisted:

Bo to auto w 2007 r. jak euro było na poziomie 3,7 chyba , albo mniej kosztowało 435 tys. :shock: , same dywaniki z logiem RS4 były w opcji za 2400 zł :shock: , lakier zwykły biały ,tylko nazwany ibiss weiss 11 000zł, hamulce ceramiczne 37 000zł, czy pakiet czerń czyli listwy i uszczelki czarne wokół auta, chyba z 3000zł. To jest właśnie audi :evil: . Ale z drugiej strony , to naprawde fenomenalny wóz :idea: świetnie sie prowadzący, i to nie musi być rs4, normalne quatro jest również super, i nie ważne czy to A4 , A5, A6, A8 , prowadzą się moim zdaniem najlepiej z wszystkich marek :idea:

 

Dokladnie Panie Carfit :idea:

Gdyby firma AUDI nie stosowala takich praktyk, w ekonomi zwanych efektem veblena to niebyla by uwazana za marke prestizowa :wink: I napewno nie bylo by teraz dyskusji o tej marce w tym watku 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby firma AUDI nie stosowala takich praktyk, w ekonomi zwanych efektem veblena to niebyla by uwazana za marke prestizowa :wink: I napewno nie bylo by teraz dyskusji o tej marce w tym watku 8)

 

No właśnie , to domena luksusowych aut, do których AUDI chce za wszelką cenę dobić. Pamietam jak mój klient zamawiał kiedyś dwa ferrari f430, i m.in. widziałem liste wyposażenia dodatkowego, normalnie umarłem, jak za żółtą naklejke za błotniku "scuderia" kasowali 3000 ................ euro :twisted: :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucass może i czasami masz rację, bo ceny w audi niektórych gadzetów są porażające, wręcz bezsensowne. Ale to właśnie jest ich polityka, bo aspirują do marki aut luksusowych i musi ich coś wyróżniać na tle vw, seata czy skody. Masz Audi , masz prestiż ot co. Sam miałem przez 1,5 roku RS4 w totalnie topowej wersji, jedynej takiej w Polsce, i powiem Ci że to było genialnie auto, i to przez duże G :idea: Czasami aż żałuje że sprzedałem , ale cóż, taki jestem lubie zmieniać auta, i nic na to nie poradze. Natomiast biorąc pod uwagę cene zakupu , oraz cene wyposażenia dod. w życiu bym tego auta nowego nie kupił :idea: chyba że byłbym Panem Kulczykiem :twisted:

Bo to auto w 2007 r. jak euro było na poziomie 3,7 chyba , albo mniej kosztowało 435 tys. :shock: , same dywaniki z logiem RS4 były w opcji za 2400 zł :shock: , lakier zwykły biały ,tylko nazwany ibiss weiss 11 000zł, hamulce ceramiczne 37 000zł, czy pakiet czerń czyli listwy i uszczelki czarne wokół auta, chyba z 3000zł. To jest właśnie audi :evil: . Ale z drugiej strony , to naprawde fenomenalny wóz :idea: świetnie sie prowadzący, i to nie musi być rs4, normalne quatro jest również super, i nie ważne czy to A4 , A5, A6, A8 , prowadzą się moim zdaniem najlepiej z wszystkich marek :idea:

 

Dokladnie Panie Carfit :idea:

Gdyby firma AUDI nie stosowala takich praktyk, w ekonomi zwanych efektem veblena to niebyla by uwazana za marke prestizowa :wink: I napewno nie bylo by teraz dyskusji o tej marce w tym watku 8)

 

Ot właśnie cała kwintesencja tej marki której dewizą jest "przewaga dzięki technice" a ja bym "technice" zastąpił "cenie" :mrgreen: bo jakoś dotąd ja ani wielu zdolnych mechaników tej niezwykłej techniki nie widzi w takich modelach jak A3,A4,A5,A6 a przynajmniej nie jest ona bardziej zaawansowana niż u niektórych i to prawie o połowę tańszych.

