Harvester Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Przemeq, Moje STi to 03, nie wiem któremu (bug czy hawk) jest bliższy jeśli chodzi o fotele, ale dla mnie są naprawdę super. Chociaż faktem jest, że niektórzy narzekają, że się za wysoko siedzi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 nikt nie wie, Ludwiczak Motorszrot Corporation....skład fotela: zużyty papier toaletowy + kogucia sperma + stara firanka teściowej Kurna, a daja rade wzór zdjął z jakichś markowych foteli, i to dość dobrze, poobszywał estetycznie, tylko pozostaje kwestia ich wytrzymałości przy dzwonie, i jest raczej niezbadana i nieprzewidywalna.... :!: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Dzięki koledzy. Magiczne punkciki się posypały oczywiście :wink: Czyli sprawa jasna odnośnie fotela. Tylko ciągle kurczę nie wiem, czy STI, czy tylko fotele z STI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Czyli sprawa jasna odnośnie fotela. Ze sprawdzenia GT-kowych rezygnujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 dzibi, podjedź kiedyś, a nawet dzisiaj, przymierzysz się do fotela STi bugeye. Szelki kupisz jak zaczniesz regularnie jeździć do Kopaniewa itd., ewentualnie w momencie zmiany koła sterowego na sportową kierownicę. BTW mnie tam boczna poduszka pomogła jak się gościu wbił w drzwi kierowcy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Na Allegro byl/jest (?) komplet foteli z STI. Niebieskie. Poduszki to jeden z wazniejszych powodow dla ktorych nie zmienilem foteli w Imprezie na kubelki. Ciezko znalezc WRXowy/STIajowy komplet akurat pod moja tapicerke (czarny srodek, szaro-srebrne boki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 tzd, nie - bardzo chętnie sprawdzę, dzisiaj przedryndam, to się jakoś umówimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 tzd, nie - bardzo chętnie sprawdzę, dzisiaj przedryndam, to się jakoś umówimy GT'kowe fotele trzymają dużo lepiej niż te z STI (nawet bug-eye). Jeśli kubły w codziennym użytkowaniu to koniecznie sportowe pasy,bo seryjne nie zabezpieczą jak trzeba jeśli fotel głęboki jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 dzibi, podjedź kiedyś, a nawet dzisiaj, przymierzysz się do fotela STi bugeye. Fajne masz te stołki niumen regularnie jeździć do Kopaniewa itd. No właśnie, może by tak zrobić jakąś wycieczkę gdzieś pojeździć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 No właśnie, może by tak zrobić jakąś wycieczkę gdzieś pojeździć... Ja robię wycieczkę, ale do Karamby. Mogę potowarzyszyć jako pilot,drajwer czy czasowy. :smile: Zajedź na kawę, to pogadamy. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Ja chetnie podziele sie opinia jak sie kubly sprawuja w codziennym uzytkowaniu za jakies 3-4 tygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Moje STi to 03, nie wiem któremu (bug czy hawk) jest bliższy jeśli chodzi o fotele, ale dla mnie są naprawdę super. Raczej, niestety dla mnie, a na szczęście dla Ciebie, bugowi... A, dzibi, pamiętaj jeszcze o jednym: jak kupisz marne kubełki, to - choć na focie w sklepie internetowym będą wyglądać bojowo - może się okazać, że trzymają beznadziejnie i bez szelek ani rusz. Mam tak z fotelami w legacu - są to bimarco, które niestety tylko wyglądają. Dopiero w parze z szelkami pracują tak, jak powinny . Czyli wracamy tu do odpowiedzi na Twoje pytanie nr. 5 tj. kupuj fotele czterema literami, a nie oczami 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 W Saxo mam Sparco Corsa + pasy Spraco i TRW... zależy ile