Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

aaaa chyba że piszesz o tym na części..

to już się melduję posłusznie, może ktoś z kolegów by chciał na swap albo graty. Kombi Turbo z 92r 274kkm przelotu było wg licznika, silnik oryginał zamkniety blok z natryskiem bardzo ładnie chodzi, jeździł do końca. Skrzynia też super. dyfer lekko wyje. W obecnej chwili można odpalić i posłuchać, dłuższa jazda niemożliwa, bo nie ma ukł chłodzenia. Przemieszcza się sam, na lawetę wjedzie o własnych siłach. Kompletność jak na foto. Odbiór z własnymi kołami lub te do zwrotu po transporcie. Sześć tysięcy za to co na foto. Póki co nie negocjuję. Zaraz wrzucam do działu sprzedam.

20200320_123238.jpg

20200320_123249.jpg

20200320_133532.jpg

20200320_133544.jpg

20200320_133602.jpg

20200320_133622.jpg

20200320_133634.jpg

20200320_133657.jpg

20200320_133716.jpg

20200320_133723.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.02.2020 o 23:44, Bibuł napisał:

Podpowiecie gdzie szukać spinek do przedniego „grilla”? Te co mocują go do przedniego pasa. Od początku mam tam druciarstwo, a to irytujące jest.

te górne to 91017AA010. Najlepiej w ASO oczywiście :) albo sklep na e w internecie. A najtaniej w krajach na wschód od Buga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przepraszam z góry że nie znalazłem (A jestem dość krótko na tym forum), czy może mi ktoś powiedzieć czy w Forku Turbo S z 99r. warto podnosić ciśnienie doładowania mechanicznie o jakieś 0,1-0,2 Bara???

Rozmawiałem dziś z jakimś gościem i mówi że jeśli tak zrobię to po 10-15tyś. km będzie problem z panewkami, czy to prawda??

Mojego Forestera mogę smakować tylko w maptecu, a dawać 3000zł, gdy samochód jest wart może z 8000, to tak średnio się opłaca...

Doradźcie jak wzmocnić trochę silnik, a żeby nie kosztowało to fortuny i silnik jeździł przez długi czas bez problemów...  

Edytowane przez GrzesiekKrakow24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, GrzesiekKrakow24 napisał:

Witam

Przepraszam z góry że nie znalazłem (A jestem dość krótko na tym forum), czy może mi ktoś powiedzieć czy w Forku Turbo S z 99r. warto podnosić ciśnienie doładowania mechanicznie o jakieś 0,1-0,2 Bara???

Rozmawiałem dziś z jakimś gościem i mówi że jeśli tak zrobię to po 10-15tyś. km będzie problem z panewkami, czy to prawda??

Mojego Forestera mogę smakować tylko w maptecu, a dawać 3000zł, gdy samochód jest wart może z 8000, to tak średnio się opłaca...

Doradźcie jak wzmocnić trochę silnik, a żeby nie kosztowało to fortuny i silnik jeździł przez długi czas bez problemów...  

Jak nie masz na porządny remap to nic nie rób, bo półśrodki wychodzą bokiem..

 

1 godzinę temu, Jan37 napisał:

Witam

czy ktoś jest w stanie zweryfikować od jakiej wersji 2.0L są te tłoki? 

92B4F186-0D2F-4DC5-B2E3-44D019B49354.png

DE999633-5B9D-4F7C-ABF0-8E190E26C677.png

 

Na pewno z wersji w której wyleciała panewka korbowodowa ..

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, chojny napisał:

 

Mój daje radę 21 lat bez remapu. 

A był jakoś wzmacniany???

 

54 minuty temu, chojny napisał:

Wydech masz seryjny?

 

Jak tak to zmień wydech, nie samą puszkę ale cały wydech od turbo.  

 

Jak coś to mam fajny, komplenty 3" na sprzedaż.

 

 

 

 

A jaki koszt??? Możesz mi wysłać swój nr telefonu na priv lub SMS na mój nr tel. 501394698?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, GrzesiekKrakow24 napisał:

A był jakoś wzmacniany???

 

Nie, tylko zmieniony wydech. Tyle że ja nie pałuje auta. 

 

1 minutę temu, GrzesiekKrakow24 napisał:

A jaki koszt???

 

 

Tu masz ogłoszenie z filmikiem jak gada. To jest głośny wydech. 

 

 

https://forum.subaru.pl/topic/108173-s-wydech-cobra-3-downpipe-centerpipe-backbox/

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, chojny napisał:

 

Nie, tylko zmieniony wydech. Tyle że ja nie pałuje auta. 

 

 

 

Tu masz ogłoszenie z filmikiem jak gada. To jest głośny wydech. 

 

 

https://forum.subaru.pl/topic/108173-s-wydech-cobra-3-downpipe-centerpipe-backbox/

 

 

 

To kiszka bo za bardzo bym nie chciał by było za głośno....

 Po wymianie całego wydechu dużą różnica w jeździe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, GrzesiekKrakow24 napisał:

To kiszka bo za bardzo bym nie chciał by było za głośno....

 Po wymianie całego wydechu dużą różnica w jeździe?

