Skocz do zawartości

Przydatność "kubła" w codziennym użytkowaniu


dzibi

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie jest potrzebne odsadzenie kierownicy - inaczej, mimo max pionu, czesto plecy odrywaja sie od oparcia, czego nie lubie.

 

Ale ja mam taką budowę a'la orangutan, więc chyba dałbym radę :lol:

 

tomek12, jeździsz ze zwykłymi (seryjnymi) pasami na co dzień?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moim skromny zdaniem bugowe trzymaja lepiej kadlubek

 

I o to mi chodziło

 

My06 ma lepsza regulacje - mozna fotel postawic do pionu. Przynajmniej u mnie.

 

W bugu tak się nie da? :shock: Ale feler :twisted:.

 

Fakt, jak wsiadlem z bugowego fotela do nowego, to mialem wrazenie nietrzymania, ale nie sprawdzilo sie to na drodze.

 

O tym wrażeniu właśnie mówiłem, ale dzięki, że mnie oświeciłeś, że to tylko pozory :idea:.

 

Po moich przygodach z fotelami wymieniam fotel w 5 minut

 

Ale to zadziała tylko w przypadku foteli o zbliżonej konstrukcji. W moim legacu, nim zamontowałem prowadnice, żeby przesunąć fotel kierowcy, trzeba było dwóch kluczy płaskich i 20 minut bluzgania, na czym świat stoi :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dopiszę kilka słów na temat użytkowania kubełka :wink: założyłem ponieważ w fabrycznym poprzecierał się materiał i albo tapicer albo nowy ale kubełek i padło na kubełek. Wcale tego nie żałuję ,jeździ mi się wygodniej niż w fabrycznym nawet podczas dłuższych tras .Na codzień nie mam problemów z wsiadaniem/wysiadaniem z niego . Wadą może być to ,że nie ma regulacji fotela ale mi to nie przeszkadza ponieważ autem jeźdże tylko ja. Zimą jeszcze nie jeździłem więc nie wiem jaka to będzie jazda w kórtce zimowej ale dam rade ,najwyżej go odsunę. Co do mocowania to chociaż miałem oryginalne mocowania Sparco do Subaru GT to elek :wink: musiał użyć młotka bo nie do końca było dobrze spasowane.

Generalnie ja polecam :mrgreen: , zdjęcie fotela poniżej:

 

Obrazek

 

jak już padło moje imię :lol: dodam trzy słowa odnośnie montażu ,,markowego" mocowania fotela firmy Sparco (i nie tylko).....nie próbujecie montować pod domem przy pomocy narzędzi pokładowych....nie da się, konsole są tak niedokładnie zrobione, że NA OGÓŁ trzeba rozwiercać w nich otwory i ,,doprofilować" podłogę młotkiem.... :lol: nie wspominając problemów z odkręceniem oryginalnych foteli szczególnie w starszych GTkach, (które nigdy nie były wyjmowane), śruby mocujace czasem lubią być oporne... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dopiszę kilka słów na temat użytkowania kubełka :wink: założyłem ponieważ w fabrycznym poprzecierał się materiał i albo tapicer albo nowy ale kubełek i padło na kubełek. Wcale tego nie żałuję ,jeździ mi się wygodniej niż w fabrycznym nawet podczas dłuższych tras .Na codzień nie mam problemów z wsiadaniem/wysiadaniem z niego . Wadą może być to ,że nie ma regulacji fotela ale mi to nie przeszkadza ponieważ autem jeźdże tylko ja. Zimą jeszcze nie jeździłem więc nie wiem jaka to będzie jazda w kórtce zimowej ale dam rade ,najwyżej go odsunę. Co do mocowania to chociaż miałem oryginalne mocowania Sparco do Subaru GT to elek :wink: musiał użyć młotka bo nie do końca było dobrze spasowane.

Generalnie ja polecam :mrgreen: , zdjęcie fotela poniżej:

 

Obrazek

 

jak już padło moje imię :lol: dodam trzy słowa odnośnie montażu ,,markowego" mocowania fotela firmy Sparco (i nie tylko).....nie próbujecie montować pod domem przy pomocy narzędzi pokładowych....nie da się, konsole są tak niedokładnie zrobione, że NA OGÓŁ trzeba rozwiercać w nich otwory i ,,doprofilować" podłogę młotkiem.... :lol: nie wspominając problemów z odkręceniem oryginalnych foteli szczególnie w starszych GTkach, (które nigdy nie były wyjmowane), śruby mocujace czasem lubią być oporne... :lol:

 

potwierdzam ,tak jest :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emotorsport, tomek12, no ale efekt jest...

