Skocz do zawartości

pablodc

Użytkownik
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pablodc

  • Urodziny 02.03.1982

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Trzebinia
  • Auto
    Subaru Impreza Wrx '05 GDA
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, film, turystyka górska, narciarstwo

Osiągnięcia pablodc

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. pablodc

    Czuć Paliwo

    Ja w swoim WRX '05 nie musiałem zdejmować nic od sprężarki, w manualu serwisowym jest wszytko fajnie opisane. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  2. pablodc

    Czuć Paliwo

    Obawiam się że nie, przerabiałem temat dwa razy... Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. pablodc

    Czuć Paliwo

    Od tej strony idą właśnie dwa krótkie gumowe przewody pomiędzy metalowymi które puszczają. Trochę je widać pod kolektorem. Generalnie jakbyś wyciągał kolektor to wymień wszytskie dla pewności. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  4. pablodc

    Czuć Paliwo

    Nie polecam z tym jeździć, u mnie byla już kałuża paliwa na silniku. Wymienić na porządne przewody raz, a dobrze. U mnie niestety były to przewody pod kolektorem. Jakby co to chętnie służę pomocą. Pozdr! Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  5. pablodc

    Dokupienie kluczyka?

    Witam Koledzy! Czy jest możliwość zakodować używany kluczyk Imprezy WRX 05 taki jak na zdjęciu? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  6. Szczerze mówiąc też tak myślałem, poza tym mam za daleko do ASO. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  7. Dzięki za odpowiedzi, osłona jest sztywna. Myślę że funkcję ma albo termiczną albo wygłuszającą. Co do klapki to wkurza mnie jak coś zepsuję więc raczej będę jej szukał by wszystko było w komplecie.
  8. Witam! Chciałem opisać dość dziwny przypadek jaki mi się ostatnio przytrafił. Jakiś czas temu wymieniałem olej silnikowy razem z filtrem firmy Bosch. W dniu wczorajszym szykując samochód przed weselem zauważyłem plamę świeżego oleju w miejscu gdzie stał samochód (momentalnie stan przedzawałowy ). Na szczęście okazało się że to był tylko wyciek z pod filtra, na tyle obfity że szlag trafił matę na osłonie silnika. Po demontażu filtra okazało się że uszczelka w filtrze nie dolegała (miała przekrój okrągły),uszczelka za cholerę nie chciała się dopasować na swoje miejsce o odłaziła . Nowy filtr również Bosch'a miał z kolei uszczelkę o przekroju prostokątnym, podobnie jak wszystkie inne poprzednie filtry. Nie wiem czy popełniłem błąd w sztuce wymiany (na pewno zawaliłem że wcześniej plamy nie wyczaiłem) czy trafiła mi się felerna sztuka ale będę zwracał uwagę na rodzaj uszczelki. Teraz pytanie, w osłonie silnika występują dwie małe klapki inspekcyjne. Jedna mi się niestety wyłamała podczas ww. przygód ale widzę że nie stanowi ona całości z resztą osłony. Czy da się kupić taką klapkę osobno np. w ASO? Czym najlepiej zastąpić matę osłony pod silnikiem (w sumie to nie wiem jaką pełniła funkcję)? Z góry dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam!
  9. pablodc

    Turbo

    Przyszła mi jeszcze jedna rzecz głowy, podczas montażu odwrotnie założyłem przewdy paliwowe i wysokie ciśnienie poszło na regulator ciśnienia paliwa, czy mogłem go uszkodzić? Auto jeździ ok ale spalanie trochę wzrosło. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  10. pablodc

    Turbo

    Przed wymianą wszystko było ok. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  11. pablodc

    Turbo

    Witam! Żeby nie zaczynać nowego tematu podepnę się pod ten gdyż mam podobne objawy. Niedawno wymieniałem przewody paliwowe pod kolektorem w swoim WRX'ie i po poskładaniu wszystkiego do kupy samochód śmiga jak poprzednio ale objawy mam jak Kolega w pierwszym poście czyli słyszę syczenie w momencie wzrostu ciśnienia w układzie dolotowym oraz bardzo podobny spadek ładowania i leciutkie szarpanie w pierwszej fazie przyspieszania . W samochodzie wszystko jest seryjne. Nie wymieniałem uszczelki pod zaworem upustowym (mam nową na stanie i zamierzam ją założyć). Czy to jest nieszczelność w układzie dolotowym?
  12. Dzięki za odpowiedź. Tak właśnie myślałem, chociaż sądziłem że uszczelka nie będzie taka droga. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
  13. Również przymierzam się do demontażu kolektora w celu wymiany przewodów paliwowych. Przeczytałem manual, faktycznie trzeba spuszczać płyn chłodzący?
  14. Witam! Planuje w najbliższym czasie zająć się wymianą feralnego przewodu paliwowego który w niskich temperaturach daje o sobie znać. Jakby ktoś mi mógł doradzić w doborze gratów (długość itp.) oraz części które będzie trzeba wymienić (np uszczelka pod kolektor). Chętnie też poczytam o ewentualnych trudnościach od ludzi którzy walczyli i wygrali (mam manual serwisowy i sprawne rączki). Z góry dzięki Koledzy! Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk 4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...