Skocz do zawartości

Forester na tle konkurencji


Gregorius

Rekomendowane odpowiedzi

98% straty przesylu

 

Straty przesyłu to 1 do 2%. Może już starczy bo obaj mamy rację, a dyskusja stała się mocno akademicka. Inna sprawa, że jak teraz doi nas branża paliwowa to jak wejdą auta elektryczne to będzie nas doić branża energetyczna - rachunek musi wyjść na zero :).

 

2% strat czyli 98% sprawnosci.

Nie doi nas branza paliwowa tylko panstwo. Ponad polowa ceny paliwa to wszelkiej masci podatki. W Norwegii 80% dochodow z wydobycia paliwa bierze panstwo. Uwazalbym z tym oskarzaniem o cale zlo na swiecie firm naftowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sam muszę zarobić na następny komplet klocków.

 

 

Po prostu zmień Subaru na ti-guano czy jak mu tam, zaoszczędzisz parę groszy na klockach, po co masz być nieszczęśliwy i się jeszcze do tego przepracowywać... :twisted::)

@emotosport czytaj proszę ze zrozumieniem ... pisałem że koszty podobne , tak ? Już wiem skąd masz tyle postów ... :lol: Obserwuję Cie ...też chce by tak dobry jak TY :D i radzic każdemu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A my na to: Plebiscyt został zorganizowany przez znaną firmę branży motoryzacyjnej ZF we współpracy z niemieckim magazynem „Auto Tests”

Dziw ze Landrynie sie udalo przebic :roll: Nysan Qaszaq, choc mam o nim kiepskie zdanie, cieszy sie najwyzszym wskaznikiem satysfakcji klientow (jaki by nie byl ludzie po prostu sa z niego zadowoleni i ciesza sie z zakupu). Tu zas 7 miejsce :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W polskim tescie zle oceniono Forestera za wlasciwości jezdne.

 

Ja rozumiem że Forester może zdobyć mniej punktów za brak jakichś bajerów w kabinie.

Ale jak gazeta pisze taką pierdołę jak powyżej to jest masakra.

 

To tak jak by napisać że Fabia TDI jest paliwożerna, LR Defender jest kiepski w terenie, albo Chryster Grand Voyager ma mało miejsca w środku.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W polskim tescie zle oceniono Forestera za wlasciwości jezdne.

 

Ja rozumiem że Forester może zdobyć mniej punktów za brak jakichś bajerów w kabinie.

Ale jak gazeta pisze taką pierdołę jak powyżej to jest masakra.

 

To tak jak by napisać że Fabia TDI jest paliwożerna, LR Defender jest kiepski w terenie, albo Chryster Grand Voyager ma mało miejsca w środku.....

 

Wiesz, jak całe życie jeździsz jakimiś paściami z PSA o zestrojeniu starego tapczanu to potem taki forek jest nieprzyjemny :mrgreen:

Co prawda dziennikarz motoryzacyjny powinien mieć odrobinę obiektywizmu :evil:

Mój sąsiad jest osoba zakochaną w lagunie i lepszego auta na nią nie widzi :mrgreen:

Po przejechaniu się forkiem stwierdził że jest koszmarny, twardy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W polskim tescie zle oceniono Forestera za wlasciwości jezdne.

 

Ja rozumiem że Forester może zdobyć mniej punktów za brak jakichś bajerów w kabinie.

Ale jak gazeta pisze taką pierdołę jak powyżej to jest masakra.

 

To tak jak by napisać że Fabia TDI jest paliwożerna, LR Defender jest kiepski w terenie, albo Chryster Grand Voyager ma mało miejsca w środku.....

 

gwoli sprawiedliwosci mozna zauważyć, że jak ktoś nie zna forestera i akurat wyskoczy na fabrycznych geolandarach na mokry asfalt to faktycznie można mieć kiepskie wyobrażenie o właściwościach jezdnych :P tym autem trzeba pojeździć chcociaz troche w zimie żeby zrozumieć o co chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę się powtarzał ..nie zmieniłem sposobu jeżdzenia w moim poprzednim aucie klocki straczały na 40-60 tys ... Nie ważne, ale to irytujące

Echhh ręce opadają na takie słowa.Na ścieranie klocków ma wpływ wiele czynników.Poczytaj trochę pojeździj różnymi autami i dopiero się wypowiadaj.

