Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, qbutek napisał:

Czy jakieś Dziady wybierają się na JapFest?

 

Nie warto, byłem pięknym sedanem Turbo trzy lata temu i jak się chciałem zgłosić do konkursu na Youngtimera zlotu to usłyszałem od organizatorów jak zobaczyli auto że on taki seryjny i nijaki i że się nie nadaje... A byłem jedynym Legacy I na tym zawszonym zgromadzeniu. Normalnie spęd nissana toyoty i hondy, a unikatowe Subaru to takie nic jak się okazuje.

Odpal lepiej netflixa z browarem i zostań w domu z rodziną, szkoda kasy na ten coraz bardziej komercyjny spęd.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.07.2020 o 23:27, Oktan napisał:

Nie warto, byłem pięknym sedanem Turbo trzy lata temu i jak się chciałem zgłosić do konkursu na Youngtimera zlotu to usłyszałem od organizatorów jak zobaczyli auto że on taki seryjny i nijaki i że się nie nadaje... A byłem jedynym Legacy I na tym zawszonym zgromadzeniu. Normalnie spęd nissana toyoty i hondy, a unikatowe Subaru to takie nic jak się okazuje.

Odpal lepiej netflixa z browarem i zostań w domu z rodziną, szkoda kasy na ten coraz bardziej komercyjny spęd.

Potwierdzam od innej strony tj. lokalnych zlotów YT. Jedyny XT w Podkarpackim, a może i dalej, a do konkursów idą Merce i Amerykańce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.07.2020 o 23:27, Oktan napisał:

Nie warto, byłem

 

W dniu 26.07.2020 o 10:28, Guliwer napisał:

Potwierdzam od innej strony

 

To się pozmieniało.
Ja byłem na pierwszym moim Szrotbaru i było fajnie.

Inna sprawa, że raczej kisiłem się w swoim gronie, mieliśmy basen i inne takie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem w swoim gronie ale jak podsatwiasz do konkursu jedyny taki samochód na zlocie a oni Cię olewają to trochę nie tak...

Zmieniło się i to bardzo, komera i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jak pech to pech, robiłem regulację zaworków w swoim turbodziadku i przy tej okazji (silnik wyjęty do rewizji) panewki nie rokują za dobrze, Polecacie kogoś do kogo mogę wysłać blok ? Trzeba osiować czy wystarczy szlif ? czy szlif to do razu osiowanie... nie przerabiałem tego stąd pytania

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lapcok napisał:

Jak pech to pech, robiłem regulację zaworków w swoim turbodziadku i przy tej okazji (silnik wyjęty do rewizji) panewki nie rokują za dobrze, Polecacie kogoś do kogo mogę wysłać blok ? Trzeba osiować czy wystarczy szlif ? czy szlif to do razu osiowanie... nie przerabiałem tego stąd pytania

 

Nie jestem specem od silników i swój zawiozłem w całości do Pana Krzysztofa Zagrodzkiego.

Tam była, rozbiórka, modyfikacje, złożenie.

 

Pan Krzysztof zna się na silnikach Subaru jak mało kto.

 

Robi obróbkę na Krasnobrodzkiej, ale sprawdza to wszystko potem po swojemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, lapcok napisał:

Jak pech to pech, robiłem regulację zaworków w swoim turbodziadku i przy tej okazji (silnik wyjęty do rewizji) panewki nie rokują za dobrze, Polecacie kogoś do kogo mogę wysłać blok ? Trzeba osiować czy wystarczy szlif ? czy szlif to do razu osiowanie... nie przerabiałem tego stąd pytania

W Turbo Antyku przecież jest hydraulika na zaworach.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, hugo napisał:

W Turbo Antyku przecież jest hydraulika na zaworach.

Właśnie miałem to pisać..

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, lapcok napisał:

Mój to dziffka, mam motor z imprezy :(

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

pokaż foto tych głowic bo coś tu mataczysz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, qbutek napisał:

Robi obróbkę na Krasnobrodzkiej, ale sprawdza to wszystko potem po swojemu.