jeździsz...mnie po 600km w kuble dupa boli...ale może to przez zawias. Na codzień już się przyzwyczaiłem na tyle, że jak wsiadam do ;normalnego' samochodu, to czuję się jak na kozetce z której można w każdej chwili spaść Jak wygląda korzystanie z takich idealnie dopasowanych kubełków w przypadku, gdy na przykład trzeba założyć dodatkowo kurtkę, bo jest na zewnątrz -15st.C. ? jeszcze nie wiem, jak przy minus 15, ale kurtka niestety zwykle ląduje na siedzeniu obok, albo w "przestrzeni bagażowej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Ygrek, to daj znać koniecznie + swoje wymiary (pi razy drzwi - bez skojarzeń) + jaki model kubełka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Co człek, to opinia....jak miałem 20lat, byłem skłonny cierpieć niewygody związane z jazdą na codzień w kubełku, ale były to czasy, w których dupowóz był jednoczesnie rajdówką, a rajdówka dupowozem...uważam, że jeżeli auto służy głównie do przemieszczania się, a sporadycznie do upalania, a nie odwrotnie, w zupełności wystarczą seryjne fotele od GT czy STI. Jeżeli przeznaczeniem auta ma być tylko łupanie i upalanie, wiadomo - kubełki....Trochę mi śmiesznie wygląda, jak pan Prezes czy Inny Ważny Biznesmen w garniturze i lakierkach wbija się do kubła gniotąc kanciki w eleganckich spodenkach, a potem upina się w szelki katując piękną swą marynarę.... :grin: i urywając rękaw rzeczonej marynary próbuje wygramolić się z tego oto urządzenia... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 W Saxo mam Sparco Corsa + pasy Spraco i TRW... pokaz jakies zdjecie twoich kubłow w SAXO albo wyslij na maila graf78@wp.pl :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Zasadniczo z oględzin i przymiarki do foteli z STI bug eye'a oraz GTkowych wynika, że zasadniczo są bardzo podobne, prawie identyczne ale: - fotele w GTku mi lepiej trzymają plecy, oparcie jest ciut węższe i ciut lepiej wyprofilowane jak dla mnie (opinia czysto subiektywna, a różnice minimalne), - fotele z STI mają lepiej wyprofilowane siedzisko, trochę węższe (ale to wszystko naprawdę ledwo odczuwalne różnice) Poza tym większych różnic się nie doszukałem, z wyjątkiem może tego, że te z STI są może ciut wyższe (mowa o zagłówkach) - jedne i drugie wydają się pewnie trzymać i jeżeli ktoś myśli o pasach 4-punktowych, no to wtedy już to musi być dobrze. No faktycznie jest to chyba bardzo dobra opcja - którychkolwiek by mi się nie udało kupić, to będzie OK. Ale z czystej ciekawości popróbuję jeszcze kubełki jeżeli będę miał okazję, a postaram się sobie taką stworzyć. [ Dodano: Wto Paź 06, 2009 1:33 pm ] emotorsport, no właśnie czegoś takiego chcę uniknąć choć do prezesa mi daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 my mamy w 107 (tak wiem śmiech na sali ) bimarco expert od 95kkm :!: mamy zawieszenie weitec i dość niski profil opony 175/55 i jest o wiele "bardziej twardo" niż w gt na eibach+agx. mamy normalne pasy i jest spoko, kubeł jest wygodny i nawet po 1600km w 16h nie ma tragedii, choć ja jestem niski 173cm i może mam nieco inne poczucie komfortu. (inna sprawa że fotele w GT są 100razy lepsze do jazdy na codzień i bym ich za nic nie zamienił na kubły) mamy regulacje to dość ważne nawet na serwisie jak ktoś wysoki ma podjechać kawałek. największy problem to wysiadanie na ciasnych parkingach bo trzeba dość mocno drzwi otworzyć żeby sie wygramolić. dla ciekawskich wygląda to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 ......mamy normalne pasy i jest spoko...... Tylko nie spełniają one swojego