Jump to content

Instrukcja montażu Anti-lift kit


Dyzio_d
 Share

Recommended Posts

Drodzy forumowicze! Zanabyłem metodą zakupu ALK ale nie mam do niego instrukcji montażu. Przeszukałem net i z grubsza wiem w ciom dieło, jednak gdyby ktoś mał oryginalną instrucję montażu od Whitelina to byłbym wdzięczny za skana...

Link to comment
Share on other sites

poproszę o wrażenie po montażu. A jakie masz stabilizatory?

Zamontowany!

Ponieważ nie zdążyłem zrobić zbieżności, więc nie zrobiłem testów. Pierwsze wrażenia to przede wszystkim brak nurkowania przy hamowaniu. Rewelacja! Lepsza kontrola nad kierownikiem, generalnie przód wiele sztywniejszy, łatwiejszy do wyczucia.

Link to comment
Share on other sites

Mniejsze nurkowanie to moim zdaniem efekt uboczny. Najwięcej ALK daje na zakrętach.

 

Drugi efekt uboczny: klocki hamulcowe starczają na rok, a nie na 6 miesięcy.

 

:mrgreen:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Dobry

 

Mam pytanko na temat ALK.

Szukam, czytam, ogladam i dalej glupi jestem.

 

Czemu niektore zestawy oferuja tylko tuleje a inne tuleje i mase podkladek?

Jaka jest roznica miedzy tulejami OEM ASO JDM a tymi z ALK.

W czy tkwi sekret zestawow whiteline?

Podkladek i tulejek moge sobie u sasiada tokarza zrobic 5kg wiec w czym roznica?

 

-- So paź 08, 2011 1:59 pm --

 

Nikt nic?

 

Sporo osob chwalilo sie zalozonymi zestawami wiec temat dosc powszechny.

Nie chce drutwac auta ale skoro sam sobie moge wyspawac DP to nie widze problemu w dorobieniu kilku tulejek.

A najwazniejsza jest radocha i satysfakcja :D

Link to comment
Share on other sites

Tuleje z podkładkami są chyba do newage żeby opuścić subframe bo się tuleje nie mieszczą. Co do samego sensu montażu to słyszałem różne opinie, jedni uważają ze to nie działa inni że tak. Sam nie sprawdziłem :roll:

Link to comment
Share on other sites

To by sie zgadzalo. Wg ebaya i sklepiku whiteline jest podobnie:)

Czyli w klasyku jest to sprawa tylko duzych tulejek.

 

Wiec w czym rzecz?

 

http://www.jazzproparts.com/cdn/400/gts ... s-1047.jpg

 

http://allegro.pl/tuleje-wahacza-subaru ... 83829.html

 

Dobrze kombinuje ze cala roznica to tuleja opuszczona o 20mm wzgledem mocowania do budy?

Link to comment
Share on other sites

A ja mam pytanie czy taki zestaw KCA359M Anti-lift pomoże, przy płużeniu WRX'a buga??

Na pewno pomoże ustawienie ze 3 stopni negatywu z przodu (mam tak chwilowo - rewelacja, przód idzie jak po szynach nawet jak tył już popuszcza, tam mam 2 stopnie), ale bez topmountów to chyba nie do osiągnięcia, a poza tym podobno już nieźle zjada opony. Nie wiem też, jak ze stabilnością fury na śliskim.

Co do ALK to OIDP niektórzy mówią, że rewelka, a inni - że taki sobie efekt za sporą kasę.

Link to comment
Share on other sites

ja ciekaw jestem czy istniej zestaw do Forestera s-T.

 

Nie istnieje, przynajmniej katalog whiteline nic o tym nie wspomina. Można pokusić się o montaż KITu WRX/GT. Można pokusić się o gadżet whiteline pt. tuleje regulacji kąta wyprzedzenia zwrotnic (montowane w tym samym miejscu co ALK), nr whiteline S-KCA375. Polecam, mam, działa git ;-)

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Nie istnieje, przynajmniej katalog whiteline nic o tym nie wspomina. Można pokusić się o montaż KITu WRX/GT. Można pokusić się o gadżet whiteline pt. tuleje regulacji kąta wyprzedzenia zwrotnic (montowane w tym samym miejscu co ALK), nr whiteline S-KCA375. Polecam, mam, działa git

No widzisz i już jakiś konkret! :D

Gdzie zaś najlepiej takie cudo nabyć? Priv-atna porada może być 8)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...