 

Kurczę - chyba czegoś takiego szukam... Naturalnie trzeba by własne cztery litery wcisnąć i się przekonać, ale na pierwszy rzut oka wygląda rewelacyjnie. Tylko ten model sparco do tanich nie należy :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emotorsport, tomek12, no ale efekt jest...

 

Kurczę - chyba czegoś takiego szukam... Naturalnie trzeba by własne cztery litery wcisnąć i się przekonać, ale na pierwszy rzut oka wygląda rewelacyjnie. Tylko ten model sparco do tanich nie należy :cry:

 

powiem Ci ,że wart jest tych pieniędzy :wink: , jeździ mi się w nim idealnie :smile: i do tego kolor pasuje do reszty :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model recaro z sti spec c

 

poka poka :razz:

 

No ładne - toż to kubły pełną gębą!!!

:shock: :shock: :shock:

no wlasnie chodzilo mi o to ze spec C mialo zwykle foetele sti 03-05 EU tylko czarne, a te wklejone przez Ciebie sa z type RA-R. Szukalem kiedys takich, kurcze musialy kosztowac fortune.

ogolnie szacun

P.S. musze sie kiedys wprosic na prawy :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiadając krótko to w codziennym użytkowaniu nie polecam zwłaszcza jeśli jeździsz dużo , ale gdy okazjonalnie to ok.

Trzeba pamiętać o drobnych trudnościach związanych z codziennym użytkowaniem typu sięgnąć po coś na tylną kanapę , czy po leżący telefon na wycieraczce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzi ciekawe, rozwiały dużo moich wątpliwości dotyczących kubłów i pasów, ale wciąż trapi mnie jeden temat :cool:.

Wydaje mi się, że w samochodzie z klatką pasy szelkowe montowane są z tyłu do klatki. Jeśli tak, to rozumiem, że opiera się to na założeniu, że klatka zachowuje geometrię podczas wypadku (po to jest :mrgreen:). To założenie chyba nie jest spełnione w normalnym samochodzie, innymi słowy podczas wypadku konstrukcja będzie się składać. Czy to nie oznacza, że w szczególnie drastycznym przypadku wypadek spowoduje taką zmianę geometrii, że punkt mocowań pasów szelkowych znajdujący się gdzieś daleko z tyłu przesunie się i spowoduje dekompozycję kierownika na przednim fotelu :???:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klatka po ostrym wypadku nie zachowa swojej pierwotnej geometrii. Nawet rajdówki czasem się tak gną, że pasażerowie giną i to niekoniecznie z powodu fotela, czy pasów - wypadek Lancera na którymś z rajdów, chyba w Czechach

Ja mam pasy zamocowane do tylnej "rozpórki" i uważam, że układ podwozia/nadwozia z dwoma kolumnami i łączącym je pałąkiem jest na tyle sztywny, że przy dzwonku pasy się nie poskracają/powydłużają.

Co do samych pasów, to nie polecam tych wąskich (2"?) Są wygodne, bo zakłada się je jak szelki i zapina klamrą, ale strasznie się wcinają, nawet przy dynamicznej jeździe, a co dopiero przy dzwonku :wink:

Mankamentem 3" jest ich zapinanie, ale wygoda i bezpieczeństwo znacznie większe :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubly ygreka to ja widzialem

sa przekoozackie

model recaro z sti spec c

poka poka :razz:

 

masz tu linkacza

http://s23.photobucket.com/albums/b371/ ... 000705.jpg

 

Normalnie zrobie Ci krzywde :mrgreen::twisted:

Całą niespodzianke popsułes :razz:

 

Dobra - beda zdjecia w weekend.

A kubly sa zajebiste i tak kawiorowe, ze az dziw ze Przemeq nie ma :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie sądzę, żeby przy takim dzwonie legacem, który mógłby spowodować zmianę długości pasów, akurat one mogły wiele pomóc :twisted:.

Właśnie widzę, że lepiej znasz się na ortografii i gramatyce :wink:

sorry za wpadkę, coś mi nie grało, ale to olałem :roll:

 

...

A kubly sa zajebiste ...

Nie ma co się podniecać :roll: Bimarco Expert jest niemalże identyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model recaro z sti spec c

 

poka poka :razz:

 

No ładne - toż to kubły pełną gębą!!!

:shock: :shock: :shock:

no wlasnie chodzilo mi o to ze spec C mialo zwykle foetele sti 03-05 EU tylko czarne, a te wklejone przez Ciebie sa z type RA-R.

 

Bardzo podobne, tyle, że regulowane były w S203. Najlepszy fotel w jakim miałem okazję siedzieć :

http://picasaweb.google.pl/lubonm/S203# ... 4531216594

http://picasaweb.google.pl/lubonm/S203# ... 6300111778

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...