Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, hugo napisał:

W swoim też mam taki rozmiar, ale jest lekki naciąg. Jest to zależne od producenta opon?

Tak, każdy producent opon ma inny karkas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinny być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma u siebie działające zawieszenie pneumatyczne?

Ew. jak jest z kompatybilnością całych kolumn między I, a II generacją?

 

 

 

W dniu 18.07.2020 o 20:53, Oktan napisał:

Powinny być

 

W dniu 18.07.2020 o 22:25, frisco napisał:

U mnie też są po obu stronach.

To niedobrze. U mnie gdzieś wsiąkło i pewnie leje na podłogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, chojny napisał:

20 minut wczoraj wydłubywałem liście i syf z dołu błotnika. U was też się tam tak zbiera?

 

 

IMG_3807.JPG


Masz nadkola?

 

to jest miejsce gdzie lubi się syf zbierać i „półeczka” przed tylnym kołem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, qbutek napisał:


Masz nadkola?

 

to jest miejsce gdzie lubi się syf zbierać i „półeczka” przed tylnym kołem.

 

 

Tak, mam nadkola w obu dziadkach. Zdejmować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, chojny napisał:

Zdejmować? 


Moim zdaniem nie.

Moze auto stało pod drzewem i jakoś tam nawpadały. Lub nadkole nie jest dobrze zamocowane.

 

Z drugiej strony z dwóch dziadków tez wyjmowalem po wiadrze takiej paćki mimo, że miały nadkola, a w dwóch innych prawie nic nie było.

 

Z przodu nadkola lepiej żeby były, bo tam wiązki kabli są.

 

Do rajdówki będę kombinował może jakieś sztywniejsze. Choć jak dobrze zamontuje się oryginalne, to mała szansa, że odlecą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, qbutek napisał:


Moim zdaniem nie.

Moze auto stało pod drzewem i jakoś tam nawpadały. Lub nadkole nie jest dobrze zamocowane.

 

Z drugiej strony z dwóch dziadków tez wyjmowalem po wiadrze takiej paćki mimo, że miały nadkola, a w dwóch innych prawie nic nie było.

 

Z przodu nadkola lepiej żeby były, bo tam wiązki kabli są.

 

Do rajdówki będę kombinował może jakieś sztywniejsze. Choć jak dobrze zamontuje się oryginalne, to mała szansa, że odlecą.

 

 

 

Tak stało pod brzozami podczas ostatniej wichury. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, chojny napisał:

Tak stało pod brzozami podczas ostatniej wichury. 

 

To mi przez 5 lat jeżdżenia się tyle nie nazbierało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, chojny napisał:

20 minut wczoraj wydłubywałem liście i syf z dołu błotnika. U was też się tam tak zbiera?

 

 

IMG_3807.JPG

To w japończykach wada, nie tylko w Subaru, zapycha się notorycznie.

Polecam raz na pół roku myć tam wodą pod ciśnieniem aby odpływ stamtąd był drożny i usuwać w ten sposób większe śmieci jak np. liście. 

Teraż do wymycia zdejmij sobie nadkole będzie Ci łatwiej wyczyścić. Dlatego gniją nam właśnie doły błotników, bo nikt tam nie zagląda :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, chojny napisał:

20 minut wczoraj wydłubywałem liście i syf z dołu błotnika. U was też się tam tak zbiera?

 

Tradycja. Na liście i syf wpadający z góry pomagają oryginalne uszczelki między błotnikiem a słupkiem nr części 91161AA000 i 91161AA010. 

 

Nadkola po tylu latach są nieszczelne, nawet jak są oryginalne chlapacze to syf się zbuera. Trzeba co jakiś czas wypłukać tam myjką.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, legacy4ever napisał:

Tradycja. Na liście i syf wpadający z góry pomagają oryginalne uszczelki między błotnikiem a słupkiem nr części 91161AA000 i 91161AA010. 

 

Az zobaczę w weekend czy to to mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, legacy4ever napisał:

Sam nie wiedziałem, że takie istnieją, dopóki nie znalazłem na szrocie :lol:

 

AAAA!
Mam coś takiego w garażu, ale niestety nie na aucie.

Ciekawe czy da się włożyć bez zdejmowania błotnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, qbutek napisał:

 

AAAA!
Mam coś takiego w garażu, ale niestety nie na aucie.

Ciekawe czy da się włożyć bez zdejmowania błotnika.

 

 

W sumie to można tam coś upchnąć i zostawić tylko otworek na odpływ wody. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, qbutek napisał:

 

AAAA!
Mam coś takiego w garażu, ale niestety nie na aucie.

Ciekawe czy da się włożyć bez zdejmowania błotnika.

ZTCP wchodziły "na wpych"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, legacy4ever napisał:

Raczej się nie da.  Trzeba chociaż górę blotnika poluzować.

Czyli może źle pamiętam, sori. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Fala napisał:

Czyli może źle pamiętam, sori. 

Nie te lata nie ta paminć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Oktan napisał:

Nie te lata nie ta paminć :P

A kto to? 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...