Dla mnie osobiście auto jest albo do roboty albo do zabawy . Nie ma dla mnie"samochodu prestiżowego" i nie wiem jak auto może być prestiżowe.To są moje kryteria oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ot właśnie cała kwintesencja tej marki której dewizą jest "przewaga dzięki technice" a ja bym "technice" zastąpił "cenie" :mrgreen: bo jakoś dotąd ja ani wielu zdolnych mechaników tej niezwykłej techniki nie widzi w takich modelach jak A3,A4,A5,A6 a przynajmniej nie jest ona bardziej zaawansowana niż u niektórych i to prawie o połowę tańszych.

Dla mnie osobiście auto jest albo do roboty albo do zabawy . Nie ma dla mnie"samochodu prestiżowego" i nie wiem jak auto może być prestiżowe.To są moje kryteria oczywiście.

 

 

 

 

nie :idea: , tu akurat przesadzasz w drugą stronę , i to zupełnie nie obiektywnie :idea:

 

-- 16 gru 2010, o 22:45 --

 

świetnie sie prowadzący, i to nie musi być rs4, normalne quatro jest również super, i nie ważne czy to A4 , A5, A6, A8 , prowadzą się moim zdaniem najlepiej z wszystkich marek

Lepiej niz Subaru:>?

 

nie zadawaj takich pytań do mnie na tym forum :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie , to domena luksusowych aut, do których AUDI chce za wszelką cenę dobić.

 

Sam sie zastanawiam co jest wlasciwym kryterium i co stanowi o marce, ze jest premium. Bo najgorsze co moze byc to 'rozwiazanie silowe', o ktorym piszesz... :roll:

 

Ot właśnie cała kwintesencja tej marki której dewizą jest "przewaga dzięki technice" a ja bym "technice" zastąpił "cenie" :mrgreen:

 

Przewaga dzieki marketingowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie , to domena luksusowych aut, do których AUDI chce za wszelką cenę dobić.

 

Sam sie zastanawiam co jest wlasciwym kryterium i co stanowi o marce, ze jest premium. Bo najgorsze co moze byc to 'rozwiazanie silowe', o ktorym piszesz... :roll:

Jest coś takiego Panowie, co powoduje, że w tzw. właśnie markach premium, czuć powiew luksusu i wspomnianego prestiżu. I da się tego doświadczyć organo-leptycznie. To są czasami drobne kwestie, jakieś małe smaczki, które składają się na całokształt, a który z kolei, po zajęciu miejsca czuć od razu w środku. Zawsze gdy wsiadałem do audicy, meśka, leksa, nawet beji :P wiedziałem, że w ty aucie jest lepiej, materiały, dźwięki, montaż, audio, cokolwiek, ale to czuć, a jest to coś czego nie da się uświadczyć w reszcie... Pozostawiam kwestie techniczne, bo z tym może być / jest różnie, ale nie w sensie negatywnym. Zauważcie np., że s-klasa zawsze przodowała z nowatorskimi rozwiązaniami zwiększającymi bezpieczeństwo bierne i aktywne, komfort, masę i cenę również... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze gdy wsiadałem do audicy, meśka, leksa, nawet beji :P wiedziałem, że w ty aucie jest lepiej, materiały, dźwięki, montaż, audio, cokolwiek, ale to czuć, a jest to coś czego nie da się uświadczyć w reszcie..

 

tak to prawda, a nawet jak to samo zrobi np. KIA , SUBARU , czy Hyundai , to pomimo że jest to to samo, to jest niby to samo :roll: , tam jest pewien smak, dopasowanie, ergonomia, byle głupi gadżet, ale daje to rzeczywiście inne odczucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyobraźcie sobie że gość kupujący auto za ok.200 tys PLN nie wybiera opcji elektr.przesuwania fotela lub w takim aucie chce jeżdzić z TomTom-em za 300 zeta przyklejonym do szyby Ale to PREMIUM przecie

 

 

no to wyobraz sobie ze ja np: jestem takim gosciem , i uzywam nawigacji i przekladam ja midzy 3 roznymi autami i nie widze sensu pacenia za cos co mi wlasnie jest niepotrzebne ate 7, czy 10 k moge przeznaczyc na cos co mi sprawi radosc.

