fredek Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Witam Jaka przekladnia pasuje bez wiekszych ingerencji - nie chce spawac zadnych mocowan nadowzia - do imprezy gt 94 rok. Teraz moge sie zakrecic kierownica na smierc, chcialbym cos, co bedzie wymagalo mniej krecenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 fredek, przkładnia z STi GC8 ale w wersji LHD ciężka do dostania i koszmarnie droga. Zapytaj użytkownika Maras ma doświadczenie w zdobywaniu takich cymesów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 No albo z new age sti zdaje sie - ale z odrobina dlubania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 a jakie to byly wersje GC8 STi LHD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 nie lubie krecic kierownica To kup wolant A na poważnie: najtaniej i najszybciej przy niewielkiej rzeźbie będzie zastosować przkładnie z STi po 2001r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 To kup wolant albo niech zacznie jeździć tylko na 1/4 mili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Mysle ze tu nie potrzeba innej przekladni tylko wiecej mocy, bedzie mogl wtedy skrecac gazem przy minimalnych obrotach kierownicy. Tak sie jezdzi rajdowkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Mysle ze tu nie potrzeba innej przekladni tylko wiecej mocy, bedzie mogl wtedy skrecac gazem przy minimalnych obrotach kierownicy. Tak sie jezdzi rajdowkami. I do tego kup sobie zakład wulkanizacyjny, co byś nadążał z wymianą opon, że o kosztach przez grzeczność nie wspomnę PS. Widzę że za wielką wodą Świąt na trzeźwo sie nie udało spędzić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Witam Jaka przekladnia pasuje bez wiekszych ingerencji - nie chce spawac zadnych mocowan nadowzia - do imprezy gt 94 rok. Teraz moge sie zakrecic kierownica na smierc, chcialbym cos, co bedzie wymagalo mniej krecenia. pasuje bolt on z sti 2001-2004r, tylko trzeba krzyzak laczacy kolumne kierownicza z przekladnia przerobic. Chyba ktos ostatnio sprzedawal taka przekladnie w dziale K/S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Witam Jaka przekladnia pasuje bez wiekszych ingerencji - nie chce spawac zadnych mocowan nadowzia - do imprezy gt 94 rok. Teraz moge sie zakrecic kierownica na smierc, chcialbym cos, co bedzie wymagalo mniej krecenia. jesli jeszcze nie masz to na początek zmien kierownice na mniejsza, ja polecam OMP Corsica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się