Bo_Lo Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) .Korekt zapłonu brak Jeżeli ciągle brak jakichkolwiek korekt i zapala się CEL to zdaje się, że czujnik do wymian Też takj myślę,jednak powstrzymuje mnie myśl że wydam 300zł po czym zafunduję sobie mulenie którego teraz prawie nie mam. Dzisiaj jadę podpasoweać tego http://e-katalog.intercars.com.pl/?search=czujnik%20spalania%20stukowego%20&utm_source=intercars.com.pl&utm_medium=searchBoxWidget&utm_term=czujnik%20spalania%20stukowego%20&utm_campaign=searchBoxWidget#/produkty/3135301715221-FAE60106-czujnik-spalania-stukowego.html lub tego http://e-katalog.intercars.com.pl/?search=czujnik%20spalania%20stukowego%20&utm_source=intercars.com.pl&utm_medium=searchBoxWidget&utm_term=czujnik%20spalania%20stukowego%20&utm_campaign=searchBoxWidget#/produkty/1522161613181-0_261_231_006-czujnik-spalania-stukowego.html Tutaj numery zamiennika OEM subaru Bosch 0 986 JG0 835 BOSCH Aż dziw ze nigdzie nie idzie go dostać ;-) No i bylem w sklepie opla i ten ichni pasuje jak ulał.wtyczka identyczna,czujnik tak samo,jedynie niższy o ok 2-3mm.cena za nowy ori GM 180 zl,zamienniki ok 100zlSam juz nie wiem Edytowane 7 Listopada 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Czy naprawdę te problemy z dławieniem tak często wasze auta dopadają że kombinujecie z tymi czujnikami, itp. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Jednych częściej,innych rzadziej(u mnie muli rzadko,lub delikatnie)za to nrugajaca kontrolka check potrafi zepsuć chumor skutecznie.nie masz pojecia jak wkurzajaca potrafi być ta przypadłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) @@Bo_Lo, tu masz taniej, nawet "oryginalne" http://www.alibaba.com/product-detail/Subaru-Knock-Sensor-22060AA070-22060-AA070_694706814.html A tu nawet wygląda jak oryginał http://www.alibaba.com/product-detail/Original-Knock-Sensor-For-Subaru-Forester_1542987557.html Edytowane 7 Listopada 2014 przez leon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Poszperalem trochę i chyba skusze sie na tego Boscha http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1522161613181-0_261_231_006-czujnik-spalania-stukowego.html Leon dzięki za linki.Przemyśle,ale jednego chibola juz kupiłem,czekałem na niego 3tyg. a zepsuł sie po dwóch może mialem pecha,nie wiem.Zadzwonie do intercarsu jak będą mieli na miejscu tego boscha to kupie na próbę,zawsze można oddać.Z chińczykiem juz tak łatwo nie jest;) Edytowane 7 Listopada 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 za to nrugajaca kontrolka check MI gdy miałem zamulenie to check nie migal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Jednym tylko mruga,innym tylko muli ,a trzecim to i to.Zalezy pewnie od rocznika/silnika/ecu U mnie z poczatku tylko sie zapalala,teraz czasem tez przymuli. Generalnie i tak musze kupic czujnik bo mam uszkodzony,tylko paraliżuje mnie myśl wydania na niego 300zl ,a w efekcie pozbycia sie tylko zapalającej kontrolki z ryzykiem pozostania lub nawet nasilenia efektu mulenia. Sam juz nie wiem.Namierzylem oem uzywke w Poznaniu z GD(inny przewód,na stale z czujnikiem)Jak się dogadam z cena i gwarancja rozruchowa to chyba zaryzykuję.Jesli sie okaże ze check zniknie a mulenie pozostanie lub sie zwiększy to go odkręcam i niech sobie dynda. Edytowane 7 Listopada 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 A reset i potem nie zamulac auta nie pomaga? No to powodzenia w diagnozowaniu i naprawie co by jezdził jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Mnie zamulanie wystepuje na 98-ce oraz ostatnio,ale tylko przejsciowo,na paliwie z BP.Na Shellu,auto lepiej idzie,ciszej pracuje,mniej ciut pali,roznice czuje pom. BP.(8ka totalnie mi rozstrajala po baku przepustnice.Poki co,mam spokoj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Masakra jakaś.Niby prosty konstrukcyjnie silnik,w przypadku GC to cale auto proste jak budowa cepa,a jednak potrafi przysporzyć tylu problemów że glowa mała.Nawet citroen BX nie przysporzył mi tylu nerwów... Być może udało mi się znależć zamiennik do imprezy .Dziwnym trafem miałem dzisiaj w ręce czujnik z imprezy GD,na którym auto jeżdziło,z oryginalną wtyczką i był to czujnik o numerach pa66-gf30 produkcji NTK. Znalazłem też na allegro ori czujnik do H6 i też ma oznaczenie NTK A na ich stronie jest widoczny uniwersalny o tym numerze z wtyczka pasującą do klasyka... Daje do myślenia,czy przypadkiem jest to tak jak z sondami lambda- dedykowana z ori wtyczką kosztuje 300 zł ,uniwersalna bez wtyczki 100zł(parametry te same). Jak wklepałem oznaczenia tego czujnika z subaru to pokazuje na stronie NGK czujnik uniwersalny... http://allegro.pl/show_item.php?item=4721306980&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 http://www.ngk.de/pl/produkty-i-technologie/czujniki-stukow/ Poddaje sie.zamowilem oem czujnik. Edytowane 9 Listopada 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Czujnik założony,wtyczki reanimowane,i na razie tfutfu,auto jedzie pieknie i błędów zero.