carfit Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Pod kolektorem są chyba 4 przewody, w cenie 200-250zł każdy z tego co pamiętam, tak że same przewody wychodzą w cenie koło 1000zł Nie wiem skąd wziołes tą cene :shock: , ale 1szt kosztuje ok 40zł w ASO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Pod kolektorem są chyba 4 przewody, w cenie 200-250zł każdy z tego co pamiętam, tak że same przewody wychodzą w cenie koło 1000zł Nie wiem skąd wziołes tą cene :shock: , ale 1szt kosztuje ok 40zł w ASO Cenę podał mi gościu w serwisie ASO jak byłem z ciekawości się dowiedzieć o koszta. Może dla mnie był specjalny cennik, może robili sobie ze mnie jaja, nie wiem. :???: W każdym razie cena była kosmiczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Ja podobnie jak kolega vince_snd zrobiłem w pewnej firmie pod Piasecznem :wink: Całość ok 340zł, w tym przewód paliwowy 1m - 60zł + uszczelka kolektora ssącego 66zł (do wymiany trzeba ściągnąć kolektor ssący). Wszystkie rzeczy mieli na miejscu, odniosłem wręcz wrażenie, że jest to jedna z tych napraw które robią 'taśmowo'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picjaa Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Elo, gdzie najtaniej mozna zamowic ten przewod paliwowy? jaki dokładnie model i długość ? pozdro prosze nich ktos pomoze picjaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 U mnie smrodek po wymienie przewodów pochodził jeszcze z dogorywającego uppipe'u :cool: Także ta pierwsza operacja była jak najbardziej poprawna :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Ja będę robił przewody w środę- cena w granicach 450 zl... Mam nadzieję ,że w końcu przestanie śmierdzieć w aucie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Elo, gdzie najtaniej mozna zamowic ten przewod paliwowy?jaki dokładnie model i długość ? pozdro prosze nich ktos pomoze picjaa Nie wiem, ponieważ nie robiłem poszukiwań na własną rękę. Zadzwoń do Mysiadła i zapytaj - możliwe, że można kupić same części potrzebne do wykonania naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ja już dwa razy wymieniałem wężyki... Jedne wytrzymały rok (marki Semperit)... A drugie montowalem teraz jakos w grudniu. Wezyki kupowalem wzmocnione i poki co jest spokoj. Nawet przy takich mrozach paliwa nie czuc. Koszt wymiany 200 zł plus koszt wezykow z olbrzymim rabatem i tu pozdrowionka dla tubes-international w Krakowie ps. jakby kto potrzebował dobrego mechesa od Subaru w Krakowie to priv :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picjaa Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Ja już dwa razy wymieniałem wężyki... Jedne wytrzymały rok (marki Semperit)... A drugie montowalem teraz jakos w grudniu. Wezyki kupowalem wzmocnione i poki co jest spokoj. Nawet przy takich mrozach paliwa nie czuc. Koszt wymiany 200 zł plus koszt wezykow z olbrzymim rabatem i tu pozdrowionka dla tubes-international w Krakowie ps. jakby kto potrzebował dobrego mechesa od Subaru w Krakowie to priv :cool: elo, a jesli moge zapytac to jaki koszt tych wężyków ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 ja tez to mam za sobą ale... nie wymieniłem wężyków ani nie zdejmowałem kolektora U mnie wężyki były w bardzo dobrym stanie. Problem tkwił w opaskach na przewodach. Były ona calkiem luźne!!! Dokreciłem je i jest po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 ja tez to mam za sobą ale... nie wymieniłem wężyków ani nie zdejmowałem kolektora U mnie wężyki były w bardzo dobrym stanie. Problem tkwił w opaskach na przewodach. Były ona calkiem luźne!!! Dokreciłem je i jest po problemie. A gdzie te opaski/przewody? Jakies poglądowe zdjęcie? Sprawdzilbym u siebie, ale nie mam pojęcia gdzie szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Są to przewody pod kolektorem dolotowym po lewej i prawej stronie silnika. Ogólnie trzeba troszke porozkręcać części żeby do nich dotrzeć ale nie musisz zrzucac koletora. Zdjęć nie mam bo robił to mój ojciec mechanik a nie ja osobiście. Są to dwa węzyki gumowe o długości ok 10 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Dostalem list od SOA z wiadomoscia ze w modelach 2002 i 2003 (w USA) gwarancja na przewody paliwowe zostala przedluzona do 12 lat/nieograniczony przebieg od daty zakupu. Mozna tez sie upominac o zwrot kasy jak sie zrobilo naprawe wczesniej na koszt wlasny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszk Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Kuba czy mam rozumiec, ze w tej sytuacji zwroca pieniadze za wymiane zrobiona w Polsce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Odgrzeje kotleta , jaka średnica (wewnętrzna) rzeczonych gumowych przewodów paliwowych ? . Będę zdejmował kolektor do poprawki LPG to od razu bym i to zrobił. Jako ze nie ma chętnych do odpowiedzi na moje pytanie to sam sobie odpowiem , 8mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szemrany Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Odgrzewam kotleta. Jakiś tydzień temu na zimnym silniku tuż po odpaleniu poczułem zapach benzyny z nawiewów. Pojechałem do mechanika. Znalazł jeden sparciały przewód w okolicy kielicha po stronie kierowcy, który po naciśnięciu "tryskał" paliwem. Przewód wymieniony, klika dni spokoju i temat dzisiaj powrócił. Znowu czuć zapach paliwa, najintensywniej z okolic dolotu i alternatora. Pytanie, czy to jest ten sam opisywany tutaj problem - przewodów pod kolektorem przy niskich temperaturach? Na ile jest to groźne? Można z tym jeździć, czy może się zapalić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Odgrzewam kotleta. Jakiś tydzień temu na zimnym silniku tuż po odpaleniu poczułem zapach benzyny z nawiewów. Pojechałem do mechanika. Znalazł jeden sparciały przewód w okolicy kielicha po stronie kierowcy, który po naciśnięciu "tryskał" paliwem. Przewód wymieniony, klika dni spokoju i temat dzisiaj powrócił. Znowu czuć zapach paliwa, najintensywniej z okolic dolotu i alternatora. Pytanie, czy to jest ten sam opisywany tutaj problem - przewodów pod kolektorem przy niskich temperaturach? Na ile jest to groźne? Można z tym jeździć, czy może się zapalić? Nie polecam z tym jeździć, u mnie byla już kałuża paliwa na silniku. Wymienić na porządne przewody raz, a dobrze. U mnie niestety były to przewody pod kolektorem. Jakby co to chętnie służę pomocą. Pozdr! Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Na zapach paliwa w zimie lekarstwem jest podokrecac opaski na przewodach pod kolektorem dolotowym chyba dwie sie da dokrecic z gory nie trzeba wymieniac na nowe weze dokrecic na maxa i jest spokuj lub wymienic nowe wezyki nie koniecznie orginal z metra podocinac z markowego przewodu do paliwa ze 20 zl za metr i po poroblemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szemrany Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) Sprawdziłem dzisiaj dokładniej i nawet bez odpalania czuć zapach paliwa. Najintensywniejszy jest w okolicach rury dolotowej wychodzącej z obudowy filtra powietrza. Podejrzewam dwie przyczyny: 1. Pod tą rurą dolotową biegnie jakiś metalowy przewód, jakby miedziany i jest on mokry/wilgotny. 2. Drugie miejsce jest tuż obok. Jest to taki wężyk łączący się z rurą dolotu. Jest on wilgotny i właściwie jest przyklejone do niego dosyć dużo wilgotnego kurzu i brudu. Wygląda na to, że zapach z okolic alternatora bierze się z tego, że pracujący alternator zasysa opary z tych dwóch miejsc. Edytowane 28 Listopada 2017 przez szemrany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Sprawdziłem dzisiaj dokładniej i nawet bez odpalania czuć zapach paliwa. Najintensywniejszy jest w okolicach rury dolotowej wychodzącej z obudowy filtra powietrza. Podejrzewam dwie przyczyny: 1. Pod tą rurą dolotową biegnie jakiś metalowy przewód, jakby miedziany i jest on mokry/wilgotny. 2. Drugie miejsce jest tuż obok. Jest to taki wężyk łączący się z rurą dolotu. Jest on wilgotny i właściwie jest przyklejone do niego dosyć dużo wilgotnego kurzu i brudu. Wygląda na to, że zapach z okolic alternatora bierze się z tego, że pracujący alternator zasysa opary z tych dwóch miejsc. Od tej strony idą właśnie dwa krótkie gumowe przewody pomiędzy metalowymi które puszczają. Trochę je widać pod kolektorem. Generalnie jakbyś wyciągał kolektor to wymień wszytskie dla pewności. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) Ostatnio podczas wymiany świec dokręcałem te przewody u siebie. Miałem ten sam problem rok temu. Pomimo pierwszych przymrozków w tym roku nic nie czuć. Edytowane 28 Listopada 2017 przez _scooby_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Macie moze jakas fotke, w ktorym miejscu sa te opaski do dokrecenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) tam nawet wkrętak na przedłużce ciężko zmieścić nie mówiąc o obiektywie aparatu Tak na poważnie rzuć okiem na ten filmik: Edytowane 1 Grudnia 2017 przez _scooby_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szemrany Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 U mnie wyciek jest dokładnie w miejscu gdzie gość na filmie pokazuje palcem (2:10). Wyciek pojawia się tylko w momencie przekręcenia kluczyka w stacyjce na zimnym silniku. Tak jakby opaska się poluzowała i ciśnienie z uruchomionej pompy paliwa powodowało ten wyciek. Po odpaleniu silnika już nie cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1989 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 odgrzeje kotleta filmik bardzo pomocny, pomógł mi zlokalizować źródło woni benzynki poci mi się na mrozie spod jednej opaski tej od strony przodu auta. Możliwe, że udało by się to dokręcić z góry lecz łepek od śruby skierowany jest do dołu Da się to jakoś ogarnać bez zdejmowania całego kolektora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się