 

Ot właśnie cała kwintesencja tej marki której dewizą jest "przewaga dzięki technice" a ja bym "technice" zastąpił "cenie" bo jakoś dotąd ja ani wielu zdolnych mechaników tej niezwykłej techniki nie widzi w takich modelach jak A3,A4,A5,A6 a przynajmniej nie jest ona bardziej zaawansowana niż u niektórych i to prawie o połowę tańszych.

 

zgadza sie czasami jest wrecz prosta jak w ruskim czolku , ale wyobraz sobie ze moja a4 to rok 2008 ale konstrucyjnie to auto jest z 2001 roku czyli dosc stare.Nie jezdzilem najnowszym Legacy , jezdzilem modelem wczesniejszym i to z tego samego rocznika czyli 2008. Zakaldajac ze moje auto poza paroma detalami zewnetrznymi nie rozni sie za bardzo od tego z 2001 to miedzy tymi samochodami jest peawdziwa przepasc , we wszystkim prowadzeniu , jakosci wnetrza , halasie itp itd.Wiec skoro subaru w 2008 roku nie bylo nawet blisko tego gdzie A4 w 2001 to cos w tym moze jednak jest.Pomijam fakt ze obecny model a4 b8 to technologiczna przepasc to tego ktory ja mam czyli B7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

materiały, dźwięki, montaż, audio, cokolwiek, ale to czuć, a jest to coś czego nie da się uświadczyć w reszcie... Pozostawiam kwestie techniczne, bo z tym może być / jest różnie, ale nie w sensie negatywnym. Zauważcie np., że s-klasa zawsze przodowała z nowatorskimi rozwiązaniami zwiększającymi bezpieczeństwo bierne i aktywne, komfort, masę i cenę również... :mrgreen:

 

True... No ale jak widze audi na kazdym rogu, na kazdej ulicy w miescie, w kazdej zagrodzie na wsi, to jednak jakos magii i aury 'premium' w tym nie ma. A jesli jeszcze takie cus jedzie przede mna i smrodzi ze swego dyzla tak, ze zamkniety obieg nie pomaga i musze zachowac odstep 100m, zeby sie nie udusic, to jakos dopelnia to caloksztaltu percepcji.

 

P.S. Co do S-Klasse - takie 'szosoty' z poczatku lat 90. do dzis trzymaja sie dobrze i maja w sobie to cos...

Szwagier jest strasznie nakrecony na taka. Planuje ja jeszcze zarejestrowac w Kalniningradzie, ale to juz inna historia. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest coś takiego Panowie, co powoduje, że w tzw. właśnie markach premium, czuć powiew luksusu i wspomnianego prestiżu. I da się tego doświadczyć organo-leptycznie. To są czasami drobne kwestie, jakieś małe smaczki, które składają się na całokształt, a który z kolei, po zajęciu miejsca czuć od razu w środku. Zawsze gdy wsiadałem do audicy, meśka, leksa, nawet beji :P wiedziałem, że w ty aucie jest lepiej, materiały, dźwięki, montaż, audio, cokolwiek, ale to czuć, a jest to coś czego nie da się uświadczyć w reszcie... Pozostawiam kwestie techniczne, bo z tym może być / jest różnie, ale nie w sensie negatywnym. Zauważcie np., że s-klasa zawsze przodowała z nowatorskimi rozwiązaniami zwiększającymi bezpieczeństwo bierne i aktywne, komfort, masę i cenę również... :mrgreen:

 

