Skocz do zawartości

Instrukcja montażu Anti-lift kit


Dyzio_d

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym:

- potwierdził na 100%, że stuka amortyzator, a nie górne mocowanie (tam się łożyska psują)

- jeżeli amortyzator upside-down to spróbowałbym metody ze smarem litowym, stukający amortyzator upside-down to niekoniecznie niesprawny amortyzator

- jeżeli nie pomoże, to znalazłbym zwykły dobry zakład regeneracji amortyzatorów I tam zregenerował - tak zrobiłem ze swoimi amortyzatorami oryginalnymi z type r

 

 

 

 

Łożyska w camber platesach są wymienione na nowe, smar daje efekt, ale na 20km, potem wraca stukanie. Zawias serwisował Wojtek Pischinger. Zawieszenie działa poprawnie, ale tak stuka, ze nie da się psychicznie wytrzymać. Problemem są tuleje do prowadnic, nie da się ich dorobić ponieważ mają teflonową powłokę od wewnątrz. Sprowadzali je z końca świata, kosztowały trylion $, a i tak trzeba było je przetaczać, bo zewnętrzny wymiar był za duży o 1,5mm. Jeśli zna ktoś firmę, która się podejmie za rozsądne pieniądze wymienić te tulejki, to chętnie oddam tam zawieszenie 

Edytowane przez Pawlo20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Psuje coś?

Bynajmniej, oszczędza się klocki.

Gorzej się na tym jeździ?

Możesz to rozwinąć? Nacisk na osie będzie taki sam z alk i bez przy hamowaniu! W pierwszym przypadku auto może mniej 'zanurkuje' i to wszystko

 

Sent from Nokia 5110

Edytowane przez GeOrGe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem ALK* w GT i w parze z tylnym grubszym stabem CUSCO dawal bardzo fajny efekt na seryjnym zawiasie, auto skrecalo duzo chetniej (mialem tez i przedni grubszy stab przez jakis czas, ale efekt byl gorszy, wiec wywalilem)

 

 

*pierwszy zakupiony ALK byl wadliwy - mial takie naderwania/defekty odlewu, cztery wiatraki uznaly reklamacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Możesz to rozwinąć? Nacisk na osie będzie taki sam z alk i bez przy hamowaniu! W pierwszym przypadku auto może mniej 'zanurkuje' i to wszystko

 

Lepiej skręca, więc mniej trzeba dociążać przód przed winklem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś takie zużyte lub uszkodzone?

Z chęcią przygarnę.

 

Albo może ktoś stwierdził, ze to syf i chce oddać za browara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Napisany Dzisiaj, 16:07 GeOrGe powiedział Możesz to rozwinąć? Nacisk na osie będzie taki sam z alk i bez przy hamowaniu! W pierwszym przypadku auto może mniej 'zanurkuje' i to wszystko Lepiej skręca, więc mniej trzeba dociążać przód przed winklem.

 

leon -"uratuję Cie trochę" ; chodzi o to ,że jeślli przyjąć ,że z alk  wjedziemy w zakręt szybciej to możemy krócej hamować i dlatego oszczędzamy klocki :)  Ale pomijając drobniutkie niuanse  "fizykalnie" George ma rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki jest stosunek poprawy prowadzenia osobno przy ALK i grubym stabie z tyłu ale zgadzam się z eddie_gt4 - z takim kompletem auto bardzo chętnie skręca - u mnie na śmieciowej oponie, budżetowym gwincie AP (czyli właściwie KW v1) nie ma praktycznie szeroko opisywanego płużenia (to była pierwsza bardzo przyjemna niespodzianka po zakupie i odkryta na pierwszym przejechanym WinterCupie), jak dla mnie jest bardzo neutralnie, tak że nawet samym gazem dużo się da podziałać. Hamowania oceniać nie będę w sumie bo w sensowne słowa ciężko to ubrać, przynajmniej mi - no ale w skrócie - jest przyjemnie. Ja się podwójnie cieszyłem bo ALK i staba 20mm z tyłu dostałem jak się okazało w spadku po nie za bardzo świadomym co ma na aucie poprzednim właścicielu :yahoo: dla niego to był zwykły dupowóz na zimę heh

Edytowane przez nyndz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak chcesz tani Anti Lift Kit, to załóż tuleje z forka czy OBK 

Rozwiń proszę.

Punkty mocowania te same, a poduszka niżej? 


Już pooglądałem.

 

Chyba sam coś takiego zaprojektuję i zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Możesz to rozwinąć? Nacisk na osie będzie taki sam z alk i bez przy hamowaniu! W pierwszym przypadku auto może mniej 'zanurkuje' i to wszystko

Lepiej skręca, więc mniej trzeba dociążać przód przed winklem.

Mi sie wydaje, że przy ALK auto mniej unosi sie przy przyspieszaniu, ale bardziej nurkuje ( odciaza tył) przy hamowaniu - porównując do serii .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wrócę do tematu... Czy faktycznie wymiana tulei z GC na SF działa jak ALK? Jak zrobię tę zmianę to pochylenie i zbieżność przodu powinna być max negatyw (fabryczny zawias) i 0mm, a tył (pochylenia nie da się chyba regulować) rozbieżny 2mm?

Edytowane przez kuzi4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył pochylenie  zrobisz sobie śrubkami z Whiteline/peddersa na negatyw  za 130 pln.

 

Przednie tuleje z  forka  maja obudowy podobnie jak ALK ( mocowanie  wahacza jest niżej niż w Imprezie)  stąd często są stosowane jako budżetowa alternatywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...