krzysiekk Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Podepnę się pod temat, żeby nie zakładać nowego Próbowałem wczoraj odkręcić imbusem tą śrubę w głowicy, żeby wpiąć tam czujnik temperatury oleju i niestety poległem. Co prawda trochę się boję, żeby nie ukręcić śruby, ale może nie potrzebnie. No i tutaj pytanie. Czy mogę próbować to odkręcić na tak zwanego chama i nic nie powinno się stać czy macie jakieś sposoby na jej wykręcenie? Pacjent to GT z 99 roku więc śruba jest już na miejscu od ponad 10 lat Aha i przy okazji może wiecie czy czujnik od zegarów STRI tam podejdzie? Na oko wygląda że tak, ale może ktoś już wkręcał i wie na 100% I kolejne pytanie o ciśnienie oleju. Wiem, że powinienem się wkręcić w magistrale gdzies w bloku, ale może ma ktoś zdjęcie z zaznaczonym otworem coby mi ułatwić zadanie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Pod IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Dobra już poczytalem i wiem co i jak. Mocniejszy klucz tez mam wiec mam nadzieje ze śruba puści Jeszcze tylko jedno pytanie do osób które już mają montaż za sobą: Jakie parametry ma ta przejsciówka: Wiem, że gwint pod wskaźnik to 3/8 a druga strona? Przy okazji może ktoś wie gdzie tego szukać? Zdjęcie jest z jakiegos sklepu w stanach ale ciągnąć jedną przejsciówkę z USA to trochę przerost formy nad treścią pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Ta zaślepka w głowicy (ta od temp. oleju) okazuje się, że ma gwint stożkowy i jest na dodatek na klej wkręcana. :sad: Ja się poddałem i umówiłem na operację do specjalisty... Wydaje się cholernie miękka, tak przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 i jest na dodatek na klej wkręcana. :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Ta zaślepka w głowicy (ta od temp. oleju) okazuje się, że ma gwint stożkowy i jest na dodatek na klej wkręcana. :sad: Ja się poddałem i umówiłem na operację do specjalisty... Wydaje się cholernie miękka, tak przy okazji. kurde , dziwne :roll: tyle razy tą śrubkę odkrecaliśmy i żaden z mechaników sie nie skarżył że nie może odkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 kurde , dziwne tyle razy tą śrubkę odkrecaliśmy i żaden z mechaników sie nie skarżył że nie może odkręcić Ja nie dałem rady - miałem wrażenie, że wyrobię dziurkie na ampula, jak jeszcze trochę mocniej nacisnę :/ Może to mieć jakiś związek z moim brakiem predyspozycji na mechanika samochodowego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 kurde , dziwne tyle razy tą śrubkę odkrecaliśmy i żaden z mechaników sie nie skarżył że nie może odkręcić Ja nie dałem rady - miałem wrażenie, że wyrobię dziurkie na ampula, jak jeszcze trochę mocniej nacisnę :/ Może to mieć jakiś związek z moim brakiem predyspozycji na mechanika samochodowego... musi pojsc, zaprzyj sie porzadnie i nie ciagnij tylko energicznie "zerwij" przejsciowka ma z drigie strony gwint pod czujnik 1/8NPT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Ja nie dałem rady - miałem wrażenie, że wyrobię dziurkie na ampula, jak jeszcze trochę mocniej nacisnę :/ Może to mieć jakiś związek z moim brakiem predyspozycji na mechanika samochodowego... A czy na pewno w lewo kręciłeś :?: U mnie ta zaślepka bez aż takich przebojów się wykręciła - podstawa to dobry klucz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Odświeżę trochę tego kotleta to zdjęcie wyżej, które przedstawia miejsce wkręcenia czujnika temperatury oleju to jaki ma gwint ?? Zakładam, że muszę kupić jakąś przejściówkę czy jest tak pięknie, że wchodzi plug & play [ Dodano: Pią Sty 08, 2010 3:59 pm ] aha i gwint mam 1/8 " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Fx, rozmiaru gwintu nie kojarzę ale wiem, że czujnik DEFI montuje się P&P. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 dzięki :smile: ma ktoś informację jaki jest gwint w DEFI ? :wink: lub po prostu który otwór techniczny ma 1/8 " chciałbym to w obecnej pogodzie zrobić jak najszybciej, bo jak się już za to na dworze ...... to jest dość zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nozder Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 nie moge doczytac, gdzie czujnik cisnienienia oliwy wpiąć najlepiej? pacjent to sti '04 czy jest jakies przewidziane miejsce dla niego, czy trzeba jakas podkladke tuningowa pod filtr stosowac? foto mile widziane :smile: z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 U mnie w STI 02 turbina na 4 i 5 biegu ładuje 1.2/1.3 czy to nie za dużo? A jeśli tak czy jest to groźne i w jakim stopniu a może to niedokładny pomiar sam juznie wiem? Pomóżcie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Helmut, Moim zdaniem (i nie tylko) 1,1 bara to jest bezpieczne, zwłaszcza że fabryczne to 0,8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 fabryczne to 0,8. w sti ? tak jakoś nędznie by było :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 W WRX-ie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Odgrzeję temacik i wrócę do odwiecznej dyskusji na temat czujnika temp. oleju. Słyszałem opinie, że po umieszczeniu czujnika w głowicy łapie on temp. z samej rozgrzanej głowicy, tzn. nagrzewa się od metalu, z którego zbudowana jest głowica, jak to jest? Ja miałem najpierw w głowicy i rzeczywiście jak łapał temp. ok. 95-98 stopni to potem się praktycznie ona nie zmieniała, tak jakby właśnie czujnik był rozgrzany od samej głowicy. Teraz mam w misce i widać wyraźnie zmiany temp. w zależności od jazdy, korków itd. Jestem oczywiście świadomy tego, że pod wpływem pędu powietrza olej w misce jest chłodniejszy niż na górze i podczas szybkiej jazdy mogę mieć nierzeczywiste wskazania. I teraz pytanko, wracać do patentu z umieszczeniem czujnika w głowicy i jak się ma do wskazań nagrzewanie go od samego rozgrzanego metalu, w który jest wkręcony? Dodam, że zegary mam STRI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) Dobre pytanie. Chętnie się podłącze. Ma ktoś doświadczenia jak jest lepiej i jakie temp są w "normie"?? Edytowane 28 Listopada 2012 przez artiLUBLIN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Słyszałem opinie, że po umieszczeniu czujnika w głowicy łapie on temp. z samej rozgrzanej głowicy, tzn. nagrzewa się od metalu, z którego zbudowana jest głowica, jak to jest? tak samo jak czujnik nagrzewa się od głowicy, nagrzewa się olej (albo odwrotnie) w każdym razie w głowicy mierzysz temperaturę oleju który "smaruje" silnik ... i tu jest (moim zdaniem) lepsze miejsce pomiaru od miski ;-) jakie temp są w "normie"?? ok 90-100stC .... jak masz 120 lub więcej - pora zwolnić, lub kupić chłodnicę oleju ;-) ... choć to też zależy od tego jaki masz olej (np. CFS wytrzymuje 125st, maksymalnie, (chwilowo) do 150) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 piter ano właśnie. Rozmawiałem ostatnio z kolegą (GD STi 380KM) i mówił że jak miał czujnik w głowicy to temp byłą w miarę stabilna 90-100stC. Jak przełożył czujnik do miski to temp. skakała w dużo większych zakresach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 piter ano właśnie. Rozmawiałem ostatnio z kolegą (GD STi 380KM) i mówił że jak miał czujnik w głowicy to temp byłą w miarę stabilna 90-100stC. Jak przełożył czujnik do miski to temp. skakała w dużo większych zakresach. No właśnie zaobserwowałem dokładnie to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) W misce jest wieksza hmmmm jakby to powiedziec... "bezwladnosc" temperatury oleju. Jak masz wkrecony w miske, to tez sie da zyc na pojezdzawkach. Tylko trzeba pamietac, zeby limit temperaury oleju obnizyc tak o 5-7 stopni niz jakby sie mialo wkrecony czunik bezposrednio w glowice. Edytowane 12 Grudnia 2012 przez Sebastian.R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się