I dlatego działa że sprawdza sam, 'krasnobrodzka' nie robi już tak dobrze.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglądają panewki i wał, foto Głowic wyślę później 1d701212c92061137fe54be95f2f3ae1.jpg&key=56e724a77f9ff3e55b672df8f52e3feef0b206426f0a288d0822886daab396d4b1106197ca4743334c240c64076a4a33.jpg&key=0435b7c7623b78e09f02367663efae8f6ac911b19cb853fb9152a9b73be69c42

 

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, lapcok napisał:

Tak wyglądają panewki i wał, foto Głowic wyślę później 1d701212c92061137fe54be95f2f3ae1.jpg&key=56e724a77f9ff3e55b672df8f52e3feef0b206426f0a288d0822886daab396d4b1106197ca4743334c240c64076a4a33.jpg&key=0435b7c7623b78e09f02367663efae8f6ac911b19cb853fb9152a9b73be69c42

 

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

masz zamknięty blok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje uszaniwanie, 

jestem "najnowszym użytkownikiem" forum i szczęśliwym posiadaczem turbodziada'92 i jestem w trakcie naprawy klimy( zmiany czynnika itd.) i szukam chłodnicy, moja się nie nadaje.

Ktoś wie jak ją zdobyć, najlepiej nową lub przerobić jakaś inną??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To silnik wyglądający jak z LGT, powiedz jak chciałeś tam regulować zawory? Tam jest hydraulika.

Swoją drogą szacun że chciało Ci się męczyć z odkręceniem stopki korbowodu bez wyciągania wału ;)

Trzeba go rozebrać dać pomierzyć wał, jak wyda zrobić szlif, zrewidować resztę , naprawić co konieczne, złożyć dotrzeć i ogień :)

wbrew opiniom te wały też się szlifuje,sam na takim cztery lata jeździłem bez usterkowości i to na srogim ogniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy masz kratkę na bloku w okolicy czujnika położenia wału, jak tak to na bank Ori silnik, bo głowice na pewno są z Legacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Oktan napisał:

To silnik wyglądający jak z LGT, powiedz jak chciałeś tam regulować zawory? Tam jest hydraulika.

Swoją drogą szacun że chciało Ci się męczyć z odkręceniem stopki korbowodu bez wyciągania wału ;)

Trzeba go rozebrać dać pomierzyć wał, jak wyda zrobić szlif, zrewidować resztę , naprawić co konieczne, złożyć dotrzeć i ogień :)

wbrew opiniom te wały też się szlifuje,sam na takim cztery lata jeździłem bez usterkowości i to na srogim ogniu.

 

Ogarnę w poniedziałek czy mam kratkę... oby była :) wtedy mój legac nie będzie taką dziffką ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, lapcok napisał:

 

Ogarnę w poniedziałek czy mam kratkę... oby była :) wtedy mój legac nie będzie taką dziffką ;)

 

WhatsApp Image 2020-08-29 at 03.56.18.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób zdjęcie tego miejsca od strony czoła koła pasowego

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Miis napisał:

Hej, 

Musze je sprawdzic, ale jak sa OK za 100+ przesyłka obie Ci oddam ;)

obie co? lampy?

A ja raczej w drugą stronę- robię porządku i zawadzają, nie wiem za ile wystawiać- za kierunki na fcb i alle przez ostatni rok widziałem od 50 do 130zł sztuka, lampy od 50 po 120zł sztuka. Kij wie po ile to teraz chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, Dymian said:

obie co? lampy?

A ja raczej w drugą stronę- robię porządku i zawadzają, nie wiem za ile wystawiać- za kierunki na fcb i alle przez ostatni rok widziałem od 50 do 130zł sztuka, lampy od 50 po 120zł sztuka. Kij wie po ile to teraz chodzi.

He he;)

Nic nie mówiłem ;)

A jeśli chcesz się pozbyć, to pewnie po 50...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...