Dokladnie BartZ :!: W tych samochodach jakosc wykonania a przedewszystkim jakosc materialow, detale sprawiaja ze okreslona grupa spoleczna te produkty kupuje :!: I tak naprawde to wiekszosc nabywcow samochodow klasy premium patrzy w tym kierunku... Coraz mniej nabywcow spoglada na technike w tych samochodach gdzyz coraz wiecej tych aut tak naprawde jest z technologicznego punktu widzenia dla tych ludzi bardzo podobna do siebie... Niewazne czy ma V6 czy R6 wazne ze ma 250KM, automata i przyjemnie sie odpycha... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wyobraz sobie ze ja np: jestem takim gosciem , i uzywam nawigacji i przekladam ja midzy 3 roznymi autami i nie widze sensu pacenia za cos co mi wlasnie jest niepotrzebne ate 7, czy 10 k moge przeznaczyc na cos co mi sprawi radosc.

 

 

A tu akurat sie z Tobą nie zgodze co do nawigacji . Miałem w Audi , fabryczną i tak mi sie to spodobało, że jak zamawiałem RS-a , to jeden z priorytetów to była fabryczna navi . :idea: bo, jest zintegrowana z audio, telefonem, i bóg wie z czym, ale bardzo to wygodne rozwiązanie, i nie wyobrażam teraz sobie abym ganiał pomiedzy autami z jakąś tam navi . Ale wiem, to jest jest niestety syndrom zleniwiałego człowieka XXI wieku , gdzie 8 lat temu miałem auto zapełnione mapami europy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze gdy wsiadałem do audicy, meśka, leksa, nawet beji :P wiedziałem, że w ty aucie jest lepiej, materiały, dźwięki, montaż, audio, cokolwiek, ale to czuć, a jest to coś czego nie da się uświadczyć w reszcie..

 

tak to prawda, a nawet jak to samo zrobi np. KIA , SUBARU , czy Hyundai , to pomimo że jest to to samo, to jest niby to samo :roll: , tam jest pewien smak, dopasowanie, ergonomia, byle głupi gadżet, ale daje to rzeczywiście inne odczucie

 

Bo zeby zbudowac dobra "marke" a tym bardziej "marke premium" trzeba sie wbic w rynek w dobrym momencie...

 

-- 16 gru 2010, o 22:49 --

 

no to wyobraz sobie ze ja np: jestem takim gosciem , i uzywam nawigacji i przekladam ja midzy 3 roznymi autami i nie widze sensu pacenia za cos co mi wlasnie jest niepotrzebne ate 7, czy 10 k moge przeznaczyc na cos co mi sprawi radosc.

 

 

A tu akurat sie z Tobą nie zgodze co do nawigacji . Miałem w Audi , fabryczną i tak mi sie to spodobało, że jak zamawiałem RS-a , to jeden z priorytetów to była fabryczna navi . :idea: bo, jest zintegrowana z audio, telefonem, i bóg wie z czym, ale bardzo to wygodne rozwiązanie, i nie wyobrażam teraz sobie abym ganiał pomiedzy autami z jakąś tam navi . Ale wiem, to jest jest niestety syndrom zleniwiałego człowieka XXI wieku , gdzie 8 lat temu miałem auto zapełnione mapami europy :mrgreen:

 

Jak to mowia punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia... :wink:

Ja w tej kwestii mam podobne zdanie jak TurdziGT Owszem jesli ktos kupuje auto na chwile to jemu tam nie przeszkadza wbudowana navi ba jest z niej dumny :!: :wink:

Ale po kilku latach (pomijajac koszty) taka wbudowana nawi za pare tys zl jest do niczego, tzn dalej moze spelniac swoja funkcje ale poziom jej bedzie dalece odbiegal od tych nowszych przenosnych navi.

