Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

tak Was czytam i jeden pisze o kolumnach mcpersona a drugi o wahaczach i łącznikach.. a kto przy telefonie w ogóle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Oktan napisał:

tak Was czytam i jeden pisze o kolumnach mcpersona a drugi o wahaczach i łącznikach.. a kto przy telefonie w ogóle?

 

 

Bo dwa tematy idą rownolegle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, gumas_72 napisał:

no to tak jak myślałem - wahacze tez były wymieniane jak te Dziadowe(jeden) się zmieniły plastycznie

 

Z tego co pamietam to amorki masz z WRX, a wahacze jeśli z WRX to Kombi (są takie samej jak w GC GT) ponieważ sedan ma dłuższe gdyż kombi jest węższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Takiego dziadka wczoraj namierzyłem. 

 

Raz na jakiś czas przejezdzam obok i w końcu miałem.czas żeby na chwilę się zatrzymać i przejść się po placu.  Maska wypłowiała.ale.ladna.zadnego wgniota, wnętrze nienajgorsze, chociaż przez.drzwi kierowcy do środka się leje. Ale nawet roletę bagażnika ma.

Jakby ktoś coś potrzebowal, piszcie. Może w przyszłym tygodniu zajadę bo jeden drobiazg z laguny będę chciał wykręcić.

IMG_20200306_120340.thumb.jpg.9f1f7336aede96c86ca5446883b1c880.jpgIMG_20200306_120258.thumb.jpg.67c8e68fd8bac01047ea6501a363ed12.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dzixd napisał:

Wczoraj nas wyprzedzil na S8 na wylocie na Katowice jak  jechałem swoim byłym kąąbi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, zerknijcie pod swoje maski, problem po przełożeniu silnika turbo to brak pamięci jak było u dawcy .. Przed wejściem wężyka do selenoid valve mieliśmy trójnik ale zostało nam jedno nie zaślepione wyjście z tego trójnika ;) , no i i przy jeździe doładowanie było 0,5 bar. Po zlikwidowaniu tego trójnika zegar pokazuje 0,7 i autko się ożywiło. Na manualach nie bardzo rozumiem czy jest czy nie ma tego  trójnika przed samym sv, prośba o pomoc jak powinno być, może jakieś połączenie nam wcięło ...   Załączam fotki z i bez trójnika, pozdro

 

DB6565EC-C69D-4D16-B5D3-7969CA1D99F2.jpeg

BCBEC1B3-BA89-4765-9681-8ED435CFD93A.jpeg

082E6BA5-0927-4B59-BE1B-42608A05EC97.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem był trójnik,  szedł stamtąd wężyk do zaworka  membranowego od pochłaniacza par paliwa. Można to pominąć zaslepiajac wszystko od pochłaniacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tego co widzę masz wężyk na którym być powinien  ów zawrorek a chyba go nie ma. Daj foto całej puszki filtra i okolicy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, adamski napisał:

U mnie nie ma trojnika, ale nie wiem czy tak było zawsze.

Były wersje gdzie filtr węglowy miał pochłanianie w dolot , albo takie gdzie opary szły w prawą podłużnicę tylko i wyłącznie :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Fotki poniżej. Zagladałem i wydaje się wszystko na miejscu w sensie „Connected”... Z tego co pamietam przy przekładce pochłaniacz oparów  w non turbo był inny w sensie mial dwie rurki na szczycie a ten z turbo ma 3 i na pewno wylotowa dolna szła w prawa podłużnice (jak piszecie ale nie wiem czy ło te rurkie chodzi :/(


 

 

D12EAEAB-F5D6-41E9-A58D-137B64D8E134.jpeg

5C317DC3-4725-4FF1-8C37-EBCA51278E4B.jpeg


 

A8833B29-E8CD-4108-A9C4-776CA5C3EF77.jpeg

EAAA3A40-F37A-4296-9FFB-1F8F0823DD8D.jpeg.5558a14e202e39a1b38e2184eb90c799.jpeg

C56F2A9F-BD92-4AD1-8A48-2BF80DEE2DE4.jpeg

8F55DA98-3B6D-437C-B76D-0F225D101534.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wężyk idący z kolanka za przepływką do filtra par paliwa powinien po drodze miec zaworek, u Ciebie @BladyFranek go nie ma, z tego zaworka idzie cienki wężyk sterujący do trójnika o którym mowa wyżej :) Także albo zakładasz ten zaworek, albo wywalasz ten wężyk i zaślepiasz przy filterku węglowym, bo inaczej przepływomierz źle czyta i może być kaboom ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha i wywal ten okrutny DP z katem jeśli masz, bo chyba widzę że masz, jakby co mam seryjny DP z dziada z wyciętymi katami i ten zaworek też się znajdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, gumas_72 napisał:

Oktan co nic nie piszesz, że kombi turbo wystawiłeś?

Jak to? przecież sprzedałem juz miesiąc temu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...