Skocz do zawartości

Instrukcja montażu Anti-lift kit


Dyzio_d

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy forumowicze! Zanabyłem metodą zakupu ALK ale nie mam do niego instrukcji montażu. Przeszukałem net i z grubsza wiem w ciom dieło, jednak gdyby ktoś mał oryginalną instrucję montażu od Whitelina to byłbym wdzięczny za skana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poproszę o wrażenie po montażu. A jakie masz stabilizatory?

Zamontowany!

Ponieważ nie zdążyłem zrobić zbieżności, więc nie zrobiłem testów. Pierwsze wrażenia to przede wszystkim brak nurkowania przy hamowaniu. Rewelacja! Lepsza kontrola nad kierownikiem, generalnie przód wiele sztywniejszy, łatwiejszy do wyczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dobry

 

Mam pytanko na temat ALK.

Szukam, czytam, ogladam i dalej glupi jestem.

 

Czemu niektore zestawy oferuja tylko tuleje a inne tuleje i mase podkladek?

Jaka jest roznica miedzy tulejami OEM ASO JDM a tymi z ALK.

W czy tkwi sekret zestawow whiteline?

Podkladek i tulejek moge sobie u sasiada tokarza zrobic 5kg wiec w czym roznica?

 

-- So paź 08, 2011 1:59 pm --

 

Nikt nic?

 

Sporo osob chwalilo sie zalozonymi zestawami wiec temat dosc powszechny.

Nie chce drutwac auta ale skoro sam sobie moge wyspawac DP to nie widze problemu w dorobieniu kilku tulejek.

A najwazniejsza jest radocha i satysfakcja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by sie zgadzalo. Wg ebaya i sklepiku whiteline jest podobnie:)

Czyli w klasyku jest to sprawa tylko duzych tulejek.

 

Wiec w czym rzecz?

 

http://www.jazzproparts.com/cdn/400/gts ... s-1047.jpg

 

http://allegro.pl/tuleje-wahacza-subaru ... 83829.html

 

Dobrze kombinuje ze cala roznica to tuleja opuszczona o 20mm wzgledem mocowania do budy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie czy taki zestaw KCA359M Anti-lift pomoże, przy płużeniu WRX'a buga??

Na pewno pomoże ustawienie ze 3 stopni negatywu z przodu (mam tak chwilowo - rewelacja, przód idzie jak po szynach nawet jak tył już popuszcza, tam mam 2 stopnie), ale bez topmountów to chyba nie do osiągnięcia, a poza tym podobno już nieźle zjada opony. Nie wiem też, jak ze stabilnością fury na śliskim.

Co do ALK to OIDP niektórzy mówią, że rewelka, a inni - że taki sobie efekt za sporą kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ciekaw jestem czy istniej zestaw do Forestera s-T.

 

Nie istnieje, przynajmniej katalog whiteline nic o tym nie wspomina. Można pokusić się o montaż KITu WRX/GT. Można pokusić się o gadżet whiteline pt. tuleje regulacji kąta wyprzedzenia zwrotnic (montowane w tym samym miejscu co ALK), nr whiteline S-KCA375. Polecam, mam, działa git ;-)

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie istnieje, przynajmniej katalog whiteline nic o tym nie wspomina. Można pokusić się o montaż KITu WRX/GT. Można pokusić się o gadżet whiteline pt. tuleje regulacji kąta wyprzedzenia zwrotnic (montowane w tym samym miejscu co ALK), nr whiteline S-KCA375. Polecam, mam, działa git

No widzisz i już jakiś konkret! :D

Gdzie zaś najlepiej takie cudo nabyć? Priv-atna porada może być 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...