Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, wojtas. napisał:

moje leżą u Konrada,dzisiaj dokładniej je poogldam.

Możesz mi je zwymiarować?

One trzymają się dachu tylko na klej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, qbutek napisał:

Możesz mi je zwymiarować?

One trzymają się dachu tylko na klej?

 

Myślisz żeby zrobić daszki? 

 

Z tego co widzę to były też nitowane. 

 

https://www.antonenko555.com/products/prodrive-roof-vents-group/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, chojny napisał:

 

Myślisz żeby zrobić daszki? 

 

Z tego co widzę to były też nitowane. 

 

https://www.antonenko555.com/products/prodrive-roof-vents-group/


Tak, mam pomysł na ich wyprodukowanie.


No tu na zdjęciach wszystkie zamontowane są nitowane.

 

Mam pomysły na praktyczne rozwiązania.

jednak wymiary ogólne by mi się przydały.

Edytowane przez qbutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 6/23/2020 at 9:45 AM, wojtas. said:

Nasz zimowy projekt prawie skończony. zostało jeszcze parę szczegółów,ale technicznie wydaje się być wszystko OK. testowo pojechaliśmy w miniony weekend w Tarmac Masters jako 0 ,ale kolejne starty będą już normalne z pomiarem czasu.

pozdrawiam. 

104817509_3115831878455777_160466985293241385_o.jpg

104872807_3115829918455973_7854516398147943651_o.jpg

Piękny wóz. Bardzo się cieszę że poszedłem w przedliftowego złoma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, wojtas. napisał:

 

Tak to prawda. Jak to Oktan trafnie określił nasz Legacy to taki kundel czyli polift zrobiony na przedlifta. 

 

 

To tylko wymiana pasów przód tył, dość popularna przeróbka. Lutego Legac tez to przeszedł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

 

 

To tylko wymiana pasów przód tył, dość popularna przeróbka. Lutego Legac tez to przeszedł. 


No jest jeszcze kilka małych różnic, ale w rajdówce niewidocznych lub nawet nieobecnych.

 

To ja będę miał chyba nietypowo 100% przedlifta bez szyberdach i na zapas mam dwie budy, choć może jedna będzie na sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, qbutek napisał:


No jest jeszcze kilka małych różnic, ale w rajdówce niewidocznych lub nawet nieobecnych.

 

To ja będę miał chyba nietypowo 100% przedlifta bez szyberdach i na zapas mam dwie budy, choć może jedna będzie na sprzedaż.


 

To tak jak u mnie, dwa przedlifty, rajdowka na bazie budy bez szybra. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, qbutek napisał:

To ja będę miał chyba nietypowo 100% przedlifta bez szyberdach i na zapas mam dwie budy, choć może jedna będzie na sprzedaż.

To ja się zapisuje na zakup w razie czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może ktoś szuka dziadka legacy do uratowania kolega sprzedaje -> https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-legacy-dziadek-ID6D7tN8.html?isPreview=1

Edytowane przez lukikosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lukikosa napisał:

Panowie może ktoś szuka dziadka legacy do uratowania kolega spredaje -> https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-legacy-dziadek-ID6D7tN8.html?isPreview=1

Szkoda że kombi...

W razie  czego mam dla kolegi klapę tylną

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.06.2020 o 15:01, qbutek napisał:

 

Compomotive, model MO 1673, 16"x7 ET 50, białe.

 

 

24068723_10212219261054557_7049463838844440847_o.jpg

 

 

Biorę Białe , te z tyłu to 17" i pewnie nie na sell ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lapcok napisał:

Biorę Białe , te z tyłu to 17" i pewnie nie na sell ?

PW

 

Te z tyłu to 5x114,3. Idą do rajdówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Action powalczył u braci

Wspaniały to był rajd. 
 

14. Multi-S Radouňská Rallye 2020 kończymy na 7 miejscu w generalce i 6 w klasie.

Legacek dał radę - dzięki nie-ASO

ČMPR
ČMPR fans

PS. Na serwisie rozmawialiśmy z małżeństwem z Polski, którego wcześniej nie znaliśmy. Okazuje się, że to właśnie z informacji zebranych przez nich korzystaliśmy podczas przygotowań do pierwszych startów w Czechach w 2018 roku. Polecamy profil  Czeskie Rajdy Amatorskie Dziękujemy i liczymy na dalsze publikacje

 

 

 

BB9C675D-0967-417A-9A60-AE940CED3FDD.jpeg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Załoga,

Czy ktokolwiek ma doświadczenie udokumentowane jakimś zdjęciem, jaki jest stopień ingerencji w podłoge bagażnika przy instalacji stabilizatora od Imprezy?

I chętnie by się nim podzielił...

Dzieki ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Miis napisał:

Siema Załoga,

Czy ktokolwiek ma doświadczenie udokumentowane jakimś zdjęciem, jaki jest stopień ingerencji w podłoge bagażnika przy instalacji stabilizatora od Imprezy?

I chętnie by się nim podzielił...

Dzieki ;)

 


Foto nie mam, ale przeszkadza tylko wzmocnienie wnęki od koła zapasowego.

Usuniecie go lub mocna deformacja rozwiązuje problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, qbutek said:


Foto nie mam, ale przeszkadza tylko wzmocnienie wnęki od koła zapasowego.

Usuniecie go lub mocna deformacja rozwiązuje problem.

Dzieki. 

No właśnie tylko foto mi brakuje. @Oktan mówi to samo, ale on u sievie nie ma wnęki koła :).

  A ja się głupia boję zamówić nim nie zobaczę ;(

U siebie coś takiego robiłeś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...