Przyklad BMW e46, ten duzy wyswietlacz wyglada bardzo fajnie ale widzac jakosc obrazu nie da sie ukryc ze to juz stara konstrukcja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam nie przeszkadza, że Subaru sobie wprowadziło Diesla. Kolezanka ma Impreze RS 2.0D zrobioną na 185koni, na oko auto przyspiesza do 100 w jakies 6,5-7sec, wydaje mi się ze gdyby wprowadzili diesla 200konnego to fajnie by się to to sprzedawało.

 

Zrobiła już z tymi 185koniami 9tyś KM i jak narazie nic się nie dzieje ze sprzęgłem :shock:

 

Miałem przyjemność styczności z taką Imprezą i IMHO ona tak ładnie wyrywa do przodu że wręcz nienaturalnym jest katowanie jej na półsprzęgle:)

 

-- 17 gru 2010, o 00:57 --

 

Mi tam nie przeszkadza, że Subaru sobie wprowadziło Diesla. Kolezanka ma Impreze RS 2.0D zrobioną na 185koni, na oko auto przyspiesza do 100 w jakies 6,5-7sec, wydaje mi się ze gdyby wprowadzili diesla 200konnego to fajnie by się to to sprzedawało.

 

Zrobiła już z tymi 185koniami 9tyś KM i jak narazie nic się nie dzieje ze sprzęgłem :shock:

 

Miałem przyjemność styczności z taką Imprezą i IMHO ona tak ładnie wyrywa do przodu że wręcz nienaturalnym jest katowanie jej na półsprzęgle:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze gdy wsiadałem do audicy, meśka, leksa, nawet beji :P wiedziałem, że w ty aucie jest lepiej, materiały, dźwięki, montaż, audio, cokolwiek, ale to czuć, a jest to coś czego nie da się uświadczyć w reszcie..

 

tak to prawda, a nawet jak to samo zrobi np. KIA , SUBARU , czy Hyundai , to pomimo że jest to to samo, to jest niby to samo :roll: , tam jest pewien smak, dopasowanie, ergonomia, byle głupi gadżet, ale daje to rzeczywiście inne odczucie

Dokładnie o to chodzi, aut, które próbowały się wstrzelić w klasę premium trochę było na przestrzeni dziejów i jakoś im nie wyszło, z różnych powodów i na pewno nie tylko marketingowych.

 

A nawiązując jeszcze do tego co napisał Dziedzic_Pruski , ja ostatnio w ogóle odnoszę wrażenie, że z audi to panuje jakaś ogólnoświatowa sraczka, która dotknęła również i nasz kraj. Ja nie mam wątpliwości, że to są dobre samochody, ale ostatnio gdzie się nie obrócę, to każdy tylko audi audi i ślinotok, wszędzie audice, normalnie boję się otworzyć lodówkę... :P :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A nawiązując jeszcze do tego co napisał Dziedzic_Pruski , ja ostatnio w ogóle odnoszę wrażenie, że z audi to panuje jakaś ogólnoświatowa sraczka, która dotknęła również i nasz kraj. Ja nie mam wątpliwości, że to są dobre samochody, ale ostatnio gdzie się nie obrócę, to każdy tylko audi audi i ślinotok, wszędzie audice, normalnie boję się otworzyć lodówkę... :P :wink:

 

Dokładnie tak. Lepiej nie otwieraj już lodówki :mrgreen:

Nie potrafię pojąć dlaczego rodacy tak się zachwycają tą marką skoro w Niemczech Audi to aż i tylko porządny dupowóz do roboty . Niemiec głodny lansu ogląda się za innymi markami.

Rozumiem że w Audi pracują zdolni marketingowcy ale dlaczego im bezgranicznie ufać :?:

Ja miałem A4 (nówka z salonu). Niestety nie uświadczyłem super jakości. Farba z przycisków zaczęła odchodzić , głośniki harczeć , schowek wyleciał , masę usterek elektrycznych , wycieraczki się akurat w najwiekszą ulewę zatarły (mechanik powiedział "norma Panie w Audi") , turbina się zaczęła pocić . Użytkowałem A4 tylko 3 lata do przebiegu 80 tys.km - ale było przecie "PREMIUM"

Nie wiem może trafiłem akurat na egzemplarz montowany w poniedziałek przez zakręconego turka ? Niemiec nię bedzie w fabryce lepił aut ,tak ,tak.