(dystans 50km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilanow Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 U mnie pomogło czyszczenie przepustnicy - była tak zasyfiona że po zdemontowaniu dziwiłem się że auto nie gasło na niskich... Po dokładnym oczyszczeniu i złożeniu do kupy co zajmuje w sumie 30 minut auto śmiga aż miło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Bo_Lo, napisze Ci tak. Kup nowy, Ori i będziesz miał spokój. Ja kombinowałem z używkami, z stukowcami z innych aut : Nissan, Opel. To lipa, i marnowanie kasy. Kupiłem Oem i mam spokój, od kilku miesięcy. Gra nie warta świeczki, choć nie nyguje poprawności i zasady działania "Filtra Skuti"ego" Myślę, że to była dobra decyzja. Trzymam kciuki, aby Ori czujnik działał Ci, długo i szczęśliwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Thx:)Pozostał jeszcze sporadyczny chwilowy brak szmocy w okolicach 4k rpm,ale to może być cokolwiek i na razie olewam to.Czeka na mnie elm na poczcie,jesli nadal komp będzie wywalal cos o sondzie to może zainwestuje w uniwersalna,bo może niedomaga sporadycznie. Generalnie co do zamulania przy niskich obrotach ,to z fachowego zrodla dowiedziałem sie ze w n/a 125hp takim jak moj ,jesli czujnik jest sprawny to najczęściej winna jest brudna przepustnica. Edytowane 18 Listopada 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Ja ostatnio tez miałem problem z szarpaniem i lekkim muleniem. Pare razy wystąpił błąd spalania stukowego. Po głębszej analizie okazało się, że dwa wtryski MED od instalacji gazowej się skończyły, i trzeba bylo wymienic. Od tego czasu spokój i kultura pracy silnika, na LPG znacznie się poprawiła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Panowie od czasu do czasu dopada mnie szarpanie (ale tylko na LPG) w przedziale 2,4-3 tys. obrotów. Przewody i świece wymienione bo na warsztacie kazali od tego zacząć. Problem nie ustąpił więc pewnie tacy "fachowcy" ELM327 "wypluł" mi 2 błędy: P1507 i P1137 Czy te błędy mają coś wspólnego z tymi objawami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 P1137 to lambda - jak najbardziej może mieć wpływ na mulenie. U mnie ELM nie bardzo chciał poprawnie odczytać wskazania lambdy, dopiero VAG-KKL pokazał sensowne wartości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Jeżeli sonda lub jej grzałka jest uszkodzona może wpływać na nienaturalne zachowanie samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Kurde,niestety Elm nie może polaczyc się z ecu:/ próbowałem przez aplikacje w androidzie i windowsie mobile i lipa.jutro sprawdzę w innym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 lambda powiadacie?? a czemu sytuacja ma miejsce tylko na podtlentku lpg?? ps. i czy ktoś może mi przy okazji powiedzieć co oznacza drugi błąd?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 No i wykrakalem sobie...znow mi zamulilo maszyne.Ale teraz ,na 90% wiaze to z zatankowaniem na Shellu 95oktanowki.Podzwonilem do mego speca,uwaza,ze wlasnie 95 zalewanie tego silnika skutkuje podobnymi objawami,z uwagi na niewlasciwy odczyt z kompa liczby oktanow.Nasza 95 moze miec ok 93,wiec komp sie gubi.Zalecil mi jednak 98ke,ale i tez zmartwil.Jesli mi sie to powtarza,przepustnica chyba sie zmeczyla.Nie wierzy w zadne czyszczenia jej,gdyz tam ,u mnie,nie ma co czyscic.Nowa,hmmmmm,2400 pln..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) Czy ktos może potwierdzic ze elm327 Bluetooth działa w subaru 1999r? U mnie nie działa,trafiłem na info ze elm327 dogaduje sie z ecu/obd2 dopiero po 2001r Sprawdziłem w bmw 328 e46 my01 i tam działa poprawnie. Edytowane 22 Listopada 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Wslawex, u mnie akurat w hondzie, jak padla sonda tez byly wieksze problemy na LPG. Szarpanie, zamulanie itp, a na benzynie ok. Wg. mojego mechanika to normalne, bo gaz ma miedzy innymi wyzsza temp. spalania, co skutkuje wyzsza temp. spalin, ktora z kolei objawia sie wiekszym swirowaniem sondy, gdy jest z nia cos nie tak, podczas pracy na gazie. U mnie wymiana sondy dala silnikowi nowe zycie Odnosnie Subaru to nie wiem, bo nie mam problemow z zamulabiem A mam pytanko. Bo z tego co czytam to problem z czujnikiem spalania stukowego i z zamulaniem, spotyka glownie posiadaczy n/a po 98 roku z silnikiem 125 KM. Czy w takich jak u mnie, w starszych 115 KM nie bylo tego problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) pajac_am - Przed 98 też dotyczy(ł). Jednak jest już tych aut mniej na drogach. a zatem.... Edytowane 30 Listopada 2014 przez marek790 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Czy ktos może potwierdzic ze elm327 Bluetooth działa w subaru 1999r? U mnie nie działa,trafiłem na info ze elm327 dogaduje sie z ecu/obd2 dopiero po 2001r Sprawdziłem w bmw 328 e46 my01 i tam działa poprawnie. Niestety nie odrobiłeś kolego lekcji i możesz sprzedać ELMa. Nie zadziała z subarakiem klasykiem. Dopiero EcuExplorer i VAG kkl działa idealnie i pokazuje co tylko chcesz. Przerabiałem to niedawno... ELM łączył się przez BT z apką ale chyba tylko pokazywał obroty silnika albo nawet nic nie pokazywał, ale był połączony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się