 

Czy duża? Auto wcześniej wstaje, lepiej jedzie. Wydech + remap stage 1 to najlepsze rozwiązanie jeżeli silnik zdrowy. Jak niepewny to tylko zmienić tłumik i zostawić jak jest. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, chojny napisał:

 

Czy duża? Auto wcześniej wstaje, lepiej jedzie. Wydech + remap stage 1 to najlepsze rozwiązanie jeżeli silnik zdrowy. Jak niepewny to tylko zmienić tłumik i zostawić jak jest. 

 

 

Ja też nie pałuje, ale jak zrobić remapa stare 1, jak u mnie ingerencja w kompa to 3000zł

Edytowane przez GrzesiekKrakow24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Jan37 napisał:

Czy ktoś wie ile te tłoki są w stanie przyjąć mocy? Jaka jest ich górna granica? Wyczytałem ze były one w wrx i sti GC na Japonię 

 

 Bardzo dobre tłoki ale nie są to kute. Grube półki między pierścieniami oraz same pierścienie bo 1.5mm.  Górna granica to nie wiadomo. Zależy czego od nich oczekujesz ;)

Edytowane przez takumifan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, chojny napisał:

 

Mój daje radę 21 lat bez remapu. 

 

2 godziny temu, chojny napisał:

Tyle że ja nie pałuje auta. 

Właśnie.

 

2 godziny temu, chojny napisał:

Jak niepewny to tylko zmienić tłumik i zostawić jak jest. 

W zasadzie downpipe najwięcej zmienia, niech założy przelotowy z szerokim gardłem lub bez i będzie lepiej.

Ale jak chce juz modzić z doładowaniem poprzez np MBC to w tym konkretnym aucie grozi awarią niebawem..

 

1 godzinę temu, takumifan napisał:

 

 Bardzo dobre tłoki ale nie są to kute. Grube półki między pierścieniami oraz same pierścienie bo 1.5mm.  Górna granica to nie wiadomo. Zależy czego od nich oczekujesz ;)

Wszystko też zeleży czy to będzię auto na jeden dwa trzy proste wyścigi czy na upalanie pół dnia po torze czy KJS... Na chwilkę to i nawet 1.7bara zniosą z powiedzmy TD05H ale na wiele więcej i dużo dłużej bym nie liczył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, GrzesiekKrakow24 napisał:

Nie chce podwyższać ciśnienia przez MBC tylko gość TTC podniesie doładowanie przez podkrecenie na gruszce i potem sprawdzenie składu mieszanki. . Nie Ja to będę sam modlił, tylko gość który ma już jakieś pojęcie... 

Z tym kręceniem gruszką nie do końca tak jest jak sądzisz ale ok. Zrób tak jak Ci @chojny pisał, a jak chcesz mieć cicho to sam downpipe czyli tą część za turbiną chciaż daj przelotową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, GrzesiekKrakow24 napisał:

Ok dzięki za podpowiedzi i chyba zrobię jak piszesz, tylko czy jak podniosę otką do 0,7 Bara będzie ok? Czy lepiej do 0,65??

 

I drugie pytanie czy ma ktoś na sprzedaż downpipe do Forestera??? Oczywiście w dobrych i rozsądnych pieniążkach?

Jeszcze byś sobie pomógł wkładając turbinę TD04L z GT lub WRX. Wówczas nawet na seryjnej mapie będzie lepiej jechał :)

W sprawie DP zapraszam na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.03.2020 o 09:49, Adi660r napisał:

Takiego dziadka wczoraj namierzyłem. 

 

Raz na jakiś czas przejezdzam obok i w końcu miałem.czas żeby na chwilę się zatrzymać i przejść się po placu.  Maska wypłowiała.ale.ladna.zadnego wgniota, wnętrze nienajgorsze, chociaż przez.drzwi kierowcy do środka się leje. Ale nawet roletę bagażnika ma.

Jakby ktoś coś potrzebowal, piszcie. Może w przyszłym tygodniu zajadę bo jeden drobiazg z laguny będę chciał wykręcić.

IMG_20200306_120340.thumb.jpg.9f1f7336aede96c86ca5446883b1c880.jpgIMG_20200306_120258.thumb.jpg.67c8e68fd8bac01047ea6501a363ed12.jpg

@Adi660r daj namiar tego szrota, mam nadzieje ze stoi w Warszawie bym coś z niego wyrwał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.03.2020 o 09:00, Oktan napisał:

wężyk idący z kolanka za przepływką do filtra par paliwa powinien po drodze miec zaworek, u Ciebie @BladyFranek go nie ma, z tego zaworka idzie cienki wężyk sterujący do trójnika o którym mowa wyżej :) Także albo zakładasz ten zaworek, albo wywalasz ten wężyk i zaślepiasz przy filterku węglowym, bo inaczej przepływomierz źle czyta i może być kaboom ;)

@Oktan dzięki za info, zaślepiłem i może coś tam jest lepiej, widziałem już na fotkach ten zaworek w turbo, chyba nawet w tym kombi turbo co się próbuje sprzedać

29D7E99A-E056-44E7-A83F-C0C4FC7A16A6.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...