Ja jednak wolę te troszkę twardsze plastiki ale jednak bardziej odporne . Ja też jednak wolę mieć gwarancję że nie uswiadczę mojego auta na każdej wsi :idea:

 

P.s. Miłośników trakcji w Audi zapraszam do przeczytania testu na angielskim portalu TOP GEAR imho po angielsku. Clarkson opisał jak naprawde prowadzi się A4 allroad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miłośników trakcji w Audi zapraszam do przeczytania testu na angielskim portalu TOP GEAR imho po angielsku. Clarkson opisał jak naprawde prowadzi się A4 allroad.

Zawsze czytam i oglądam testy Clarksona z przymrużeniem oka. Wiadomo, że jest Aston Martin a później długo, długo nic...

 

Czy możesz podać odnośnik do testu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miłośników trakcji w Audi zapraszam do przeczytania testu na angielskim portalu TOP GEAR imho po angielsku. Clarkson opisał jak naprawde prowadzi się A4 allroad.

Zawsze czytam i oglądam testy Clarksona z przymrużeniem oka.

Czy możesz podać odnośnik do testu?

 

Proszę Cię bardzo :

http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... =12&page=2

 

Jeśli traktujesz testy Clarksona z przymrużeniem oka to :

http://www.whatcar.com/car-reviews/audi ... ry/25912-3

 

Ja i nikt oczywiście nie twierdzi że to kiepski pojazd żeby była jasność. To auto po prostu nie jest tak dobre jak by mogło się wydawać i są lepsze alternatywy.

 

Wiadomo, że jest Aston Martin a później długo, długo nic...?

 

Wiesz , ja biorę w ciemno każdego Astona niż którekolwiek Audi. Nie mam tu absolutnie na uwadze tzw. "prestiżu" marki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu akurat sie z Tobą nie zgodze co do nawigacji . Miałem w Audi , fabryczną i tak mi sie to spodobało, że jak zamawiałem RS-a , to jeden z priorytetów to była fabryczna navi . bo, jest zintegrowana z audio, telefonem, i bóg wie z czym, ale bardzo to wygodne rozwiązanie, i nie wyobrażam teraz sobie abym ganiał pomiedzy autami z jakąś tam navi . Ale wiem, to jest jest niestety syndrom zleniwiałego człowieka XXI wieku , gdzie 8 lat temu miałem auto zapełnione mapami europy

carfit,nie moge nie przyznac ci racji , jest to wygoda , ja dalej zyje w czasach ze najwazniejsze co ma miec auto to kierownice i fotel tak jak tel. kom. glosnik mikrofon i klawiature do wybrania numeru :mrgreen: i nic mi wiecej do szczescia nie potrzeba :D

 

 

P.s. Miłośników trakcji w Audi zapraszam do przeczytania testu na angielskim portalu TOP GEAR imho po angielsku. Clarkson opisał jak naprawde prowadzi się A4 allroad.

 

to dla balansu podesle co Fifth Gear mial do powiedzenia o nowym Foresterze.I to Znow kontra samochod prawie 8 letni :wink:

 

 

a tu Jason Plato , czyli kierowca wyscigowy a nie jakis tam dziennikarz motoryzacyjny :wink: co mial do powiedzenia o nowym A4

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dalej zyje w czasach ze najwazniejsze co ma miec auto to kierownice i fotel tak jak tel. kom. glosnik mikrofon i klawiature do wybrania numeru :mrgreen: i nic mi wiecej do szczescia nie potrzeba :D

Hehe, mam podobnie, auto i rower mają jeździć a telefon ma dzwonić - nic więcej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...