A co ma lobby naftowe do hamowania elektrycznej motoryzacji?

Przeciez prad, tak czy siak, trzeba wyprodukowac, a do tego potrzeba paliw. Prad sie z powietrza nie bierze

Nic bardziej mylnego.Wiesz ile krajów 'żyje' z wydobywania ropy?Wiesz co by się stało gdyby ropa przestała płynąć?Podpowiem Ci , byłby głód , smród i ubóstwo a na koniec wojny bo głodny idzie kraść.

Ciekawostka:Mam klienta który sam w stodole przerobił kangura na zasilanie elektryczne.Auto jeździ bardzo sprytnie aż mi się spodobało.Ma przyspieszenie,zryw,pięknie się wkręca tylko:No właśnie tylko nie śmierdzi z rury nie hałasuje nie wymienia olejów i 100km kosztuje według niego jakieś 3,6zł(łącznie z kosztem i obsługą aku).Do tankowania wyciąga z wlewu wtyczkę,podpina się do gniazdka w zależności od napięcia aku ładuje 3 lub 7h.Zasięg 400km w mieście schodzi minimalnie do 280km.I teraz zadajcie sobie sami pytanie,dlaczego nie ma pozwolenia na produkcję seryjną samochodów na prąd?Dlaczego na swoim podwórku nie mogę postawić wiatraka(elektrowni).Dlaczego bio paliwo według większości expertów jest szkodliwe dla silników?Mimo że testy,prywatne testy dowodzą co innego.Długo by tak można a wszystko sprowadza się do jednego...

Przeciez prad, tak czy siak, trzeba wyprodukowac, a do tego potrzeba paliw. Prad sie z powietrza nie bierze

Wiesz co to elektrownia wiatrowa,wodna?Czytałeś o odzysku energii ze śmieci,kiszonek i innych?Wybierze się na targi energetyczne a zmienisz zdanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic bardziej mylnego.Wiesz ile krajów 'żyje' z wydobywania ropy?Wiesz co by się stało gdyby ropa przestała płynąć?Podpowiem Ci , byłby głód , smród i ubóstwo a na koniec wojny bo głodny idzie kraść....

Ale bez paliw kopalnych pradu nie bedzie!! Tak wiec ropa tak czy siak bedzie potrzebna do generowani pradu do ladowania akumulatorow elektrycznych samochodow. Jak gdzies powyzej udowodnilem calkowita efektywnosc energetyczna silnikow spalinowych i elktrycznych jest podobna. Po drugie czy mamy gotowe elektrownie i infrastrukture gotowa, zeby sprostac zwiekszonemu dramatycznie zapotrzebowaniu na energie elektryczna zeby ladowac akumulatory. Na to wlasnie potrzeba kolosalnych pieniedzy.

I teraz zadajcie sobie sami pytanie,dlaczego nie ma pozwolenia na produkcję seryjną samochodów na prąd?Dlaczego na swoim podwórku nie mogę postawić wiatraka(elektrowni).Dlaczego bio paliwo według większości expertów jest szkodliwe dla silników?Mimo że testy,prywatne testy dowodzą co innego.Długo by tak można a wszystko sprowadza się do jednego...

Sa samochody elektryczne produkowane, ale zainteresownaie nimi jest prawie zadne.

Wiatrak sobie mozesz postawic, ale bez subsydiow jest to nieoplacalne....Oprocz tego wiatraki powoduja dewastacje krajobrazu. przejedz sie przez Danie - setki wiatrakow szpeca krajobraz w nieprawdopodobny sposob.

Temat biopaliw nie jest taki prosty, jak ci sie wydaje. Zamiana pol uprawnych produkujacych zywnosc, w pola produkujace rosliny uzywane do produkcji biopaliw spowoduje dramatyczna podwyzke cen zywnosci, a w regionach biednych jeszcze wiekszy glod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...