zadania (nie przyciskają odpowiednio do fotela). największy problem to wysiadanie na ciasnych parkingach bo trzeba dość mocno drzwi otworzyć żeby sie wygramolić. Jest jeszcze jeden problem dotyczący modelu Expert - zbyt długa jazda w kasku jest męcząca dla kręgosłupa. Tylne oparcie fotela jest nieudolnie wyprofilowane :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 waszka, w kasku na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Trochę mi śmiesznie wygląda, jak pan Prezes czy Inny Ważny Biznesmen w garniturze i lakierkach wbija się do kubła gniotąc kanciki w eleganckich spodenkach, a potem upina się w szelki katując piękną swą marynarę.... :grin: a Pan Konsultant tez śmiesznie wygląda ?? pokaz jakies zdjecie twoich kubłow w SAXO albo wyslij na maila graf78@wp.pl :wink: wrócę do wawy, to coś wkleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 waszka, w kasku na codzień Ale od czasu do czasu zapewne odwiedza się tor,nie ? I wtedy jest lipa po dłuższej jeździe..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 ja dopiszę kilka słów na temat użytkowania kubełka :wink: założyłem ponieważ w fabrycznym poprzecierał się materiał i albo tapicer albo nowy ale kubełek i padło na kubełek. Wcale tego nie żałuję ,jeździ mi się wygodniej niż w fabrycznym nawet podczas dłuższych tras .Na codzień nie mam problemów z wsiadaniem/wysiadaniem z niego . Wadą może być to ,że nie ma regulacji fotela ale mi to nie przeszkadza ponieważ autem jeźdże tylko ja. Zimą jeszcze nie jeździłem więc nie wiem jaka to będzie jazda w kórtce zimowej ale dam rade ,najwyżej go odsunę. Co do mocowania to chociaż miałem oryginalne mocowania Sparco do Subaru GT to elek :wink: musiał użyć młotka bo nie do końca było dobrze spasowane. Generalnie ja polecam , zdjęcie fotela poniżej: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Ygrek, to daj znać koniecznie + swoje wymiary (pi razy drzwi - bez skojarzeń) + jaki model kubełka kubly ygreka to ja widzialem sa przekoozackie model recaro z sti spec c mierzylem sie do nich i moge powiedziec ze wsiada sie do nich na zasadzie KLIK czyli poprostu sie zatrzaskuje w nie jak klocek ktory idealnie pasuje poprostu REWELA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Harvester, pamiętaj tylko, że fotele z bug-eye'a STI a fotele z '06 dzieli przepaść. Na korzyść tych z bug-eye'a. kurcze, przemek, dlaczego ? mam akurat oba komplety (od buga i od 2006) i roznica na pewno jest, ale sa raczej inne niz lepsze-gorsze. Moim skromny zdaniem bugowe trzymaja lepiej kadlubek (lewa-prawa), a 06 dupcie (przod-tyl). Zastanawialem sie nawet nad hybryda, ale mam juz dosyc grzebactwa. My06 ma lepsza regulacje - mozna fotel postawic do pionu. Przynajmniej u mnie. Fakt, jak wsiadlem z bugowego fotela do nowego, to mialem wrazenie nietrzymania, ale nie sprawdzilo sie to na drodze. Moge postawic oba obok siebie i zrobic dokladne foty + pomiary. Maybe it's just me. Co do foteli, to jedna z opcji u mnie byly tez kubly recaro, natomiast cala zabawa z mocowaniami mnie zniechecila i efekt moich przemyslen byl nastepujacy: na co dzien - regulowane - z STi. Na specjalne okazje - zafixowane (uwiebiam to slowo) bez regulacji. Po moich przygodach z fotelami wymieniam fotel w 5 minut, a chyba nic bardziej uniwersanego niz STi nie znajdziesz - moze sparco torino czy inne takie ? U mnie jest potrzebne odsadzenie kierownicy - inaczej, mimo max pionu, czesto plecy odrywaja sie od oparcia, czego nie lubie. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się